1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. שיקגו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Chicago
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בשיקגו
  8. »
  9. מכון האמנות של שיקגו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | The Art Institute of Chicago

מכון האמנות של שיקגו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | The Art Institute of Chicago

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בשיקגו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במכון האמנות של שיקגו בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למכון האמנות של שיקגו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם. 

מכון האמנות של שיקגו בכמה מילים

מכון האמנות של שיקגו (Art Institute Of Chiago) הינו המוזיאון השני בגודלו בארה”ב , ממוקם מדרום לפארק המילניום המפורסם של העיר, מתפרש על גודל של ארבע קומות של הבניין, ונחשב אחד מן המוזיאונים המרהיבים ביותר בארצות הברית, המחזיק באוסף ענק של אומנויות. בביקור במוזיאון עצמו תוכלו להתרשם מכמות רבה של יצירות ובין היצירות ניתן למצוא אומנות אסייתית, אמריקאית, אפריקאית, מודרנית ועכשווית בשלל סוגים שונים הכוללים ציורים, הדפסים, פסלים, תצלומים ורישומים אדריכליים מרהיבים ביופיים, בין כל אלו תוכלו לזהות יצירות מפורסמות רבות כמו יצירות של מרי קאסאט, גרנט ווד ועוד שלל אמנים מוכרים ומעניינים במיוחד. מוזיאון זה מומלץ עבור אלו המתעניינים באומנות, היסטוריה ואדריכלות וכן עבור זוגות צעירים ומבוגרים ומשפחות.

מה עושים במכון האמנות של שיקגו

מי שמגיע לבקר במכון האומנות של שיקגו קודם כל יזכה להנות מעיצוב מרשים למדי עוד בכניסה של בניין יפה במיוחד והיסטורי בעל חזות מרשימה. המכון כיום מחזיק ביצירות רבות ומי שיגיע יזכה לראות יותר מ5000 שנים של ציורים אנושיים מתרבויות רבות מרחבי העולם ויותר מ260,000 יצירות אומנות מסוגים שונים. תזכו להסתובב ולראות את האוספים של היצירות שבזכותן המוזיאון נודע כמו היצירות האימפרסיוניסטיות והפוסט אימפרסיוניסטיות וכן השלל של הציורים האמריקאיים אבל לא רק, ניתן לצפות ביותר מ30 ציורים של הצייר המפורסם והידוע קלוד מונה אשר ביניהם ניתן למצוא יותר שש מהתמונות של “ערימות השחר” שלו וכן מספר רב מאוסף היצירות של “חבצלות המים”. בנוסף ניתן למצוא אוסף של אמנות אפרו אמריקאית מרתקת במיוחד, אוספים רבים של אמנות אסייתית, אמנות מודרנית ואומנות עכשווית מרתקת במיוחד.

אריכטקטורת המוזיאון מרשימה בפני עצמהאריכטקטורת המוזיאון מרשימה בפני עצמה

כרטיסים והגעה למכון האומנות של שיקגו

ישנן מספר אופציות לכרטיסים למכון האומנות של שיקגו, סיורי,דילוג על התור וכן כרטיסים משולבים. לאלו המעוניינים לחסוך אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש וכן באמצעות כרטיסים משולבים ובכך להנות ממגוון רב של אטרקציות בשיקגו.

לאלו המעוניינים לחסוך זמן אנו ממליצים לכם על כרטיס המציע דילוג על התור בכניסה למוזיאון וכניסה ישירה אל המוזיאון, צפייה בשלל רב של יצירות מופת כמו יצירות של קלוד מונה, ואן גוך, פיקאסו ודאלי, וכן אפליקציה להורדה על מנת להתמצא במרחב הרב של המוזיאון שמיעה של סיור וידאו באנגלית, ספרדית ומנדרינית וחיבור חופשי לווייפי. עבור הכרטיס, מבוגר ישלם מחיר של 35$, סטודנטים, צעירים מגיל 14 ועד גיל 18 ומבוגרים מעל גיל 65 יהיו זכאים להנחה וישלמו 29$ ועבור ילד מתחת לגיל 14 הכניסה היא חופשית וללא תשלום. לרכישת הכרטיסים, עם אופציה לביטול חופשי בחינם, תוכלו ללחוץ כאן

לאלו המעוניינים במספר רב של אטרקציות וחוויה מעמיקה יותר אנו ממליצים על כרטיס העיר המציע כניסה פרימיום לחמשת האטרקציות המויבלות בשיקגו, וויליס טאוור, מוזיאון הפילד, ואוקוורים שד וכן אופציה בחירה של 2 אטרקציות בין הפלנטריות של אדלר, המכון לאומנות, המוזיאות למדע ותעשייה או לאטרקציה 360 שיקגו (מרפסת התצפית). כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה של העיר והנאה ממגון רב של אטרקציותלרכישת הכרטיס וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על”, לחצו כאן. (קוד הקופון: HAKO5)

כמו כן, לאלו המעוניינים יותר בסיור מודרכים ישנן שתי ואופציות:

הזמנת כרטיסים למכון האמנות של שיקגו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ לביקור עבור חובבי האומנות וההיסטוריה שמגיעים לתייר בעיר שיקגו. גם זוגות ומשפחות יכולות להינות מאוד מהסיור אם כי ילדים שאינם סקרנים בנושאים של אומנות עלולים פחות להינות מהחוויה שכוללת ציורים ופריטי אומנות רבים.
  • המקום מומלץ בכל חודשי השנה ומאחר ומדובר במקום שהוא סגור ניתן להיכנס ולהינות גם בחודשי החורף הקרים של העיר שיקגו.
  • מומלץ להשקיע בביקור בין שעתיים לשלוש שעות על מנת לראות את כל המוצגים האומנותיים של המוזיאון.
  • ניתן לחבר את הביקור במוזיאון עם שלל אטרקציות נוספות בשיקגו. כגון: מוזיאון פילד, הממוזיאון לאשליות, הגלגל הענק של נייבי פיר וכן עם טיול בפארק המילניום המפורסם.
  • מאוד נוח להגיע למקום ברכבת התחתית ולרדת בתחנות המילניום ומשם ללכת צפונה כ-שני רחובות.
  • המקום מתאים לביקור עם ילדים ויתרה מזאת ילדים מתחת לגיל 14 זכאים לכניסה חופשית. עם זאת מדובר במוזיאון לאומנות, הפעילו שיקול דעת לגבי אורך הסיור
  • נכון לשנת 2022 כרטיס מבוגר עולה 35$.
  • בכדי להוזיל עלויות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש או כרטיסים משולבים.
  • העיר שיקגו ידועה בכייסים ופושעים רבים ולכן חשוב לשמור על הדברים שלכם קרוב אליכם ולא לקחת איתכם דברים שאינם הכרחיים. עם זאת המוזיאון נמצא באזורים היותר בטוחים של העיר שיקגו.
  • לא מומלץ להגיע עם רכב וכדאי להימנע מכך עקב התשלום הגבוה על החנייה וכן הצפיפות הגבוהה שקיימת באזור זה של העיר.

שאלות ותשובות

המקום מומלץ בכל חודשי השנה ומאחר ומדובר במקום שהוא סגור ניתן להיכנס ולהינות גם בחודשי החורף הקרים של העיר שיקגו.

הביקור מומלץ עבור חובבי האומנות וההיסטוריה וכן לזוגות ומשפחות היכולות להנות מאוד מהסיור. כמו כן אנו ממליצים להפעיל את שיקול דעתכם בכל הנוגע לילדים ואורך הסיורים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    בימי חמישי, 11:00-20:00, בימי שישי עד שני, 11:00-17:00.
    שימו לב!המקום סגור בימי שלישי ורביעי
  • הכרטיס הבסיסי עולה 35$ למבוגר מעל גיל 18, מבוגרים מעל גיל 65, סטודנטים וצעירים מגיל 14-17 ישלמו 29$.
  • כתובת: 111 S Michigan Ave, Chicago, IL 60603, United States
  • ניתן להגיע באמצעות אוטובוס קו 151, שרידן דרומה.
    שימוש במטרו של העיר שיקגו וירידה בתחנות “ואן ביורן” (Van Buren) וממשיכים ללכת דרומה מרחק של שני רחובות בשדרות מישיגן או תחנת המילניום (Millenium stations) ומשם ממשיכים ברגל שני רחובות צפונה בשדרות מישיגן.
  • האתר הרשמי: https://www.artic.edu/