מלונות מומלצים בונציה – הסקירה המקיפה על מלונות בעיר

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

7 מלונות מומלצים בונציה

JW Marriott Venice Resort & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמעוניין במקום לינה מפנק וברמה גבוהה. המלון נמצא בסן מרקו – מאזורי הלינה הפופולאריים והמבוקשים ביותר בונציה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, חדרי משפחה וטרסה. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

H10 Palazzo Canova

⭐⭐⭐⭐
מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. גם מלון זה נמצא באזור סן פולו הפופולארי. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel L’Orologio – WTB Hotels

⭐⭐⭐⭐
מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא בסן פולו שנמצא בסמוך לרובע סן מרקו המרכזי. הלינה בסן פולו פופולארית מאוד בשל הקרבה לסן מרקו והמנעד הרחב יותר של מחירי הלינה. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וטרסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Ruzzini Palace Hotel

⭐⭐⭐⭐
מאחר וזהו מלון ארבעה כוכבים הוא מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה יחסית למקומות הלינה המוצעים בעיר. המלון נמצא בקסטלו שנחשב לשקט יחסית, וקרוב לסן מרקו ולאתרי התיירות הרבים בעיר, מה שהופך את הלינה בו לפופולארית. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Hotel Montecarlo

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים לתיירים שלא מחפשים מקום לינה מפואר, אלא מקום פשוט יחסית אך נעים שיהיה נוח לישון בו. המלון נמצא בסמוך לכיכר סן מרקו, מאזורי הלינה המבוקשים ביותר בונציה. בין השאר המלון מציע לאורחיו דירות אשר מתאימות למשפחות, אחסון כבודה, מעלית ומיזוג אוויר. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, למידע נוסף לחצו כאן.לקבלת הצעת המחיר ל-Hotel Montecarlo

Hotel Firenze

⭐⭐⭐
זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – שיהיה נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מצד שני. מלון זה נמצא בסן מרקו שהינו הרובע המרכזי בונציה, ואזור הלינה המבוקש ביותר בעיר. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם וטרסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

Rimon Place-Kosher

זהו מלון אשר נמצא בקאנארג’ו שפופולארי מאוד ללינה בקרב תיירים המגיעים לעיר מאחר ומציע מצד אחד מחירים נוחים יחסית ומצד שני קרבה לסן מרקו וסן פולו. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ואחסון מטען. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון מרץ, 2024

החורף מגיע לסיומו בונציה ומתחילים להתכונן לאביב שיגיע בסוף החודש. בתחילת מרץ הביקוש עוד יהיה נמוך, אבל הוא ילך ויעלה ככל שנתקרב לסיומו של החודש. כאשר לקראת סוף מרץ יהיה אפשר לראות גם ימים בהם התפוסה של אפשרויות הלינה תהיה מעל 80% - במיוחד בסוף החודש אז חל חג הפסחא. לכן, מצד אחד יהיו הרבה אפשרויות לינה ברגע האחרון, אך למי שמגיע בסוף החודש ולמי שמתכנן להגיע בחודשי האביב והקיץ מומלץ מאוד לבצע הזמנה מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה ולבחור אפשרות לינה עם ביטול בחינם כדי לשמור על גמישות ואופציה לשינויים או ביטולים במידת הצורך. בנוסף, כדי להוזיל בעלות הלינה תוכלו לבדוק האם יש הנחות על מקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על מלונות בונציה

בין המלונות המומלצים למגיעים עם רכב לונציה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Hotel Moresco , מלון חמישה כוכבים Ca'di Dio-Small Luxury Hotel , מלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Canova , מלון ארבעה כוכבים Palazzo Veneziano - Venice Collection ומלון שלושה כוכבים Rosa Salva Hotel (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים). כך תוכלו להגיע עם ראש שקט ולא להסתבך במציאת מקום חניה קרוב או להסתכן בתשלום קנס על חניה במקום אסור. אנו מאוד ממליצים לקרוא את העמוד המקיף שלנו: מלונות עם חניה בונציה. בנוסף אנו ממליצים לקרוא את העמוד שלנו על השכרת רכב בונציה (2023) – הנחה בלעדית ואיך להימנע מטעויות.

למשפחות המחפשות ללון בונציה אנו ממליצים להסתכל על מלון ארבעה כוכבים Hotel L'Orologio - WTB Hotels , מלון ארבעה כוכבים Ruzzini Palace Hotel , מלון שלושה כוכבים Hotel Montecarlo ומלון שני כוכבים Hotel Mezzo Pozzo המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ומלון חמישה כוכבים JW Marriott Venice Resort and Spa המתאים למשפחות עד 7 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

אנו ממליצים לקרוא את העמודים המקיפים שלנו על: מלונות למשפחות בונציה וונציה עם ילדים – המדריך המקיף ביותר למשפחות וקבוצות עם ילדים.

בין המלונות המציעים מתקנים נגישים בונציה אפשר למנות את מלון ארבעה כוכבים H10 Palazzo Canova , מלון חמישה כוכבים JW Marriott Venice Resort and Spa , מלון Rimon Place-Kosher , מלון שלושה כוכבים Hotel Torino ומלון ארבעה כוכבים Palazzo Veneziano - Venice Collection . מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

למידע נוסף על מלונות למוגבלי תנועה בונציה וונציה למוגבלי תנועה.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לונציה ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים מלונות בונציה מומלץ להסתכל על מלון חמישה כוכבים JW Marriott Venice Resort and Spa שמציע אזורים המיועדים לעישון, מרפסת וגן, מלון שלושה כוכבים Hotel Firenze שמציע אזורים המיועדים לעישון ומרפסת. מלון ארבעה כוכבים Ruzzini Palace Hotel , מלון שלושה כוכבים Hotel Palazzo Vitturi ומלון שלושה כוכבים Hotel Carlton Capri שמציעים אזורים המיועדים לעישון.

ראו עוד תחת: מלונות למעשנים בונציה.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה בונציה כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון Rimon Place-Kosher , מלון ארבעה כוכבים Palazzo Veneziano - Venice Collection , מלון שלושה כוכבים Pensione Accademia - Villa Maravege , מלון ארבעה כוכבים Hotel Indigo Venice - Sant'Elena, an IHG Hotel ומלון ארבעה כוכבים Palazzetto Madonna שמגישים אוכל טבעוני.

בין המלונות המומלצים בסן מרקו ניתן למצוא את מלון שלושה כוכבים Rosa Salva Hotel , מלון חמישה כוכבים Baglioni Hotel Luna - The Leading Hotels of the World , מלון ארבעה כוכבים Hotel A La Commedia , מלון שלושה כוכבים Hotel Flora ומלון שלושה כוכבים Hotel Firenze .

ניתן לקרוא על כך עוד תחת: מלונות באזור סן מרקו ומלונות ליד בזיליקת סן מרקו.

בין המלונות המומלצים בקאנארג'ו ניתן למצוא את מלון חמישה כוכבים Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice , מלון חמישה כוכבים Ca' Bonfadini Historic Experience , מלון ארבעה כוכבים Carnival Palace - Venice Collection , מלון ארבעה כוכבים Hotel Palazzo Abadessa ומלון שלושה כוכבים Arcadia Boutique Hotel .

למידע נוסף ראו מלונות באזור קאנארג’ו.

בין המלונות המומלצים בסן פולו ניתן למצוא את מלון ארבעה כוכבים Hotel L'Orologio - WTB Hotels , מלון ארבעה כוכבים Palazzetto Madonna ומלון שלושה כוכבים Grifoni Boutique Hotel .

על מלונות מומלצים נוספים ניתן לקרוא במלונות באזור סן פולו.

כל מה שתצטרכו לדעת על בחירת מלונות בונציה

ונציה היא אחת הערים היפות והמתויירות בעולם, ותיירים רבים בוחרים בה לטיול רומנטי. ונציה אינה גדולה במיוחד (במיוחד הרובע העתיק והתיירותי של העיר), לכן עם בחירת מלון במרכז העיר תוכלו למעשה לבקר בקלות באתרים המרכזיים שלה, כמו כיכר סן מרקו ובזיליקת סן מרקו, כפר הדייגים והתעלות המפורסמות של העיר. מצד שני, יש תיירים רבים המעוניינים לחסוך כסף או ללון במקומות פחות רועשים וצפופים ומתרחקים ממרכז העיר, ואף לעיתים לנים מחוץ לונציה לגמרי.

בונציה קיימים מאות מלונות בכל דרגות הכוכבים, החל מהוסטלים ועד מלונות פאר. חשוב לציין כי ישנו חוסר מסוים במלונות פאר בני חמישה כוכבים (סה״כ 17 ברחבי העיר כולה), אך כי ישנם הרבה מלונות קטנים ודירות אירוח. סביב ונציה ניתן למצוא לא מעט וילות המתאימות מאוד למשפחות ולקבוצות המטיילות עם רכב. בסוג כזה של לינה מרווחים וילה ייחודית ונעימה במחירים משתלמים ובבוקר נוסעים למרכז העיר בתחבורה ציבורית. סגנון אחר של מלונות שמאוד ייחודי לונציה, הוא הארמונות של העיר שהפכו עם השנים למלונות – אופציה מדהימה במיוחד ללינה רומנטית.

איפה לישון בונציה

לונציה מגוון רחב של שכונות בהן תוכלו ללון, ממרכז העיר והשכונות העוטפות את אזור זה, המקום הטוב ביותר עבורכם לשהות בו יהיה תלוי בהעדפות ובתקציב שלכם. פרסנו עבורכם כמה מהשכונות הפופולאריות ללינה בוונציה.

אזור סן מרקו (San Marco) הוא הלב של ונציה, אשר נחשב האיזור הפופולארי ביותר ללינה, בו תוכלו למצוא את ציוני הדרך האיקוניים של ונציה כמו כיכר סן מרקו ובזיליקת סן מרקו. השהייה בסן מרקו פירושה שתהיו קרובים לאטרקציות מרכזיות, מקומות הלינה באיזור זה נחשבים יוקרתיים, לכן לרוב מתאימים לזוגות ומשפחות המעוניינות להתפנק. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את מקום האירוח Palazzo Orseolo- Gondola View ומלונות Ruzzini Palace Hotel

ו- Hotel Saturnia & International בדירוג של ארבעה כוכבים. מכיוון שמדובר במרכז התיירותי של ונציה מקומות הלינה באזור זה מתמלאים מהר, ואם אתם מעוניינים ללון בסן מרקו מוטב שתזמינו את מקום הלינה שלכם מראש. לחוששים מהתחייבות, לחצו כאן להזמנת מקום לינה עם אפששרות ביטול בחינם, ובלינק זה תוכלו למצוא דילים והנחות ללינה בסן מרקו.

סן מרקו - לב ונציה אשר נחשב לאזור הפופולארי ללינה סן מרקו – לב ונציה אשר נחשב לאזור הפופולארי ללינה

בסמיכות לסן מרקו, מעברו השני של גשר ריאלטו (Ponte di Rialto), נמצאת שכונת סן פולו (San Polo) שכונה זו ידועה בתעלות המקסימות שלה, גשר ריאלטו ושוק ריאלטו המפורסם. זהו מיקום מרכזי נהדר עם שילוב של חנויות, מסעדות ואתרים היסטוריים. סן פולו מהווה גרעין נוסף לונציה יחד עם סן מרקו, וגם היא נחשבת שכונה מבוקשת במיוחד ללינה, אך מאחר והייתה בעבר אזורו של העם, של השוק ושל האזרחים, נחשבת יותר תוססת מסן מרקו, בה ניתן למצוא מקומות לינה במחירים יותר נוחים באופן יחסי. מבין מקומות הלינה המומלצים בסן פולו ניתן למנות את מלונות Pensione Guerrato ו- Grifoni Boutique Hotel בדירוג כוכב ודירות Appartamento San Tomà. שימו לב שגם שכונה זה מבוקשת ללינה בונציה וקשה למצוא בה מקום לינה פנוי, לכן מומלץ לבצע הזמנה מראש, בלינק זה, עם אפשרות ביטול בחינם.

סן פולו - הגרעין המשני והפופולארי ללינה של ונציהסן פולו – הגרעין המשני והפופולארי ללינה בשל יופיו ומרכזיותו

שכונת דורסודורו (Dorsoduro) נחשבת רגועה יותר ללינה, אשר ידועה בגלריות האמנות שלה, אוסף פגי גוגנהיים וכנסיית סנטה מריה דלה סאלוטה היפה. השכונה מציעה אווירה שקטה יותר בהשוואה לסן מרקו ולסן פולו, כשעוברים לדורסודורו כמות התיירים מצטמצמת, ומקומות הלינה המוצעים הם במחיר נוח. הלינה בשכונה מתאימה למטיילים המחפשים אופי שלו לחופשתם, החפצים להיות קרוב לסן פולו אך לא בתוכה. מבין מקומות הלינה באזור ניתן למנות את מלונות Hotel Tivoli, Hotel Tiziano ו-Hotel Al Malcanton בדירוג שני כוכבים. אנו ממליצים לקרוא חוות דעת טרם בחירת מקום לינה, ולהזמינו מראש בכדי להבטיח מקומכם, ניתן ללחוץ כאן בכדי לעשות זאת, עם אפשרות ביטול בחינם.

הגטו היהודי (Venetian Ghetto) הינו למעשה חלק מרובע קאנארג׳ו (Cannaregio) ממוקם צפונית לתחנת הרכבת, מדובר ברובע מגורים המספק חוויה ונציאנית אותנטית יותר. הלינה באזור קאראנג׳ו מומלצת למחפשים מקומות לינה במחירים סבירים ומסעדות מקומיות, והלינה בחלקו הצפוני יותר שהוא הגטו היהודי מומלץ לדתיים, שומרי כשרות ולמעוניינים ללון סמוך לבתי כנסת. מבין מקומות הלינה בגטו היהודי אנו ממליצים על Locanda del Ghetto, Rimon Place-Kosher ומלון ארבעת הכוכבים Hotel Ai Cavalieri di Venezia. שימו לב הגטו היהודי קטן ומספר מקומות הלינה בו מועט, לכן אם חשוב לכם לשהות סמוך לשירותיים היהודיים המסופקים על ידי אזור הגטו היהודי אנו ממליצים לזמין את מקום הלינה שלכם מראש בלינק זה, עם אפשרות ביטול בחינם.

הגון היהודי - מקום הלינה המומלץ ביותר לדתיים ושומרי מסורתהגטו היהודי – מקום הלינה המומלץ ביותר לדתיים ושומרי מסורת

קסטלו (Castello), ממוקם בחלק המזרחי של המרכז ההיסטורי של ונציה, ומציע שילוב של חיים מקומיים ואתרים היסטוריים. מקומות הלינה באזור הם בדרך כלל ידידותיים יותר לתקציב בהשוואה לרובע סן מרקו, לכן מומלץ למחפשים מקומות לינה במחירים נוחים בקרבה למרכז התיירותי אך מחוצה לו. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את Ca’di Dio-Small Luxury Hotel, בדירוג חמישה כוכבים, Hotel Rio. בדירוג שני כוכבים ודירות Corte Nova. אפשרות מעניינת נוספת למגיעים לונציה היא לינה בג׳ודקה (Giudecca), מדובר באי בלגונת ונציה הנפרד לחלוטין מונציה. הוא מציע מפלט שליו מההמונים ונוטה לאפשרויות לינה זולות יותר, כולל מקומות לינה מקסימים כגון מלונון Hotel Giudecca Venezia בדירוג שלושה כוכבים, מלון Hotel Cipriani, A Belmond Hotel, Venice בדירוג חמישה כוכבים ודירות Angela di Venezia House. בתקופת הקיץ רוב המלונות מלאים ולכן אנו ממליצים למבקרים בחודשים אלו להזמין לינה מראש, בקישור זה .

זכרו כי ונציה עשויה להיות צפופה למדי בעונות שיא התיירות, ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מבעוד מועד, ללא קשר לאזור שתבחרו, לחצו כאן להזמנת מקום לינה עם אפשרות ביטול בחינם, ובקישור זה תוכלו למצוא דילים והנחות למגוון מקומות לינה בונציה. בנוסף, בעקבות הפריסה הייחודית של ונציה תוכלו לחקור את העיר בקלות ברגל או באוטובוס מים, מכל אזור בו תבחרו ללון.

מלונות עם מרפסת בונציה

זו שאלה שאנו נשאלים עליה הרבה יחסית לערים אחרות. יש לשים לב שלא לכל המלונות יש מרפסת בונציה (בגלל הצפיפות) ולא לכל המלנות הכתובים פה יש מרפסת בכל החדרים. בין המלונות המומלצים עם מרפסת בונציה אפשר למנות את:

  • Baglioni Hotel Luna – The Leading Hotels of the World: יש לשים לב שבמלון זה יש מרפסות רק בחדרים המוגדרים חדר עם נוף לתעלה (המרפסת היא קטנה).
  • Palazzo Pianca – יש לשים לב שמרפסת במלון זה, יש רק בחדרים המעט יקרים יותר המוגדרים חדרים עם מרפסת
  • B&B Patatina- יש לשים לב שמרפסת במלון זה, יש רק בחדרים המעט יקרים יותר המוגדרים חדרים עם מרפסת
  • Dimora Al Doge Beato vista canale –ברוב החדרים במלון זה יש מרפסות, אבל דווקא בסוויטת הדלקוס היקרה, אין.

המלצות מערכת הכל על לבחירת מלונות בונציה

  • האיזור המומלץ ביותר ללינה בונציה למרבית התיירים הוא איזור סן מרקו, סביב כיכר סן מרקו וגשר ריאלטו. רוב אתרי התיירות של העיר נמצאים שם, בין מסעדות ובתי קפה רבים ואיזור זה הוא גם איזור בילוי לילי. למידע נוסף על מלונות באזור סן מרקו.
  • משפחות המטיילות בונציה יעדיפו מלונות באזורים כמו קסטלו או קאנארג’ו, בהם יש מבחר רחב יותר של מלונות המציעים חדרי משפחה ובמחירים שפויים יותר ממרכז העיר. בנוסף יהיו משפחות וקבוצות שיעידפו בכלל ללון בסביבות ונציה מחוץ לעיר. למידע נוסף על מלונות למשפחות בונציה.
  • למגיעים עם רכב לונציה מומלץ לחפש מלון באזורים כמו סנטה קרוצ׳ה או קאנארג’ו (אם הם חייבים ללון בתוך העיר), בהם יש סיכוי סביר יותר למצוא מלונות הכוללים חניה. למרות שאין כניסה עם רכב לעיר ותאלצו להשאיר אותו במגרשי החניה בכניסה לעיר, יש כמה מלונות שעדיין יש גישה אליהם, אך הם מעטים מאוד. ככלל למגיעים עם רכב אנו ממליצים ללון מחוץ לעיר ברדיוס של 15-30 ק”מ ובכך להשיג חניה נוחה, ומחיר טוב על מלונות טובים ומרווחים למידע נוסף על השכרת רכב בונציהמלונות עם חניה בונציה, וכבישים וחניה בונציה.
  • שימו לב כי בתוך ונציה ברוב המלונות הזולים והבינוניים לא קיימת מעלית, דבר העלול להקשות על מטיילים עם מטען רב, משפחות עם ילדים בעגלות ונוסעים בעלי קשיי ניידות.
  • מומלץ לברר טרם ההזמנה האם קיים מיזוג אוויר במלון שבחרתם, זה ממש לא מובן מאליו בכל מלונות ונציה, קריטי למגיעים בחורף (חימום) ובקיץ (קירור).
  • להגעה למלון מהסירה אנו ממליצים מאוד לעשות שימוש בשירות הסבלים (porter) המציעים עצמם בונציה. להם יש עגלות מיוחדות לעבור את הגשרים של האי וכשיורד גשם יש להם כיסויים מתאימים למזוודות – השירות עולה נכון ל2016 5 אירו ושווה זאת להרבה מאוד תיירים.
  • חשוב לדעת, ונציה היא עיר צפופה, המלונות פה קטנים. הצפיפות היא בעיקר במרכז העיר באזור כיכר סן מרקו אך לא רק שם. חדרים זוגיים בגודל של 10 מ”ר ואף פחות הם לא דבר חריג. יש להיות מוכנים לכך – למשפחות וקבוצות שזקוקות לחדרים גדולים יותר אנו לעיתים ממליצים ללון מחוץ לעיר (במיוחד אם מגיעים עם רכב שכור)) למידע נוסף על מלונות עם חניה בונציה.
  • בגלל קשיי ההתמצאות בונציה (הרבה מאוד סמטאות קטנות), מאוד מומלץ לוודא לפני ההגעה למלון מספר דברים: שיש לכם מפה ומיקום מדוייק, שיש לכם מספר טלפון ואיש קשר, להסתכל לפני בתמונות של הכניסה למלון על מנת שתוכלו לאתרו ולבקש מהמלון מפת הגעה אליו (כולל קו הואפורטו העוצר בקרבה למלון והתחנות הקרובות).
  • להמלצות כלליות על ונציה.
  • בין המלונות המומלצים הנוספים בונציה ניתן למנות את מלון חמישה כוכבים Ca’di Dio-Small Luxury Hotel בקסטלו, מלון ארבעה כוכבים Palazzo Veneziano – Venice Collection בדורסדורו, מלון שלושה כוכבים Rosa Salva Hotel בסן מרקו, מלון חמישה כוכבים Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice בקאנארג’ו ומלון ארבעה כוכבים Hotel Nani Mocenigo Palace בדורסדורו.
  • בונציה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בונציה.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות המומלצים בונציה?

ניתחנו כ-2,800 אפשרויות לינה בונציה עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בונציה בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בונציה (למשל סן מרקו) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

מלונות לפי אתרים ואזורים בונציה

מיקום המלון הוא אחד ההיבטים המשמעותיים והחשובים ביותר כאשר בוחרים מלון בונציה – הוא שיקבע עד כמה תהיו קרובים לאטרקציות המרכזיות ובמידה רבה גם את המחיר שתשלמו בעבור לילה במלון. הכנו עבורכם עמודים אשר סוקרים את הלינה באזורים השונים בונציה, בכל עמוד תמצאו מידע על האזור, היתרונות והחסרונות של לינה בו, ולמי הלינה בו מתאימה. את כלל עמודי הסקירה תוכלו למצוא בעמוד מלונות לפי אזורים ואתרים בונציה, וברשימה מטה תמצאו את עמודי הסקירה על האזורים המרכזיים והפופולאריים ביותר ללינה בונציה:

מלונות לפי סוגי תיירים בונציה

מלון שמתאים למשפחה שמגיעה לחופשה בונציה עם הילדים לא בהכרח יהיה המלון המתאים ביותר למי שמגיע לונציה לחופשה רומנטית עם בן או בת הזוג. מאחר ולכל תייר יש צרכים שונים עליהם מקום הלינה צריך לענות הכנו בעבורכם עמודים אשר מתמקדים בהתלבטויות ובצרכים שמתאימים לכם. אנו ממליצים לקרוא בעמוד הרלוונטי לכם בו תוכלו למצוא גם מידע על בחירת מקום הלינה המתאים, המלצות, ורשימה של מלונות שיוכלו להתאים לכם.



Booking.com

[wpgmza id="16" cat="6" marker="2044" zoom="12"]