1. עמוד הבית
  2. »
  3. ברצלונה 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים, אזורי תיירות, סיורים מודרכים ואטרקציות בברצלונה
  6. »
  7. מוזיאון פיקאסו בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu Picasso

מוזיאון פיקאסו בברצלונה – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף ביותר | Museu Picasso

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בברצלונה כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון פיקאסו עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון פיקאסו ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע כללי

מוזיאון פיקאסו (Museu Picasso) הוא מוזיאון המוקדש לאמן המפורסם פאבלו פיקאסו שנמצא בלב ליבו של רובע בורןהרובע הקטן הסמוך לרובע הגותי. פיקאסו אמנם נולד בעיר מלאגה, אך שנים רבות מחייו הוא העביר בברצלונה. פיקאסו התגורר ברובע הגותי של העיר בין השנים 1895-1904, שהיו מהשנים הבולטות והחשובות ביותר בתקופת יצירתו, וכללו את תקופת לימודי האמנות שלו. שהותו הרבה של פיקאסו בברצלונה ואהבתו לעיר (כפי שהתבטא לא פעם), הביאו את פיקאסו לתרום תמונות רבות למוזיאון עוד בחייו, אך את רוב התמונות במוזיאון תרמה ז’קלין, אלמנתו.

מוזיאון פיקאסו הוא המוזיאון הפופולארי ביותר בברצלונה (אתר התיירות התשיעי בכמות המבקרים בו בספרד כולה!).

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




מה רואים במוזיאון?

במוזיאון תערוכה קבועה של למעלה מ-3,500 עבודות של פיקאסו מתקופות היצירה השונות. אמנם העבודות המוצגות במוזיאון אינן העבודות החשובות והמוכרות של פיקאסו, אך בביקור במוזיאון תוכלו לראות דווקא את היצירות הפחות מוכרות, שיאפשרו לכם הצצה אל אספקטים מעניינים בחיי האמן ומורשתו. רוב התמונות המוצגות במוזיאון הן בעיקר מהתקופה שהיה אמן צעיר (בתקופת לימודיו ותחילת דרכו כאמן) וכן תמונות רבות מתקופתו הכחולה.

בנוסף, במוזיאון ישנה גם תערוכה מתחלפת שלא תמיד מציגה ציורים של פיקאסו.
מבנה המוזיאון מתפרס על פני חמישה בתי אצולה מימי הביניים ברחוב “מונטקאדה”, שרק מוסיפים לעוצמתו של הביקור.
בין הציורים המפורסמים המוצגים במוזיאון: “האדם עם הבארט”, “הליצן”, “רקדניות הקאן קאן”, “הזונות של רחוב שאפל” ועוד ועוד.
חוויה מיוחדת גם למי שאינו חובב ציור מושבע.

120 שניות על מוזיאון פיקאסו:

הזמנת כרטיסי כניסה וסיורים מודרכים במוזיאון פיקאסו פריז

המלצות "הכל על" למבקר במוזיאון פיקאסו




  • אתר זה כלול ברשימת האתרים של כרטיס האטרקציות המשולב של ברצלונה - iVenture Card. אם הנכם מתכננים לבקר באתר ובאתרי נוספים ברשימה, מומלץ לבדוק האם הכרטיס הזה כדאי לכם. למידע נוסף ראו כרטיס האטרקציות של ברצלונה.
  • במוזיאון יש שירותי מלתחה טובים ושמירת חפצים, כך שניתן להגיע עם תיקים גדולים (אך לא ניתן להיכנס עימם).
  • ישנן קבוצות מודרכות רבות המגיעות לסיור במוזיאון, ישנם גם מדריכים פרילנסרים המבצעים בו סיורים (יש גם כאלה שעושים זאת בעברית).
  • מומלץ לשלב את הביקור במוזיאון עם אתרים קרובים כמו כנסיית סנטה מריה דל מארמוזיאון השוקולד או פארק המצודה וטיול במרחב רובע ברן.
  • האתר מומלץ גם לחובבי אמנות מושבעים וגם לכאלה שפחות – לא סתם הוא נחשב לאחד האתרים הפופלארים של ברצלונה. מומלץ להקדיש לסיור במוזיאון כשעתיים.
  • מומלץ להגיע עם תחבורה ציבורית, תחנת המטרו jaume נמצאת במרחק 3 דקות הליכה מהמוזיאון, מה גם שהחניה במקום עשויה להיות בעייתית. למי מכם ששכר רכב והגיע עימו לעיר ברצלונה – ממליצים להחנות במקום אחר להגיע בלעדיו (ראה השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד).
  • מומלץ להזמין מקום מראש לאתר. לעיתים יש המתנה ארוכה בתורים להיכנס אליו. גם בימים ובשעות בהם הכניסה חינם, עלול להיות מצב בו לא יישארו כרטיסים.
  • סטודנטים עד גיל 25 ופנסיונרים מעל גיל 65 זכאים להנחה. כניסה בחינם בכל יום ראשון החל מהשעה 15:00 ובכל יום ראשון הראשון של החודש. כמו כן בתאריכים 12 בפברואר, 17 במאי ו24 בספטמבר הכניסה חינם (קחו בחשבון שלרוב בזמנים בהם הכניסה היא חינם המוזיאון מאוד מאוד עמוס – מה שמשנה לחלוטין את החוויה ולכן אנו פחות ממליצים להגיע בזמנים אלו). ראה גם ברצלונה בחינם.
  • מוזיאון פיקאסו כלול בכרטיס המוזיאונים של ברצלונה המקנה הנחות על מוזיאונים נבחרים בעיר.
  • המוזיאון גם נכלל בכרטיס ארטיקט הכולל כניסה ל-6 מוזיאוני אומנות בברצלונה ביניהם גם המוזיאון לאומנות עכשווית של ברצלונה ומוזיאון חואן מירו.
  • מחיר: 9 יורו (לפעמים יש תקופות זולות יותר – כדאי לבדוק באתר). הנחה של 20% למחזיקי ברצלונה קארד, כניסה חינם למחזיקי ברצלונה מוזיאון פאס.
  • למחזיקים בכרטיס ברצלונה קארד ישנה הנחה למבקרים באתר זה. אם הינכם מתכננים ביקור במקום, מומלץ לבדוק האם הכרטיס משתלם עבורכם (למידע נוסף ראו כרטיס ברצלונה קארד).
  • ילדים: יתאים בהסתייגות, המוזיאון אינו ידידותי במיוחד לילדים ואינו משקיע בהפעלות או במתקנים כדי לבדר את התיירים הקטנים. כדי לחבר את הילדים לסיור בקשו מהם לפני הכניסה למוזיאון לחפש דמויות כמו הליצן, האיש עם הבארט, הילדה עם השמלה הצהובה. ילדים עד גיל 18 נכנסים חינם.
  • הלינה באזור המוזיאון מומלצת מאוד לצעירים ולמשפחות שרוצים להיות קרובים לאתרי בילוי של הלילה (במיוחד בקיץ) ומי שרוצה להיות קרוב לאתרים מרכזיים מצד אחד אך מחיר זול יחסית מצד שני (בהשוואה למלונות בראמבלס או מלונות ברובע הגותי). הרובע כולל לא מעט מלונות קטנים בבתים היסטורים המשמרים את הבניה מהמאה ה-18, מרבית הדירות שיש ברובע נמצאות באזור של פארק המצודה – לינה זו מומלצת לכל קבוצת מטיילים אך עוד יותר מומלצת למשפחות עם ילדים (בגלל מוזיאון השוקלד ופארק המצודה הסמוכים שאהובים במיוחד על ילדים ומשפחות, ראה עוד תחת מלונות למשפחות בברצלונה). בנוסף לדירות יש מלונות גדולים יותר בעיקר ברמה של ארבעה כוכבים חדשניים יותר וגדולים יותר הנמצאים בתוך מבנים מחודשים כמו מלון מדינאסלי (Hotel Medinaceli) או מלון קולוניאל (Gargallo Hotel Colonial). מלונות כגון אלו נמצאים בעיקר בחלק המזרחי יותר של רובע אל בורן וברחובות הסמוכים לו ממזרח. ראה מידע נוסף תחת מלונות בברצלונהמלונות מומלצים בברצלונהמלונות ברובע אל בורן ומלונות ליד מוזיאון פיקאסו.

המלצות של גולשי האתר:

  • סרגי יורשנקו: מאוד נהננו. מי שמגיע למוזיאון מומלץ בחום לקחת אודיו גיד – הבעיה היא שאין גיד בשפה העיברית. לטעמי להיות שם ללא גיד בתנאי שאין ידע קודם על האומן-זה פספוס.
  • Sivan Mazor Rapaport: בצמוד למוזיאון פיקאסו נמצא מוזיאון מוקו (Moco museom) מוזיאון מקסים שמקורו באמסטרדם. ממליצה למי שטרם היה להגיע לבקר בו.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers:

  • תגידו, מישהו ביקר במוזיאון פיקאסו? הבנתי שמציגים שם ציורים שוליים שלו, לא את המפורסמים. שווה ללכת?
    • לא נחשבת למבינה גדולה באומנות, אבל בילינו שם שעה. לקחנו אוזניות. קנינו כמה דברים בחנות. היה נחמד מאוד.
    • תשובת המערכת: זה נכון. המוזיאון מציג את העבודות המוקדמות של הצייר ולא את העבודות הגדולות והמפורסמות שלו. למרות זאת, מדובר באתר מאוד נעים ומעניין גם למי שאינו פריק של אומנות ואחד האתרים המתויירים בברצלונה. כמובן שבסוף האם ללכת או לא זה עניין סובייקטיבי.

לקריאה נוספת:

מוזיאונים בברצלונה

תמונות מהמוזיאון:

צילום: Kippelboyרישיון

צילום: Kippelboyרישיון

מידע שימושי על מוזיאון פיקאסו

שעות פתיחה

ימים ג’-ד’, ו׳-א׳ 9:00-19:0, ימי ה׳ 9:00-21:30. המוזיאון סגור בחגים הלאומיים. כדאי לבדוק אם הוא פתוח לפני ההגעה.

כתובת

Carrer Montcada 15-23, Born-Ribera

הגעה
directions_subway
מטרו

קו 4 L4 (צהוב), לרדת בתחנת jaume