לגולנד ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | LEGOLAND® New York Resort

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בניו יורק והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את לגולנד ניו יורק ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש וכך לדלג על התור בכניסה לפארק (שאומנם לא ארוך בימים אלו כמו בקיץ, אבל בעיקר בסופי שבוע הוא יכול להיות משמעותי). אומנם הכרטיס לא יאפשר לכם לדלג על התור למתקנים עצמם, אבל הוא יקצר את זמן הכניסה שלכם לפארק וכך תוכלו לנצל יותר זמן לבילוי עצמו. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד ניו יורק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לגולנד ניו יורק בכמה מילים

לגולנד ניו יורק (LEGOLAND New York) נפתח באמצע 2021 ומהווה נקודת עצירה מומלצת ופופולאריית עבור משפחות עם ילדים. הפארק ממוקם סמוך לעיר גושן (Goshen) במרחק של כ100 ק”מ צפונית לניו יורק, מרחק נסיעה של כשעתיים ממרכז העיר. מוצגים בפארק מעל 15,000 דגמי לגו שונים מרחבי העולם אשר כולם עשויים מלגו ופזורים על פני 8 מתחמים שונים בפארק. פארק הלגולנד נחשב לאחד הפארקים הגדולים מבין 9 פארקי הלגולנד בעולם, הוא מתפרס על פני 150 דונם. בין הפעילויות השונות שתוכלו לפגוש במהלך סיורכם בפארק, הם: האקדמיה לכיבוי אש ומשמר חופים, שיעורי נהיגה לילדים, מגוון קרוסלות ורכבות הרים וחנות מזכרות.

לגולנד ניו יורק 1 בלגולנד פזורים מעל 15,000 דגמים של לגו ביניהם הדגם המרשים של העיר ניו יורק (צילום: VarietyEditor, רישיון)

מה עושים בלגולנד ניו יורק

בביקורכם בלגולנד ניו יורק תוכלו לבקר ב8 מתחמים מרכזיים, כאשר בכל אחד מהם ישנן אטרקציות שונות וייחודיות, הכוללות: אקסטרים, בניית צורות מלגו, סרטי אנימציה, תערוכות ועוד.

מתחם הכניסה (BRICK STREET) מספק שירותים שונים למבקרים וביניהם מסעדות, קופות כרטיסים, מודיעין ועמדת תצלומים. בקרבת הכניסה נמצא מתחם המינילנד (MINILAND) בו ניתן לראות יעדים שונים בארצות הברית בכמה רגעים, הוא מכיל העתקים זעירים לגשר הזהב בסן פרנסיסקו (The Golden Gate Bridge), מתחמי קזינו, מזרקות מלאס וגאס ואצטדיון היאנקי (Yankee Stadium), כאשר חלק מהמתקנים משולבי כפתורים ליצירת חוויה אינטראקטיבית. כמו כן תוכלו לבקר במתחם הפיראטים (LEGO PIRATES) בו נמצאת קרוסלה בצורת ספינת פיראטים ענקית עם שלד בחרטום ודגל, יש בריכה ענקית ובה ספינות פיראטים אליהן תוכלו להיכנס ולהילחם עם הספינות האחרות באמצעות רובי מים. בנוסף, יש מגרש משחקים גדול הבנוי כולו בתוך הספינה ואפילו פונדק המיועד לפיראטים בלבד.

מתחם נוסף ומומלץ הוא מתחם הלגו סיטי (LEGO CITY) שם תוכלו להתרשם ממגוון משאיות כיבוי האש, בהן ניתן לנהוג באופן עצמאי ולדמות כיבוי שריפות. משמר החופים יעניק לכם סירות בהן תוכלו לשוט בנהר יחד עם דולפיני לגו ומגרשי נהיגה לילדים צעירים (3-5) או בוגרים (6-13) שרוצים ללמוד איך לנהוג. בין המתחמים הנוספים בפארק הם מתחם הטירה (LEGO CASTLE) ומתחם הנינג’גו (LEGO NINJAGO WORLD) בהם נמצאים מגדל טיפוס ורכבות הרים המתאימים לכל המשפחה. תוכלו גם כן לבקר במתחם הבריקטופיה (BRICKTOPIA) בו משימת הבנייה אישית, תוכלו לבנות מגדלים ודמויות בהתאם לרצונם האישי. בכל רחבי הפארק מפוזרים מגרשי משחקים, קרוסלות, רכבות הרים ותפאורה מרשימה הכוללת: דמויות, רמזורים, פסלי החיות אשר כולם עשויים מלגו, דבר שהופך את החוויה למרהיבה ומיוחדת במינה.

לסיום החוויה תוכלו להיכנס לחנות המזכרות (THE BIG SHOP) שמהווה מתחם בפני עצמה שלא כדאי לפספס. בה תוכלו למצוא סטים בלעדיים שנמצאים רק בפארק הלגולנד בניו יורק כמו: רכבת ההרים או שער הכניסה לפארק, חלקם גם ניתנים לרכישה. בנוסף, תוכלו לגלות איזה דמות לגו אתם מול אחד ממסכי הסריקה המפוזרים בחנות.

לגולנד ניו יורקפסל החירות הבנוי מלגו הינו אחד מיני אלפי הדמויות המרשימות בפארק (צילום: VarietyEditor, רישיון)

כרטיסים ללגולנד ניו יורק

עבור אטרקציית לגולנד ניו יורק יש מגוון כרטיסים, חלקם מקנים כניסה למתחם זה בלבד וחלקם מאפשרים כניסה משולבת לעוד אטרקצייה בעיר, כרטיסים אלו מומלצים עבור משפחות עם ילדים וחובבי הלגו.

אפשרות רכישה ראשונה היא רכישת כרטיס כניסה לאטרקציה זו בלבד, ללא שילוב עם אטרקציות נוספות. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים אשר מעוניינים להנות מאטרקצית הפארק ללא שילוב עם יעדים נוספים בעיר, עלות כרטיס זה הינה 59.36 דולר לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא כרטיס משולב המקנה כניסה לאטרקציית לגולנד יחד עם כניסה לגן החיות בסנטרל פארק (Central Park Zoo). גן החיות מהווה בית חם עבור בעלי חיים תחת סכנת הכחדה, הוא מכיל למעלה מ6,000 מינים מיונקים ועד עופות, טיגריסים וכלבי ים ושטחו מתפרס על כ6.5 דונם מקצה לקצה. כרטיס זה מומלץ עבור חובבי היצורים החיים ומשפחות עם ילדים, עלות כרטיס משולב זה הינה 75.34 דולר לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה נוספת היא כרטיס משולב המאפשר כניסה לאטרקציית לגולנד יחד עם כניסה למוזיאון האמריקאי להיסטוריה של הטבע (American Museum of Natural History). המוזיאון נחשב לאחד המוזיאונים הגדולים בעולם ומוגדר כמרכז מדעי ותרבותי בעל שם עולמי, אודות לאוסף העצום והמגוון הכולל דגימות וחפצים הקשורים להיסטוריה של הטבע. המדגמים במוזיאון עוסקים בנושאים רבים ונרחבים כמו התרבות האנושית, מדעי כדור הארץ, פליאונטולוגיה (חקר מאובנים) ,אנתרופולוגיה (חקר תרבויות) וביולוגיה. כרטיס משולב זה מומלץ עבור חובבי ההיסטוריה והטבע, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים. עלות כרטיס משולב זה הינה 78.60 דולר לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים ללגולנד ניו יורק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בלגולנד ניו יורק מומלץ עבור כל המשפחה, ילדים ומבוגרים יהנו כאחד, כמו כן מומלץ עבור חובבי הלגו.
  • שעות העומס בפארק הן בעיקר בסופשים ובאמצע היום, לכן מומלץ לתאם את הביקור בשעות הבוקר או באמצע שבוע.
  • כדאי להשקיע בביקור בלגולנד בין 4-5 שעות.
  • את ביקורכם בפארק לגולנד בניו יורק מומלץ לשלב יחד עם ביקור ביעדים נוספים בעיר, בין המומלצים שביניהם הם: גן החיות סנטרל פארק (Central Park Zoo) ואקווריום של ניו יורק (New York Aquarium).

    גן החיות סנטרל פארק ממוקם בפינה הדרום מזרחית של סנטרל פארק בעיר ניו יורק ומהווה בית חם עבור 6,000 מינים ביניהם: עופות, טיגריסים וכלבי ים. שטחו 6.5 דונם ומכיל יצורים חיים מכל רחבי העולם, הביקור בגן החיות מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

    אקווריום ניו יורק הוא האקווריום העתיק ביותר ברחבי ארצות הברית, הוא מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות ומינים נדירים. באקווריום תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים וממגוון פעילויות אינטראקטיביות. הביקור באקווריום מומלץ עבור חובבי היצורים החיים ומשפחות עם ילדים, לפרטים נוספים לחצו כאן.

  • הדרך הנוחה ביותר להגיע ללגולנד תלויה בשאלה האם ברשותכם רכב או לא. למבקרים עם רכב ניתן להגיע עם רכב ולחנות במקום, למי שאין ברשותו רכב נמליץ להגיע בעזרת קו האוטובוס היוצא ממנהטן ומגיע ישירות לפארק.
  • בקרבת מתחם הפארק לגולנד ניו יורק יש כמה פתרונות לינה שיספקו לכם שירותים איכותיים וגישה נוחה לאטרקציית הלגולנד.בין המומלצים שביניהם הוא בית האירוח של לגולנד (LEGOLAND New York Resort) אשר נמצא בתוך מתחם הפארק, מעניק מגוון שירותים וקירבה לפעילויות באתר. תוכלו ליהנות מגישה נוחה ומהגעה מהירה לפני היווצרות תורי הענק בכניסה ועומסי מבקרים בפארק. פתרון זה מומלץ למשפחות עם ילדים ולמבקרים המעוניינים בגישה קלה, לביצוע הזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Fairfield Inn & Suites Goshen Middletown אשר נמצא במרחק של כ4.3 קילומטרים מאטרקציית הפארק. הוא נמצא במרחק של 13 דקות נסיעה ממידלטאון (Middletown), ונמל התעופה אורנג’ קאונטי נמצא במרחק של 18 דקות נסיעה מהמלון. להזמנת כרטיסים לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • פארק הלגולנד מחזיק מערכת אבטחה לטובת המבקרים וכן נערך חיפוש בחפצים האישיים עם הכניסה למתחם.
  • ללגולנד ניתן להגיע עם רכב, יש במקום חניה מרווחת בתשלום 25 דולר לחניה יומית.

שאלות ותשובות

הביקור בלגולנד ניו יורק מומלץ עבור חובבי הלגו והאקסטרים, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

הזמן המומלץ לביקור בלגולד הוא בשעות הבוקר בסמוך לפתיחת האתר או באמצע השבוע, בו העומס בפארק קטן יחסית בהשוואה לסופי השבוע.

כדאי להשקיע בביקור בפארק בין 4-5 שעות לטובת מיצוי האטרקציות באתר.

כן. הפארק נגיש וניתן אף לשכור במקום כסאות גלגלים בתשלום (14 דולר), והכניסה עבור חיות שירות מותרת בתנאי שקשורות ברצועה.

כן, בכל מתחם קיים דוכן מזון אחד לפחות המגיש אוכל מגוון.

לא. אין כניסה חוזרת לאחר יציאה משערי הפארק.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק פתוח על ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00. נציין כי הפארק סגור בחודשי החורף (ינואר-מרץ) ונפתח חזרה למבקרים ב31 למרץ.
  • עלות כרטיס: עלות כרטיס כניסה הינה 67.99 דולר לאדם (3+), נציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס למתחם בחינם.
  • כתובת: 1 Legoland Blvd, Goshen, NY 10924
  • יש שתי דרכי הגעה ללגולנד, בתחבורה ציבורית או פרטית. בפארק הלגולנד יש חנייה גדולה המספקת שפע של מקומות חניה בתשלום של 25 דולר ומשך הנסיעה הוא כשעה אך היא יכולה להתארך בהתאם לתנאי הדרך. האפשרות השנייה והמומלצת להגעה לפארק היא דרך קו אוטובוס היוצא ממידטאון מנהטן ומגיע ישירות לפארק.
  • האתר הרשמי: https://www.legoland.com/new-york/
  • נציין כי חלק ממתקני הפארק הינם בעלי הגבלת גובה, גיל או משקל, את הפירוט המלא ניתן למצוא באתר הרשמי של הפארק ובאפליקציית הפארק. האפליקציה מנגישה את כל המידע הרלוונטי למבקרים ליצירת יום מוצלח כמו למשל: מיקום ודרכי הגעה, חניה, מפת הפארק, זמני פעילות אירועים והופעות, מסעדות מגוונות ומבצעים שונים.