לגולנד שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | LEGOLAND® Discovery Center

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בשיקגו והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל לגולנד שיקגו ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד שיקגו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לגולנד שיקגו בכמה מילים

לגולנד שיקגו (LEGOLAND Discovery Center) שנמצא בעיר שיקגו שבאילנוי, ארה”ב, הוא מתחם המוקדש כולו למשחק הלגו המוכר. ב1958 הומצאו אבני הלגו על ידי הנגר הדני, אולה קירק כריסטיאנסן. עובדים במפעל שבדנמרק החלו לשים דגמי לגו בחוץ ודגמים אלו זכו לפופולריות רבה בקרב מבקרים, לכן הוחלט להפוך אותם לאטרקצייה תיירותית ולפתוח פארקים ומתחמי לגולנד ברחבי העולם. לגולנד שיקגו נפתח ב2008 והיה למתחם לגו הראשון מסוגו באמריקה הצפונית. בשונה מפארקי לגולנד שנמצאים ברחבי העולם ומציעים מתקני שעשועים גדולים ורכבות הרים במתחם חיצוני, לגולנד שיקגו הוא אחד מרשת מתחמי לגו קטנים יותר בחלל סגור, בו תוכלו למצוא אטרקציות ופעילויות המתמקדות בבנייה באבני הלגו ומתקנים קטנים. לגולנד שיקגו מומלץ בעיקר למשפחות בעלות ילדים, וכמובן לחובבי הלגו, אך כל אחד יוכל להנות במתחם ולחזור לכמה שעות לילדות.

מה עושים בלגולנד שיקגו

לגולנד שיקגו, מכיל בתוכו מיליונים של אבני לגו ויותר מ12 אטרקציות שונות הכוללות מתחמים המיועדים לבנייה בלגו כמו בניית מכוניות מירוץ בחדר המכיל גם מסלולי תחרות בין המכוניות, חלל בנייה בלגו בנושא בעלי חיים וסדנאות עם מומחים ללגו שייתנו עצות וטיפים בבנייה. בלגולנד תוכלו למצוא גם מתקנים כמו הדמייה וירטואלית באמצעות משקפי VR שמדמה מירוץ לגו יוצא דופן, מסלול רכבת שמשלב משימות בתוכו, אולם קולנוע שמקרין סרטי לגו בארבע מימדים, ורכבת שנעה באמצעות פדלים שהרוכבים מפעילים. בנוסף, בלגולנד תוכלו להתרשם מהמינילנד שמכיל בתוכו דגמים של נקודות עניין ומבנים אייקונים של העיר שיקגו עשויים כולם מאבני לגו, לצפות בתערוכת הג’ונגל שמציגה את חיות הג’ונגל עשויות לגו בגודל אמיתי, ולפגוש את דמויות הלגו האהובות פנים מול פנים ואפילו להצטלם איתם אם תרצו.

כרטיסים ללגולנד שיקגו

בכל הנוגע לכרטיסי כניסה ללגולנד שיקגו, אין יותר מידי אופציות, מדובר בכרטיס כניסה בסיסי. עם זאת, תוכלו לחסוך באמצעות קנייה מראש וכן באמצעות כרטיסים משולבים ובכך להנות ממגוון רחב יותר של אטרקציות בשיקגו.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה ללגולנד שיקגו בעלות של כ97 שקלים (27 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס דומה בעלות של 92 שקלים (26 דולר) לאדם, בתוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על”, לחצו כאן (קוד קופון: HAKO5ׂׂׂׂׂׂׂׂ) 

לאלו המעוניינים להנות ממספר אטרקציות בשיקגו, ישנן שתי אופציות:

הזמנת כרטיסים ללגולנד שיקגו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בלגולנד שיקגו מומלץ בעיקר למשפחות בעלות ילדים בגילאי 3-10 ולחובבי בנייה בלגו.
  • מומלץ לבקר במקום בימי אמצע השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים.
  • מומלץ להשקיע לפחות שעתיים- שלוש שעות זמן ביקור במקום, אך אפשר גם יותר.
  • לגולנד שיקגו אמנם נמצא במרחק מה מרוב האטרקציות המומלצות בשיקגו, אך שילוב הביקור באטרקציות הנוספות בשיקגו, מרכז גון הנקוק, מוזיאון הגלידה והגלגל הענק של נייבי פיר, יתרום רבות לחווית ההנה שלכם.
  • ההגעה למקום נוחה הן ברכב והן בתחבורה ציבורית, אם כי הגעה למרכז העיר אינה מומלצת ברכב.
  • הביקור בלגולנד שיקגו מומלץ בעיקר למשפחות בעלות ילדים בגילאי 3-10 , כמו כן אנו ממליצים לכם לשלב שלל אטרקציות נוספות (לדוגמא: מוזיאון הגלידה, הגלגל הענק של נייבי פיר, ועוד) מהם ילדיכם יוכלו להנות מאוד.
  • נכון לשנת 2022, כרטיס כניסה בסיסי עולה 92 שקלים (26 דולר) לאדם.
  • בכדי להוזיל עלויות בביקור בלגולנד שיקגו, אנו ממליצים לכם להזמין כרטיס מראש ולרכוש כרטיסים המשלבים מספר אטרקציות, ובכך להנות מיותר אטרקציות בפחות כסף.
  • ההגעה ברכב אינה בעייתית באזור זה ואפילו תוכלו למצוא מספר חניונים חינמיים בקרבת המקום, אך בעבור אלו המעוניינים להמשיך לאטרקציות נוספות ולאזור מרכז העיר, הגעה ברכב אינה מומלצת.
  • אין אפשרות להביא מזון ומשקאות מהבית אך יש אפשרות לקנייה של אלו במקום.
  • מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להבטיח כניסה ולהימנע מזמני המתנה ארוכים במקום.

שאלות ותשובות

לגולנד שיקגו פתוח בכל עונות השנה, שימו לב שהגעה בעונות השיא, תכלול עומס תיירים והמתנה ארוכה יותר.

הביקור בלגולנד שיקגו, מומלץ למשפחות בעלות ילדים בגילאי 3-10, לחובבי הלגו וכן לזוגות צעירים ומבוגרים.

המקום נגיש לחלוטין לבעלי מוגלבויות ומשתמשי כיסא גלגלים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    בימי שני עד שישי בשעות 10:00-17:00, ימי ראשון 10:00-18:00, ימי שבת 10:00-18:00. ניתן להיכנס למקום עד 90 דקות לפני שעת הסגירה. מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של לגולנד שיקגו בשינויים בשעות הפתיחה.
  • נכון לשנת 2022, כרטיס כניסה בסיסי עולה 92 שקלים (26 דולר) לאדם.
  • כתובת: LEGOLAND® Discovery Center Chicago, 601 N. Martingale Road, Suite 130, Schaumburg, IL 60173
  • לגולנד ממוקם בקניון Streets of Woodfield לכן למגיעים ברכב פרטי , אנו ממליציפ לחנות בחניון החינמי של הקניון או בחניון חינמי נוסף הממוקם מול תיאטרון הקולנוע AMC Loews.
    למגיעים בתחבורה ציבורית, אנו ממליצים לעלות על הקו הכחול CTA ברכבת תחתית לתחנת Rosemont או את קו האוטובוס 606, לגולנד נמצא ממול לתחנה בה תרדו.
  • האתר הרשמי: https://www.legolanddiscoverycenter.com/chicago/