תצפית סקיי ויוז, דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Sky Views Observatory

תצפית סקיי ויוז בכמה מילים

תצפית סקיי וויז (Sky Views Observatory) היא תצפית מרהיבה מגובה 219 מטר מעל פני הקרקע המשקיפה על האזור המרכזי של העיר. בתצפית תוכלו לבקר בשלוש נקודות מרכזיות – מרפסת התצפית, מגלשת הזכוכית ו- Edge walk. מקומה של התצפית הוא בקומה הגבוהה במלון Adress Sky View וממנה ניתן לראות את כל העיר, כולל את מגדל בורג’ חליפה. המבקרים בתצפית יקבלו חוויה של רצפה שקופה עם קירות שקופים וגישה אליה על ידי מעלית שקופה, מה שיגרום להרגשה מעצימה. בנוסף, מגלשת הזכוכית היא מגלשה ייחודית המתחברת למלון והיא מומלצת לחובבי האקסטרים. Edge walk היא נקודה פופולארית באטרקצית התצפית, היא מתקיימת באוויר הפתוח לכן צוות המקום דואג לסיפוק רתמות בטיחות בעת ההגעה, כמו כן נציין כי היא מיועדת לחובבי האקסטרים המעוניינים להתרשם מהנוף מזוית אחרת.

מה רואים ומה עושים בתצפית סקיי ויוז

עם הגעתכם לתצפית סקיי ויוז אשר נמצאת בקומה 53 תוכלו להתרשם מנוף מרהיב המשקיף על האזור המרכזי של דובאי, אופן ההשקפה היא דרך קירות שקופים לחלוטין שיעניקו לכם חוויה עוצמתית ותחושה שונה לחלוטין מנקודות תצפית אחרות בעולם. באטרקציית התצפית תוכלו להנות ממגלשת זכוכית הבנויה כמעין צינור שקוף, היא יוצאת לאזור החיצוני של המבנה ולמעשה נמצאת בירידה עד לקומה 52. זו אטרקצייה ייחודית המאפשרת תחושת ריחוף ומעניקה חוויה אקסטרימית ולא שגרתית. כמו כן, תוכלו לבקר בEdeg Walk שכשמה כן היא, בנקודה זו בתצפית תוכלו לבצע הליכה על המבנה החיצוני של התצפית, שם תקבלו ממדריכי הפעילות רתמות שיהיו עליכם לאורך כל האטרקציה עד כניסתכם חזרה למבנה התצפית לצורכי בטיחות. במרפסת התצפית תוכלו להנות מתשקיף על מגוון המבנים והארכיטקטורה המרשימה של דובאי, דרך התצפית תחשפו לצד הסואן של העיר ולמבנים המייחדים אותה משאר מקומות בעולם כמו למשל :מגדל בורג’ ח’ליפה (Burj Khalifa). הגישה למרפסת מתבצעת דרך מעלית שקופה שמחדדת את תחושת הריחוף והעוצמתיות באטרקציה, אורכה הינו 25 מטרים. בנוסף לכל הנקודות הללו תוכלו להנות מהמסעדה אשר ממוקמת בקומה 52, המסעדה נקראת “פנורמה 50” ומהווה אפשרות נהדרת עבור מטיילים לנוח אחרי הסיור במקום התצפית ולהנות מהמטעמים האותנטיים של המסעדה.

המגדל הגבוה בעולם בורג' חליפה, חלק מהנוף המטורף של דובאי מתצפית סקיי וויזהמגדל הגבוה בעולם בורג’ חליפה, חלק מהנוף המטורף של דובאי מתצפית סקיי וויז

סרטון על תצפית סקיי ויוז

כרטיסים לתצפית סקיי ויוז

את כרטיסכם לתצפית סקיי ויוז תוכלו לרכוש דרך אתר Tiqets, בתום ההזמנה תקבלו אותם למכשירים הניידים ותתבקשו להציגם בעת כניסתכם לאתר. אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס עבור אטרקציית התצפית בלבד, היא מתאימה למטיילים המעוניינים לבקר רק בתצפית סקיי ויוז מבלי לשלב אטרקציות נוספות, כרטיס זה ניתן לרכוש בקישור הזה.  אפשרות רכישה שנייה היא כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה לאטרקציית התצפית יחד עם מוזיאון העתיד (The Museum of the Future). כרטיס משולב זה מתאים עבור מבקרים המעוניינים לשלב את ביקורם בנקודת התצפית עם יעד נוסף, כרטיס זה ניתן לרכוש בקישור הזה. אפשרות רכישה שלישית היא רכישת כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה לתצפית יחד עם כניסה ל”מטבח הגיהנום של גורדון רמזי” (Gordon Ramsay’s Hell’s Kitchen). אתר הבנוי בהשראת תוכנית הריאלטי של השף גורדון רמזי, שם שני צוותים התחרו זה עם זה לטובת הגשת מנה מוצלחת יותר לטעמו של השף. זו אטרקציה קולינרית נהדרת לחובבי קולינרייה ולמעריציו של רמזי, ומתאימה עבור מבקרים המעוניינים לשלב את הביקור בתצפית יחד עם כניסה “למטבח הגיהנום”, אפשרות זו ניתן לרכוש בקישור הזה.

הזמנת כרטיסים לתצפית סקיי ויוז - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באתר מומלץ לחובבי הנופים והארכיטקטורה, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים ולחובבי האקסטרים.
  • השעות המומלצות לביקור באתר הם בשעות הבוקר המוקדמות או בשעות הערב, על מנת שלא יהיה עומס באתר. בבוקר ניתן ילהשקיף על העיר ברדיוס יחסית גדול ובשעות חשיכה ניתן לצפות בעיר מתמלאת כולה באורות.
  • מומלץ להקדיש בביקור בתצפית בין שעה לשעתיים, כיוון שזמני התורים לפעילויות בתצפית ועומסי המטיילים משתנה מעת לעת.
  • באזור ישנם כמה אטרקציות נוספות, כמו מוזיאון העתיד והקניון של דובאי אם מעוניינים להוסיף קניות לחוויה.
  • הגעה נוחה למקום עבור משפחות תתבצע על ידי מטרו ישיירות למתחם הכניסה.
  • מומלץ למשפחות עם הרבה ילדים לקנות כטיסים מראש, אם מגיעים לאתר בשעות עמוסות, על מנת לא להמתין סתם חצי שעה בתור. ניתן לקנות כרטיסים במקום עם פחות זמן המתנה.
  • ישנם הרבה מקומות לינה סביב אטרקציית סקיי ויוז , היות והיא ממוקמת במקום מרכזי. ניתן ללון לדוגמא במלון קרלטון השוכן ממש סמוך לתצפית, או במלון מילאנאום מצידה השני של התצפית. התצפית עצמה נמצאת בתוך מלון יוקרתי מאוד שגם מציע אפשרויות אירוח, אך כמובן שזה תלוי תקציב של המשפחה.
  • להוזלת הביקור, ניתן לרכוש כרטיס משולב שיקנה לכם כניסה לשני אטרקציות לפחות במחיר מופחת. את כרטיס זה תוכלו לרכוש דרך אתר Tiqets.
  • לאורך כל פעילויות האקסטרים בתצפית סקיי ויוז תיהיו מאובטחים על ידי רתמות בטיחות ויתלווה אליכם מדריך מקצועי מטעם המקום.
  • לא כדאי להגיע למקום עם רכב מומלץ להגיע בתחבורת המטרו.
  • יש איסור ללבוש בגדים רפויים או חצאיות ויש להקפיד להגיע עם נעליים סגורות לאתר.

שאלות נפוצות על תצפית סקיי ויוז

תצפית סקיי ויוז פתוחה בכל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00, מומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות כדי להנות מנוף פנורמי על העיר וכדי להימנע מעומס תיירים, או לחילופין בשעות הערב ולצפות בעיר מתמלאת כולה באורות.

מומלץ להגיע לתצפית סקיי ויוז במטרו -לרדת תחנת המטרו Dubai Mal/Burj K ומשם יש כניסה מקורה לתוך המתחם.

האפשרות המומלצת לקניית כרטיסים לתצפית סקיי ויוז על ידינו היא: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.

אם אתם מגיעים לתצפית סקיי ויוז, מומלץ לשלב גם את מוזיאון העתיד וקידזניה דובאי שבקניון של דובאי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: התצפית פתוחה כל ימות השבוע בין השעות 10:00-22:00.
  • עלות כרטיס סטנדרטי הכולל כניסה עבור 30 דקות למתחם התצפית וגלישה אחת בלבד, הינה 23.16 יורו למבוגר (13+) ועלות כרטיס עבור ילד (4-12) הינה 19.30 יורו לאדם. ילדים מתחת לגיל 4 רשאים להיכנס בחינם לאתר.
  • sky View Emaar Square Area Downtown, 111969, Dubai :כתובת
  • ההמלצה היא להגיע במטרו לתחנת המטרו Dubai Mal/Burj K ומשם יש כניסה מקורה לתוך המתחם.
  • ילדים מתחת לגיל 18 הבאים לאתר ללא נוכחות הורה, זקוקים לאישור ההורים על מנת להיכנס למתחם. מומלץ להודיע לצוות האתר על כל מצוקה שקורת בעת הפעילות באתר בין אם זה קושי פיזי או נפשי.