כרטיס נסיעה חופשית, מדריד

כרטיס זה אינו זמין כרגע להזמנה

כרטיס נסיעה חופשית במדריד (Madrid Tourist Travel Pass) מאפשר לראות את העיר ואת האטרקציות שיש לה להציע בפחות כסף, ומאפשר בחירה בין יום/יומיים/שלושה/חמישה או שבעה ימים של סיור מוזל בתחבורה הציבורית של העיר מדריד.

כרטיס זה אינו זמין כרגע להזמנה

ההטבות שניתנות למחזיקי כרטיס מדריד

נסיעה חופשית בכל אמצעי התחבורה הציבורית בעיר, ללא הגבלה וללא תשלום נוסף.

ישנן שני סוגי כרטיסים – כרטיס עבור אזור A וכרטיס עבור אזור T.

אזור A הוא אזור הסנטרו של מדריד, בו נמצאים רוב האתרים המרכזיים. הכרטיס מאפשר לקחת את כל קווי הרכבת התחתית הנוסעים באזור, כל קווי האוטובוס של EMT הנוסעים באזור, כל רכבות RENFE שנוסעות באזור, והרכבת הקלה ML1.
אזור T מתייחס לכל קווי הרכבת התחתית הנוסעים באזור, כל קווי האוטובוס הנוסעים באזור, כל רכבות RENFE שנוסעות באזור, והרכבת הקלה ML1. כרטיס זה כולל גם נסיעה לטולדו ולגוודלחרה, כך שאם אתם מעוניינים לבקר בערים אלו הכרטיס הזה יהיה מאוד משתלם.

*אם הינכם מעוניינים בכרטיס המקנה הטבות לאטרקציות – קראו את עמוד מדריד קארד.




תחנת הרכבת בטלודו אליה מגיעים ממדריד
מי שמתכנן ביקור בטולדו כדי לחשוב על הזמנת כרטיס לאזור T

את שני סוגי הכרטיסים ניתן לרכוש לפרק זמן שאתם תבחרו – יום אחד, יומיים, שלושה, חמישה או שבעה ימים.

לצד הכרטיס תקבלו גם מפה, בה מפורטים קווי האוטובוס, הרכבות ומוקדי עניין חשובים. כמו גם מסומנים האזורים A וT כך שתדעו בדיוק מה התחום המותר שלכם.

מפה מצורפת המציינת את האזורים  כרטיס נסיעה חופשית במדריד
(צילום: מתוך האתר הרשמי של כרטיס מדריד)




המלצות "הכל על" ומידע שימושי

  • מומלץ בחום למי שמעוניין לבקר בטולדו או בגוודלחרה ואינו מעוניין להשכיר רכב (ראה השכרת רכב במדריד). קחו בחשבון שבאפשרותכם להזמין 2 כרטיסים מראש, הכרטיס נכנס לתוקף רק מהרגע בו השתמשתם בו לראשונה. כך למשל אם אתם נוסעים לחופשה במדריד לארבעה ימים – באפשרותכם לקנות כרטיס לשלושה ימים לאזור A וכרטיס נוסף ליום אחד באזור T וביומכם האחרון לנסוע ליעד אחר מחוץ למדריד.
  • אם אתם נוסעים למדריד בעת משחק כדורגל חשוב (ראה לוח הופעות וכדורגל במדריד) קחו בחשבון שגם אם אינכם מעוניינים לצפות במשחק – תחנות המטרו יהיו עמוסות, וכך גם עמדת קניית הכרטיסים. הכרטיס הנ”ל חוסך לכם את ההמתנה בתור ונותן לכם את האפשרות לנסוע גם בשני קווים מקשרים במידה וקו מסויים עמוס מדי.
  • לא לכל התיירים הכרטיס נצרך. יש אפשרות לרכוש כרטיס ל10 נסיעות למטרו של מדריד שנותן 40 אחוז הנחה – להרב מהתיירים זה מספיק. ההחלטה בין שני סוגי הכרטיסים צריכה להיות לפי כמות הנסיעה שאתם הולכים לעשות במטרו.
  • איפה מקבלים את הכרטיס? איסוף הכרטיס מתבצע בשדה התעופה ברחאס (בטרמינל 2 ו4) או בתחנת הרכבת המרכזית אטוצ’ה ונכנס לתוקף מרגע השימוש הראשון.
  • אתר רשמי: https://www.madridcard.com/en/billete-turistico-de-madrid