לינה למשפחות באבו דאבי

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על לינה למשפחות באבו דאבי - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים באבו דאבי.

7 מקומות לינה מומלצים למשפחות באבו דאבי

Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לאבו דאבי מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, מגרש משחקים לילדים ומטבח. מדובר בדירות, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון, במיוחד אם מגיעים כקבוצה גדולה יחסית ורוצים ללון בדירות הקרובות זו לזו. דירות אלו נמצאות באזור פארק וורנר בראדרס (Warner Brothers ) המתוייר שנמצא באי יאס. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Rosewood Abu Dhabi

⭐⭐⭐⭐⭐
מבין מקומות הלינה באבו דאבי, מקום זה מתאים למשפחות מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ומציע לאורחיו בין השאר חדרי משפחה, אזור משחקים פנימי ומתקני משחקים חיצוניים לילדים. מדובר במלון המדורג כמלון חמישה כוכבים – מה שהופך אותו למומלץ למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה. מלון זה נמצא באי אל מריה אשר צמוד לדאון טאון. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Grand Mercure Abu Dhabi

אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה באבו דאבי בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בדאון טאון אבו דאבי המתוירת והמרכזית. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Rixos Marina Abu Dhabi

⭐⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות באבו דאבי, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, אזור משחקים פנימי ומגרש משחקים לילדים. זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה. המלון נמצא באזור קניון המרינה בחצי אי המרכזי, קרוב להריטג’ ווילג’ ולחוף הרחצה קורניש. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Marriott Executive Apartments Downtown, Abu Dhabi

אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה באבו דאבי בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, כיסא גבוה לילדים ומטבח. מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בדאון טאון אבו דאבי המתוירת והמרכזית. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl

⭐⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות באבו דאבי, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון המדורג כמלון חמישה כוכבים – מה שהופך אותו למומלץ למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה. מלון זה נמצא באזור מגדלי איתיחאד (Etihad Towers) המפורסמים , הנמצאים בנמל אבו דאבי. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Hilton Abu Dhabi Yas Island

⭐⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לאבו דאבי מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים ואזור משחקים פנימי. זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה. המלון נמצא באי יאס בו נמצאים הפארקים המרשימים של אבו דאבי. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על לינה למשפחות באבו דאבי

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב באבו דאבי או להגיע לאבו דאבי עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - אתר נופש חמישה כוכבים Conrad Abu Dhabi Etihad Towers, אתר נופש חמישה כוכבים Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi, מלון חמישה כוכבים Rixos Marina Abu Dhabi ומלון חמישה כוכבים Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl (חניה פרטית במקום בחינם) ומלון חמישה כוכבים Rosewood Abu Dhabi (חניה פרטית במקום - עלולים לחול חיובים).

כאשר משפחות מגיעות לאבו דאבי עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על אתר נופש The St. Regis Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 2 נפשות, אתר נופש Jumeirah at Saadiyat Island Resort ואתר נופש Rixos Premium Saadiyat Island - All Inclusive המתאימים למשפחות עד 8 נפשות, מלון דירות Al Rawda Arjaan by Rotana, Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון Cristal Hotel Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון Hilton Abu Dhabi Yas Island המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון Park Rotana Abu Dhabi, מלון Southern Sun Abu Dhabi ואתר נופש Saadiyat Rotana Resort and Villas המתאימים למשפחות עד 4 נפשות ומלון דירות Park Arjaan by Rotana, Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות באבו דאבי ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על אתר נופש Conrad Abu Dhabi Etihad Towers ואתר נופש Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi המתאימים למשפחות עד 6 נפשות, מלון Rosewood Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl המתאים למשפחות עד 8 נפשות ומלון Hilton Abu Dhabi Yas Island המתאים למשפחות עד 7 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על אתר נופש The St. Regis Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 2 נפשות, אתר נופש Al Wathba, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Abu Dhabi ומלון The Abu Dhabi EDITION המתאימים למשפחות עד 2 נפשות, מלון Four Seasons Hotel Abu Dhabi at Al Maryah Island המתאים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Rosewood Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 5 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים באבו דאבי אפשר למנות את אתר נופש The St. Regis Abu Dhabi, אתר נופש Al Wathba, a Luxury Collection Desert Resort & Spa, Abu Dhabi ומלון The Abu Dhabi EDITION המתאימים למשפחות עד 2 נפשות, אתר נופש Conrad Abu Dhabi Etihad Towers המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון Four Seasons Hotel Abu Dhabi at Al Maryah Island המתאים למשפחות עד 3 נפשות.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות באבו דאבי

אבו דאבי הינה אחת הערים האהובות ביותר על תיירים ישראלים מאז פתיחת קו התיירות בין המדינות. ישנן מספר טיסות ישירות בשבוע מישראל לאבו דאבי, המאפשרות לישראלים להגיע לאיחוד האמירויות. יש לאבו דאבי הרבה מה להציע, החל ממונומנטים שהפכו לסמלי העיר כמו מגדלי איתיחאד או מסגד שייח זאיד, דרך כמה מהמוזיאונים הנחשבים לטובים כמו המוזיאון מוזיאון הלובר של אבו דאבי, ועד לפארק פרארי וורלד המפורסם. משפחות רבות מגיעות לאבו דאבי כחלק מטיול רחב יותר באיחוד האמירויות, וחלק בוחרות להגיע לבלות את החופשה שלהם באבו דאבי לבדה. קיימות באבו דאבי מגוון רחב אפשרויות לינה שיתאימו למשפחות מכל הסוגים. בעבור משפחות המגיעות לאבו דאבי ישנן שתי אפשרויות מומלצות עיקריות ללינה – הראשונה היא לינה בדירה והשנייה היא לינה במלון המתאים למשפחות.

לינה בדירה

בחירה בדירה לרוב משתלמת מאוד למשפחות ואנו ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את היתרונות של לינה במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של תחילת היום תכינו בעצמכם. אך מצד שני, תרוויחו אפשרות לינה יותר נוחה ומרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שיכולים להיות הרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות, במיוחד כאשר מגיעים לטיול ארוך באיחוד האמירויות.

לינה במלון

לינה במלון זול ברמה של שני כוכבים, שלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) אפשרית על ידי התפצלות בחדרים או בחירה במלונות הכוללים חדרים לשלוש, ארבעה או יותר אורחים. כדאי לקחת בחשבון שאומנם אפשרות הלינה בחדר אחד זולה יותר (במידה והמלון מציע חדר גדול מספיק), אבל המחיר של הוא בצפיפות שיכולה להיות מעיקה, במיוחד אם מזמינים את חדר המלון למספר לילות. כך או אחרת מרוויחים את השירות של המלון ואת רמת האירוח. ישנם מלונות רבים בעיר מציעים שירותים המתאימים למשפחות כמו חדרים מחוברים, עריסות או מיטות מתקפלות ובחלק מהמלונות יש גם בריכות מתאימות לילדים, אזורי משחקים ופעילויות ספציפיות לילדים שיכולים לשדרג את החופשה המשפחתית שלכם. בין אם תבחרו ללון בדירה או במלון, לפני שמזמינים את אפשרות הלינה המועדפת עליכם כדאי לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – שהמקום הלינה מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) ודירות שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמקום יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות להרתיח מים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מקומות לינה רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות. בנוסף ישנם מקומות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

https://www.hakolal.co.il/wp-content/uploads/2023/03/חוף-ים-באבו-דאבי.jpg




המלצות על לינה למשפחות באבו דאבי

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לאבו דאבי הינם מלון חמישה כוכבים Andaz Capital Gate Abu Dhabi – a concept by Hyatt המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון חמישה כוכבים Dusit Thani Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון חמישה כוכבים Park Rotana Abu Dhabi המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים אבו דאבי Seasons Al Hamra Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון חמישה כוכבים Royal Rose Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • באבו דאבי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות באבו דאבי.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את המלונות והדירות המומלצים באבו דאבי?

ניתחנו כ-270 אפשרויות לינה באבו דאבי עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר באבו דאבי בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים באבו דאבי (למשל האי יאס) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com