רומא טוריסט קארד – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Rome Tourist Card

הזמנת כרטיס רומא טוריסט קארד

רומא טוריסט קארד (Rome Tourist Card) הוא אחד מכרטיסי התיירים הרבים שיש בעיר רומא. הכרטיס מעניק כניסה למספר אתרים מרכזיים בינהם הקולוסיאום, מוזיאון הוותיקן ובזיליקת פטרוס הקדוש. בנוסף מעניק הכרטיס גישה למדריכים קוליים באנגלית על העיר ועל הפנתאון, והטבה של 10% הנחה בהזמנת כרטיסים לאתרים בעיר באתר Tiqets.
את הכרטיס מקבלים למייל וניתן להציגו בסמארטפון באתרים הכלולים בכרטיס.

הזמנת כרטיס רומא טוריסט קארד

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

ההטבות שניתנות למחזיקי כרטיס רומא טוריסט קארד

האתרים שכלולים בכרטיס:

הנחה ייחודית למחזיקי הכרטיס:

מי שרוכש את רומא טוריסט קארד מקבל למייל את הכרטיס האלקטרוני שלו ובנוסף קוד הנחה ייחודי אשר מעניק הנחה של 10% לכל האתרים והאטרקציות שמוצעות באתר Tiqets.




למי כרטיס רומא טוריסט קארד מתאים

כרטיס רומא טוריסט קארד הינו כרטיס משולב המתאים בעיקר למי שמעוניין לבקר באתרים המרכזיים ביותר ברומא. כמו כן, הוא מיועד למי שמעדיף לדלג על ההמתנה המייגעת בתורים לקניית הכרטיסים בחלק מהאטרקציות.
הכרטיס ככל הנראה פחות ישתלם למי שנהנה מהנחות קבועות (פנסיונרים, סטודנטים וילדים שזוכים בהנחות משמעותיות ואף כניסות חינם – ראה רומא לילדים) ואינו מומלץ למי שמתכוון להסתובב הרבה ברגל ברחבי העיר וללכת לאתרים חינמיים ברומא (ראו את העמוד רומא בחינם).

האם הכרטיס משתלם?

באופן כללי מומלץ לתכנן קודם באיזה אתרים תרצו לבקר בעיר. במידה והינכם מעוניינים להיכנס לכל האתרים שהכרטיס מציע, תגלו כי הכרטיס המשולב משתלם

עלות כרטיס למוזיאון הוותיקן ולקפלה הסיסטינית– 26.40€
עלות כרטיס לקולוסיאום, לפורום הרומי ולגבעת פלטין– 24€
עלות כרטיס לסיור מודרך בבזיליקת פטרוס הקדוש– 27€

העלות של כל האתרים בנפרד הינה 77.4€, בעוד כרטיס כניסה משולב יעלה 69€- הכרטיס משתלם מאוד.
בנוסף הכרטיס מקנה כאמור הנחה של 10% להזמנת כרטיסים נוספים דרך האתר, כך שהוא יוביל לחסכון בעלות הכללית של האטרקציות, במידה ותכננתם לבקר במקומות נוספים.

כל המחירים המצוינים לעיל הם נכונים לשנת 2022. היות והצעות ומחירים משתנים עם הזמן (לא תדיר אך קורה, ומדי פעם יש גם הצעות ייחודיות למחירים נמוכים יותר) אנו מציעים לכם תמיד לבצע בעצמכם את הבדיקה העדכנית ולבחון את כדאיות הכרטיס אל מול המחירים של האתרים הכלולים בכרטיס.

הזמנת כרטיסי הנחות וכרטיסים משולבים לעיר רומא




המלצות הכל על לכרטיס רומא טוריסט קארד