גן חיות ברונקס, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Bronx Zoo

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בניו יורק וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גן חיות ברונקס, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגן חיות ברונקס ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

גן חיות ברונקס בכמה מילים

גן החיות ברונקס (Bronx Zoo) הוא הגן העתיק ביותר בניו יורק ואחד מגני החיות הגדולים בעולם כולו, הוא מתפרס על שטח של יותר מ1,070 דונם מקצה לקצה ודרכו זורם נהר ברונקס (Bronx River). כיום גן החיות מונה 6,500 בעלי חיים מזנים ומינים שונים המוצגים ב22 תצוגות ומתחמים ברחבי הגן והוא מהווה בית חם עבור בעלי חיות תחת סכנת הכחדה. אחת ממטרותיו העיקריות של הגן הוא הצלת חייהם של בעלי חיים שונים הנמצאים בסיכון קיומי וממשי, צוות הגן פועל בדרכים שונות לטובת יצירת בתי גידול מותאמים עבור חיות אלו. בגן החיות תוכלו להנות ממגוון מתחמים אינטראקטיביים עבור חתכי גיל שונים, הביקור מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים ומומלץ גם כן עבור משפחות עם ילדים.

גן החיות ברונקס הינו עצום ונחשב לבין הגדולים ביותר בעולםגן החיות ברונקס הינו עצום ונחשב לבין הגדולים ביותר בעולם

מה עושים בגן החיות ברונקס

בגן החיות ברונקס יש מגוון מתחמים ופעילויות אינטראקטיביות לכל הגילאים, בין הנקודות המרכזיות בגן תוכלו למצוא את מתחם האכלת הפינגווינים. הפינגווינים בגן החיות יוצאים מהמאורות שלהם, עולים על פני הקרקע ומגיעים לנקודה, שם מבקרים רבים יכולים לצפות בטקס האכלתם. צוות גן החיות בנו כפר שלם בין העצים, זהו פארק גשרים הכולל בין היתר גם מנהרות. תוכלו להנות בנקודה זו מהסתכלות על הגן מנקודת מבטם של הציפורים, תהנו מהליכה על הגשרים המפותלים והמרושתים, נקודה זו מומלצת עבור משפחות עם ילדים. כמו כן, בגן תוכלו להנות מנסיעה על עגלת המבקרים ומשחרור קל לרגליכם, העגלה נוסעת במסלול היקפי בפארק גן החיות וכוללת נקודת עצירה ליד הר הנמר. בגן החיות מתקיימת האכלת אריות ים שלוש פעמים ביום, תוכלו לקחת חלק במפגשי הדרכה והאכלה של אריות הים הללו, בחודשי הסתיו החיות מרבות לאכול יותר ולכן מספר מופעי האכלה גדל. בנוסף, בגן החיות ישנו מתחם שעשועים עבור ילדים המבקרים בפארק בליוויי מבוגר, במתחם יש קרוסלות גדולות בצורת חרקים כמו: חגב ירוק ענק, חיפושית זבל וגמל שלמה ארוך הרגליים. זוהי תחנה מצוינת עבור ילדים בטווח הגילאים 5-10 ותחנה נהדרת עבור מבוגרים לשחרור קל של רגליכם, תחנה זו נמצא ממש במרכז הפארק. מעבר לנקודות המרכזיות בפארק, תוכלו להנות ממתחמי המזון ובתי קפה הפזורים בפארק.

גן חיות ברונקס ניו יורק1 הנסיעה בעגלת המבקרים תיקח אתכם למסע קסום בג’ונגל בין החיות וסביבתם הטבעית (צילום: Shinya Suzuki, רישיון)

כרטיסים לגן החיות ברונקס

עבור גן החיות ברונקס תוכלו לרכוש כרטיסים שונים, חלקם יאפשרוט לכם כניסה למתחם גן החיות בלבד וישנם כרטיסים משולבים שיעניקו לכם כניסה לגן החיות בשילוב עם אטרקציות נוספות בעיר, הכרטיסים הללו מומלצים עבור חובבי בעלי החיים והטבע ועבור משפחות עם ילדים.

אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס כניסה לגן החיות בלבד, כרטיס זה מתאים עבור מבקרים אשר מעוניינים לבקר בגן החיות ללא שילוב עם אטרקציות נוספות. כרטיס זה מקנה גישה בלתי מוגבלת למעבורת גן החיות, כניסה לגן הפרפרים וגן החיות לילדים ללא תוספת תשלום, כמו כן מאפשר האכלת בעלי חיים והצטיידות בשקי אוכל מותאמים. עלות הכרטיס הינה 31.94 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא כרטיס משולב המקנה כניסה לגן החיות ברונקס בשילוב עם כניסה לאקווריום ניו יורק (New York Aquarium). האקווריום מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות, בו תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון הפעילויות האינטראקטיביות באקווריום ומגוון התערוכות המושקעות באתר. כרטיס זה מתאים למבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם בגן החיות ברונקס יחד עם ביקור באקווריום ולחוות את עולמם של בעלי החיים הימיים מזווית נוספות ומעניינית. עלות הכרטיס הינה 54.11 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה נוספת היא רכישת כרטיס משולב המקנה כניסה לגן החיות ברונקס וכניסה לגנים הבוטנים בניו יורק (New York Botanical Garden). הגנים הבוטנים מכילים מגוון תערוכות מעוררות השראה מבחינתם עיצובם, הם מכילים צמחייה מקשת רחבה של בתי גידול ומעניקים למבקריהם מסע מופלא בין המתחמים השונים בטיולם באטרקציה זו. כרטיס זה מומלץ עבור מבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם בגן החיות עם אטרקציה נוספת ומתויירת בעיר. עלות כרטיס זה הינה 61.63 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לגן חיות ברונקס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגן החיות מומלץ עבור חובבי הטבע והיצורים החיים, כמו כן הוא מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • גן החיות של ברונקס פתוח כל השנה, עונות הסתיו והחורף הם הזמנים המומלצים לביקור. אלו הן תקופות פחות צפופות ועמוסות, וישנן גם כמה בעלי חיים שנמצאים תחת פעילות מוגברת בטמפרטורות קרירות יותר.
  • מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות ברונקס בין 2-3 שעות.
  • את ביקורכם בגן החיות ברונקס מומלץ לשלב יחד עם ביקור באתר לגולנד (LEGOLAND New York) וביקור באקווריום של ניו יורק (New York Aquarium).
    לגולנד ניו יורק הינו פארק שעשועים ונופש רחב ידיים המעניק למבקריו חוויה עוצמתית מלאת מופעים ואטרקציות הכוללות רכבות הרים, תערוכות לגו וסדנאות לכל הגילאים. אטרקציה זו מומלצת עבור חובבי הלגו והאקסטרים כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.
    בנוסף, מומלץ לשלב את ביקורכם יחד עם האקווריום של ניו יורק שם תוכלו להנות מחוויה תחת ימית מרהיבה ביופייה. באקווריום מגוון יצורים ימיים כגון: פינגווינים, אריות ים, כרישים ועוד, צוות האקווריום דוגלים בשימור ביולוגי ימי. באתר תוכלו להנות ממופעי האכלת היצורים החיים ומופעי אריות הים האינטראקטיביים בתיאטרון המים, אטרקציה זו מומלצת עבור משפחות עם ילדים ועבור חובבי היצורים החיים ככלל. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.
  • תוכלו לקחת את קו הרכבת התחתית 2 או 5 אשר מגיע לרחוב E. 180 ולהיכנס דרך הכניסה לשער אסיה, או באמצעות רכבת 2 ל-Pelham Parkway, משם תוכלו להגיע לכניסה של נהר הברונקס. כמו כן, האוטובוס המהיר BxM11 נוסע במעלה שדרת מדיסון במנהטן דרכו תוכלו גם כן להגיע לכניסה דרך נהר הברונקס של גן החיות.
  • בקרבת גן החיות ברונקס יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל אטרקציית גן החיות ושירות איכותי במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Residence Inn by Marriott The Bronx at Metro Centrum Atrium אשר ממוקם במרחק של כ4.6 ק”מ מגן החיות, 1.9 ק”מ ממרכז הקניות ביי פלאזה (Bay Plaza) ו2.8 ק”מ מפארק פלהם ביי (Pelham Bay Park). להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון רדיו (Radio Hotel) אשר ממוקם במרחק של כ6.3 ק”מ מגן החיות ברונקס ובקרבה למטרו המקומי, כמו כן הוא בקרבה לווייב היל (Wave Hill) אשר נמצאת במרחק של 8.3 ק”מ מהמלון, ולמוזיאון המטרופוליטן לאמנות (Metropolitan Museum of Art) הנמצא במרחק של 9 ק”מ מהמלון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.

שאלות ותשובות

מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין 2-3 שעות.

הביקור מומלץ בחודשי השנה הקרירים בהם עומסי התיירים פוחת ובעלי חיות מסויימים נוטים להיות פעילים יותר בעונות אלו בשנה.

הביקור בגן החיות ברונקס מומלץ עבור חובבי בעלי החיים והטבע כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

גן החיות פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-16:30.

בגן החיות מותר להאכיל את בעלי החיים אך ורק באמצעות האוכל אותו המבקרים יקבלו בעת הכניסה לגן, יש לציין כי מחיר הכרטיס כולל שקית אוכל עבור בעלי החיים.

מחיר כרטיס מבוגר (13+) הינו 31.94 יורו לאדם, ומחיר כרטיס ילד (3-12) הוא 22.53 יורו.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גן החיות פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-16:30.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) הינה 31.94 יורו לאדם, ומחיר כרטיס ילד (3-12) הוא 22.53 יורו. יש לציין כי ילדים מתחת לגיל 3 רשאים להיכנס בחינם לגן החיות.
  • כתובת: 2300,Southern Boulevard, 10460, New York
  • ישנן כמה דרכי הגעה באמצעותם תוכלו להגיע בקלות אל גן החיות ברונקס. תוכלו לקחת את קו הרכבת התחתית 2 או 5 אשר מגיע לרחוב E. 180 ולהיכנס דרך הכניסה לשער אסיה, או באמצעות רכבת 2 ל-Pelham Parkway, משם תוכלו להגיע לכניסה של נהר הברונקס. כמו כן, האוטובוס המהיר BxM11 נוסע במעלה שדרת מדיסון במנהטן דרכו תוכלו גם כן להגיע לכניסה דרך נהר הברונקס של גן החיות.
  • האתר הרשמי: https://bronxzoo.com/
  • אל גן החיות לא ניתן להכניס חיות בבעלות המבקרים, פרט לכלבי נחייה. כמו כן, אסור להאכיל את בעלי החיים בפארק, ניתן להאכילם רק באמצעות האוכל המיועד להם אותו המבקרים יכולים לרכוש בכניסה ולחלקו לאורך ביקורם בגן.