הגנים הבוטנים, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | New York Botanical Garden

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בניו יורק ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גנים הבוטנים, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגנים הבוטנים: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הגנים הבוטנים בכמה מילים

הגנים הבוטנים בניו יורק (New York Botanical Garden) הוא האוסף הכי גדול בארצות הברית של צמחים, מקומיים וזרים, המשמש גם כבית ספר ומעבדה ללימודי בוטניקה, מחקר, אמנות ואין ספק שזה מקום מצויין להעביר בו יום בטיול שלכם בניו יורק. הגנים הבוטניים קיימים מעל ל100 שנה ומטרתם מאז ומעולם הייתה לשמור ולחקור צמחים וטבע. הגנים מתפרסים על 1011 דונם ומציעים אטרקציות רבות, דרכם אפשר ללמוד על הצמחים, על מערכות הטבע ועל סוגי האקלים השונים במקומות שונים בעולם.

האוסף הכי גדול לצמחים בארההאוסף הכי גדול לצמחים בארה”ב נמצא בגן הבוטני, חוויה של מדע וטבע

מה עושים בקנים הבוטנים בניו יורק

הגנים הבוטניים של ניו יורק הם אבן דרך היסטורית בניו יורק, הקיימים מעל מאה שנה, ומתפרשים על שטח של 250 דונם (1,011 מטר רבועה) המחולקים ל- 50 גינות ,יערות ואוספים. בהסתובבות בגנים הבוטניים תוכלו לבלות את רוב היום בחוץ בגינות היפיפיות, המטופחות והמסודרת באופן מדעי וחינוכי, וגם לבקר בכמה אוספים, תערוכות, ומדגמים מחקריים. הגינות מחולקות לפי עונות, בכל עונה בשנה יש איזור נחשב “יותר יפה” או יותר נכון- יותר פורח ומלבלב לפי עונה, וישנם גם גינות או יערות המעוצבים במיוחד לכל עונות השנה בהם מחושבים חילופי העונות ואיך הן משפיעות על כל צמח בגידול בחלק המסוים הזה. ישנם המון פעילויות, חלקן מועברות על ידי מדריך, את חלקן תוכלו לעבור עם האפליקציה של הגנים הבוטניים, הכוללת סיורים בגינות וביערות עם לימוד מדעי וחינוכי, מדיטציות ביערות היפיניות, מסע ברכבת קטנה עבור ילדים, סדנאות יצירה על עולם הבוטניקה ועוד שלל פעילויות המבטיחות לכם ביקור חוויתי.

בעת הביקור בגנים תחשפו למדשאות ענק ושטחים ירוקים עצומיםבעת הביקור בגנים תחשפו למדשאות ענק ושטחים ירוקים עצומים

כרטיסים והגעה לגן הבוטני ניו יורק

ישנם כמה אופציות לכרטיסים, פעילויות ודרכי הגעה, נפרט פה כמה אופציות מומלצות במגוון מחירים כדי שתוכלו למצוא את התוכנית המתאימה לכם ביותר.

כרטיס כניסה סטנדרטי

באתר הרשמי של הגנים הבוטניים, ובקופות במקום ניתן לקנות כרטיסים במחירים הבאים:
35 דולר למבוגר
31 דולר לאזרח ותיק או סטודנט
15 דולר לילדים מגיל שנתיים עד 12
ילדים מתחת לגיל שנתיים נכנסים חינם

כרטיסים אלו נותנים כניסה בשעות היום לקונסרבטוריום הענק על שם אניד איי הופט, כניסה לכל הגינות והתערוכות ולגינת ההרפתקאות לילדים.
טיפ לחיסכון: אם תצליחו להיכנס ביום רביעי בין 10:00-11:00 הכניסה היא חינם! אך לא כוללת נסיעה ברכבת או כניסה לקונסרבטוריום.
בנוסף, הגן הבוטני ניו יורק מציע סיורים מודרכים, אירועים, ופעילויות בהנחה לקבוצות מעל 15 איש. לבירורים נוספים תוכלו לקרוא באתר הרשמי של הגנים הבוטניים.

אופציה לרכישת כרטיס כניסה סטנדרטי תוכלו למצוא במחיר זהה באופציה הזאת עם 5% הנחה (בקוד- HAKO5), או באופציה הזאת עם אפשרות ביטול בחינם.

כרטיס הסיטי פאס של ניו יורק (New York City Pass)

אם אתם מתכננים טיול ארוך בניו יורק, דרך נהדרת לחסוך בכרטיס הכניסה היא לקנות כרטיס לכמה מהאטרקציות השונות ברחבי העיר. עם כרטיס זה תוכלו לבחור אם תרצו לשלם על תוכנית משולבת של 2/3/4/5/6/7/10 אטרקציות, בתוכם ניתן לכלול את הגנים הבוטנים.
החבילה כוללת הורדה של אפליקציה לטלפון איתה תוכלו לסרוק קוד בכניסה למתחם של אטרקציה או לפני הדרכה. ניתן להשתמש בתוכנית זאת במשך 60 יום.
לפי מחקר קצר שערכנו עבורכם החבילה המשתלמת ביותר לשילוב הגנים הבוטנים עם אטרקציות אחרות היא חבילת 10 כניסות או 7 כניסות (החבילות האחרות משאירות את הכרטיס באותו מחיר כמו קניה שלו לבד, אך יכולה להיות חסכונית אם יש אטרקציות אחרות יקרות יותר שאתם מעוניינים בהם).
עלות חבילה 10 של אטרקציות היא 249 דולר למבוגר, 199 דולר לילד, והיא תחסוך לכם בין 5-10 דולר על כרטיס הכניסה המקורי או חבילות אחרות שמוצעות.
עלות חבילה של 7 אטרקציות היא, 184 דולר לאדם מבוגר, 154 דולר עבור ילד והיא תחסוך לכם בין 4-8 דולר על כרטיס כניסה ללא חבילה לגנים הבוטנים.
אופציה לרכישת כרטיס זה תוכלו למצוא כאן עם 5% הנחה (בקוד- HAKO5), או כאן עם אפשרות ביטול בחינם.

דרכי הגעה לגן הבוטני

הגן הבוטני נמצא מחוץ למנהטן, אך ההגעה אליו היא נוחה ופשוטה ולוקחת בערך 20 דקות ברכבת ממרכז מנהטן. לאלו המגיעים עם רכב, יש הרבה חניונים מסביב לגן הבוטני אך יש לדעת כי הם בתשלום. על מנת לחסוך בעלויות ולהנות מהגעה נוחה אנו ממליצים להגיע בתחבורה ציבורית.

הנסיעה המומלצת והמהנה ביותר, שהיא אטרקציה תיירותית בעצמה, היא נסיעה מתחנת הגרנד סנטרל (Grand Central Station) המפורסמת ונסיעה אל שכונת הברונקס, שם נמצאים הגינות, לתחנת בוטניקל גרדן (Botanical Garden Station) . עלו על הקו המקומי של הארלם (Metro-North Harlem) ונסעו 20 דקות עד לתחנת הגן הבוטני. משם ניתן לחצות את הכביש הישר לכניסה Mosholu Entrance הנמצאת בכתובת 2950 Southern Boulevard.

הגעה בסאבווי- משתלמת במיוחד לאלו שרכשו מראש כרטיס נסיעה בסאבוואיי לתקופת הביקור שלהם. אפשר לסוע בקווים B,D, או 4 ולרדת בתחנת Bedford Park Blvd. Station משם ישנה הליכה קצרה של כ20 דקות או אפשרות לעלות על קו האוטובוס Bx26.

הגעה עם רכב- ישנה חניית מבקרים מחוץ לכניסה הראשית וחניון השייך לגנים הבוטנים בשם NYBG Parking Garage. עלות החניה היא 22 דולר לרכב.ישנם סה”כ חמש כניסות אל הגנים הבוטנים, לחניה זו יש לנסוע לכניסה המרכזית בכתובת 2900 Southern Boulevard.

הזמנת כרטיסים לגנים הבוטנים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ למשפחות עם ילדים, ולכל אוהבי הטבע והבוטניקה
  • אנו ממליצים להגיע בשעות הפתיחה על מנת להמנע מהעומס. חשוב להגיד שכל עונה בשנה מציעה משהו אחר בגינה. אם יש לכם צמח אהוב שהייתם רוצים לתכנן לפיו את עונת הביקור, אנו ממליצים לכם לעבור על תקופות הפריחה של באתר הרשמי של הגנים הבוטניים.
  • כדאי להשקיע בביקור בגנים הבוטניים לפחות שעתיים-שלוש, על מנת לחוות לעומק לפחות חלק מתוך 50 האוספים, הגינות, והחורשות שבמקום.
  • ישנם אטרקציות רבות נוספות ומעניינות שאפשר לשלב איתם את הביקור בגנים הבוטניים. יש לציין שהגנים הבוטניים נמצאים מחוץ לעיר, ככה שאנחנו ממליצים לשלב בביקור זה אטרקציות הנמצאות באזור השכונה בה נמצאים הגנים הבוטניים (The Bronx). אטרקציה קרובה הנמצאת באותה השכונה היא ביקור בגן החיות ברונקס (Bronx Zoo) . בגן החיות ברונקס יש מגוון מתחמים ופעילויות אינטראקטיביות לכל הגילאים, בין הנקודות המרכזיות בגן תוכלו למצוא את מתחם האכלת הפינגווינים, האכלת אריות ים, ועליה על קרוסלה בצורת חרקים. אלו המעוניינים לשלב טבע נוסף, ישנם מסלולי הליכה רבים ונעימים המתאימים לכל הגילאים ביער ברוקס (Bronx River Forest) הסמוך לגנים הבוטניים. אפשרויות נוספות שאפשר לשלב עם הביקור בגנים, אך יש לקחת בחשבון שהם מעט מרוחקים, הוא מוזיאון הוויטני (The Whitney Museum) שהוא מוזיאון לאמנות אמריקאית, מודרנית ועכשווית, המתאים במיוחד לחובבי אומנות. בנוסף, תוכלו לבקר גם במוזיאון הלאומי של 11 בספטמבר (9/11 Memorial & Museum) שהוא האנדרטה והמוזיאון שהוקמו במטרה לזכור, לכבד ולחלוק את סיפוריהם של 2,977 הנופלים באירועי הטרור שהתרחשו ב-11 בספטמבר בשנת 2001.
  • הדרך הנוחה והמומלצת להגעה לגנים הבוטניים היא עם רכבת המטרו לתחנה שנמצאת ממש מול הגנים ונקראת על שמם Botanical Garden Station. בתחנת גראנד סנטרל (Grand Central Station) במנהטן עלו על הקו המקומי של הארלם (Metro-North Harlem) ונסעו 20 דקות עד לתחנת הגן הבוטני. משם ניתן לחצות את הכביש הישר לכניסה Mosholu Entrance הנמצאת בכתובת 2950 Southern Boulevard.
  • אנו ממליצים למשפחות להגיע מוקדם על מנת להספיק לסוע עם הילדים על הרכבת הקטנה בתוך הגנים, שהיא אטרקציה גם כייפית וגם חינוכית, הלוקחת את הילדם למסע בתוך הקונסרבטוריום הגדול. אנו ממליצים גם לבקר בגינת ההרפתקאות לילדים על שם אוורט (Everett Children’s Adventure Garden) אותו תזהו בזכות השער הצבעוני שבכניסה. בגינה זו יש פעילויות לילדים בכל הגילאים, וניתן להרשם גם לחוויית הרפתקה לכל המשפחה. יש סיוריםחוגים מודרכים שאפשר להרשם אליהם או להוריד את האפליקציה של הגנים הבוטניים לטלפון איתה תוכלו לנווט ולראות את האטרקציות בזמנים בהם תבקרו בגנים.
  • לאלו המעוניינים לשהות קרוב לגנים הבוטניים, בשכונת הברונקס (The Bronx), יש לדעת שאזור זה נמצא מחוץ למרכז מנהטן, אך נמצאת במרחק מטרו אחד מממרכז העיר ולינה באזור זה היא אופציה מעולה עבור אלו המעוניינים להוזיל בעלויות הלינה.מלון מעולה ומומלץ הנמצא בשכונת הברונקס הוא מלון בית האופרה (Opera House Hotel) הנמצא בתוך מבנה היסטורי יפיפה ונמצא מרחק הליכה מתחנת סאבווי ומתחנת הרכבת שיובילו אתכם הישר למנהטן. הגנים הבוטנים במרחק 8 קילומטר מהמלון, באזור יש אטרקציות מעניינות כמו גן החיות ברונקס (Bronx Zoo) והיכל יאנקי (Yankee Stadium) המפורסם. השהות כוללת ארוחת בוקר מפנקת. זהו מלון הנחשב ברמה גבוהה לאזור שלו, ונותן אופציות לחדרים ליחידים, זוגות ומשפחות. להזמנת מקום לינה במלון זה עם אפשרות ביטול חינם לחצו כאן.
    המלצה נוספת למלון בשכונת הברונקס הוא וויגייט- של קבוצת ווינדהם (Wingate by Wyndham) מלון חדש, פשוט אך ברמה גבוהה. הוא מציע עליה אל הגג לתצפית על כל השכונה, נמצא במרחק הליכה מתחנת הסאבוואי שתביא אתכם אל מרכז מנהטן, נמצא במרחק 4-5 קילומטר מהגנים הבוטנים ומגן החיות ברונקס, וכולל ארוחת בוקר. להזמנת מקום לינה במלון זה עם אפשרות ביטול חינם כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • 35 דולר למבוגר 31 דולר לאזרח ותיק או סטודנט 15 דולר לילדים בין גילאי 2-12 ילדים מתחת לגיל שנתיים נכנסים חינם.
  • להוזלת הביקור תוכלו להגיע בימי רביעי בבוקר בין 10:00-11:00 ולהיכנס בחינם, אופציה נוספת היא להזמין מראש חבילת ניו יורק סיטי פס (New York City Pass) בה תשלמו מראש על כמה אטרקציות במחיר מוזל.
  • המקום מאובטח ובטוח, אך אנו תמיד ממליצים לשמור על חפציכם האישיים קרוב אליכם במקומות עמוסים במבקרים.
  • ישנם חניונים רבים בתשלום עבור אלו המגיעים ברכב, אך בגלל העומסים הרבים באזור אנו ממליצים להמנע מהגעה עם רכב.

שאלות ותשובות

הביקור בגנים הבוטניים של ניו יורק מתאים למשפחות עם ילדים בכל הגילאים, לאוהבי הטבע, המדע והמחקר.

אנו ממליצים להגיע לגנים הבוטנים באביב כאשר יש את הפריחה הכי יפה ומלבלבלת (עם זאת חשוב לציין שלכל עונה יש משהו אחר מיוחד להציע). אני ממליצים להגיע ב10:00 בבוקר כדי להמנע מעומסים רבים של מבקרים.

מומלץ להשקיע בביקור בגנים הבוטניים לפחות שעתיים- שלוש. ישנם 50 גינות ואוספים ואנו ממליצים לפנות מספיק זמן על מנת להנות מהביקור ולהספיק לראות ולהסתובב בגנים.

כן, ישנו גן שלם המיועד לילדים בשם "גינת ההרפתקאות לילדים" (Children's Adventure Garden) שם יש פעילויות חינוכיות וכיפיות לילדים, גן משחקים, רכבת קטנה, ועוד.

כן, ישנם גינות שלמות המיועדות לגידול עצים, פירות ויערות, באזורים המוקדשים ללימוד על גידול ביתי של גינות נוי בשילוב גידולי מאכל.

הגנים הבוטנים נמצאים במרחק של כ12 קילומטר ממרכז מנהטן, בשכונת הברוקס הנמצאת כ20 דקות נסיעה במטרו ממרכז העיר.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: שלישי- שבת 10:00-17:00, ימי שני וחגים לאומיים המקום סגור.
  • מחיר כרטיס: באתר הרשמי של הגן הבוטני, ובקופות במקום ניתן לקנות כרטיסים במחירים הבאים:
    35 דולר למבוגר
    31 דולר לאזרח ותיק או סטודנט
    15 דולר לילדים בין גילאי 2-12
    ילדים מתחת לגיל שנתיים נכנסים חינם

  • כתובת: לכניסה הראשית (אליה אנו ממליצים להגיע ) היא 2900 Southern Blvd, The Bronx, NY 10458, USA ישנה כתובת נוספת של כניסה צידית יותר, אליה צמודה חניה בכתובת 2950 Southern Blvd, The Bronx, NY 10458, USA חשוב לציין שישנם שלוש כניסות נוספות לגן הבוטני– הכניסה דרך בדפורד פארק (Bedford Park Gate) הנמצא בפינת Southern Blvd ובדפורד פארק (Bedford Park) , שער גינת אוורט (Everett Garden Gate) הנמצא גם על Southern Blvd מול אוניברסיטת פורדהם (Fordham University) (כניסה מיועדת לקבוצות בתי הספר) , ואת השער המזרחי (East Gate) הנמצא בין שדרת וורינג (Waring Avenue) ופארק ברונקס מזרח (Bronx Park East).
  • דרכי הגעה: הגנים הבוטניים נמצאים מחוץ למנהטן, בשכונת הברונקס (The Bronx) . הנסיעה המומלצת והמהנה ביותר, שהיא אטרקציה תיירותית בעצמה, היא נסיעה ברכבת המטרו מתחנת הגרנד סנטרל (Grand Central Station) לתחנת בוטניקל גרדן (Botanical Garden Station) . עלו על הקו המקומי של הארלם (Metro-North Harlem) ונסעו 20 דקות עד לתחנת הגן הבוטני. משם ניתן לחצות את הכביש הישר לכניסת משולו (Mosholu Entrance) כדי להגעה בסאבווי אפשר לסוע בקווים B,D, או 4 ולרדת בתחנת Bedford Park Blvd. Station משם ישנה הליכה קצרה של כ20 דקות או אפשרות לעלות על קו האוטובוס Bx26. לאלו המטיילים עם רכב ישנה חניית מבקרים מחוץ לכניסה הראשית וחניון השייך לגנים הבוטנים בשם NYBG Parking Garage. עלות החניה היא 22 דולר ישנם סה”כ 5 כניסות אל הגנים הבוטנים, לחניה זו יש לנסוע לכניסה המרכזית בכתובת 2900 Southern Boulevard .
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.nybg.org/
  • מידע נוסף: אנו ממליצים להגיע עם לבוש נוח התואם את מזג האוויר– רוב השהות במהלך הבילוי בגנים הבוטנים היא בחלל פתוח.