אקווריום ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | New York Aquarium

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בניו יורק ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם אקווריום ניו יורק, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום ניו יורק ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

אקווריום ניו יורק בכמה מילים

האקווריום של ניו יורק (The New York Aquarium) הוא האקווריום העתיק ביותר ברחבי ארצות הברית. האקווריום מופעל על ידי האגודה לשימור חיות הבר (WCS), כאשר משימת האקווריום היא שימור וטיפוח מיני בעלי חיים ימיים שונים, ביניהם חיות תחת סכנת הכחדה. האקווריום מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות ומינים נדירים, בו תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון הפעילויות האינטראקטיביות באקווריום ומגוון התערוכות המושקעות באתר.

מה עושים באקווריום ניו יורק

באקווריום של ניו יורק תוכלו לבקר במגוון מתחמים ותערוכות מעוררות השראה. בין המומלצים והפופולאריים שביניהם הוא מתחם SPINELESS, שם תוכלו להנות מתצוגת מיני בעלי חיים באקווריום גדול ממדים המכיל מדוזות ממינים שונים, תמנונים, סרטנים וחסילונים. במתחם תוכלו למצוא מינים שסביבת חייהם הטבעית היא לאו דווקא ניו יורקית אלא מכל האוקיינוסים בעולם, בין הזנים הנדירים תוכלו למצוא : סרטן עכביש יפני, סרפד ים פסיפיק, דיונונים וג’לי לגונה. בנוסף, תוכלו להנות ממתחם אוקיינוס וונרדס (OCEAN WONDERS) שם תוכלו לפגוש מקרוב את מגוון הכרישים המצויים באקווריום. דרך תעלת זכוכית תוכלו לחקור מקרוב למעלה מ115 מיני הבר הימיים ולהרגיש ממש מתחת למים. כמו כן, תוכלו לבקר במתחם Quest Stations שם תלמדו ותחקרו על חייהם של בעלי החיים ותוכלו אפילו לסייע להם בטבע. באקווריום תוכלו להנות ממופעי הפעלולים של אריות הים במתחם AQUATHEATER, שם תוכלו לשבת בטריבונות הבנויות ולהנות ממופע משעשע המובל על ידי צוות האקווריום. שם לעיתים מאכילים את האריות ומבצעים תרגילים מרשימים ולא שיגרתים, זוהי נקודה מומלצת עבור משפחות עם ילדים. מעבר לנקודות המרכזיות באקווריום, תוכלו להנות ממתחמי המזון ובתי קפה הפזורים באתר.

באקווריום ישנם מינים רבים של דגים מיוחדים ביניהם מדוזות מרהיבות באקווריום ישנם מינים רבים של דגים מיוחדים ביניהם מדוזות מרהיבות

כרטיסים לאקווריום ניו יורק

עבור אקווריום ניו יורק יש שני סוגי כרטיסים, כרטיסי כניסה עבור אטרקציית האקווריום בלבד וכרטיסים משולבים שיקנו לכם כניסה לאקווריום יחד עם כניסה לאטרקציות נוספות בעיר, כרטיסים אלו מומלצים עבור חובבי היצורים הימיים ולמשפחות עם ילדים.

אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס כניסה לאקווריום בלבד, כרטיס זה מתאים עבור מבקרים המעוניינים לבקר באקווריום ללא שילוב עם אטרקציות נוספות בעיר. עלות הכרטיס הינה 28.23 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת כרטיס כניסה לאקווריום ניו יורק יחד עם כניסה ההדסון יארד (Edge at Hudson Yards). זוהי אטרקציה מרהיבה ביופייה, מבנהו בנוי ממאה קומות בעל קירות זכוכית והוא מעוצב בצורה הדומה לסיפון הפונה כלפי חוץ. שם תוכלו להנות מנוף של העיר ניו יורק ומקרבה לנהר ההדסון (Hudson River). כרטיס זה מתאים למבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם באקווריום יחד עם אטרקציה נוספות בעיר, עלות כרטיס הינה 66.05 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאקווריום ניו יורק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לחובבי בעלי החיות הימיים והטבע, ומומלץ גם כן עבור משפחות עם ילדים.
  • הזמן המומלץ לביקור באקווריום ניו יורק הוא בעונות החמות של השנה בשל תנאי מזג האוויר הנוחים המאפשרים למופעים להתקיים בחוץ. ניתן לבקר כל ימות השנה שכן רוב המתחמים מקורים וניתן לבקר בהם ללא השפעת מזן האוויר.
  • מומלץ להשקיע בביקור באקווריום בין שעה לשעתיים לטובת מיצוי הנקודות המרכזיות באקווריום.
  • את ביקורכם באקווריום ניו יורק מומלץ לשלב יחד עם ביקור בגן החיות ברונקס (Bronx Zoo) ואתר לגולנד (LEGOLAND New York).
    לגולנד ניו יורק הינו פארק שעשועים ונופש רחב ידיים המעניק למבקריו חוויה עוצמתית מלאת מופעים ואטרקציות הכוללות רכבות הרים, תערוכות לגו וסדנאות לכל הגילאים. אטרקציה זו מומלצת עבור חובבי הלגו והאקסטרים כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.
    גן החיות ברונקס ידוע בשל שלל הפעילויות האינטראקטיביות המכיל ומגוון בעלי החיות מהמינים השונים, זוהי חוויה עוצמתית ומעוררת השראה שתעניק לכם מפגש קרוב עם היצורים החיים. האטרקציה מומלץ לכל חתך הגילאים ולמשפחות עם ילדים, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע אל האקווריום של ניו יורק היא באמצעות הרכבת התחתית, ממנה תוכלו לעלות על מגוון קווי האוטובוס הנגישים בעיר אשר מגיעים אל שערי האקווריום.
  • בקרבת האקווריום ניו יורק יש מגוון פתרונות לינה איכותיים שיאפשרו לכם קרבה לאטרקציית אקווריום וגישה קלה לאטרקציות נוספות בעיר.
    בין פתרונות הלינה המומלצים תוכלו למצוא את מלון בסט ווסטרן ברוקלין-קוני איילנד (Best Western Brooklyn-Coney Island) אשר ממוקם במרחק של כ1.4 ק”מ מאקווריום ניו יורק ומרחק של כ 1.5 ק”מ מקוני איילנד ביץ’ (Coney Island). לביצוע הזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא בית האירוח Beautiful Comfortable אשר ממוקם במרחק של כ2.2 ק”מ מאקווריום של ניו יורק. כמו כן, קוני איילנד נמצא במרחק של 3.5 ק”מ ממקום האירוח, ומרכז ברקליס (Barclays Center) נמצא במרחק של 14 ק”מ משם. לביצוע הזמנה לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.

שאלות ותשובות

מומלץ להקדיש עבור הביקור באקווריום בין שעה לשעתיים.

הביקור מומלץ בחודשי השנה החמים, בהם תוכלו להנות ממגוון הפעילויות המתקיימות בחלל החיצוני של האקווריום. אך, ניתן לבקר בכל ימות השנה שכן ישנם מקורות ותערוכות בשטחים מקורים.

הביקור באקווריום ניו יורק מומלץ עבור חובבי הטבע ובעלי החיים הימיים, כמו כן הוא מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

מחיר כרטיס עבור מבוגר הינו 28.23 הכולל כניסה לכל התערוכות באתר, עלות כרטיס עבור ילד (3-12) הינה 24.46 יורו.

אקווריום ניו יורק פעיל כל ימות השנה בין השעות 10:00-16:30.

אקווריום ניו יורק מאפשר כניסה חינמית עבור ילדים מתחת לגיל 3.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה: אקווריום ניו יורק פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-16:30.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) הינה 28.23 הכולל כניסה לכל התערוכות באתר, עלות כרטיס עבור ילד (3-12) הינה 24.46 יורו לאדם. כאשר הכניסה של ילדים מתחת לגיל 13 מותנית בליווי מבוגר, כמו כן נציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם לאתר.
  • כתובת: 602,Surf Avenue, 11224, New York
  • האתר הרשמי: https://nyaquarium.com/