גן חיות סנטרל פארק, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Central Park Zoo

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בניו יורק ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גן חיות סנטרל פארק, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן חיות סנטרל פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן חיות סנטרל פארק בכמה מילים

גן החיות של סנטרל פארק (The Central Park Zoo) אשר ממוקם בפינה הדרום מזרחית של סנטרל פארק בעיר ניו יורק,  מנוהל על ידי האגודה לשימור חיות הבר (WCS) ומהווה בית חם עבור בעלי חיים תחת סכנת הכחדה. בגן החיות יש למעלה מ6,000 מינים מיונקים ועד עופות, טיגריסים וכלבי ים ושטחו מתפרס על כ6.5 דונם מקצה לקצה. גן החיות אמנם קטן בהשוואה לגני חיות אחרים ברחבי העולם אך מעניק למבקריה חוויה אינטימית ובלתי נשכחת. בגן תוכלו להנות ממפגש קרוב עם היצורים החיים המוגדרים תחת סכנת הכחדה ומינים נדירים כמו נמר השלג, כמו כן תוכלו להתרשם ממופעי האכלת בעלי החיים במתחמים השונים ומפעילויות אינטראקטיביות נהדרות לכל הגילאים.

בגן החיות תיפגשו עם זנים רבים ומיוחדים של חיותבגן החיות תיפגשו עם זנים רבים ומיוחדים של חיות

מה עושים בגן החיות סנטרל פארק

בגן החיות בסנטרל פארק תוכלו להנות מגוון פעילויות אינטראקטיביות, בין הנקודות המרכזיות היא האכלת הפינגווינים. כאשר מגיעה שעת האכלת הפינגווינים בגן החיות, הפינגווינים מגיחים ממאורותיהם ועולים לפני הקרקע במתחם מגודר בו צוות הגן מכנס ומאכיל אותם וגם קצת משתעשע איתם. מתחם נוסף ופופולארי בקרב חובבי בעלי החיים הוא מתחם QUESTS, בו מבקרים רבים יכולים לחקור ולהתחבר לעומק לחיות הבר השונות אשר חלקן מופיעות בגן החיות. במתחם זה המבקרים יכולים ללמוד על המבנה האנטומי של בעלי החיים מזנים שונים ולהכיר עוד דרכים לשמירה על בעלי החיים הללו בטבע. מתחם נוסף ומומלץ עבור חובבי בעלי החיים ומשפחות עם ילדים הוא מתחם האכלת אריות הים (SEA LION FEEDINGS). אריות הים הם יצורים המאופיינים ברגישות ואינטליגנטיות גבוהה, בגן החיות מתקיימות הדרכות ומופעי האכלה, כאשר בחודשי השנה הקרים יותר, החיות עשויות להיות רעבות יותר מן הרגיל לכן יתקיימו יותר מופעי האכלה. כמו כן, בגן החיות יש מתחם תיאטרון (4D THEATER) המקרין סרטי וידאו אודות בעלי החיים השונים בגן החיות בתלת ממד, זו חוויה מרתקת בעלת מגוון אפקטים מובנים שיקנו למבקרים חווית צפייה עוצמתית.

בעת הסיור בגן החיות תהנו ממגוון רחב של מתחמים מהנים ומרתקיםבעת הסיור בגן החיות תהנו ממגוון רחב של מתחמים מהנים ומרתקים

כרטיסים לגן החיות סנטרל פארק

עבור גן החיות סנטרל פארק תוכלו לרכוש שני סוגי כרטיסים, כאלה שיעניקו לכם כניסה רק לאטרקצית גן החיות וישנם כרטיסים המשלבים כניסה לגן החיות יחד עם אטרקציה נוספת בעיר. הכרטיסים מומלצים עבור חובבי הטבע והיצורים החיים כמו כן, מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס כניסה לגן החיות בלבד, כרטיס זה מתאים עבור מבקרים המעוניינים לבקר בגן החיות ללא שילוב עם אטרקציות נוספות בעיר. עלות הכרטיס הינה 18.75 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה לגן החיות יחד עם כניסה לאתר הנופש LEGOLAND New York. פארק זה הוא ביתם של טרמפים, מופעים ואטרקציות רבות הכוללת רכבות הרים, סדנאות לגו וקרוסלות הבנויות בסגנון לגו בצורת אופנועים, נמרים וג’ירפות. כרטיס זה מתאים עבור מבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם בגן החיות יחד עם אטרקציה נוספת בעיר, עלות הכרטיס הינה 60.03 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לגן החיות סנטרל פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • הזמן המומלץ לביקור בגן החיות סנטרל פארק הוא בחודשי האביב והקיץ, אלו העונות הפופולריות בקרב מבקרים המגיעים לניו יורק. אך נמליץ לבקר גם במהלך הסתיו והחורף, כשמזג האוויר מתקרר, בעלי חיים רבים פעילים יותר ואין עומסים משמעותיים על הפארק.
  • מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין שעה וחצי לשעתיים, לטובת מיצוי הנקודות המרכזיות בפארק ומקסום הפעילויות האינטראקטיביות.
  • את ביקורכם בגן החיות סנטרל פארק מומלץ לשלב עם ביקור בלגולנד ניו יורק (LEGOLAND New York) וביקור באקווריום של ניו יורק (New York Aquarium).
    לגולנד ניו יורק הינו פארק שעשועים ונופש רחב ידיים המעניק למבקריו חוויה עוצמתית מלאת מופעים ואטרקציות הכוללות רכבות הרים, תערוכות לגו וסדנאות לכל הגילאים. אטרקציה זו מומלצת עבור חובבי הלגו והאקסטרים כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.
    בנוסף, מומלץ לשלב את ביקורכם יחד עם האקווריום של ניו יורק שם תוכלו להנות מחוויה תחת ימית מרהיבה ביופייה. באקווריום מגוון יצורים ימיים כגון: פינגווינים, אריות ים, כרישים ועוד, צוות האקווריום דוגלים בשימור ביולוגי ימי. באתר תוכלו להנות ממופעי האכלת היצורים החיים ומופעי אריות הים האינטראקטיביים בתיאטרון המים, אטרקציה זו מומלצת עבור משפחות עם ילדים ועבור חובבי היצורים החיים ככלל. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע אל גן החיות סנטרל פארק היא באמצעות הרכבות N, R או W דרכם תוכלו להגיע לתחנת השדרה החמישית/רחוב 59 במנהטן. משם תלכו צפונה ארבעה רחובות עד לרחוב 64 ותגיעו לגן החיות. לחלופין, ניתן לקחת את רכבת Lexington Avenue לתחנת 68th Street/Hunter College, משם תוכלו ללכת מערבה 3 רחובות עד לשדרה החמישית ולאחר הליכה קצרה של כארבעה רחובות דרומה תגיעו לגן.
  • בקרבת גן החיות סנטרל פארק יש מגוון פתרונות לינה איכותיים, תוכלו להנות מקרבה לאטרקציית גן החיות וקרבה לאטרקציות נוספות בעיר.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון ריו פלאזה מנהטן טיימס סקוור (Riu Plaza Manhattan Times Square), אשר נמצא במרחק של כ1.4 ק”מ מגן החיות סנטרל פארק ובמרחק של פחות מק”מ מפארק בריאנט (Bryant). המלון נמצא בסמוך לרכבת התחתית ובסמוך לנקודות מרכזיות נוספות בעיר כמו הטיימס סקוור (Times Square) ותיאטרון ברודווי (Broadway), להזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף, הוא בית המלון RIU פלאזה ניו יורק טיימס סקוור (RIU Plaza New York Times Square) אשר נמצא במרחק 1.6 ק”מ מגן החיות סנטרל פארק. המלון נמצא בקרבת נקודות נוספות בעיר כגון: טיימס סקוור (Times Square) במרחק של 400 מטרים מהמלון ותיאטרון ברודווי (Broadway Theatre) הממוקם במרחק של 600 מטרים ממקום האירוח. נמל התעופה לה גארדיה (La Guardia Airport) נמצא במרחק של 10 ק”מ מהמלון, להזמנה לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.

שאלות ותשובות

מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין שעה וחצי לשעתיים.

הביקור מומלץ בעיקר בחודשי הקיץ והאביב, אך ניתן לבקר בגן החיות כל ימות השנה. בחודשי החורף תוכלו להנות גם כן מחיות פעילות בקרב הפארק.

הביקור בגן החיות של סנטרל פארק מומלץ עבור חובבי בעלי החיים ומשפחות עם ילדים.

לגן החיות יש מספר דרכי הגעה, הוא ממוקם באזור מרכזי. תוכלו להגיע באמצעות תחנת הרכבת המרכזית בניו ויורק משם ניתן ללכת הליכה רגלית במרחק של כ10 דק'.

עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) הינה 18.75 יורו לאדם ומחיר כרטיס עבור ילד (3-12) הוא 14.05 יורו לילד.

ניתן לבקר בגן החיות כל ימות השנה. העונות הפופולריות ביותר הן הקיץ האביב אך תוכלו להנות מביקור גם בחודשי החורף כאשר אין עומס משמעתי בפארק ובעלי החיות פעילים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גן החיות פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-16:30.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) הינה 18.75 יורו לאדם ומחיר כרטיס עבור ילד (3-12) הוא 14.05 יורו לילד. נציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם לגן החיות וישנה הוזלה בעת ביצוע ההזמנה עבור מבקרים מגיל 65 ומעלה.
  • כתובת: East 64th Street, 10021, New York
  • האתר הרשמי: https://centralparkzoo.com/