מוזיאון וויטני, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Whitney Museum of American Art

עדכון אביב 2024

בעונה זו בניו יורק עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון וויטני עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון וויטני: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון וויטני בכמה מילים

מוזיאון ויטני הוא מוזיאון לאמנות אמריקאית, מודרנית ועכשווית הנמצא בעיר ניו יורק. הוא מכיל את אחד האוספים המרשימים לאמנות מודרנית ואמנות עכשווית עם למעלה מ-12,000 יצירות אמנות מודרנית במדיות שונות. המוזיאון הוקם בשנת 1931 על ידי הפסלת ואספנית האמנות גרטרוד ונדרבילט וויטני, לאחר שהציעה את אוספיה למוזיאון המטרופוליטן שסירב לקבלם ולכן הקימה את מוזיאון משלה. הוא מוקף בגן פסלים שקוע שתוכנן על ידי מרסל ברויאר ושוכן במבנה עצום הבנוי מזכוכית ופלדה הצופה לנהר ההדסון ובעל 8 קומות. נמצאות בו יצירות של האמנים האמריקאים הטובים בעולם כמו אנדי וורהול, קית’ הרינג, ג’קסון פולוק ועוד בתערוכות קבועות ובנוסף תצוגות מתחלפות של יצירות אוונגרדיות והקלטות. מדי שנתיים נערכת הביאנלה, המציגה אמנים אמריקאים צעירים.

מוזיאון וויטני שוכן למרגלות נהר ההדסון בניו יורקמוזיאון וויטני שוכן למרגלות נהר ההדסון בניו יורק

מה עושים במוזיאון וויטני

מוזיאון וויטני מציע מגוון עצום של יצירות אומנות עוצרות נשימה המתפרשות על פני שמונה קומות.

הקומות במוזיאון וויטני

  • קומות 1 עד 4 שייכות למשרדי ההנהלה ולספריית המוזיאון. בקומה הראשונה תוכלו גם למצוא את Whitney Café. זהו בית קפה לטייק אווי עם מקומות ישיבה מוגבלים בחוץ.
  • קומות 5 ו-6 מציגות תערוכות מתחלפות. התערוכות עוסקות בתחומים כמו דיגיטל, מדיה, אומנות וידאו ועוד. בתערוכות אלו כל מיצגי האומנות הם אינטראקטיביים מאפשרים לכם להיכנס לתוכם! תוכלו להיכנס לחדרים שונים ולחוות חוויה רב חושית באמצעות שימוש בטכנולוגיה, קול, ודיגיטל.
  • בקומה ה-8 מוצגת תערוכה קבועה של אוסף המוזיאון בהם תמצאו עבודות שעוסקות בהיסטוריה של אמריקה, פוליטיקה, ובחלום האמריקאי. בקומה זו תוכלו למצוא גם את Studio Bar בו מגישים כיבוד קל וטוויסטים מודרניים על קוקטיילים אמריקאים קלאסיים. פה תוכלו לאכול בישיבה, פנימית וחיצונית.

בין האמנים המפורסמים ביותר המוצגים בגלריות של וויטני הם פגי בייקון, ג’ורג’ בלווז, אלכסנדר קלדר, סטיוארט דייוויס, צ’ארלס דמוט, מייבל דווייט, אדוארד הופר, ג’ספר ג’ונס, יאסואו קוניושי, ברייס מארדן, רג’ינלד מארש, ג’ורג’יה אוקיף, קלאס אולדנבורג, אד רושה, ג’ון סלואן, סינדי שרמן ועוד.

היצירה  היצירה “Dempsey and Firpo ” של ג’ורג’ בלוז הינה חלק קטן מהיצירות מהן תתרשמו במוזיאון

כרטיסים והגעה למוזיאון וויטני

מבקרים רבים המגיעים לניו-יורק מעוניינים להגיע למוזיאון וויטני, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת בדרך הנכונה ובאיזה כרטיס מבין כל הכרטיסים לבחור, על כל השאלות הללו ננסה לענות בעמוד זה. יש לציין כי מומלץ להזמין כרטיסים למוזיאון וויטני מראש על מנת שתבטיחו את כניסתכם.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר כניסה למוזיאון ועלותו הוא 25 דולר למבוגר (18+). ילדים עד גיל 17 יכולים להצטרף בחינם למבוגר שרכש כרטיס זה. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין בביקור במוזיאון וויטני בלבד ללא אטרקציות נוספות.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס דילוג על תור

Whitney Museum & Edward Hopper’s New York Admission Ticket הוא כרטיס המאפשר כניסה למוזיאון וויטני בנוסף לדילוג על תור, דבר חשוב במיוחד בתקופות העומס של השנה. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לחוות את מוזיאון וויטני אך אינו רוצה להמתין בתורים הארוכים העלולים להיווצר.

להזמנת כרטיס זה אם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד – לחצו כאן

כרטיס המשלב אטרקציות נוספות

New York Sightseeing Day Pass הוא כרטיס עם מבחר של למעלה מ-100 אטרקציות חיצוניות לביקור. עם כרטיס זה ניתן לחסוך עד 50% מעלויות הביקור באטרקציות במנהטן. זהו כרטיס המתאים לאנשים שרוצים לראות את כל מה שיש לניו-יורק להציע. עלות הכרטיס למבוגר (גיל 13+) היא 144 דולר ולילד (גיל 12-3) 113 דולר.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

באתר הרשמי ניתן לקנות כרטיס כניסה בסיסי גם באתר המוזיאון ועלותו הוא 25 דולר למבוגר מעל גיל 18.

מומלץ להזמין כרטיסים למוזיאון וויטני מראש בשל התורים הארוכיםמומלץ להזמין כרטיסים למוזיאון וויטני מראש בשל התורים הארוכים

דרכי ההגעה למוזיאון וויטני

כדאי להגיע למוזיאון וויטני בתחבורה ציבורית מאחר ומנהטן היא עיר עמוסה ופקוקה ולא נוח להתנייד בה ברכב פרטי. דרך ההגעה הראשונה בתחבורה ציבורית היא לקחת ברכבת התחתית את רכבת L לשדרה ה-8, לחצות את הכביש דרומה בלוק אחד בשדרה ה-8 לרחוב W 13 וללכת ימינה. משם ללכת מערבה בלוק אחד לרחוב Gansevoort וללכת שמאלה. ממשיכים ברחוב Gansevoort עד לכניסה למוזיאון. לחלופין, ניתן לקחת את הרכבת A, C או E לרחוב 14, ולהמשיך כמתואר לעיל, אבל תצטרכו ללכת בסך הכל 3 רחובות דרומה בשדרה ה-8 ולהוסיף 2 דקות נוספות לדרך.

הזמנת כרטיסים למוזיאון וויטני - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון וויטני מומלץ לאוהבי אמנות.
  • הזמן המומלץ לביקור במוזיאון וויטני הוא ימי חול ואחרי 16:00 בסופי שבוע מאחר ואלו הזמנים הכי פחות צפופים במוזיאון.
  • מומלץ להשקיע שעתיים בביקור במוזיאון וויטני על מנת שתוכלו להספיק לראות את כל המוצגים.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם במוזיאון וויטני עם ביקור במצפה וואן וורלד (One World Observatory) או מוזיאון 9/11 הקרובים למקום.
  • נוח להגיע למוזיאון וויטני בתחבורה ציבורית שמאוד זמינה במנהטן.
  • מוזיאון וויטני לא מומלץ לילדים, אלא אם כן הם חובבי אמנות.
  • בקרבת מוזיאון וויטני יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל המוזיאון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון The Maritime Hotel אשר ממוקם במרחק של 0.6 ק”מ ממוזיאון וויטני. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Gansevoort Meatpacking אשר ממוקם במרחק של 350 מטרים מהמוזיאון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • ילדים מתחת לגיל 18 יכולים להכנס למוזיאון בחינם עם מבוגר שרכש כרטיס כניסה.
  • למרות שהמקום מאובטח, בניו יורק ישנם הרבה כייסים ולכן כדאי לשמור היטב על חפציכם ולהחזיק אותם קרוב אליכם.
  • כדאי להימנע מלהגיע למקום עם רכב מאחר והעיר ניו יורק עמוסה ופקוקה.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון וויטני מאוד מומלץ לחובבי אמנות.

הזמן המומלץ לביקור במוזיאון וויטני הוא בימי חול ואחרי השעה 16:00 בסופי שבוע מאחר ואלו הזמנים הכי פחות צפופים במוזיאון.

כדאי להשקיע בסביבות השעתיים לביקור במוזיאון וויטני.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי א’-ב’, ד’-ה’, ש’- 18:00-10:30
    יום ו’- 22:00-10:30
    ימי ג’ סגור
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2022 מחיר הכרטיס הבסיסי למבוגר הוא 25 דולר.
  • כתובת: 99 Gansevoort Street
    New York, NY 10014
  • דרכי הגעה: ברכבת התחתית (Subway): קו L לתחנת 8th Avenue או קווים A,C או Eלתחנת 14th Avenue.
  • קישור לאתר הרשמי