תצפית אי הדקלים, דובאי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף | The View at The Palm

תצפית אי הדקלים בכמה מילים

תצפית אי הדקלים היא בין הנקודות המרשימות והמדוברות בדובאי. התצפית ממוקמת בקומה ה-52 במגדל הדקלים בגובה של 240 מטרים, וצופה על איי הדקלים, קבוצת איים מלאכותיים וחדשניים, המעוצבים בצורה של עץ דקל, ובהם מגורים, מלונות, אטרקציות ומתחמי קניות הידועים במיוחד ביוקרתם. מגדל הדקל הוא המגדל הגבוה ביותר באזור והתצפית ממנו מספקת נוף פנורמי של כ-360 מעלות בו תוכלו להשקיף על האי בצורתו המרשימה, על המפרץ הערבי ועל קו הרקיע הידוע ביופיו של דובאי. רבים מציינים כי תצפית מרשימה זו לא נופלת ביופיה מהתצפית הנשקפת מהבניין הידוע הבורג’ חליפה אף על פי שבניין הדקל נמוך ממנו. אל הקומה ה-52 מגיעים בעלייה מהירה במעלית מיוחדת ואורכה כ-45 שניות בלבד.
בשנת 2022 נחנכה הקומה השנייה של התצפית, הממוקמת בגובה של 250 מטרים ונחשבת לתצפית הגבוהה ביותר על האזור. בבניין הדקל תוכלו להנות גם מבתי קפה, תערוכה המציגה את ההיסטוריה ותהליך ההתפתחות של האי, וחנויות מזכרות. בבניין קיים בית מלון יוקרתי, ובקומה ה-50 תוכלו להנות מבריכה הצופה על הנוף המרהיב.

בניין תצפית אי הדקלים מתנשא לגובה של 240 מטרבניין תצפית אי הדקלים מתנשא לגובה של 240 מטר

מה רואים ומה עושים בתצפית אי הדקלים

תצפית אי הדקלים משקיפה על שלוחות האיים המדמות את צורתם של ענפי דקל. מהתצפית תוכלו להשקיף על דרך פאלם ג’ומרייה – הכביש הראשי בעיר, אשר לאורכו עוברת הרכבת החד קווית “Palm monorail”,  ועל הדרכים המתפצלות ממנה. במבט רחוק יותר תוכלו לראות את קצה האי בו נמצא פארק המים הענקי אקוונצ’ר  (Aquaventure) ולידו מלון חמשת הכוכבים היוקרתי והמרהיב אטלנטיס (Atlantis, the palm). במבט לצפון תוכלו לראות את קו החוף של דובאי עד לחוף ג’ומירה המפורסם ומדרום מערב תצפו על אזור מרינת דובאי. בנוסף לדק התצפית בקומה ה-52 מוצגת תערוכה המציגה את התפתחות האי ובבנין הדקל ישנם גם דירות מגורים, בריכת אאורה המרשימה המשקיפה על הנוף המרהיב של הרקיע והמפרץ ומסעדת סושי סמבה ממנה נשקף נוף פנורמי מרהיב.
ביקור בתצפית גם מזמן ביקור בקניון נחיל המפורסם (Nakheel Mall) המחובר לבנין הדקל, אשר בו תמצאו מותגי אופנה מקומיים כמו גם בינלאומיים, והיצע עשיר של מסעדות, מותגי מזון ופעילויות פנאי. בקניון מגוון פעילויות שמתאימות לילדים, ביניהן טרמפולינה ענקית, פארק טיפוס, קולנוע ומתחם לגו.

אי הדקלים בדובאיאי הדקלים בדובאי

סרטון על תצפית אי הדקלים

כרטיסים לתצפית אי הדקלים

ישנם מספר סוגי כרטיסים לאתר המספקים חווית תצפית ואירוח ברמות שונות

כרטיס כניסה בסיסי לתצפית ולתערוכה בתוספת הנחה בלעדית

כרטיס זה כולל סיור עצמאי בתצפית, גישה לתערוכה ולאזור התצפית מהקומה ה-52. כרטיס זה מומלץ עבור מי שמתכנון להגיע בשעות העמוסות פחות (לא בזמן השקיעה) ומי שמעוניין לחסוך עלויות ומוכן להמתין מעט יותר בתור.

  • לרכישות כרטיס כניסה ביסיס לתצפית עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה בסיסי לתצפית אי הדקלים בתוספת הנחה 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה בסיסי לתצפית עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס כניסה לתצפית אי הדקלים במסלול המהיר כולל הנחה בלעדית

כרטיס מסוג זה כולל כניסה לתצפית, גישה לקומה אזור התצפית בקומה ה-52 וה-54 ומעבר במסלול המהיר המקצר את זמני ההמתנה. כרטיס זה מתאים למי שמתכנן לטייל במקומות נוספים באזור ומעוניין לחסוך בזמן ההמתנה בתור שעשוי להתארך בייחוד בשעות הערב ולקראת השקיעה.

  • לרכישת כרטיס כניסה לתצפית במסלול המהיר בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס לתצפית אי הדקלים בשילוב ארוחת בוקר או שני משקאות- כולל אופציה לביטול בחינם

כרטיס זה מקנה כניסה לתצפית אי הדקלים וכן בחירה בין סוגים שונים של ארוחות בוקר או שני משקאות. כרטיס זה מתאים במיוחד למי שמתכנן להגיע בשעות הבוקר לתצפית כאטרקציה ראשונה בתכנון היום שלו.

  • לרכישת כרטיס כניסה לתצפית אי הדקלים בשילוב ארוחת בוקר או שני משקאות נבחרים עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס VIP בתוספת הנחה בלעדית

לאלו שמעוניינים בחוויה יוקרתית ועשירה, ישנו כרטיס VIP שמקנה כניסה לתצפית שבמקומה העליונה, הקומה ה-54. הכרטיס כולל סיור מודרך, כניסה ללא תור, גישה לתצפית בקומה 52 ו-54, גישה לתערוכה ולמיצג על האי, כוס משקה וחטיפים מקומיים.

  • לרכישת כרטיס  VIP לתצפית אי הדקלים בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס Dubai SuperSaver Pass- כרטיס אטרקציות משולב

. הכרטיס מקנה כניסה למספר אטרקציות בעיר (3,5,או 7 ע”פ בחירה). הכרטיס תקף ל-30 ימים וכולל אטרקציות כמו תצפית אי הדקלים או הבורג’ חליפה, סיור ספארי מדברי, שיט בתעלת דובאי , כניסה לפארק המים Laguna Aquapark, סיור עירוני, ועוד. הכרטיס מתאים לאנשים שמתכננים טיול של מספר ימים בעיר ומעוניינים לחוות מגוון של אטרקציות וכן למשפחות עם ילדים.

  • לרכישת כרטיס Dubai SuperSaver Pass עם אופציה לביטול בחינם  לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לתצפית אי הדקלים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  •  הביקור בתתפית אי הדקלים מומלץ מאוד למי שמבקר לראשונה בדובאי ומעוניין להכיר את הנוף ולקבל תמונה מלאה של האזור ממעוף הציפור.
  • הביקור באתר מומלץ במיוחד בשעות השקיעה בזכות הנוף הייחודי הנגלה בשעות הללו, עם זאת יש לקחת בחשבון שאלו השעות העמוסות ביותר באתר.
  • מומלץ להקדיש בין שעה לשעתיים במקום על מנת להנות מהתצפית ומהחללים הסגורים והתערוכה המציגה את התפתחות האי. מי שרוצה להעמיק בנוף ובהיסטוריה יוכל להשקיע זמן רב יותר במקום.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם בילוי בקניון נחיל, ביקור באי הדקלים ובטיילת האי, מזרקת Pointe, ביקור במלון היוקרה Atlantis. משפחות יוכלו להנות מפארקי מים באזור ובפרט פארק המים הענקי Aquaventure.
  • הגעה נוחה באמצעות הרכבת החד קווית, תחנת Nakheel Mall
  • ניתן להכנס לאתר במחיר מוזל בשעות שאינן שעות הביקוש בין 10:00-15:30. זמן הבילוי באתר אינו מוגבל!
  • ניתן להגיע ברכב ולחנות בחנייה התת קרקעית שמתחת לקניון נחיל.
  • אם אתם חובבי תצפיות אנו ממליצים לכם לבקר גם בבנין הבורג’ חליפה ובתצפית סקיי ויוז.

שאלות נפוצות על תצפית אי הדקלים

הביקור בתצפית אי הדקלים מומלץ מאוד לאנשים שמבקרים לראשונה בדובאי ומעוניינים להכיר את הנוף ולקבל תמונה מלאה של האזור ממעוף הציפור.

הביקור באתר מומלץ במיוחד בשעות השקיעה (כדאי לקחת בחשבון כי עלות הביקור באתר בשעות הבוקר זולה יותר מאשר עלות הביקור בערב).

האפשרות המומלצת ביותר היא הגעה בתחבורה ציבורית, מומלץ להגיע לתצפית אי הדקלים בדובאי ברכבת החד-קווית מתחנת Palm Gateway עד לתחנת Nakheel Mall.

יש מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים לתצפית אי הדקלים, האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.
למידע נוסף מוזמנים לקרוא על כרטיסים לתצפית אי הדקלים.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס מראש אשר כולל דילוג על התור בכניסה לתצפית אי הדקלים בתוספת 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

כן, אפשרות מומלצת על ידינו לסיור מודרך בתצפית אי הדקלים היא רכישת כרטיס אשר כולל כניסה לתצפית שבקומה העליונה (קומה 54), סיור מודרך, כניסה ללא תור, כוס משקה וחטיפים מקומיים, עם 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), בקישור הזה.

מומלץ לשלב את הביקור בתצפית אי הדקלים עם בילוי בקניון נחיל, ביקור באי הדקלים ובטיילת האי, ביקור במזרקת Pointe ובמלון היוקרה Atlantis. משפחות יוכלו להנות מפארקי המים באזור ובפרט מפארק המים הענקי Aquaventure .

בין המלונות המומלצים בדובאי וליד תצפית אי הדקלים ניתן למנות את מלון Golden Sands Hotel Creek, מלון Edge Creekside Hotel ומלון הדירות Star Metro Deira Hotel Apartments.
לקריאה נוספת על מלונות בדובאי לחצו כאן.

כן, יש כרטיסים המשלבים ביקור בתצפית אי הדקלים עם אטרקציות נוספות, למשל:
כרטיס המשלב ביקור בתצפית אי הדקלים ובמוזיאון אל שיינדאגה, וכולל עלייה לקומה 52 בתצפית, גישה למנהרות האקווריום וכניסה למוזיאון אל שיינדאגה. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

בנוסף, ניתן לרכוש כרטיס Dubai SuperSaver Pass המקנה כניסה למספר אטרקציות בעיר (3,5,או 7 ע”פ בחירה) וכולל אטרקציות כמו התצפית ממגדל הדקל או מבורג’ חליפה, סיור ספארי מדברי, שיט בתעלת דובאי , כניסה לפארק המים Laguna Aquapark, סיור עירוני, ועוד. להזמנת הכרטיס עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

מומלץ להקדיש בין שעה לשעתיים במקום על מנת להנות מהתצפית, מהחללים הסגורים והתערוכה המציגה את התפתחות האי. מי שרוצה להעמיק בנוף ובהיסטוריה יוכל להשקיע זמן רב יותר במקום.

מידע שימושי

  • שעות פעילות :
    בימי ראשון – רביעי בין השעות 10:00-23:00 (כניסה אחרונה בשעה 22:00).
    בימי חמישי – שבת בין השעות 10:00-00:00 (כניסה אחרונה בשעה 23:00)
  • עלות כרטיסים : כרטיס בסיסי בשעות הבוקר/צהריים עולה כ-100AED למבוגר ו-69AED לילד (בגילאי 4-12).כרטיס בסיסי לכניסה בשעות אחה”צ עולה כ158AED למבוגר ו-111AED לילד.
  • Palm Jumeirah Rd, The Palm Tower, 52ed Floor, Dubai : כתובת
  • דרכי הגעה :ניתן להגיע לתחנת Palm Jumeirah של הרכבת החשמלית בכניסה לאי ממנה ניתן לצעוד ברגל לכיוון התצפית, או לקחת את הרכבת החד-קווית מתחנת Palm Gateway שסמוכה לה עד לתחנת Nakheel Mall.
  • אתר רשמי: https://www.theviewpalm.ae/