מלונות מומלצים בבוליאקו ודירות נהדרות לזוגות ומשפחות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בבוליאקו שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

3 דירות ומלונות מומלצים בבוליאקו

Hotel Bogliaco

⭐⭐⭐
מלון בוגליאקו (Hotel Bogliaco) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Al Lago da Lilly

א לאגו דה לילי (Al Lago da Lilly) – דירות . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence San Carlo

⭐⭐⭐
מלון רסידנה סאן קרלו (Residence San Carlo) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בגרניאנו ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור בוליאקו עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות בבוליאקו

בוליאקו (Bogliaco) היא חלק מעיירת גרניאנו (Gargnano‏) הנמצאת על שפת אגם גארדה, בנפת ברשה שבמחוז לומברדיה, בצפון איטליה. היא מפורסמת בעיקר בזכות אירוע הצ׳מטומיליה (Centomiglia)- תחרות שיט בת 100 מיילים המתקיימת מדי חודש ספטמבר, אז מגיעים אל העיירה והאזור קהל רב. בעיירה קיימים מגרשי גולף וטניס ולכן היא מתאימה למי שמעוניין בחופשה מסוג זה.

בעיירה יש מספר מצומצם מאוד של מלונות, ברוב המקרים מדובר בבתי הארחה על בסיס לינה וארוחת בוקר. זהו איזור המומלץ בעיקר עבור מי שמעוניין במגרשי הגולף והטניס שבעיירה, אין בה אטרקציות נוספות ואין סיבה של ממש ללון דווקא כאן.בין המלונות המומלצים בבוליאקו ניתן למנות את מלון בוליאקו (Hotel Bogliaco), לינה וארוחת בוקר אל מריניו (Bed & Breakfast Al Marinaio) ונאוטיק ריזורט סן קרלו (Nautic Resort San Carlo).




המלצות על דירות ומלונות בבוליאקו

  • העיירה מפורסמת בעיקר בזכות אירוע הצ׳נטומיליה (Centomiglia)- תחרות שיט בת 100 מיילים המתקיימת מדי חודש ספטמבר, אז מגיעים אל העיירה והאזור קהל רב, דבר העלול לייקר את עלויות הלינה משמעותית (למידע נוסף על מלונות לחופשה זולה באגם גארדה, אגם גארדה בחינם).
  • מומלץ להימנע מלינה בעיירה זו בחודש ספטמבר, כפי שציינו אז מתקיים בעיר אירוע שיט גדול העלול לייקר את עלויות הלינה משמעותית.
  • לינה באיזור בוליאקו מומלצת עבור משפחות עם ילדים המעוניינים להוזיל בעלויות הלינה ובמקום ללון בגרניאנו עצמה – ללון קצת מחוצה לה אך עדיין ליהנות מכל הפעילויות שהיא מציעה (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה ואגם גארדה עם ילדים).
  • מתאים יותר עבור מי שמעוניין בחופשת בטן-גב ו/או לשחק במגרשים.
  • כדאי לדעת גם כי רבים מהמלונות בבוליאקו מאפשרים אירוח של בעלי חיים.
  • הלינה בבוליאקו אינה מומלצת למי שמטיילים ללא רכב שכור. יש מספר קווי אוטובוס המגיעים לעיירה אך אף אחד מהם אינו ישיר (צריך להחליף אוטובוס בדסנזאנו דל גארדה וזמן הנסיעה הוא מינימום שעה ועשרים) והמעבורת אינן מגיעה לעיירה זו, אלא רק לגרניאנו הסמוכה (למידע נוסף על תחבורה באגם גארדה).
  • בוליאקו אידיאלית עבור מי שמטיילים עם רכב, כמעט כל המלונות בעיירה כוללים חניה, רובם הגדול – בחינם (למידע נוסף על מלונות עם חניה באגם גארדה, השכרת רכב באגם גארדה והשכרת רכב באיטליה).

 



Booking.com