מלונות מומלצים באבו דאבי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באבו דאבי - הסקירה המקיפה על מלונות באבו דאבי. אזורי הלינה המומלצים באבו דאבי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באבו דאבי.

5 מקומות לינה מומלצים באבו דאבי

Grand Millennium Al Wahda Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גרנד מילניום אל וואהדה (Grand Millennium Al Wahda Hotel) – מלון 5 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 9 אנשים ומומלץ בשל יכולת איכלוס גבוהה ו3 בריכות השחיה.
למידע נוסף על המלון

Novotel Abu Dhabi Al Bustan

⭐⭐⭐⭐
מלון נובוטל אבו דאבי אל בוסטן (Novotel Abu Dhabi Al Bustan) – מלון 4 כוכבים באזור סמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בשל בריכת השחיה ומרכז הכושר.
למידע נוסף על המלון

Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre

⭐⭐⭐
פרמייר אין אבו דאבי קפיטל סנטר (Premier Inn Abu Dhabi Capital Centre) – מלון 3 כוכבים באזור מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בשל מרכז הכושר הטוב ובריכת השחיה.
למידע נוסף על המלון

Al Diar Dana Hotel

⭐⭐
מלון אל דיאר דנה (Al Diar Dana Hotel) – מלון 2 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הכושר ומרכז בריאות וספא.
למידע נוסף על המלון

Adagio Abu Dhabi Al Bustan

אדאג’יו אבו דאבי אל בוסתן (Adagio Abu Dhabi Al Bustan) – מלון דירות באזור מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אנשים ומומלץ בגלל 2 בריכות השחיה ומרכז כושר טוב.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באבו דאבי

באבו דאבי ישנם כ-210 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה מלונות (למשל מלון 4 כוכבים Pearl Rotana Capital Centre). האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו אזור החוף ובמיוחד ליד קפיטל פארק (Capital Park), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון 5 כוכבים Corniche Hotel Abu Dhabi. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

הלינה באזור פארק קפיטל פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון באבו דאביהלינה באזור פארק קפיטל פופולארית מאוד בקרב תיירים הבוחרים ללון באבו דאבי

איפה לישון באבו דאבי

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות הערביות, מציעה מגוון שכונות ואזורים לשהות בהם, שלכל אחד מהם קסם ויתרונות ייחודיים משלו. האזור הטוב ביותר עבורכם לשהייה באבו דאבי יהיה תלוי בהעדפותיכם, בתקציב ובמטרת הביקור שלכם. איגדנו כמה מהאזורים המומלצים ביותר לשהייה באבו דאבי, מהם תוכלו לבחור מה הכי מתאים לכם.

מרכז העיר, אשר נקרא קורניש, נחשב האזור הפופולארי ביותר ללינה באבו דאבי, הוא קרוב לחופי הים ולכן מציע נופים מדהימים של המפרץ הפרסי וטיילת יפהפייה על קו המים, תוכלו ליהנות מגוון עצום של מסעדות, שלל חנויות, אזורי קניות מפורסמים, והוא סמוך לאתרים ואטרקציות מרכזיים רבים כמו מסגד השייח’ זאיד (Sheikh Zayed Grand Mosque) ואת ארמון אלווטן (Qasr Al Watan). אזור זה אידיאלי ללינה לכל סוגי המטיילים שרוצים להיות במרכז העיניינים, בין אם משפחות עם ילדים, זוגות או מטיילים יחידנים. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את מלון Corniche Hotel Abu Dhabi בדירוג חמישה כוכבים, מלון Golden Tulip Downtown Abu Dhabi בדירוג ארבעה כוכבים ומלון דירות Grand Mercure Abu Dhabi. מכיוון שמרכז העיר הוא אזור הלינה הפופולארי ביותר בעיר, ויש בו סך הכל כ-50 מקומות לינה, מומלץ להזמין מראש את מקום הלינה כדי להבטיח מקומכם בקישור זה (שימו לב בבחירת האזורים להקיש על מרכז העיר), עם אפשרות ביטול בחינם. לחפצים להזמין מקום לינה בהנחה, בקישור זה תוכלו למצוא דילים והנחות ללינה במרכז העיר אבו דאבי אזור קורניש.

מרכז העיר אבו דאבי - אזור הלינה הפופולארי ביותר בקרב המבקרים בעירמרכז העיר אבו דאבי (קורניש) – אזור הלינה הפופולארי ביותר בקרב המבקרים בעיר

באי סעידת (Saadiyat Island) יש מגוון של אתרי נופש יוקרתיים לצד רצועת חוף יפייפיה, בנוסף באי תוכלו למצוא אטרקציות תרבותיות מפורסמות כמו הלובר אבו דאבי וגוגנהיים אבו דאבי. לינה באי מומלצת למחפשים אזור שקט ונינוח יותר בהשוואה למרכז העיר, לזוגות בנופש וחובבי חוף, מבין מקומות הלינה הידועים ניתן למנות את מלונות Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas ו- Jumeirah at Saadiyat Island Resort בדירוג של חמישה כוכבים. שבישראל מתחיל התקרר ומתעורר הגעגוע לחוף הים, מקומות הלינה באבו דאבי, ובמיוחד באי סעידת׳ מתחילים להתמלא, לכן אנו ממליצים להזמין את מקום הלינה מראש, בקישור זה, בכדי להבטיח מקומכם במיוחד במהלך חודשי החורף המעידים על שיא עונת התיירות של אבו דאבי. בנוסף בקישור זה תוכלו למצוא מגוון הנחות ודילים ללינה באי סעידת׳.

האי סעידת׳ - אזור לינה מבוקש לתרי נופש אקסקלוסיביהאי סעידת׳ – אזור לינה מבוקש לתרי נופש אקסקלוסיבי

האי אל מריה (Al Maryah Island), ידוע בגורדי השחקים המודרניים וברובע העסקים שלו, האי מציע מגוון מלונות יוקרתיים, מסעדות ואפשרויות קניות מבין אזורי הקניות המפורסמים בעולם כמו קניון הגלריה. האזור נהדר עבור נוסעים עבור ענייני עסקים ואלה המחפשים חוויה עירונית מודרנית יותר. מבין מקומות הלינה המומלצים ניתן למנות את Four Seasons Hotel Abu Dhabi at Al Maryah Island ו- Rosewood Abu Dhabi בדירוג חמישה כוכבים ואתר הנופש היוקרתי Beach Rotana – Abu Dhabi.

האי יאס (Yas Island), מעט מרוחק ממרכז העיר של אבו דאבי אך הלינה בו פופולארית במיוחד בזכות מספר אטרקציות מובילות באבו דאבי כמו מסלול של המרינה של יאס, שמארח את מרוצי הפורמולה 1 ו- 3 פארקי שעשועים מהגדולים בעולם המתאימים לכולם (כמו פארק המים ופארק וורנר בראדרס), גם למשפחות עם ילדים. לכן לינה באי יאס נחשבת אידיאלית למשפחות וחובבי ריגושים. באי מספר בתי מלון ואתרי נופש מומלצים כמו Hilton Abu Dhabi Yas Island בדירוג חמישה כוכבים, Crowne Plaza Yas Island בדירוג ארבעה כוכבים ו- Park Inn by Radisson בדירוג שלושה כוכבים.

האי יאס - אזור לינה בקרב חובבי האטרקציותהאי יאס – אזור לינה פופפולארי בקרב חובבי האטרקציות ופארקי השעשועים

לבסוף, בין אם תבחרו ללון באזור הפופולארי ביותר שהוא מרכז העיר, או יתר האיים בעלי האופי השונה אשר מציעה אבו דאבי, שימו לב שהעיר כולה מתמלאה בשיא עונת התיירות, אשר חלה לאורך חודשי החורף. לכן, אנו ממליצים לבחור את אופי הטיול המועדף עליכם ולהזמין מראש את מקום הלינה אשר יאפיין את האידיאל עבורכם, בקישור זה תוכלו להזמין מקום לינה עם אפשרות ביטול בחינם, ובקישור זה ניתן למצוא דילים והנחות ללינה באבו דאבי.




המלצות ללינה באבו דאבי

  • מלונות נוספים מומלצים באזור אבו דאבי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Fairmont Bab Al Bahr, מלון W Abu Dhabi – Yas Island ומלון Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel & Residences Emirates Pearl, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Pearl Rotana Capital Centre, מלון Holiday Inn Abu Dhabi, an IHG Hotel ומלון Traders Hotel, Abu Dhabi ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island ומלון Gravity Hotel Abu Dhabi. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אתר נופש Beach Rotana – Abu Dhabi ואתר הנופש Rixos Premium Saadiyat Island – All Inclusive. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences, מלון דירות Bab Al Qasr Residence ומלון דירות Al Riyadh Hotel Apartments.
  • מרבית התיירים שבוחרים לקחת מלון באבו דאבי מעדיפים ללון כאמור באזור קפיטל פארק (Capital Park), אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של אבו דאבי. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה באבו דאבי למשל אתר נופש Beach Rotana – Abu Dhabi– הזמנה מראש ומלון 3 כוכבים Courtyard by Marriott World Trade Center, Abu Dhabi– הזמנה מראש.
  • באבו דאבי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באבו דאבי דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island ומלון Gravity Hotel Abu Dhabi. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה באבו דאבי

האזור הפופולארי ביותר ללינה באבו דאבי הינו אזור אזור החוף, ובמיוחד בסמוך לקפיטל פארק (Capital Park).

למשפחות המגיעות לאבו דאבי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון דירות Hala Arjaan by Rotana, Deluxe Hotel Apartments, מלון דירות Al Riyadh Hotel Apartments, מלון דירות Bab Al Qasr Residence ודירות Doubletree By Hilton Abu Dhabi Yas Island Residences, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאבו דאבי מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - אתר נופש Beach Rotana - Abu Dhabi- הזמנה מראש ומלון 3 כוכבים Courtyard by Marriott World Trade Center, Abu Dhabi- הזמנה מראש.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באבו דאבי אנו מציעים להסתכל על Al Diar Dana Hotel, אתר נופש Beach Rotana - Abu Dhabi ואתר הנופש Rixos Premium Saadiyat Island - All Inclusive.

Booking.com