מהי דרך ההתניידות המומלצת בפריז ואיך מומלץ להגיע לדיסנילנד בתחבורה ציבורית

שאלה

שבוע טוב לכולם,

ברצוני לשאול כמה שאלות לגבי תכנון חופשה בפריז ואשמח לתשובות.
1. איך מתנהלים בתחבורה הציבורית ברחבי העיר? (כ6 ימים)
2. מה הדרך הכי מומלצת להגיע ליורודיסני ולחזור מהיורודיסני? עד איזה שעה יש תחבורה ציבורית ל2 הכיוונים?
3. איך המזג אוויר בתחילת אפריל?




תשובה

היי אור,

1. התחבורה הציבורית בפריז נהדרת ונוחה, הן מבחינת פריסת התחנות והן מבחינת התדירות. האפשרות שלרוב תהיה הנוחה ביותר היא נסיעה
במטרו. במידה ואת מתכננת לעשות שימוש רב בתחבורה הציבורית יש כמה סוגי כרטיסים שיכולים להוזיל את הנסיעה (תוכל לקרוא עליהם בעמוד הזה-https://bit.ly/3hRN7qv ). חלק מהכרטיסים הם בעבור מספר מוגבל של נסיעות, מספר לא מוגבל של נסיעות בזמן מוגבל או כרטיס שמוזיל את רכישת הכרטיסים.
2. מבחינת הגעה עצמאית הדרך הכי נוחה להגיע היא באמצעות הרכבת – RER A אשר עוברת בכמה תחנות מרכזיות בעיר. הרכבת יוצאת בתדירות משתנה אך דיי גבוה מהשעה שש בבוקר ועד חצות בשני הכיוונים – כך שאפשר להספיק לראות את מופע הסיום ואחריו לחזור לפריז, זאת בהנחה שעד אפריל יחזירו את המופע. נכון לעכשיו יש מספר הגבלות החלות על הפארק, ובניהן ביטול מופע הסיום ומצעד הדמויות, כדאי לקרוא עוד על הנחיות והגבלות הקורונה בפארק בעמוד שהקדשנו לדיסנילנד כאן – https://bit.ly/3hR2Y8N.
3. בניגוד לישראל באירופה יש עונות מעבר, מה שהופך את אפריל לחודש שקשה לומר מראש בדיוק מה יהיה מזג האוויר. לרוב נע בין 5-20 מעלות. קח בחשבון שבדיסנילנד לרוב קר יותר מאשר בפריז.

המתקנים מוארים בתאורת לילה – מחזה מרהיב בפני עצמו (צילום: Wolk9)המתקנים מוארים בתאורת לילה – מחזה מרהיב בפני עצמו (צילום: Wolk9)

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

כרטיסי הנחות מומלצים לפריז




מפה

[wpgmza id=”7″ cat=”5″ marker=”828″ zoom=”17″]