מלונות מומלצים בסירמיונה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בסירמיונה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בסירמיונה בגארדה

La Luce di Sirmione

בית הארחה לה לוצ’ה די סירמיונה (La Luce di Sirmione) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Olivi Spa & Natural Wellness

⭐⭐⭐⭐
מלון אוליבי ספה & נטורל וולנס (Hotel Olivi Spa & Natural Wellness) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villaggio Turistico Lugana Marina

מלון דירות וילאג’יו טוריסטיקו לאגונה מרינה (Villaggio Turistico Lugana Marina) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Aurora

⭐⭐⭐
מלון אורורה (Hotel Aurora
) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

החורף מגיע לסיומו בסירמיונה והביקוש למקומות הלינה מתחיל לעלות, כאשר לקראת סוף החודש כבר יהיה בינוני - במיוחד בימים האחרונים של החודש אז נחגג חג הפסחא ותיירים רבים מגיעים לחופשה. בנוסף, חלק מהתיירים מתחילים כבר לבצע הזמנות לחופשת הקיץ על מנת להנות ממגוון גדול יותר ומחירים נמוכים, כדאי לעשות זאת בקישור הזה ולבחור אפשרות לינה עם ביטול בחינם כדי לשמור על גמישות ואופציה לשינויים או ביטולים במידת הצורך. בנוסף, כדי להוזיל בעלות הלינה תוכלו לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בסירמיונה

סירמיונה (Sirmione) היא העיירה המבוקרת ביותר על ידי תיירים הנמצאת על שפת אגם גארדה, בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. לסירמיונה מבנה אגדי ומלא השראה- היא יושבת על חצי אי צר וארוך הבולט אל תוך אגם גארדה. המרכז ההיסטורי של סירמיונה- העיר העתיקה- משומר יפה, ומוקף בחומה עם צריחים ומצודה- מראה מיוחד מאוד.

בסירמיונה קיימות מעל 200 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג שלושה כוכבים ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. הלינה בסירמיונה (כמו גם בעיירות הסמוכות אליה) מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים, ולאלה שלא שוכרים רכב, בשל ההתניידות הקלה יחסית.ריכוז מלונות גבוה תמצאו בעיר העתיקה, אך גם לפני שעוברים את מצודת סקליגר (Castello Scaligero), קיים מבחר גדול של אפשרויות לינה. ככלל, ככל שמתרחקים מהעיר העתיקה כך מוזילים את עלויות הלינה, ולכן עבור מי שמעוניין לחסוך מומלץ לחפש מלון מחוץ לעיר העתיקה (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה באגם גארדה, אגם גארדה בחינם).

בין המלונות המומלצים באיזור סירמיונה ניתן למנות את מקום האירוח לה לוסה די סירמיונה (La Luce di Sirmione), מלון הספא אוליבי תרמה (Hotel Olivi Thermae & Natural Spa), כפר הנופש וילאג’יה טוריסטיקו לוגאנה מרינה (Villaggio Turistico Lugana Marina) ומלון אינטרנשיונל (Hotel International).

איפה להזמין מלון בסירמיונה?

אזור הלינה הפופולארי בסירמיונה,  הוא המרכז ההיסוטרי סביב הטירה העתיקה, שנמצאת בקצה חצי האי. אזור זה מאוד ציורי, עם רחובות צרים, מבנים ישנים ונופים מדהימים של אגם גארדה. אפשר למנות באזור זה אפשרויות לינה מומלצות כמו Hotel Saviola , Hotel Mavinoו Hotel Degli Oleandri  . אזור זה הוא אזור צפוף יחסית, יקר (יחסית) והביקוש אליו גבוהה ולכן במיוחד בקיץ כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש (למי שחושש מהתחייבות ניתן למצוא בקישור זה מגוון אופציות מצויינות ללינה באזור העתיק של סרמיונה עם אפשרות ביטול).

ישנם גם מספר בתי מלון מומלצים ואתרי נופש מפוארים הממוקמים מחוץ למרכז ההיסטורי, במיוחד לאורך החוף המזרחי של חצי האי. למקומות לינה אלה יש לרוב חופים פרטיים ואזורי חוף פרטיים משלהם, והם מציעים גישה נוחה לאטרקציות הרבות של העיירה, כולל החורבות הרומיות, המרחצאות התרמיים והטירה. בין אפשרויות לינה מומלצות לאזור זה ניתן למנות את Hotel Mirabello,Hotel Villa Rosaו Hotel Degli Oleandri.אזור זה מתאים למי שרוצה מעט להתרחק מהמרכז של העיירה על מנת להרוויח לינה מרווחת ואקסלוסיבית יותר. כל האזורים הללו לא מתאימים לדעתנו למי שמעוניין בלינה בסירמיונה עבור טיול כוכב, ממנו יוצאים עם רכב לנקודות שונות באזור אגם גארדה. לסוג זה של תיירים רצוי ללון באזורים פריפריאלים יותר, בהם יש פחות בעיות חניה, וצפיפות (פקקים) למגיעים עם רכב.

העיירה סרמיונה – אזור הטירה הוא האזור המבוקש ביותר ללינה בעיר

מלונות בסירמיונה המתאימים לטיול כוכב עם רכב

מאוד פופלארי להגיע לחופשה בסרמיונה עם רכב ולצאת ממנו למספר מוקדים באזור אגם גארדה. בקיץ יש פה בעיות חניה וצפיפות רבה, ולחלק מהעיירה אין אפשרות בכלל להיכנס עם רכב ולכן אנו ממליצים ללון באזורי לינה פריפריאלים יחסית להם קל להגיע, קל לחנות וקל לצאת מהם לטיול. ישנם אפשריות ללינה טובות מאוד עם חניה ללא תשלום  הסמוכות לסירמיונה כמו למשל: Hotel B&B il Mosaico, A CASA DI BEA …Sirmione,ו Hotel Alfieri.אופציות הללו רחוקות מעט ממרכז סירמיונה ודורשות נסיעה למרכז העירוני, אך למי שמוקד הטיול שלו הוא נסיע במרחב מגרדאלנד ועד ריבה דל גארדה – אנו חושבים שהם עדיפות. שימו לב, בקיץ אופציות הלינה עם חניה נגמרות במהירות ומומלץ להזמין מראש מוקדם ככל הניתן (לחצו כאן מגוון אופציות לינה עם חניה בסירמיונה עם אפשרות ביטול).

המלצות על מלונות בסירמיונה בגארדה



Booking.com