ייעוץ אישי לתכנון מסלולים בפירנאים וצפון ספרד

ייעוץ אישי לתכנון טיולים לצפון ספרד – לטייל בקוסטה בראווה והפירנאים בראש שקט

התחרטתם? כספכם יוחזר במלואו

שיחה בת חצי שעה למעוניינים בתכנון לטיול בברצלונה או שעה למעוניינים בתכנון לטיול מחוץ לעיר לבחירתכם

דיוק והתאמת תוכנית הטיול שלכם לרצונות והצרכים שלכם

שליחת הקלטה של הייעוץ לשימושכם הפרטי

למי ולמה כדאי להיעזר בייעוץ אישי לבניית מסלול?

ייעוץ אישי לבניית מסלול מתאים למי שאין לו זמן לתכנן את הטיול על הפרטים השונים, נאבד בים המידע שיש היום באתרים ובקבוצות הרבות, ורוצה חופשה מושלמת בברצלונה או מחוץ לעיר.
כאשר מתכננים טיול מחוץ לברצלונה, לאזורים היפים של צפון ספרד, מגלים שיש שפע אפשרויות ומידע, שמבלבל ומקשה על תכנון הטיול. עולות שאלות כמו:
מה הכי מתאים לנו ו לאן כדאי לנסוע?
איך הכי נכון לשלב בין הדברים?
האם לעשות טיול כוכב או טיול מתגלגל?
ומאיפה בכלל להתחיל…
הייעוץ האישי יעשה לכם סדר בכל השאלות האלו ושאלות אחרות שיש לכם, יחסוך לכם זמן רב בתכנון הטיול ותוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות של אנשים שמכירים את השטח ברמה הגבוהה ביותר ויודעים לבנות את החופשה שתתאים בדיוק למה שאתם מחפשים.

לקוחות ממליצים

  • אסנת: חזרנו משלושה שבועות מצפון ספרד, השתמשנו בתוכנית שהותאמה במיוחד עבורנו. נהנו מהנופים והחוויה. אני ממליצה.
  • רינת: רצינו להגיד תודה ושהיה תענוג לתכנן יחד את הטיול לקטלוניה (ולהבין מה ההבדל בינה לבין ספרד).

איך זה עובד?

  1. לוחצים על אחד מהכפתורים להזמנת פגישת יעוץ של שעה לטיול מחוץ לעיר או של חצי שעה לברצלונה בהתאם לסוג הייעוץ המתאים לכם, משאירים פרטים ומבצעים את התשלום בפלטפורמה מאובטחת.
  2. תקבלו קישור לקביעת פגישה אונליין מתוך מספר מועדים אפשריים, ואחרי שתבחרו מועד שמתאים לכם, תקבלו זימון למייל עם קישור לפגישה ב-Google Meet.
  3. הקלטת השיחה לשימושכם הפרטי תישלח אליכם למייל תוך 24 שעות.

ישנו ייעוץ של חצי שעה אשר מתאים במיוחד למי שרוצה עזרה בתכנון הטיול שלו בברצלונה, למי שמחפש טיול יום מחוץ לעיר או למי שכבר הכין מסלול לחופשה ומעוניין לעבור עליו עם גורם מקצועי, ולקבל חוות דעת, התאמות ודיוקים של המסלול לחופשה עליה אתם חולמים.

בנוסף, ישנו ייעוץ של שעה אשר מתאים למי שמעוניין להתייעץ לגבי טיול כוכב או טיול מתגלגל ויש לו קווים כלליים למסלול אבל רוצה לקבל הכוונה וייעוץ כדי לסגור את המסלול ולהתאים אותו למה שאתם מחפשים.

משפחה בפירנאים הצפרתים
משפחות רבות נעזרות בייעוץ לתכנון הטיול – כך תוכלו לוודא שהמקומות אליהם תכננתם להגיע מתאימים גם לילדים

כמה זה עולה?

ישנן שתי אפשרויות לייעוץ

  • שעת ייעוץ בעלות של 125 אירו בעבור טיולים מחוץ לעיר בצפון ספרד
  • חצי שעה של ייעוץ בעלות 65 אירו – שימו לב: לרוב מתאים ליעוץ לברצלונה בלבד, למי שמחפש תכנון מרחבי יותר זה לרוב לא מספיק

שאלות נפוצות

תכנון טיול, במיוחד כאשר יוצאים מהערים הגדולות, יכול להיות מסובך ומבלבל - לרוב בשל שפע המידע שיש והאפשרויות הרבות שעומדות בפניכם, ולפעמים בשל שאלות שנותרות פתוחות גם אחרי מחקר של כמה שעות באינטרנט - שאלות עליהן רק אנשים שחיים את השטח ומכירים את האזורים לפרטי פרטים יכולים לענות. היועצים והיועצות שלנו יוכלו לעזור לכם בהתמודדויות משני הסוגים הללו, לעשות לכם סדר ולחסוך לכם זמן רב ויקר - גם בתכנון הטיול וגם בחופשה עצמה.

הייעוץ מתבצע בזום, לפני המפגש היועץ או היועצת יפנו אליכם לתיאום השיחה ויבקשו מכם פרטים נוספים עליכם ועל הטיול על מנת שיהיה ניתן למצות את תום את שיחת הייעוץ ושתוכלו להפיק ממנה את המקסימום האפשרי.

התשלום מתבצע בכרטיס אשראי באתר מאובטח, כך שפרטי התשלום יישארו חסויים ומאובטחים.

לחצו כאן למעבר לתשלום בעבור פגישת יעוץ של חצי שעה בעלות של 65 אירו

לחצו כאן למעבר לתשלום בעבור פגישת ייעוץ של שעה בעלות של 125 אירו

כמובן, כל עוד לא התבצעה פגישת הייעוץ וברצונכם לבטל את השירות תוכלו לפנות אלינו במייל info@hakolal.co.il עד 24 שעות לפני מועד שיחת הייעוץ ונחזיר את כספכם. הכסף יוחזר ישירות לחשבון.

לא, התשלום נעשה בעבור חצי שעה או שעה של ייעוץ לפני היציאה לחופשה ולא כולל התייעצות בזמן החופשה עצמה. במידה ומדובר בחופשה בעונה הפכפכה בה יכולים להיות שינויי מזג אוויר שישפיעו על הטיול אפשר להיעזר בייעוץ על מנת להכין חלופות במידה ומזג האוויר לא יאפשר חלק מהתוכניות.