1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. שיקגו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Chicago
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בשיקגו
  8. »
  9. המוזיאון לאמנות עכשווית, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum Of Contemporary Art

המוזיאון לאמנות עכשווית, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum Of Contemporary Art

עדכון אביב 2024

בעונה זו בשיקגו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון לאמנות עכשווית עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לאמנות עכשווית ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

המוזיאון לאמנות עכשווית בכמה מילים

המוזיאון לאמנות עכשווית בשיקגו (Museum of Contemporary Art) אשר הוקם בתחילה בשנת 1964 מהווה את אחד ממרכזי האומנות העכשווית הגדולים ברחבי העולם ואוספיו מכילים מעל 2,500 חפצי אומנות שונים ומגוונים, תערוכות קבועות ומתחלפות המציגות יצירות מתקופת מלחמת העולם השנייה ועד היום.
המוזיאון מבקש לעורר בכלל מבקריו, מחובבי ואמונות ועד משפחות וילדים, תחושות ומחשבות ביחס לאומנות, תרבות ויצירה דרך חווית הסיורים, הסדנאות ואפילו ביקור בספריית המוזיאון. בשנת 1967 הועבר למשכן קבע, לאחר שנים רבות של התרחבות, שיפוצים ויצירה, ובשנת 1996 נקבע משכנו הנוכחי במרכז העיר ליד השדרה המזרחית .

מה רואים במוזיאון לאמנות עכשווית?

החוויה למבקרים שונה מרוב המוזיאונים אליהם אנו מורגלים. אם בשאר המוזיאונים המוכרים החוויה מתרכזת ביצירות העבר והיסטוריה, המוזיאון לאמנות עכשווית בשיקגו עסוק כולו ביצירה המתחדשת בכל רגע בדרכים בלתי צפויות. על פי אוצרי המוזיאון, האמנות העכשווית מאסה באמנות המוכרת והרגילה והיא מעוררת בכל אדם את הצד האומנתי שלו לבחון את העולם וליצור עולם חדש לפי ראייתו. ניתן לראות דוגמה לכך בגרם המדרגות בתוך המוזיאון שתוכנן על ידי קלייהוס ומעורר באדם רצון לעצור ולהתבונן שנית, גם מסעדת המוזיאון תספק לכם חווית אוכל שעדיין לא הכרתם עם טעמים חדשים ופורצי דרך. אוספי המוזיאון שוכנים בתוך ארבע קומות, 20,000 מ”ר ומורכבים מעולמות שונים של אומנות, ביניהם צילום, פופ-ארט, פיסול, וידאו ועוד, מלבד התערוכות הקבועות במוזיאון, קיימים גם אירועים ומופעים מתחלפים כמו מחול, תיאטרון ומוזיקה. לאורך השנים המוזיאון שיכן כמה מהאומנים המפורסמים בעולם בתחומי האמנות השונים, כמה מהם הציגו את יצירותיהם רק במוזיאון זה והתערוכות השונות שברו את שיא המבקרים פעם אחר פעם. כדי לא לשכוח את החוויה במוזיאון, תוכלו לעבור דרך חנות המוזיאון ולרכוש תכשיט, בגד או ספר שיהוו תזכורת למחשבה ולרוח המקום.

מוזיאון לאמנות עכשווית שיקגו גרם המדרגות הייחודי והמתעתע במוזיאון (צילום: Kables, רישיון)

כרטיסים למוזיאון האמנות העכשווית בשיקגו

את כרטיסי הכניסה  ניתן לרכוש בקופות במקום כמובן אך כדי להבטיח את מקומכם במוזיאון בתאריך ובשעה שתבחרו מומלץ לקנות כרטיסים מראש. ישנם סוגים שונים של כרטיסים, מכרטיסי כניסה רגילים ועד כרטיסים המשלבים כניסה למוזיאון יחד עם כניסה לאתרי אומנות נוספים.

כרטיס כניסה למוזיאון

כרטיס זה מעניק כניסה למוזיאון ולכל התערוכות המוצגות בו. הכרטיס מומלץ למבקרים אשר רוצים להבטיח מקומם במוזיאון.
לרכישת כרטיס כניסה למוזיאון לאומנות עכשווית בשיקגו עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס כניסה משולב למוזיאון לאומנות עכשויית ולמכון האומנות של שיקגו

כרטיס זה מאפשר כניסה למוזיאון לאומנות עכשווית ולמכון האומנות של שיקגו הנחשב לאחד ממוזיאוני האומנות הגדולים והעתיקים בעולם בו מוצגות יצירותיהם של פיקאסו, דאלי, מונה ועוד רבים אחרים. הכרטיס מומלץ לחובבי אומנות אמיתיים הרוצים להינות ממחיר מוזל בכניסה לשני המוזיאונים.
לרכישת כרטיס כניסה משולב למוזיאון לאומנות עכשווית ולמכון האומנות של שיקגו עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון לאמנות עכשוויית - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • החוויה במוזיאון מתאימה ומהנה עבור ילדים ומבוגרים יחד, אוהבי אמנות וגם כאלו שלא בהכרח.
  • המוזיאון יחסית עמוס בסופי שבוע כך שמומלץ לתאם את הביקור לשאר ימות השבוע
  • כדי להספיק ולראות את כל התערכוות השונות מומלץ לשריין כשלוש שעות למשך הביקרו אך ניתן גם להגיע לתערוכות נבחרות ולצמצם את משך השהות במוזיאון למשך שעה-שעתיים.
  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון לאומנו עכשווית עם ביקור במכון האומנות של שיקגו. למשפחות עם ילדים מומלץ לחבר את הביקור במוזיאון עם ביקור בלגולנד שיקגו
  • אנחנו ממליצים להשתמש בתחבורה הציבורית הסמוכה למוזיאון, באמצעות הקווים 3,10 או 66.
  • במוזיאון מתקיימות סדנאות ותערוכות ייעודיות למשפחות וילדים
  • למבקרים המעוניינים ללון בקרבת המוזיאון לאומנות עכשווית אנו ממליצים על מלון חמישה כוכבים Viceroy Chicago או על מלון ארבעה כוכבים Eurostars Magnificent Mile
  • המוזיאון מחזיק מערך אבטחה לטובת הציבור, בנוסף קיים מערך אבדות ומציאות במוזיאון
  • ההמלצה שלנו היא להימנע מהגעה עם רכב כדי להמינע מהנסיעה בכבישים הפקוקים בעיר

שאלות ותשובות

מומלץ להגיע למוזיאון באמצע שבוע כדי לחסוך עומס וזמני המתנה בסופי שבוע

הביקור במוזיאון יכול להמשך בין שעה לשלוש שעות

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המוזיאון פתוח מיום שלישי עד יום ראשון בין השעות 10:00-17:00. ביום שלישי המוזיאון פתוח בין השעות 10:00-21:00. בימי שני המוזיאון סגור
  • מחיר כניסה: כניסה למוזיאון היא חינמית עד גיל 18 וכן לאנשים בעלי מוגבלות ולמלווים. מחיר הכניסה לבוגרים הוא 15 דולר ולקשישים או סטודנטים הוא 8 דולר.
  • כתובת: 220 East Chicago Avenue, Chicago IL 60611
  • ניתן להגיע למוזיאון ברכב פרטי או תחבורה ציבורית. למי שבוחר להגיע ברכב פרטי, קיים מגרש חניה גדול בסמוך למוזיאון בטווח מחירים של 10-40 דולר ביחס למשך זמן החנייה. אנחנו ממליצים להשתמש בתחבורה הציבורית בעיר כדי להגיע למוזיאון במטרה להימנע מהפקקים, ניתן להשתמש בקווים 3, 10 או 66.
  • https://mcachicago.org/
  • המוזיאון נגיש ומאפשר כניסה חינם לאנשים עם מוגבלות ולמלווים. המוזיאון אינו מאפשר הכנסת מזון ושתיה לתערוכות