מלונות מומלצים בדסנזאנו דל גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בדסנזאנו דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בדסנזאנו דל גארדה

Villa Rosa Hotel Desenzano

⭐⭐⭐⭐
מלון וילה רוזה (Villa Rosa Hotel Desenzano) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Palace Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון פאלאס (Palace Hotel) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Vittorio

⭐⭐⭐
מלון ויטוריו (Hotel Vittorio) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Acquaviva Del Garda

⭐⭐⭐⭐
מלון אקווה-ויוה דל גארדה (Hotel Acquaviva Del Garda) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מגיע, והביקוש ללינה בדסנזאנו דל גארדה הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם. בנוסף, מאחר ומידת הביקוש עדיין לא גבוהה כמו בקיץ ישנם מקומות המציעים הנחות, תוכלו לחפש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בדסנזאנו דל גארדה

דסנזאנו דל גארדה (Desenzano del Garda) היא מועצה אזורית על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. מהעיר נוף יפה אל ההרים האלפים, יש בה שלושה חופים גדולים (דסנזאנינו – Desenzanino, ספיאגה דאורו – Spiagga d’Oro ופורטו ריבולטלה – Porto Rivoltella) ובתי מלון רבים. בדסנזנו נמצאים בעצם החופים מבין הטובים ביותר של האגם.

בדסנזאנו דל גארדה קיימות יותר מ-200 אפשרויות לינה בכל דרגות הכוכבים, החל מדירות אירוח ולינה עם ארוחת בוקר, וכלה במלונות בדירוג ארבעה כוכבים. יש כאן אפילו 3 מלונות בדירוג של חמישה כוכבים המעניקים לינה יוקרתית במיוחד שבהחלט יתאימו למגיעים לעיר לחופשה רומנטית (למידע נוסף על מלונות לחופשה רומנטית באגם גארדה).

ריכוז מלונות גבוה קיים על רצועת החוף, אך בעיקר בין שתי הכיכרות המרכזיות – כיכר מאלווצי (Piazza Malvezzi) וכיכר מאטאוטי (Piazza Matteotti).

בין המלונות המומלצים באזור דסנזאנו דל גארדה ניתן למנות את מלון וילה רוזה דסנזאנו (Hotel Villa Rosa Desenzano), מלון פאלאס (Palace Hotel), מלון ויטוריו (Hotel Vittorio) ומלון אקואהויווה (Hotel Acquaviva Del Garda).

המלצות על מלונות בדסנזאנו דל גארדה

  • דסנזאנו דל גארדה ידועה בשל חיי הלילה התוססים שבה, בעיקר בתקופת הקיץ, אז הכיכרות מאלווצי ומאטאוטי מלאות בצעירים חוגגים. לכן אנו ממליצים עליו בעיקר לזוגות צעירים או קבוצות צעירים ופחות למטיילים עם ילדים להגיע ללון כאן (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה, אגם גארדה עם ילדים).
  • כדאי לדעת גם כי רבים מהמלונות בבדסנזאנו דל גארדה מאפשרים אירוח של בעלי חיים.
  • למי שמעוניין לחסוך מעט בהוצאות הלינה מומלץ להתרחק מקו החוף ולקחת מלון המרוחק מעט ממרכז התיירות, באזורים כמו תחנת הרכבת (Desenzano Del Garda-sirmione) או בסביבת פארקו דל לגטו (Parco del Laghetto). (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה באגם גארדה, אגם גארדה בחינם).
  • דסנזאנו דל גארדה היא מבין חמשת העיירות הבודדות שמתאימות למי שאינו מגיע עם רכב (השאר הן גארדה, בארדולינו, פסקיירה דל גארדה וסירמיונה) ומעדיף התניידות בתחבורה ציבורית. יש בה תחנת רכבת המחברת אותה עם הערים הגדולות של איטליה, ההגעה אליה באוטובוס קלה יחסית לשאר עיירות האגם, וכמו כן ניתן גם להשתמש במעבורת (למידע נוסף על תחבורה באגם גארדה).
  • דסנזאנו דל גארדה מתאימה ללינה גם עבור בעלי קשיי ניידות, רבים מבתי המלון מציעים חדרים המתאימים לבעלי מוגבלויות, ורחובותיה של העיירה הם מישוריים וללא שיפוע (למידע נוסף על מלונות למוגבלי תנועה באגם גארדה ואגם גארדה למוגבלי תנועה).
  • בדסנזאנו דל גארדה קיימות גם אפשרויות למעוניינים בחופשה רומנטית המעניקים אירוח ברמה גבוהה ובהם מרכז בריאות וספא, בריכת שחייה ועוד. למשל מלון פאלאס (Palace Hotel) ומלון אקואהויווה (Hotel Acquaviva Del Garda). אך אם אתם מעוניינים בחופשה שקטה רחוק מהמולת התיירות- שהיא די משמעותית בקיץ בדרום האגם- אנו ממליצים להתרחק אל העיירות הצפוניות יותר של האגם (למידע נוסף על מלונות לחופשה רומנטית באגם גארדה).
  • דסנזאנו דל גארדה מתאימה למי שמטיילים עם רכב, כמעט כל המלונות בעיירה כוללים חניה, רובם הגדול – בחינם. אך אם אתם כבר עם רכב, אנו מציעים להתרחק לאחת מהעיירות הצפוניות יותר- שם תמצאו עיירות עם פחות עומס תיירותי, שקטות ונעימות יותר- במיוחד בעונת התיירות בקיץ (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה, השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה).

 



Booking.com