1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. אטרקציות ואתרים בניו יורק
  8. »
  9. מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Metropolitan Museum of Art

מוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The Metropolitan Museum of Art

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו כמות התיירים בניו יורק במגמת עלייה, והיא תגיע לשיאה בחודשי הקיץ. בשל עומס התיירים, כאשר מתכננים להגיע למוזיאונים המובילים, כמו מוזיאון המטרופוליטן, מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש. הזמנת הכרטיסים מראש תבטיח את כניסתכם במועד הנוח לכם ביותר (במיוחד אם אתם מתכננים להגיע במהלך סוף השבוע) ותאפשר לכם גם להיכנס ישר למוזיאון בלי לחכות בתור לרכישת הכרטיסים בקופות. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון המטרופוליטן: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון המטרופוליטן בכמה מילים

מוזאון המטרופוליטן (The Metropolitan Museum of Art), או בשמו השני “המת” (The Met) נחשב לאחד המוזאונים לאמנות הגדולים והחשובים בעולם. הוא מכיל מגוון פריטי אומנות מתקופות שונות לאורך ההיסטוריה ומציג תערוכות קבועות ומתחלפות ביניהן: אומנות ותרבות פרה-היסטורית ועד לאומנות מודרנית ועכשיווית. המוזיאון מחולק ל10 מתחמים מרכזיים כאשר בכל אחד מהם תוכלו למצוא מגוון אוספים, שרידים ופריטים מרשימים ומעוררי השראה. במהלך ביקורכם במוזיאון תוכלו למצוא את הציור “דיוקן עצמי עם כובע קש (Self-Portrait with a Straw Hat) של ואן גוך (Van Gogh), את “מגדת עתידות” (Fortune Teller) של הצייר הצרפתי ג’ורג’ דה לה טור (Georges de la Tour) ועוד.

מוזיאון המטרופוליטן ניו יורק
האולם הגדול של מוזיאון המטרופוליטן הנמצא בשדרה החמישית (צילום: TomasEE, רישיון)

מה עושים במוזיאון המטרופוליטן

במוזיאון המטרופולין אשר ממוקם בשדרה החמישית המרכזית במנהטן על הסנטרל פארק (Central Park) תוכלו לבקר במגוון רחב של תערוכות אומנות. כבר בכניסתם למוזיאון תגיעו אל מתחם האולם הגדול (The Great Hall), ממנו ניתן לבחור בשלושה כיוונים. מצד ימין תוכלו לבקר באחד מהמתחמים המפורסמים של המוזיאון והוא מתחם אומנות מצרית (Egyptian Art) שם תוכלו למצוא מגוון רחב של שרידים מתקופות לאורך ההיסטוריה במצרים. אם תבחרו לפנות שמאלה תגיעו אל מתחם אמנות יוונית ורומית (Greek and Roman Art). בהמשך תוכלו לבקר במתחמים מייקל סי רוקפלר (The Michael C. Rockefeller Wing), ובמתחם אמנות מודרנית ועכשווית (Modern and Contemporary Art). בהם יש פריטי אומנות של האומנות העכשווית בעלי אופי יותר ניו יורקי בהשוואה לשאר היצירות בתצוגות השונות.

במידה ותבחרו להמשיך ישר אחרי מתחם האולם הגדול, תוכלו להגיע ישירות אל מתחם פיסול אירופאי ואומנויות דקורטיביות (European Sculpture and Decorative Arts) ואל מתחם האומנות של ימי הביניים (Medieval Art). אלו מתחמים מאוד מרכזיים באתר, בנוסף משם תוכלו להגיע בקלות אל מתחמי המזון והקפיטריה. מצד ימין למרכז האתר, נמצאים המתחמים נשק ושריון (Arms and Armor) והאגף האמריקאי (The American Wing ). מתחמים הפונים לקהל יעד המעוניין בקבלת השראה מהציוד הצבאי האמריקאי ובחוויה המעניקה סיפורים אודות אמריקה בתקופות שונות לאורך ההסיטוריה. המתחם הדרומי ביותר במוזיאון הוא אוסף רוברט להמן (Robert Lehman Collection), בו תוכלו למצוא פרטים שנאספו באופן פרטי ומכילים: ציורים, רישומים, תאורה של כתבי יד, פיסול, זכוכית, טקסטיל, מסגרות עתיקות, מאיוליקה, אמייל וחפצי תכשיט יקרים.

מוזיאון המטרופוליטן ניו יורק 1
ישנם גלריות רבות במוזיאון ביניהם תערוכת השריון והנשק (צילום: Arad, רישיון)

כרטיסים למוזיאון המטרופוליטן

עבור מוזיאון מטרופולין ישנם סוגים שונים של כרטיסים, כאשר חלקם מקנים כניסה רק למוזיאון וחלקם כוללים סיור מודרך. כרטיסים אלו מומלצים עבור חובבי ההיסטוריה והאומנות, כמו כן עבור חובבי העתיקות.

אפשרות רכישה ראשונה היא רכישת כרטיס כניסה לאטרקציה זו בלבד, כרטיס זה כולל: כניסה למוזיאון, סיור מודרך שנמשך כשלוש שעות בשפה האנגלית, הליכה במסלול בו תוכלו להנות ממיצוי מירבי של האטרקציה וגישה למפרסות הגג של VIP. עלות כרטיס זה הינה 74 דולר לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא רכישת סיור מודרך, הכרטיס כולל: כניסה למוזיאון וסיור בקבוצות קטנות של עד 15 איש. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים אשר מעוניינים ליהנות מהדרכה מלאה של מדריך טיולים מוסמך, עלות הכרטיס הינה 64.38 דולר לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים למוזיאון המטרופוליטן - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביוקר במוזיאון מומלץ לכל המשפחה, לאוהבי האמנות וההיסטוריה
  • נדרשות לפחות 3-5 שעות רק כדי לראות את האוסף הקבוע. אנו ממליצים להשקיע יום שלם, עם הפסקות באמצע, כדי לחוות כמה שיותר מהמוזאיון
  • מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין 2-3 שעות, לטובת מיצוי הנקודות המרכזיות במוזיאון.
  • את ביקורכם במוזיאון המטרופולין תוכלו לשלב יחד עם אטרקציות נוספות בעיר, בין המומלצים שביניהם הם: גן החיות סנטרל פארק (Central Park Zoo) ואקווריום של ניו יורק (New York Aquarium).

    גן החיות סנטרל פארק ממוקם בפינה הדרום מזרחית של סנטרל פארק בעיר ניו יורק ומהווה בית חם עבור 6,000 מינים ביניהם: עופות, טיגריסים וכלבי ים. שטחו 6.5 דונם ומכיל יצורים חיים מכל רחבי העולם, הביקור בגן החיות מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

    אקווריום ניו יורק הוא האקווריום העתיק ביותר ברחבי ארצות הברית, הוא מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות ומינים נדירים. באקווריום תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים וממגוון פעילויות אינטראקטיביות. הביקור באקווריום מומלץ עבור חובבי היצורים החיים ומשפחות עם ילדים, לפרטים נוספים לחצו כאן.

  • אנו ממליצים למשפחות להכנס לאתר האינטרנט של המוזואון מראש ולהוריד את הפעילויות והמפות המוכנות מראש לילדים. האתר נגיש לתוכן צבעוני ואינטרקטיבי לילדים בחינם. בנוסף, ישנן סדנאות לילדים אליהן ניתן להירשם באתר הרישמי של המוזיאון.
  • בקרבת מוזיאון המטרופולין יש מגוון פתרונות לינה איכותיים שיעניקו לכם גישה נוחה ומהירה אל אטרקציית המוזיאון ואל נקודות מרכזיות נוספות בעיר.בין המומלצים שביניהם הוא מלון ווקו פרנקלין ניו יורק (voco The Franklin New York, an IHG Hotel) אשר נמצא במרחק של כ700 מטרים מהמוזיאון. מיקומו ממש במרכז העיר ונמצא בסמוך לתחנת המטרו הקרובה ביותר, פתרון לינה זה מומלץ עבור שני מטיילים. לביצוע הזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון פוור פוינטס מאת שרתון מנהטן מידטאון מערב (Four Points by Sheraton Manhattan Midtown West) אשר ממוקם במרחק של כ4 קילומטרים מאטרקציית המוזיאון ובקרבה למטרו. המלון שוכן בשכונת Hell’s Kitchen במנהטן, במרחק של 1.8 ק”מ מהטיימס סקוור (Times Square). לביצוע הזמנה לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • נמליץ להיעזר בתחבורה הציבורית ולהימנע מהגעה עם רכב למוזיאון בשל עומסי התנועה, המוזיאון נמצא בנקודה יחסית מרכזית בעיר ועל כן מקומות החנייה מועטים.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון מומלץ עבור משפחות עם ילדים, לחובבי ההיסטוריה ולחובבי האומנות כאחד.

כדאי להגיע לשעות פחות עמוסות ולהמנע מהתורים והצפיפות, אנו ממליצים להגיע בכל ימות השבוע (חוץ מרביעי כשסגור) ב10:00 בבוקר, או בימי שישי שבת בשעות הערב- בימים אלו המוזאון פתוח עד 21:00 בלילה

מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין 2-3 שעות.

כן, יש מגוון רחב של מתחמי אוכל באזור המרכזי של המוזיאון, שם תוכלו לנוח ולהתרענן במהלך סיורכם.

כן, הכניסה הנגישה היא דרך רחוב 81 ( 81st street).

כן, אפשר להירשם לפעילויות מודרכות דרך האתר הרישמי של המוזיאון.

לא, עליכם לאחסן תיקים גדולים מחוץ למוזיאון. אפשר להכניס עם תיק צד קטן או תיק גב.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה : בימים ראשון עד שלישי המוזיאון פתוח בין השעות 10:00-17:00. בימי שישי ושבת נפתח בין השעות 10:00-21:00, ובימי רביעי המוזיאון אינו פעיל.
  • מחיר כניסה: עלות כרטיס מבוגר (13+) הינה 30 דולר, עבור מבוגרים מעל גיל 65 עלות כרטיס הינה 22 דולר. עבור סטודנטים עלות הכרטיס הינה 17 דולר בעת הצגת כרטיס סטודנט ועבור ילדים מתחת לגיל 13 הכניסה היא ללא עלות.
  • כתובת: 1000 5th Ave, New York, NY 10028, USA
  • מומלץ להגיע למוזיאון בתחבורה ציבורית בלבד. תחנת המטרו הקרובה ביותר למוזיאון היא ברחוב 86 (86th Street) ונמצאת במרחק של כשלושה בלוקים מערבית מהמוזיאון, מרחק הליכה של כעשר דקות. ניתן להגיע לתחנת המטרו באמצעות הקווים 4,5 , או 6. מבחינת אוטובוסים תוכלו להיעזר בקווים M1, M2, M3, או M4 אשר עוברים לאורך שדרת מדיסון (Madison Avenue). תוכלו לרדת ברחוב 83 (83rd Street), זו התחנה הקרובה ביותר למוזיאון.
  • https://www.metmuseum.org/
  • הכניסה המונגשת למוזיאון היא דרך הכניסה המשנית אשר נמצאת ברחוב 81.