מלונות מומלצים בצ’ינקווה טרה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בצ'ינקווה טרה - הסקירה המקיפה על מלונות בצ'ינקווה טרה. אזורי הלינה המומלצים בצ'ינקווה טרה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בצ'ינקווה טרה.

5 מקומות לינה מומלצים בצ’ינקווה טרה

Grand Hotel Portovenere

מלון בחמישה כוכבים הנמצא בפורטו ונרה ומתאים במיוחד לזוגות המעוניינים בחופשה רומנטית מפנקת. מבנה המלון הוא מנזר מהמאה ה17, והוא בעל נוף לים ולנמל.

Park Hotel Argento

זהו מלון מפנק בלבנטו, המדורג בארבעה כוכבים ומתאים לזוגות ולמשפחות עד 4 נפשות. המלון נמצא במרחק כמה דקות הליכה מהים ובנוסף ישנה בריכת שחיה חיצונית המשקיפה אל הנוף.

Hotel Marina Piccola

זהו מלון שלושה כוכבים הממוקם במנרולה, המלון מצויין לזוגות או למשפחות עד ארבע נפשות המחפשות לינה פונקציונלית קרובה לים.

Hotel La Spiaggia

זהו מלון במונטרוסו אל מארה המדורג בשני כוכבים, המלון מומלץ לזוגות המחפשים לינה במחיר נוח ובקרבה לים וממוקם במרחק הליכה של כדקה מהים.

Angiolina’s Farm

זהו מקום אירוח בבית חווה, מתאים לזוגות ולמשפחות עד ארבע נפשות המחפשים חופשה מפנקת וחוויתית. בית ההארחה מציע עיסויים בתשלום, מתקני משחקים לילדים ואף שיעורי יוגה ללא תוספת תשלום.

עדכון אפריל, 2024

צ’ינקווה טרה הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה באיטליה, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בצ'ינקווה טרה

בחמשת הכפרים של צ’ינקואה טרה ישנו מגוון רחב של כ2,500 מלונות ובתי אירוח מסוגים שונים, המבחר מאפשר למרבית המבקרים למצוא את מקום הלינה המתאים להם ביותר. ריכוז המלונות הגבוה נמצא לאורכו החוף, אך ניתן להתארח גם לא בקירבת החוף (אופציה שתהיה לרוב זולה יותר). אפשרות הלינה הנפוצה ביותר בצ’ינקווה טרה היא מלונות שלושה כוכבים, כמו למשל מלון Hotel Villa Adriana. למעוניינים במקום יותר מפנק ישנם מלונות מומלצים בעלי ארבעה וחמישה כוכבים כמו Hotel Porto Roca ו-Grand Hotel Portovenere. למחפשי מחירים ידידותיים ישנם מלונות המדורגים בשני כוכבים או כוכב אחד כמו מלון Pensione Sorriso.

חוף הים במונטסרו (צילום: חוף הים במונטסרו

איפה לישון בצ׳ינקווה טרה

חמשת הכפרים הפרושים באזור הפארק הלאומי של צ׳ינקווה טרה הם כולם פופולאריים, מבוקשים ללינה וממוקמים על רצועת החוף, מצפון לדרום מונטרוסו אל מארה (Monterosso al Mare), ורנאצה (Vernazza), קורניליה (Corniglia), מאנארולה (Manarola) וריומאג’ורה (Riomaggiore). בנוסף, ישנן כמה עיירות אשר נחשבות מחוץ לצ׳ינקווה טרה, אך בסמיכות לאזור, אשר מציעות מקומות לינה נוספים, חלקם סמוך לחוף ואחרים רחוקים מרצועת החוף שיכולים להתאים למטיילים המחפשים לינה במחיר נוח, כמו למשל לה ספציה (La Spezia) ולבנטו (Levanto).

מונטרוסו אל מארה (Monterosso al Mare), ממוקם בחלקו הצפוני של צ׳ינקווה טרה הוא הגדול מבין חמשת הכפרים ונחשב בחירה פופולארית ללינה. יש בו מבחר נרחב של בתי מלון, מסעדות ושלל שירותים תיירותיים, מה שהופך אותו לבסיס נוח לטיול בצ’ינקווה טרה. מבין מקומות הלינה המומלצים בכפר ניתן למנות את מלונות Hotel Villa Adriana ,Hotel Il colle di Monterosso וHotel Margherita בדירוג שלושה כוכבים ודירות Affittacamere Monterosso 5 Terre. ישנן כמובן אופציות לינה נוספות מונטרוסו, ומכיוון שזו עיירה בה ניתן להחנות את הרכב היא נוטה להיות מבוקשת, לכן אנו ממליצים על הזמנת מקום הלינה מראש, בקישור הזה תוכלו לראות את כלל מקומות הלינה, להזמינם ולבטלם בחינם (אך שימו לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). למגיעים עם רכב כדאי כמובן לבחור מקום לינה שמספק חניה, למשל אחד ממקומות הלינה בקישור זה. למעוניינים לחסוך בעלויות ולחפש דילים והנחות למקומות הלינה השונים במונטרוסו, לחצו כאן.

מונטרוסו אל מארה – הכפר הפופולארי ללינה באזור

כפר פופולארי נוסף באיזור הוא ריומאג’ורה (Riomaggiore), גם אליו בדומה למונטרוסו ניתן להגיע באופן עצמאי, עם רכב שכור, מכיוון שממוקם בחלקו הדרומי של צ׳ינקווה טרה. מבין מקומות הלינה מומלצים בכפר ניתן למנות את Il Borgo Di Campi, Robs House ו-Al castello. שימו לב שריומאג׳ורה נחשב פופולארי ללינה ראשית, מכיוון שניתן להגיע אליו עם רכב, ושנית, רבים מטיולי היום שיוצאים מפירנצה לצ׳ינקווה טרה עוצרים ושוהים בו. על כן, מומלץ להזמין את מקום הלינה שלכם מראש, בלינק זה, עם אפשרות ביטול בחינם. אנו ממליצים לחפש דילים והנחות למקומות הלינה באזור בלינק זה.

ריומג’ורה, השער הדרומי של צ’ינקווה טרה 

ורנאצה (Vernazza) הוא אחד הכפרים האייקוניים והציוריים ביותר בצ’ינקווה טרה, זאת בזכות הנמל המקסים שלו, המבנים הצבעוניים והנופים אשר הופכים אותו לבחירה חלומית עבור מבקרים. ישנם מקומות לינה שונים, כולל בתי מלון, ובתי הארחה בהתאמה לתקציבים שונים כמו למשל מקום האירוח SeaBreeze Vernazza,
מלון Albergo BarbaraOpens in new window בדירוג כוכב ומלון Hotel Gianni FranziOpens in new window בדירוג שני כוכבים. בשל פופולריות השהות והלינה בורנאצה, חיוני להזמין את מקום הלינה זמן רב מראש, ואם אתם חוששים מהתחייבות לחצו כאן להזמנת מקום לינה עם אפשרות ביטול בחינם (יש לשים לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות).

הכפר קורניליה (Corniglia) נועד למחפשים חווית לינה ובכלל שהות מעט שונה בצ’ינקווה טרה, אשר בניגוד לשאר הכפרים, ממוקם על ראש צוק ואין אליו גישה ישירה לים. זוהי אפשרות לינה שקטה יותר ופחות תיירותית, בחירה מושלמת למי שמחפש אווירה שלווה. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את דירות La Casetta Rossaֿ, La Posada ומלון הדירות Residenza Solferino.

הכפר הקסום קורניליה על ראש הצוקהכפר הקסום קורניליה אפשרות ללון על ראש הצוק

הכפר מאנארולה (Manarola) מומלץ בעיקר לזוגות וידוע במקומות לינה רומנטיים ומפנקים כמו למשל Affittacamere San Giorgio, Il Sogno di Manarola by The First ו-Le Coste by Arbaspàa. מנרולה מפורסמת בזכות הכרמים המקיפים אותה, בכפר ישנו נמל קטן והוא נמצא במיקום נהדר לחובבי הליכות קלות וטעימות יין. מכיוון שמדובר בכפר יחסית קטן מקומות הלינה נוטים להתמלא, המיוחד בשיא עונת התיירות ועונות הקיץ (יוני-ספטמבר), לכן מומלץ להזמין את מקום הלינה מראש בלינק זה.

לינה רומטית במנרולהלינה רומנטית במנרולה

מטיילים המעוניינים לטייל באזור אך מוצאים את מחירי הלינה בו גבוהים מדי יכולים לשהות בעיירות אשר באופן רשמי נחשבות מחוץ לצ׳ינקווה טרהאך סמוך אליו, כל גם תוכלו להישאר עם הרכב ולבצע טיולי כוכב לכפרים הנ״ל אשר אליהם ניתן להגיע עם רכבת או בשיט. למשל, לה ספציה (La Spezia) היא עיר גדולה יותר הממוקמת מדרום מזרח לצ’ינקווה טרה, אשר משמשת כמרכז תחבורה לאזור. ניתן למצוא מגוון רחב יותר של מקומות לינה במחירים שונים, כאשר המומלצים מבינם הם מלון Hotel Firenze e Continentale בדירוג של ארבעה כוכבים, Hotel Corallo בדירוג שלוש כוכבים ומקום האירוח Luna Blu. אמנם העיר לה ספציה נחשבת מחוץ לאזור, אך היא מאוד קרובה וממנה ניתן להגיע בקלות לכפרי צ’ינקווה טרה, בשיא עונת התיירות (חודשי הקיץ, יוני-ספטמבר) האזור כולו עמוס בתיירים ומקומות הלינה מתמלאים במהירות, גם בלה ספציה, לחצו כאן לזמנת מקום לינה מראש עם אפשרות ביטול בחינם (יש לשים לב לתאריך עד אליו ניתן לבטל בחינם את השהות). לרשימה הזו ניתן להוסיף את לבנטו (Levanto), היא עיירת חוף נוספת הממוקמת ממש צפונית למונטרוסו אל מארה, אשר נחשבת לעתים קרובות כשער לאזור ומציעה אפשרויות לינה זולות יותר מאשר חמשת הכפרים, תוך גישה נוחה אליהם ברכבת. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את מקום האירוח ARIA Design B&B Levanto, ומלונות Hotel La Giada del Mesco ו- Hotel Palace בדירוג שלושה כוכבים.

אם תרצו לחפש מקומות לינה על פי קריטריונים אחרים באזור צ’ינקווה טרה וסביבתו, בקישור זה תוכלו למצוא אפשרויות שונות, אנו ממליצים לקרוא חוות דעת ודירוגים של מטיילים אחרים טרם ההזמנה, ובקישור זה תוכלו לחפש הנחות ודילים ללינה בכל איזור צ’ינקווה טרה.

 

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בצ'ינקווה טרה

  • מרבית המבקרים בצ’ינקווה טרה, מעדיפים ללון בקרבה לים, בין אם בוחרים ללון במונטרוסו אל מארה, ורנאצה או כל עיירה אחרת. יש לקחת בחשבון שהמחיר יקר יותר באזורים אילו, ולכן ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם מעט מרוחק מהים מאחר ולרוב הם זולים יותר.
  • מלונות מומלצים בקרבת הם החוף הם מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Porto Roca, מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה נוחה שמצד אחד קרובה לחוף ומצד שני לא יותר מידי יקרה כמו Hotel Villa Adriana. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים Hotel Souvenir ו- Pensione Sorriso.

שאלות נפוצות על לינה בצ'ינקווה טרה

לא משנה באילו מהעיירות המקסימות באזור זה את בוחרים ללון, האזור הפופולארי ביותר ללינה בצ'ינקווה טרה הוא בקרבת חוף הים. מרבית התיירים בוחרים ללון או בריומג'ורה הדרומית או במונטרוסו אל מארה הצפונית.

בין המלונות הפופולארים ביותר בצ'ינקווה טרה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו: Hotel Villa Adriana, ו- Ca' D'Andrean.
וגם מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Al Terra Di Mare ומלון הדירות Cinqueterre Residence.

למי שמחפש לינה זולה בצ'ינקווה טרה אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים: Albergo Barbara, Hotel Souvenir ו- Pensione Sorriso.

למשפחות המגיעות לצ'ינקווה טרה, אנו ממליצים להסתכל על בית ההארחה Affittacamere Le Terrazze, המספק דירות המתאימות למשפחות של עד שבע נפשות, בית ההארחה Affittacamere Elisabetta המציע חדרים למשפחות עד ארבע נפשות ומלון Hotel Villa Adriana המתאים למשפחות של עד ארבע נפשות בנוסף ישנו מגרש משחקים לילדים.

למי שרוצה ללון בצ'ינקווה טרה עם רכב אנו ממליצים להסתכל על המלונות Daa Maduneta המספק חניה במחיר 20 אירו ליום, Corte Del Gallo המספק גם הוא שירותי חניה במחיר 20 אירו ליום ומלון Hotel La Spiaggia המספק שירותי חניה בחינם.

Booking.com