תצפית טופ אוף דה רוק, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | 30 Rockefeller Plaza

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בניו יורק במגמת עלייה, שתלך ותתגבר ככל שנתקרב אל הקיץ. ולכן כשמתכננים להגיע לאטרקציות הפופולאריות ביותר, כמו תצפית טופ אוף דה רוק מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. הזמנה מראש תאפשר לכם להבטיח את כניסתכם במועד המתאים לכם ביותר ותחסוך לכם המתנה בתור לרכישת הכרטיסים. להזמנת כרטיסים מראש לתצפית טופ אוף דה רוק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

תצפית טופ אוף דה רוק בכמה מילים

תצפית טופ אוף דה רוק (Top of the Rock) היא נקודת תצפית של 360 מעלות הנמצאת בראש מגדל 30 רוקפלר פלאזה (30 Rockefeller Plaza ) שהוא גורד השחקים המרכזי של מרכז רוקפלר (Rockafeller Centre). המבנה נבנה בשנות ה30 של המאה הקודמת בסגנון אדריכלי הארט-דקו המסוגנן, בו ניתן להתרשם מתצפית מרהיבה בשלושת הקומות 67, 69, ו70. בביקורכם תקבלו גישה למרפסת התצפית הפנימית והחיצונית, הממוקמות מעל סנטרל פארק (Central Park) וגורדי שחקים אייקוניים של מידטאון מנהטן (Midtown Manhattan).

התצפית ממוקמת בגורד שחקים המרכזי במרכז רוקפלר ממנו נשקף נוף פנורמי על העירהתצפית ממוקמת בגורד שחקים המרכזי במרכז רוקפלר ממנו נשקף נוף פנורמי על העיר

מה עושים בתצפית טופ אף דה רוק

טופ אוף דה רוק היא נקודת תצפית פופולארית החושפת בפני המבקרים בה נוף נקי ושלם של העיר ניו יורק. באתר טרסות אשר פונות למזרח, מערב, צפון ודרום ומשקיף לעבר נקודות מפורסמות בעיר כמו: פסל החירות (Statue of Liberty), בניין האמפייר סטייט (Empire State Building), וסנטרל פארק. בקומות 67 ו69 התצפית סגורה וקומה 70 בעלת טרסה פתוחה, בה תוכלו להנות מחוויית תצפית נהדרת על העיר באוויר הפתוח. בנוסף לתצפית המרהיבה על נופי העיר ניו יורק, תוכלו להתרשם מהתערוכה המציגה את סיפור חייה של משפחת רוקפלר בסרטון קצר ומעניין. בתוך המתחם עצמו אין מכירה של אוכל ושתייה, אך בקרבת מקום לאטרקציה יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה מומלצים.

התצפית בטופ אוף דה רוק מאפשרת להנות מנוף ייפייפה של העיר ניו יורקהתצפית בטופ אוף דה רוק מאפשרת להנות מנוף ייפייפה של העיר ניו יורק

כרטיסים לטופ אוף דה רוק

עבור טופ אוף דה רוק יש מגוון כרטיסים, חלקם כרטיסי כניסה רק לאטרקציה זו ויש כרטיסים המקנים כניסה משולבת עם אטרקציות נוספות בעיר. כרטיסים אלו מומלצים עבור חובבי הנופים והארכיטקטורה, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

אפשרות רכישה ראשונה היא רכישת כרטיס כניסה לאטרקציה זו בלבד, ללא שילוב עם אטרקציות נוספות בעיר. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים שאינם מעוניינים לשלב את ביקורם עם נקודה נוספת בעיר, עלות הכרטיס הינה 43.55 דולר לאדם. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שניה היא רכישת כרטיס משולב המקנה כניסה לטופ אוף דה רוק וכניסה למוזיאון לאמנות מודרנית (The Museum of Modern). המוזיאון לאמנות מודרנית הוא המקום האולטימטיבי עבור חובבי אמנות, הוא מכיל אמנות בכמה רובדיים: אדריכלות, צילום, ציור, פיסול, עיצוב, קולנוע ועוד. הוא ממוקם במרכז מנהטן ומציג באמצעות התערוכות המגוונות את הצד האומנית של העיר ניו יורק ומייצגים של מפורסמים כמו וינסנט ואן גוך (Vincent van Gogh) ומפורסמים אחרים. עלות כרטיס משולב זה הינה 65 דולר, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה נוספת היא רכישת כרטיס משולב המאפשר כניסה לטופ אוף דה רוק וכניסה לאנדרטת 9/11 ולמוזיאון. האנדרטה והמוזיאון הלאומי של 9/11 הוקם לאחר אסון המסוקים המפורסם בו נהרגו רבים, במוזיאון מוצגות תמונות המנציחות את הרגעים האוטנטיים מהאירוע ודיווחים ממקור ראשון. כמו כן, במוזיאון מוצגים פריטים מההריסות. כרטיס זה מומלץ עבור חובבי ההיסטוריה ולמבקרים אשר מעוניינים לגלות מהי כוחה של אומה ואחדות, עלות הכרטיס הינה 68.40 דולר לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לתצפית טופ אוף דה רוק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בתצפית טופ אוף דה רוק מומלץ עבור חובבי הנופים ולחובבי הצילום, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • הזמן המומלץ לביקור בנקודת התצפית היא בסמוך לשעות הפתיחה או מאוחר יותר בסביבות השקיעה. חוות התצפית בשקיעה מרהיבה ביופיה.
  • כדאי להשקיע בביקור בתצפית בין 45 דק’ לשעה, לטובת מיצוי מירבי של התצפית.
  • את ביקורכם בתצפית תוכלו לשלב יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, בין המומלצים שביניהם הם: גן החיות סנטרל פארק (Central Park Zoo) ואקווריום של ניו יורק (New York Aquarium).

    גן החיות סנטרל פארק ממוקם בפינה הדרום מזרחית של סנטרל פארק בעיר ניו יורק ומהווה בית חם עבור 6,000 מינים ביניהם: עופות, טיגריסים וכלבי ים. שטחו 6.5 דונם ומכיל יצורים חיים מכל רחבי העולם, הביקור בגן החיות מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

    אקווריום ניו יורק הוא האקווריום העתיק ביותר ברחבי ארצות הברית, הוא מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות ומינים נדירים. באקווריום תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים וממגוון פעילויות אינטראקטיביות. הביקור באקווריום מומלץ עבור חובבי היצורים החיים ומשפחות עם ילדים, לפרטים נוספים לחצו כאן.

  • הדרך הנוחה היותר להגיע לתצפית היא באמצעות הסאבוואי הממוקם על יד מרכז רוקפלר בשם תחנת מרכז רוקפלר (Rockefeller Center Station), בין הרחובות ה47 ל50 אליה מגיעים הקווים: B,D,F, ו- M.
  • בקרבת התצפית ישנן מגוון פתרונות לינה איכותיים שיאפשרו לכם גישה נוחה לנקודות מרכזיות ופופולאריות בעיר.בין המומלצים שביניהם הוא מלון ויטבי (The Whitby Hotel) אשר נמצא במרכז העיר ניו יורק ובמרחק של כ500 מטרים מאטרקציית התצפית. כמו כן, ליד המלון יש אטרקציות קרובות נוספות כמו: המוזיאון לאמנות מודרנית הנמצא במרחק של 483 מטרים וקתדרלת סנט פטריק במרחק של 805 מטרים מהמלון. לביצוע הזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא בית האירוח רדיו סיטי (Radio City Apartments) הממוקם בקרבת הרכבת התחתית של רחוב 49, ובמרחק של כ400 מטרים מאטרקציית התצפית. כמו כן, מהמלון תוכלו להגיע בקלות לטיימס סקוור (Times Square) הנמצאת במרחק של 322 מטרים. לביצוע הזמנה לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • לא מומלץ להגיע לאזור עם רכב בגלל העומסים הרבים, אם אין באפשרותכם לסוע בתחבורה ציבורית אנו ממליצים לסוע במונית.

שאלות ותשובות

הביוקר בטופ אוף דה רוק מתאים למשפחות, זוגות ויחידים, כמו כן מומלץ לחובבי הנופים והצילום.

זמן הביקור המומלץ ביותר הוא בסמוך לשעות הפתיחה או בשעות הערב לקראת השקיעה.

מומלץ להקדיש בביקור בתצפית בין 45 דק' לשעה.

שעות הפעילות הינן בין השעות 09:00 - 00:00.

מהתצפית ניתן לראות את בניין האמפייר סטייט (Empire State Building), פסל החירות (Statue of Liberty) וגשר ג'ורג' וושינגטון (George Washington Brideg).

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה :כל ימות השבוע מ9:00 בבוקר עד חצות. שימו לב שבפברואר 2023 יכולו שיפוצים בחלק מהמבנה. התצפית עדיין תיהיה פתוחה אך חלק מהאזורים יהיו חסומים למקרים.
  • מחיר כרטיס עבור מבוגר (13+) הינו 43.5 דולר, ועלות כרטיס עבור ילד (6-12) הינה 37 דולר לאדם. נציין כי עבור ילדים מתחת לגיל 6 הכניסה בחינם.
  • כתובת: 30 Rockefeller Plaza, New York, NY 10112
  • כאמור המבנה נמצא ברחוב רוקפלר פלאזה 30, אך כדי להכניס לתצפית עליכם להגיע מהרחוב ה50 בין השדרה החמישית לשדרה השישית. אנו ממליצים להגיע בתחבורה ציבורית בשל עומס רב של אנשים ורכבים, ניתן לקחת מונית או לסוע בסאבוואי. ישנה תחנת סאבוואי בין הרחוב ה47 ל50 בשם תחנת מרכז רוקפלר (Rockefeller Center Station) אליה מגיעים הקווים B,D,F, ו- M. בנוסף, ניתן לקחת את קוי הסאבווי N,Q, וR דרכם תוכלו להגיע לתחנה ברחוב 49 הנמצאת בקרבת האטרקציה.
  • https://www.rockefellercenter.com/attractions/top-of-the-rock-observation-deck/
  • החל מפברואר 2023 חלק מהמבנה יהיה סגור לשיפוצים, עדיין יהיה ניתן לעלות לתצפית אך יש לקחת בחשבון שלא הכל יהיה פתוח.