מלונות מומלצים לדתיים ושומרי מסורת באגם גארדה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לדתיים ולשומרי מסורת למצוא את המלון המתאים ביותר באגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות מומלצים לדתיים ושומרי מסורת באגם גארדה

Residence Nuove Terme

⭐⭐⭐
מלון דירות נואובה תרמה (Residence Nuove Terme) – מלון דירות שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

BellaSirmione Holiday Apartments

מלון דירות בלסימיונה רזידנצה טוריסטיקה אלברגהירה (BellaSirmione Holiday Apartments) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Bianca

מלון דירות ביאנקה (Residence Bianca) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Acqua Resorts

מלון הדירות אקווה ריזורטס (Acqua Resorts) – מלון הדירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villaggio Turistico Lugana Marina

מלון דירות וילאג’יו טוריסטיקו לוגאנה מרינה (Villaggio Turistico Lugana Marina) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Poggio al Lago

מלון דירות פוג’יו אל לאגו (Residence Poggio al Lago) – מלון דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Residence Holiday

⭐⭐⭐
מלון דירות רזידנס הולידיי (Hotel Residence Holiday) – מלון דירות שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה באגם גארדה הולך ועולה ככל שאנחנו מתקרבים אל הקיץ, ויגיע לשיאו בחודשים יולי ואוגוסט. בסופי שבוע כבר החודש יהיו מקומות בהם לא יוותרו חדרים פנויים או דירות פנויות. בגלל צמצום האפשרות הזה, לצד הצורך בהתאמת מקום הלינה לקרבה למקומות יהודים או לשמירת שבת, מומלץ מאוד להזמין מקום לינה כמה שבועות מראש (במיוחד לסופי שבוע או במידה ומתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ). ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול, כך שלא תצטרכו להתחייב למקום הלינה אבל תוכלו להיות בראש שקט שמצאתם מקום לינה שמתאים לכם.

מידע כללי על מלונות לדתיים ושומרי מסורת באגם גארדה

שדרות הראמבלס הן אזור מצוין ללינה בברצלונה מבחינת קירבה לאתרים המרכזיים. בבחירת מלון בשדרות הראמבלס צריך לקחת בחשבון מחיר יקר יחסית והרבה רעש וצפיפות בתקופות התיירות. מצד שני, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיו במרכז העניינים כולל נגישות גבוהה לכל חלקי העיר המרכזיים.

בשדרות הראמבלס מרוכזים בעיקר מלונות ברמה של שניים עד ארבעה כוכבים (יש גם קצת דירות). מלונות החמישה כוכבים מרוכזים לרוב באזורים הצפוניים יותר של השדרות ליד כיכר קטלוניה.
בין המלונות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון סיטאדינס רמבלס ברצלונה (Citadines Ramblas Barcelona), מלון יורוסטארס ראמבלס בוקריה (Eurostars Ramblas Boqueria) ומלון פטיט פאלאס בוקריה (Petit Palace Boquería).
השדרות מחולקות לחמישה חלקים וכוללות בתוכן הכל מהכל: היסטוריה של הקטלונים (מזרקת קנלטס ובניין האוניברסיטה הישן) תרבות (הופעות רחוב, מוזיאונים ותיאטרון פוליורמה), קניות (דוכנים אין ספור וחנויות עם המון תור), אמנות של חואן מירו (בפסיפס הידוע) וטעמים מהמטבח הקטלוני ומרחבי העולם (בשוק לה בוקריה).

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות בשדרות הראמבלס בברצלונה

המלונות המומלצים על ידנו הינם:

Acta Splendid (הזמנה באתר Booking)- המלון ממוקם ברובע האישמפלה, במרכז העיר. במרחק 5 דקות הליכה מכיכר קטלוניה והרמבלס. כ-200 מטרים מתחנת המטרו Universitat.
Atiram Oriente - המלון נמצא ממש על הראמבלס עצמו ונחשב כמלון מעולה. לינה במלון שלושה כובים שירגיש לכם כמו ארבעה.
Gaudi Hotel - המלון ממוקם בסמוך אל שדרות הראמבלס (La Rambla) על גג המלון בריכה קטנטנה (ממש קטנה) ונוף מקסים אל ארמון גואל. במרחק הליכה נמצאת כיכר ריאל (Placa Reial‏‏‎)עמוד קולמבוס (Monument a Columbus) ואולם האופרה ליסאו (Gran Teatre Liceu‏‎).

למידע נוסף על מלונות  שלושה כוכבים בברצלונה

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Royal Ramblas- המלון ממוקם בחלק הצפוני של שדרות רמבלאס (La Rambla) באזור מרכזי המציע מגוון רחב של חנויותבתי קפה ומסעדות. למידע נוסף על המלון.

Rivoli Ramblas- המלון הינו בינוני בגודלו המציע לאורחיו מיקום אסטרטגי על בין שדרות הראמבלאס המפורסמות, הרובע הגותי וכיכר קטלוניה. למידע נוסף על המלון.

Catalonia Ramblas 4* Sup- המלון ממוקם 3 דקות הליכה מהראמבלס ומכיכר קטלוניה.

למידע נוסף על מלונות ארבעה כוכבים בברצלונה

המלונות המומלצים על ידנו הינם:
Hotel Baguésהמלון הינו מלון בוטיק, הממוקם בשדרות לה ראמבלה (Las Ramblas) ומציע בריכת גג ובר, מהם נשקף נוף נפלא. למידע נוסף על המלון.

Le Méridien Barcelona- המלון ממוקם על הראמבלס, בין כיכר קטלוניה לשוק לה בוקרייה.

למידע נוסף על מלונות חמישה כוכבים בברצלונה.

Hesperia Ramblas

מלון שלושה כוכבים מקסים, בעל עיצוב מודרני ומיקום נהדר מטרים ספורים משדרות הראמבלס ומשוק לה בוקריה. אזור הבילויים בנמל הישן של ברצלונה במרחק 10 דקות הליכה מהמלון.

Eurostars Ramblas  (מידע נוסף והשוואת מחירים מתוך 1000 אתרים | הזמנה באתר Booking)

מלון ארבעה כוכבים מודרני, ממוקם על שדרות הראמבלס, 300 מטרים מאזור הבילויים של הנמל הישן של ברצלונה. מחיר מעולה למלון ארבעה כוכבים במיקום כה מרכזי.

Hotel España Ramblas

מלון ארבעה כוכבים שוכן בבניין מהמאה ה-19 במרכז ברצלונה, בעל מיקום מעולה ונגיש לתחבורה ציבורית. חדרים מעוצבים ומסוגננים. 100 מטרים משדרות הראמבלס.

Chic & Basic Ramblas >> לקריאת סקירה מלאה שערכנו על המלון
Hostal BCN Ramblas >> לקריאת סקירה מלאה שערכנו על המלון
Gran Via 678 >> לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
Hotel Montecarlo Barcelona >> לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
Catalonia Plaza Cataluña >> לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
Hotel Cuatro Naciones >> לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה
Arc la rambla >> לקריאת הסקירה המלאה שערכנו על מלון זה




המלצות על מלונות לדתיים ושומרי מסורת באגם גארדה



Booking.com