7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות באגם גארדה

Cascina Varini

מקום לינה זה הוא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות באגם גארדה, זאת מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו כיסא גבוה לילדים. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בגרניאנו, בגדה המערבית של אגם גארדה. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Corte la Selva

אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה באגם גארדה בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה מטבח. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות בDrugolo, בדרום אגם גארדה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Eco Hotel Bonapace

⭐⭐⭐
מדובר במלון בדירוג של שלושה כוכבים, אפשרות המומלצת למי שמחפש מקום לינה נוח אך לא יקר מידי. המלון נמצא בנאגו-טורבולה, בצפון אגם גארדה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, חדרים אטומים לרעש ומרפסת. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

Parc Hotel Flora

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לאגם גארדה מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Casa Bardalla

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לאגם גארדה מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות בפונטי סול מינצ’יו, מדרום לאגם גארדה. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

Residence Corte San Carlo

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לאגם גארדה מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בקולה די לזיזה, בדרום אגם גארדה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

HOODY ACTIVE & HAPPINESS HOTEL

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה באגם גארדה בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא בארקו, בצפון אגם גארדה. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בפיתחו של האביב באגם גארדה ויחד איתו הביקוש ללינה מתחיל לעלות. בסוף החודש חל חג הפסחא, מה שמעלה את הביקוש ללינה אף יותר. למי שמתכנן חופשה לקראת סוף מרץ, ואפילו למי שמתכנן את חופשת פסח, אנו ממליצים לשריין מקום לינה מראש - כדי שתוכלו למצוא את המקום המתאים ביותר למשפחה שלכם ולמה שאתם צריכים. כדאי לעשות את ההזמנה בקישור הזה באחד המקומות המציעים ביטול בחינם - ככה שתוכלו להיות בראש שקט מצד אחד ולשמור על גמישות מצד שני. בנוסף, מאחר והלינה יכולה להיות הוצאה לא קטנה כדאי לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת על מלונות למשפחות באגם גארדה

אגם גארדה הוא יעד אהוב ופופולרי ע״י משפחות וילדים. פרט לנופים עוצרי נשימה ומצודות עתיקות, תמצאו פה גם שני פארקי שעשועים בעלי שם עולמי – גארדה לנד (Gardaland‏) וקאנווה וורלד (Caneva World) ומגוון פעילויות ספורט ימי-אתגרי, מה שהופך את אגם גארדה ליעד אידיאלי למשפחות.

למשפחות שבאות ללון באזור אגם גארדה ישנם אופציות רבות.  מוילות יוקרתיות ועד אתרי קמפינג הנוחים לכל כיס. המשפחות הלנות באגם מתרכזות לרוב באזור הדרומי של האגם שם מרוכזים מרבית האתרים המתאימים לילדים ושם גם נמצא ריכוז של אפשוריות הלינה במותאמות למשפחות עם ילדים

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות למשפחות באגם גארדה

מבין הדירות המתאימות למשפחות באגם גארדה אנו ממליצים להסתכל על דירות שלושה כוכבים La Corte dei Limoni בקאפרינו ורונזה, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון דירות שלושה כוכבים Residence Besass, GTSGroup בטיניאלה, בגדה המערבית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון דירות שלושה כוכבים Apparthotel San Sivino במנרבה דל גארדה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון דירות ארבעה כוכבים Relais Rosa Dei Venti -Ciao Vacanze- במוניגה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 8 נפשות ודירות שלושה כוכבים Villa San Valentino - Ruculì Hospitality בטיניאלה, בגדה המערבית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב באגם גארדה או להגיע לאגם גארדה עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - בית נופש ארבעה כוכבים Casa Gardenia בטוסקולנו מדרנו, בגדה המערבית של אגם גארדה, מלון דירות שלושה כוכבים Cascina Varini בגרניאנו, בגדה המערבית של אגם גארדה, מלון ארבעה כוכבים Parc Hotel Flora בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה ומקום האירוח שלושה כוכבים BandB Al Sentiero בקאפרינו ורונזה, בגדה המזרחית של אגם גארדה (חניה פרטית במקום בחינם) ומלון ארבעה כוכבים Corte Regia Relais and Spa (חניה פרטית במיקום סמוך בחינם).

כאשר משפחות מגיעות לאגם גארדה עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Residence Corte San Carlo בקולה די לזיזה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון Park Hotel Imperial בלימונה סול גארדה, בצפון אגם גארדה ומלון Hotel Luise בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון GoTì Hotel בנאגו-טורבולה, בצפון אגם גארדה ומלון Hotel Lago Di Garda בנאגו-טורבולה, בצפון אגם גארדה המתאימים למשפחות עד 3 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון HOODY ACTIVE and HAPPINESS HOTEL בארקו, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Hotel Del Porto בטורי דל בנקו, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Lake Front Hotel Mirage בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה ומלון Palace Hotel Città בארקו, בצפון אגם גארדה המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Hotel Caesius Thermae and Spa Resort בברדולינו, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות באגם גארדה ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון Corte Regia Relais and Spa, מלון Parc Hotel Flora בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה ומקום האירוח BandB Al Sentiero בקאפרינו ורונזה, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, אתר קמפינג Agricampeggio Relax Maxicaravan בקסטלטו די ברנזונה, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון דירות Residence Corte San Carlo בקולה די לזיזה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Cascina Varini בגרניאנו, בגדה המערבית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Hotel Casa Scaligeri בסירמיונה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 3 נפשות, מלון Parc Hotel Flora בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, דירות Casa Bardalla המתאים למשפחות עד 8 נפשות ומלון Garda Hotel Forte Charme בנאגו-טורבולה, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 2 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים באגם גארדה אפשר למנות את מלון Hotel Capri במלצ'זינה, בגדה המזרחית של אגם גארדה, מלון Park Hotel Imperial בלימונה סול גארדה, בצפון אגם גארדה ומלון Hotel Luise בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, מלון GoTì Hotel בנאגו-טורבולה, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Park Hotel בדסנזאנו דל גארדה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 2 נפשות.

בעיירות השונות באיזור אגם גארדה קיימים אלפי מלונות, חלקם מומלצים ספציפית למשפחות. מבין מלונות אלו ניתן למנות את:
Hotel International
Hotel Dori
Hotel Olimpia

המלצות על מלונות למשפחות באגם גארדה

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לאגם גארדה הינם מלון שלושה כוכבים Hotel Capri במלצ’זינה, בגדה המזרחית של אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון חמישה כוכבים Park Hotel Imperial בלימונה סול גארדה, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hotel Luise בריבה דל גארדה, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Pace 1954 Hotel בארקו, בצפון אגם גארדה המתאים למשפחות עד 5 נפשות ומלון Relais Corte Pontigliardo בקולה די לזיזה, בדרום אגם גארדה המתאים למשפחות עד 6 נפשות.
  • באגם גארדה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות באגם גארדה.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.




עוד דירות מומלצות למשפחות

Corte San Luca Apartments

דירות קורטה סאן לוקה (Corte San Luca Apartments) – מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Acqua Resorts

מלון הדירות אקווה ריזורטס (Acqua Resorts) – מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Ca Del Lago

בית רזידנס קה דל לאגו (Residence Ca Del Lago) – . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villaggio Esmera

מקום האירוח וילג‘יו אסמרה (Villaggio Esmera). מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Apparthotel San Sivino

מלון הדירות סן סיווינו (Apparthotel San Sivino) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villaggio Turistico Lugana Marina

וילאג’יו טוריסטיקו לוגאנה מרינה (Villaggio Turistico Lugana Marina). מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

דירות למשפחות באזור אגם גארדה

זו אפשרות משתלמת מאוד ברוב המקרים ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה או וילה אולי מפסידים את השירותים שמקבלים בדרך כלל במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא אם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של פתיחת היום תכינו בעצמכם. אבל לעומת זאת תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל מהדירות והוילות תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה. אלו יתרונות שחשובים יותר מהחסרונות למשפחות רבות. ככלל – ככל שמתרחקים משפת האגם כך המחיר יורד.

*בהקשר של דירה חשוב לציין- שמומלץ מאוד לקבוע עם בעלי הדירה שעת הגעה מראש, ולהגיע בזמן, אחרת יכול להיות שתאלצו להמתין עד שימסרו לכם מפתחות הכניסה.

עוד מלונות מומלצים למשפחות

Garni Onda

מלון גארני אונדה (Garni Onda) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Dori

מלון דורי (Hotel Dori ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Nazionale

מלון נזיונאלה (Hotel Nazionale) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Puccini

מלון פוצ’יני (Hotel Puccini ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Rudy

מלון רודי (Hotel Rudy ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Benaco

מלון בנקו (Hotel Benaco ) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

מלונות זולים המתאימים למשפחות באזור אגם גארדה

מלון זול ברמה של שניים-שלושה-ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק). ניתן לעשות זאת על ידי התפצלות בחדרים או לבחור במלונות הכוללים חדרים לשלושה וארבעה אורחים, ומעניק מחירים טובים למשפחות וילדים. אופציית החדר למספר אורחים היא כמובן זולה יותר – אך “משלמים” בצפיפות ובמקרה של חדרים מפוצלים ניתן להשיג יותר מרווח ופרטיות לאורחים אך המחיר גבוה יותר.
יש לקחת בחשבון שבשני המקרים מרוויחים את השירות של מלון ואת הפינוק והאירוח של מלון אך מפסידים את היתרון הגדול שיש בדירה או בוילה (מרחב, מטבח לבישול וכדומה).

כאשר בוחרים במלון, בין אם באופציה של חדרים מפוצלים ובין זו של חדר אחד לכל המשפחה, יש לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – יש לבדוק שהמלון מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמלון יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות לחמם מים חמים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מלונות רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים (לרוב ההגבלה באגם גארדה היא 12, אך ישנם לא מעט מלונות עם הגבלת גיל של 3 ומלונות עם הגבלה של 5) ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אלו הקיימות בחדר. ישנם מלונות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). בחלק מהמלונות ניתן להוסיף מיטה ללא תשלום נוסף. דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

אתרי קמפינג מומלצים למשפחות

Weekend Glamping Resort

וייקאנד גלאמפינג ריסורט (Weekend Glamping Resort) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Camping Le Palme

קאמפינג לה פלמה (Camping Le Palme ) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Camping Bella Italia

קמפינג בלה איטליה (Camping Bella Italia ) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

La Rocca Camping Village

כפר הקמפינג לה רוקה (La Rocca Camping Village ) – אתר קמפינג . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

אתרי קמפינג באגם גארדה

באיזור אגם גארדה קיימים אתרי קמפינג מסודרים רבים, כאשר יש אפשרות לאוהל, קראוון או בונגולו (בקתות קטנות). זוהי אופציה מאוד פופולרית בקרב משפחות ואנו ממליצים עליה בחום, במיוחד למי שמתנייד באמצעות רכב שכור ויכול להרשות לעצמו להיות טיפה מרוחק משפת האגם (למרות שלא בהכרח אתר הקמפינג יהיה מרוחק). יש לא מעט אתרים המציעים בשטחם מסעדות, מכולות, בריכת שחייה ואף גישה לחוף רחצה. זו ללא ספק אופציה זולה יותר ממלון וגם חוויתית יותר שהילדים בטוח יזכרו. שימו לב כי בעונת הקיץ מומלץ מאוד להזמין מראש, אתרים אלו מבוקשים מאוד, במיוחד באיזור של גארדה לנד (למידע נוסף על מלונות ליד גארדה לנד).

כיצד בחרנו את המלונות והדירות המומלצים באגם גארדה?

ניתחנו כ-6,500 אפשרויות לינה באגם גארדה עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר באגם גארדה בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות למשפחות אשר מגיעות לעיר, תוך לקיחה בחשבון שראשית צריך שמקום הלינה יאפשר לינה עם ילדים, שיציע חדרים המתאימים לאירוח של יותר משני אנשים ושיציע מתקנים נוספים המתאימים לילדים ומשפחות – כמו משחקים, ארוחות ילדים או שירותי בייביסיטר. מבין אפשרויות הלינה הללו איתרנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לצרכים שונים של תיירים באגם גארדה (למשל סרמיונה) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

[wpgmza id="16" cat="2" marker="2122" zoom="10"]