יורט דה מאר – המדריך לתייר הישראלי | Lloret de mar

על יורט דה מאר בכמה מילים

יורט דה מאר (Lloret de Mar) היא עיר חוף ונופש השוכנת בצפון מזרח ספרד לחופי הים התיכון. יורט דה מאר ממוקמת בדרום רצועת החוף אשר מכונה לרוב “קוסטה בראווה” (Costa Brava) בחבל קטלוניה אשר משתרעת מברצלונה בדרום ועד הגבול עם צרפת בצפון. חבל קוסטה בראווה ידוע בשמש הקיצית המדהימה שבו, בחופים הזהובים והפראיים ובעיירות החוף התוססות והיפות שפזורות לכל אורכו, זהו מבין האזורים המתוירים והאהובים ביותר בספרד ומבקרים בו מעל 5.5 מיליון תיירים בכל שנה. קוסטה בראווה הוא אזור שמתאים לטיול מתגלגל בין עיירות החוף, שיתחיל בדרך כלל בברצלונה בדרום ויטפס צפונה לאורך עיירות החוף הידועות (לפי הסדר מדרום לצפון)- יורט דה מאר, טוסה דה מאר, טמריו, אמפוריאבראווה, קדקס (Cadaqués) וכו’ ולעיתים יכלול בביקור בעיר חירונה שהיא אמנם מרוחקת מהחוף אך יפה ומעניינת ולכן מושכת אליה מבקרים רבים.

יורט דה מאר היא כנראה העיירה הפופולארית והתיירותית ביותר בקוסטה בראווה, ומייצגת את כל מה שטוב, יפה ומעניין ברצועת החוף הזו. רוב המבקרים ברצועת החוף יבחרו לבקר ואף ללון בה, וקל מאוד להבין למה. העיירה קרובה מאוד לברצלונה (שעה וחצי נסיעה באוטובוס או ברכב) ולכן קל מאוד להגיע אליה, אפילו לטיול יום ללא המשך לתוך צפון רצועת החוף. בנוסף, חיי הלילה התוססים, כמות החנויות האדירה (יורט דה מאר היא מרכז שופינג רציני), המסעדות המעולות ורצועת החוף החולית והארוכה של העיר הנהדרת הזאת הם כולם סיבות טובות בפני עצמן לבקר ביורט דה מאר ולהינות מהשפע האדיר שיש לה להציע. מומלץ לבקר ביורט דה מאר (וקוסטה בראווה באופן כללי) בעיקר בעונת הקיץ (מאי-ספטמבר). יורט דה מאר היא יעד נהדר לטיול יום מברצלונה לאלו שרוצים לצאת מהעיר ולבקר בחופים יפים וטבע נהדר (לפרטים והזמנה) ויעד התחלה שהוא בגדר חובה לטיול מתגלגל בקוסטה בראווה.

רצועת החוף של יורט דה מאר- חול ים, שמש טובה וים צלול ונקי. להזמנת תוכנית שייט בקטמארן לחצו על הקישור הזהרצועת החוף של יורט דה מאר- חול ים, שמש טובה וים צלול ונקי

יורט דה מאר היא בעיקר עיירת ים ונופש. המלצתינו העיקרית בעת הביקור בעיר היא לבקר בחופים המדהימים- Platja de Loret de Mar, Platja de Fenals ו Cala Banys. יודעי דבר שמעוניינים בחופים פרטיים יותר ילכו ל Platja de sa Boadella (שימו לב! זהו חוף הכולל אזור נודיסטים) ו Platja Snata Cristina. לאחר הביקור בים נמליץ להסתובב ברחובות העיר ובטיילת, לערוך שופינג בחנויות הבגדים הרבות, לבקר בבתי הקפה והמסעדות הנהדרות המגישות מאכלים מקומיים כמו פאייה, דגים ופירות ים מעולים, Pa amb Tomàquet ורבים נוספים. בערב מומלץ לבקר באחד מהברים והמועדונים הרבים ברחבי העיר (בעיקר לאורך הטיילת ורצועת החוף). אוהבי האדריכלות והטבע מוזמנים לבקר בגני קלוטילדה (Santa Clotilde), לטפס למבצר העירוני ממנו נשקף נוף מדהים של רצועת החוף (Castell d’en Plaja) ולבקר בכנסייה העירונית המרשימה (Església de Sant Romà de Lloret de Mar) בה שוכן מוזיאון אמנות עירוני קטן.

כנסיית סנטה רומה ביורט דה מאר בה שוכן מוזיאון קטן. מומלצת מאוד לביקורכנסיית סנטה רומה ביורט דה מאר בה שוכן מוזיאון קטן. מומלצת מאוד לביקור

פעילות השייט והצלילה הן מומלצות ופופולאריות מאוד. תוכלו לקחת תוכניות שייט בקיאקים אישיים וצלילה עם שנורקל (לפרטים והזמנת כרטיסים), לצלול ללא צורך ברישיון (לפרטים והזמנת כרטיסים) ולשוט בכלי קטמארן מול רצועת החוף אל מול הנוף היפה של העיר והים התיכון בתוכנית הכוללת על האש ובר פתוח (לפרטים והזמנת כרטיסים). למשפחות עם ילדים נמליץ לבקר בפארק המים העירוני Water world שהוא הגדול והמפורסם בקוסטה בראווה (לפרטים והזמנת כרטיסים). לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול לעוד פעילויות ואטרקציות ביורט דה מאר לחצו על הקישור הזה.

המפרצים הנסתרים והמדהימים של יורט דה מאר. להזמנת שייט עם קיאקים וצלילה לחצו על הקישור הזההמפרצים הנסתרים והמדהימים של יורט דה מאר. להזמנת שייט עם קיאקים וצלילה לחצו על הקישור הזה

ליורט דה מאר מגיעים בנסיעה של שעה מהעיר ברצלונה, לעיתים קרובות לאחר בילוי של כמה ימים בעיר. ניתן להגיע ליורט דה מאר מברצלונה לטיול יום (שלעיתים יכלול ערים נוספות באזור) ובמקרה כזה ניתן לקחת סיור מודרך מברצלונה עם הסעה (לפרטים והזמנת כרטיסים) או תחבורה ציבורית– יש אוטובוס ישיר נוח בתדירות גבוהה מאוד (לפרטים נוספים והזמנה). אנו ממליצים לבקר בעמוד הפופולארי והמקיף שלנו על טיסות לברצלונה, שיעשה לכם סדר ויכול למנוע טעויות שיעלו בזמן ובכסף. למידע על חבילות נופש לקוסטה בראווה בקרו בעמוד שלנו בנושא.

אלו שמגיעים ליורט דה מאר כחלק מטיול מתגלגל ארוך יותר לאורך הקוסטה בראווה ירצו בדרך כלל לשכור רכב, שכן התחבורה הציבורית בין עיירות החוף היא לא אמינה, מגבילה וקשה להתנייד בעזרתה. ניתן לשכור רכב בברצלונה או בחלק מהעיירות בקוסטה בראווה (ניתן גם לשכור רכב ביורט דה מאר עצמה) ולטייל איתו ברחבי האזור. יש לציין כי ישנם כמה סוגי כבישים באזור- ישנם כבישים מהירים ורחבים (כבישי אגרה) אך גם כבישי צד קטנים המהווים כניסה לעיירות החוף שונות. להזמנת רכב שכור בעברית עם אפשרות ביטול בחינם לאלו שמפחדים להתחייב מראש לחצו על הקישור הזה, ולהזמנת רכב עם 10% הנחה לגולשי אתר הכל על לחצו על הקישור הזה. בכדי לקבל את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר שיעזור לכם לחסוך כסף ולהימנע מטעויות, אנו ממליצים לבקר בעמודים המקיפים שלנו על השכרת רכב בברצלונה ועל השכרת רכב בקוסטה בראווה.

האזור הפופולארי ביותר ללינה והחביב על המבקרים ביורט דה מאר הוא מרכז העיר בסמוך לקתדרלת סנטה רומה שכן באזור זה ממוקמות רוב המסעדות, הברים והחנויות. באזור זה נמליץ על מלון ארבעה כוכבים Hotel Helios Lloret, מלון שני כוכבים  HOSTAL-PENSIÓN Y APARTAMENTO el MOLI והדירה La Habana Apart Hotel. במידה ואתם מגיעים לעיירה עם רכב ומעוניינים בלינה מחוץ למרכז העיר עם חנייה נמליץ על מלון חמישה כוכבים Hotel Santa Marta היוקרתי ועל דירות Albamar Apartaments. כדאי לקחת בחשבון שבעונת הקיץ יש ביקוש רב ולכן מומלץ במיוחד להזמין מראש במידה ואתם נוסעים בחודשים אלו. אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים ביורט דה מאר להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם. עוד על לינה ביורט דה מאר תוכלו לקרוא בעמוד המקיף שלנו מלונות ודירות ביורט דה מאר.

הטיילת המדהימה של יורט דה מאר, מלאת מסעדות, ברים ובתי קפה. להזמנת לינה באזור זה עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזההטיילת המדהימה של יורט דה מאר, מלאת מסעדות, ברים ובתי קפה. להזמנת לינה באזור זה עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה

לעיירה שורשים קדומים ביותר. ישנם במקום שרידים ליישוב שהיה כאן עוד לפני הגעתם של הרומים לספרד. היא הורחקה בעבר לתוך היבשה הספרדית מחשש לפשיטות של שודדי ים מוסלמים. במהלך הזמן הפכה העיירה לעיירת נופש מבוקשת ועברה פיתוח רציני שהפך אותה לסוג של אילת של קוסטה בראווה. העיירה מתמודדת ראש בראש עם אתרי הבילוי והנופש המושכים נפשנים ובליינים מכל העולם (כמו בורגס, איי יוון וכדומה).

הלילה יורד על יורט דה מאר – אחת מעיירות הנופש הפופלאריות על ישראלים בקוסטה בראווה

כאמור המגיעים לפה עם רכב שכור כחלק מטיול בצפון ספרד. אז (במיוחד בקיץ) יש לבחון את נושא החניה. מי שמזמין פה מלון רצוי לוודא שיש למלון חניה קרובה (לחצו כאן למגוון אופציות ללינה עם חניה ביורט דל מאר). חייבים לקחת בחשבון שבקיץ העיירה מפוצצת ברכבים ונושא החניה הוא קריטי. למי שרוצה להגיע לפה עם תחבורה ציבורית זו אופציה לא רעה – יש תחבורה ציבורית טובה מברצלונה (למידע נוסף והזמנה).




אתרים מרכזיים ואטרקציות חשובות ביורט דה מאר

מבצר חואן (Sant Joan Castle)

מבצר חואן (Sant Joan Castle) ביורט דה מאר הוא אחד האתרים ההיסטוריים המרשימים ביותר באזור קוסטה בראווה שבספרד. המבצר, שנבנה במאה ה-11, שוכן על גבעה ומספק תצפית פנורמית מרהיבה על הים התיכון והעיירה יורט דה מאר. במהלך השנים שימש המבצר כנקודת הגנה אסטרטגית מפני התקפות פיראטים ומלחמות. כיום, ניתן לבקר במבצר ולהתרשם מהשרידים הארכיטקטוניים המרשימים, הכוללים מגדלים, חומות ותותחים עתיקים. בנוסף לנופים המרהיבים, המבצר מציע גם מסלולי טיול יפים שמובילים אליו וממנו, מה שהופך את הביקור לחוויה היסטורית ותרבותית עשירה. המבצר פתוח לציבור ומשמש כאטרקציה תיירותית מרכזית בעיירה, המציעה גם פסטיבלים ואירועים מיוחדים לאורך השנה.

הטיילת של יורט דה מאר

הטיילת של יורט דה מאר היא אחת האטרקציות המרכזיות והמרהיבות של העיירה הקסומה בקוסטה בראווה, ספרד. הטיילת נמשכת לאורך החוף הים תיכוני, ומציעה נופים עוצרי נשימה של חופים חוליים זהובים ומים כחולים צלולים. לאורך הטיילת, תיירים יכולים למצוא מגוון רחב של בתי קפה, מסעדות, חנויות ובוטיקים המציעים חוויית קניות ואוכל ייחודית. בנוסף, ישנם פסלים ואנדרטאות היסטוריות המעטרות את המסלול, המוסיפים נופך תרבותי והיסטורי לביקור. הטיילת היא מקום אידיאלי לטיולים רגליים, ריצה, רכיבה על אופניים או פשוט להירגע ולהתבונן בנוף היפה. בערבים, הטיילת מתמלאת באווירה תוססת עם הופעות רחוב, מוזיקה ואירועים מיוחדים שמתקיימים לאורך השנה, מה שהופך אותה למוקד פעילות מרכזי בחיי הלילה של יורט דה מאר.

פסל האישה הבוכה (Dona Marinera)

פסל האישה הבוכה (Dona Marinera) ביורט דה מאר הוא אחד הסמלים האייקוניים ביותר של העיירה המקסימה הזו בקוסטה בראווה, ספרד. הפסל, שנחנך בשנת 1966 ונוצר על ידי הפסל ארנסט מרקז (Ernest Maragall), מציג דמות של אישה המתבוננת באופק הים, ומסמל את הנשים שהמתינו לשובם של הדייגים מהים. הפסל ממוקם על גבעה קטנה בקצה הטיילת של יורט דה מאר, ומציע תצפית מרהיבה על החוף והים התיכון.

האזור סביב הפסל הפך לנקודת תצפית פופולרית, שם תיירים יכולים להצטלם עם הפסל וליהנות מהנוף הפנורמי המרהיב. הפסל משקף את ההיסטוריה והתרבות הימית של יורט דה מאר ומהווה מקום רומנטי ומלא השראה לבקר בו, במיוחד בעת השקיעה. הפסל האייקוני הזה מושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם ומוסיף נופך של יופי והיסטוריה לביקור בעיירה.

גני סנטה קלוטילד (Jardins de Santa Clotilde) – הגנים הבוטניים של יורט דה מאר

הגנים הבוטניים של יורט דה מאר, הידועים גם בשם גני סנטה קלוטילד (Jardins de Santa Clotilde), הם פנינת טבע מרהיבה הממוקמת על צוק המשקיף על הים התיכון. הגנים הוקמו בשנת 1927 על ידי המרקיז ראמון רוקה (Ramon Roca), והם מעוצבים בסגנון הרנסנס האיטלקי הקלאסי. המיקום הנפלא של הגנים מעניק למבקרים נופים עוצרי נשימה של החוף והים הכחול.

הגנים משתרעים על פני שטח רחב וכוללים מגוון רחב של צמחים אקזוטיים ומקומיים, בריכות מים, מזרקות ופסלים אומנותיים. השבילים המעוצבים היטב מובילים את המבקרים דרך מרחבים ירוקים ושופעים, עם מקומות ישיבה מוצלים המאפשרים להירגע וליהנות מהסביבה השלווה.

גני סנטה קלוטילד הם יעד פופולרי לזוגות, משפחות ואוהבי טבע, ומהווים מקום מושלם לטיול רומנטי או פיקניק. הגנים משמשים גם כמקום לקיום אירועים מיוחדים כמו חתונות וצילומי אופנה. הביקור בגנים הבוטניים של יורט דה מאר הוא חוויה ייחודית המשלבת טבע, אומנות והיסטוריה, ומהווה תחנת חובה לכל מי שמבקר באזור קוסטה בראווה.

כנסיית סנט רומא (Església de Sant Romà)

כנסיית סנט רומא (Església de Sant Romà) ביורט דה מאר היא אחד מהמבנים ההיסטוריים המרהיבים והמפורסמים ביותר בעיירה. הכנסייה, שנבנתה במאה ה-16 בסגנון גותי-קטלאני, מציגה ארכיטקטורה מרשימה עם השפעות מהתקופות השונות שעברה. המבנה הייחודי של הכנסייה כולל שני מגדלים, כיפות צבעוניות ופסיפסים מעוטרים, המעניקים לה מראה ייחודי ומיוחד.

הכנסייה ממוקמת בלב העיירה יורט דה מאר, ומהווה מקום תפילה חשוב עבור התושבים המקומיים וגם אטרקציה תיירותית בולטת. הפנים המרשים של הכנסייה כולל מזבח עשיר בעיטורים ופסלים דתיים מרשימים, המושכים את עיני המבקרים.

במהלך השנה, הכנסייה מארחת מגוון אירועים דתיים ותרבותיים, כולל תפילות חגיגיות, קונצרטים והופעות מוזיקליות, שהופכים אותה למרכז תרבותי ורוחני של העיירה. ביקור בכנסיית סנט רומא הוא חוויה מיוחדת המשלבת היסטוריה, אמנות ורוחניות, ומהווה תחנה מומלצת למי שמבקר ביורט דה מאר ומעוניין להכיר את ההיסטוריה והתרבות המקומית.

סרטון מידע על טוסה דל מאר ויורט לה מאר מתוך ערוץ היוטיוב של אתר הכל על

Water world –  פארק המיים הסמוך ליורט דה מאר

מעבר לאתרים השונים ביורט דה מאר, לא רחוק ממנה נמצא אחד מפארקי המים האהובים והגדולים ביותר בקוסטה בראווה, וואטר וורלד אקוואטיק. בפארק יש מגוון רחב של פעילויות ומגלשות מים למבקרים בכל הגילאים מדברים אקסטרימיים יותר ועד מתקנים רגועים ואזורי משחק שמתאימים גם לקטנטנים. מאחר והפארק כה פופולארי מומלץ להזמין כרטיסים מראש (אפשר בקישור הזה עם הנחה בקוד HAKO5 ובקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם) וכך גם להבטיח את כניסתכם לפארק וגם לחסוך את העמידה בתור לקופות בכניסה. שימו לב שהפארק לא פעיל לאורך כל השנה, אלא רק בחודשים מאי-ספטמבר.

כדאי מאוד לקורא את המדריך המקיף שלנו וואטר וורלד אקוואטיק – כרטיסים בהנחה, איך מגיעים ואיפה ישנים

טעימה מפארק וואטר וורלד אקוואטיק

שייט ביורט דה מאר

אזור יורט דה מאר מציע מגוון אפשרויות שיט לתיירים, המתאימות לכל סוגי המבקרים (מומלץ להזמין מקומות מראש). ניתן למשל ליהנות משיט על גבי קטמרנים מפוארים הכוללים מוזיקה חיה, ברביקיו ומשקאות, ולהתרשם מהנופים המרהיבים של חופי קטלוניה (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על). בנוסף, ישנם שיט ביאכטות פרטיות, סירות מפרש, וסירות מנוע מהירות, המאפשרות לחוות את האזור בדרכים שונות. חלק מההפלגות כוללות עצירות לשחייה וצלילה במים הצלולים, מה שהופך את החוויה למגוונת ומהנה במיוחד (חוויה פופלארית מאוד – לפרטים והזמנה).

שייט ליורט דה מאר מברצלונה – דרך מומלצת לבקר באזור

שייט מברצלונה לאזור קוסטה בראווה, ובפרט ליורט דה מאר, הוא חוויה מרתקת המשלבת נופים מרהיבים, תרבות מקומית וטבע עוצר נשימה. השייט מתחיל מברצלונה ומגיע ללורט דה מאר, שם המבקרים יכולים ליהנות מהחופים היפים ומהאווירה התוססת של עיירת החוף. לאחר מכן, השייט ממשיך לטוסה דה מאר, עיירה ציורית ויפהפייה עם סמטאות עתיקות ונוף מרהיב של הים התיכון.

הטיול כולל בדרך כלל הזדמנות לשחייה במים הצלולים של קוסטה בראווה, וארוחת צהריים במסעדה מקומית עם מטעמים ספרדיים מסורתיים. השייט מלווה במדריכים מקצועיים המספקים מידע מרתק על האזור וההיסטוריה שלו. חוויה זו מתאימה לזוגות, משפחות וקבוצות חברים המחפשים לגלות את היופי הטבעי והתרבותי של קוסטה בראווה ביום אחד מרתק ומלא חוויות.

קניות ובילויים

יורט דה מאר היא עיירה של חיי לילה ובילויים יותר משהיא עיירה של עתיקות ונוף. בעיירה ישנם כ-40 אלף איש שחיים בעיקר מתיירות הקיץ שלה (בעיקר תיירים ממרכז אירופה). היא כוללת מספר מתקני נופש, שני חופי רחצה ומספר רב יחסית של מתקני ספורט (רכיבה על סוסים, אומגה וכו’) וספורט ימי (שיט, אופנעי ים, בננות וכדומה). בנוסף ישנם באזור העיירה לונה פארק ופארק מים.

כמו כן מפורסמת העיר בעיקר בחיי הלילה שלה בימות בקיץ, שכוללים ברים, בתי קזינו ושווקי מזכרות (יש טענה שכאן ניתן למצוא את החולצות של קבוצת הכדורגל של ברצלונה במחיר הנמוך ביותר בקטלוניה).

  • שלא בתקופת הקיץ העיירה די רדומה. במועדונים הגדולים כמו ‪Sanddance Lloret ו‪Disco Tropics ‬ יש פעילות כל השנה – אבל באופן כללי ניתן לומר שהעיר פעילה בעיקר בקיץ.

קזינו גרן קוסטה בראווה (Gran Casino Costa Brava)

קזינו גרן קוסטה בראווה (Gran Casino Costa Brava) בלורט דה מאר הוא אחד מהאטרקציות המרכזיות באזור לחובבי משחקי המזל. הקזינו ממוקם בבניין מודרני ומרשים בשטח של 16,000 מ”ר, והוא מציע מגוון רחב של משחקי קזינו כולל מכונות מזל, רולטה אלקטרונית ופוקר וידאו. בנוסף למשחקי המזל, הקזינו מציע גם שולחנות פוקר וערבי טורנירים, מה שהופך אותו למוקד משיכה לשחקנים מקצועיים וחובבנים כאחד.

הקזינו משלב גם מתקנים נוספים כמו מסעדה ובר יוקרתי, בהם ניתן ליהנות מארוחות גורמה וקוקטיילים משובחים. המקום ידוע בשירות המעולה ובאווירה היוקרתית שהוא מספק למבקרים. הקזינו פתוח מדי יום ומציע חוויית בידור מושלמת למי שמחפש ערב מהנה ומרגש בלורט דה מאר.

  • כתובת: Avinguda de la Vila de Tossa 27-43, Lloret de Mar, Spain

מסעדות וקולינריה

בלורט דה מאר ישנן מסעדות  רבות, להלן כמה מסעדות מומלצות שבהן ניתן ליהנות מאוכל מקומי וטעים:

  1. La Parrilla – מסעדה פופולרית המציעה תפריט ים-תיכוני, אירופאי וספרדי. המסעדה ידועה במנות הברביקיו שלה, ובייחוד בטאפאס המצוינים שלה.
    • כתובת: Carrer Santa Llúcia 13, Lloret de Mar, Spain.
  2. Al Freskito – מסעדת פירות ים המציעה מגוון מנות ים-תיכוניות, אירופאיות וספרדיות. המקום ידוע בשירות המעולה ובאיכות האוכל הגבוהה.
    • כתובת: Carrer de la Senia del Barral 55, Lloret de Mar, Spain.
  3. Bodega Manolo Cotano – מסעדה ספרדית קלאסית המציעה מנות מסורתיות ומודרניות. המקום ידוע באווירה הנעימה ובמנות הפשוטות והטעימות.
    • כתובת: Carrer de la Vila 39, Lloret de Mar, Spain.
  4. Mas Romeu Restaurante – מסעדה אלגנטית המגישה מנות ים-תיכוניות, אירופאיות וספרדיות. המקום מתאפיין בשירות מעולה ובאוכל איכותי וטעים.
    • כתובת: Avinguda Mas Romeu 3, Lloret de Mar, Spain.
  5. Restaurant El Trull – מסעדת פירות ים המציעה תפריט עשיר של מנות ים-תיכוניות ואירופאיות. המסעדה ממוקמת במיקום יפהפה ליד הים ומציעה חוויית אוכל בלתי נשכחת.
    • כתובת: Cala Canyelles s/n, Lloret de Mar, Spain.

לינה ביורט דה מאר

האזור המבוקש ביותר לתיירים המבקרים ביורט דה מאר הוא מרכז העיירה בסמוך לקתדרלת סנט רומה שכן באזור זה ממוקמות רוב המסעדות, הברים והחנויות. ישנן מספר אפשרויות לינה באזור זה החל ממלונות ועד דירות מרווחות. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי ביחס לאזור Hotel Helios Lloret תהיה בחירה מומלצת. אפשרות זולה יותר תהיה HOSTAL-PENSIÓN Y APARTAMENTO el MOLI הנותן תמורה טובה למחיר. במידה ואתם מעדיפים דירה על פני מלון (פתרון לינה המומלץ מאוד למשפחות) אנו ממליצים על La Habana Apart Hotel.

קתדרלת סנט רומה ביורט דה מאראזור הלינה המרכזי בעיירה הוא סביב קתדרלת סנט רומה

אם אתם מגיעים לעיירה עם רכב פרטי (ראו השכרת רכב בקוסטה בראווה) או מעדיפים להנות מנוף פסטורלי ושקט בזמן החופשה, כדאי לראות מלונות בצפון ובדרום העיירה. בין המלונות המומלצים באזור ראו את מלון Hotel Santa Marta היוקרתי ואת דירות Albamar Apartaments.

כדאי לקחת בחשבון שבתקופת הקיץ מרבית המלונות בתפוסה מלאה ולכן מומלץ להזמין מקום מראש במידה ואתם נוסעים בחודשים אלו. אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים ביורט דה מאר להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם. עוד על לינה ביורט דה מאר תוכלו לקרוא בעמוד המקיף שלנו מלונות ודירות ביורט דה מאר.

מזג האוויר ביורט דה מאר

האקלים בלורט דה מאר, הממוקמת באזור קוסטה בראווה בספרד, הוא אקלים ים-תיכוני המתאפיין בקיצים חמים ויבשים וחורפים מתונים ולחים. בעונת הקיץ – עונת השיא בתיירות, הטמפרטורות נעות בין 25 ל-30 מעלות צלזיוס, מה שהופך את התקופה הזו לאידיאלית לחופשות חוף ופעילויות מים. החורף הוא נעים, עם טמפרטורות ממוצעות הנעות בין 10 ל-15 מעלות צלזיוס. כמויות המשקעים מרוכזות בעיקר בעונות המעבר, הסתיו והאביב, אך גם בעונות אלו מזג האוויר נוח יחסית. התיירים יכולים ליהנות מלורט דה מאר כמעט בכל עונות השנה בזכות האקלים הנעים והמתון שלה

איך מגיעים ליורט דה מאר?

תחבורה ציבורית – הדרך הזולה

אפשר להגיע ליורט דה מאר באמצעות תחבורה ציבורית. ניתן להגיע ליורט דה מאר משדה התעופה הבינלאומי של ברצלונה (Barcelona El Prat Airport) (איליו יגיעו רוב הישראלים בטיסה מישראל – לפרטים והזמנת טיסות), באמצעות אוטובוסים שיוצאים כל שעתיים בערך במהלך שעות היום, זמן הנסיעה הוא כשעתיים. חשוב לבדוק את לוחות הזמנים והמסלולים העדכניים ביותר מכיוון שהם יכולים להשתנות בהתאם לעונות השונות. (לפרטים, לוחות זמנים והזמנת כרטיסים לנסיעה)

הגעה במונית או הסעה – יקר אבל פשוט

רבים בוחרים להגיע משדה התעופה הבינלאומי של ברצלונה ליורט דה מאר במונית, מדובר בדרך נוחה ומהירה. אורך הנסיעה הוא כ-90 קילומטרים ונמשך כשעה ורבע בתנאים רגילים. הנסיעה במונית מציעה נוחות וגמישות ללא הצורך בהתמצאות בדרכים או חיפוש חניה. עלות הנסיעה משתנה בהתאם לשעה ביום ולעונת השנה, ובדרך כלל נעה בין 100 ל-120 אירו לפרטים והזמנה . ישנה אפשרות גם להזמין הסעה ולא מונית – יש מספר חברות שעושות זאת (טוב למשפחות וקבוצות – לפרטים והזמנה).

רכב שכור – הדרך הנוחה

אפשרות נוספת למי שרוצה להגיע באופן עצמאי היא להגיע עם רכב שכור, אותו לרוב שוכרים בברצלונה. אנו ממליצים מאוד להזמין רכב מראש, בעיקר לתקופת הקיץ, בשל הביקוש הרב לרכבים במיוחד לרכבים מרווחים למשפחות, רכבים אוטומטיים, ואנים וג’יפים. תוכלו להזמין בקישור הזה עם ביטול בחינם, כך שלא צריך לחשוש מההתחייבות לרכב. למי שרוצה לחסוך בעלות הרכב אנו ממליצים להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על.

כדי להגיע ליורט דה מאר מברצלונה :

  • כביש: C-32
  • סוג הכביש: כביש מהיר ואיכותי שעובר לאורך החוף המזרחי של קטלוניה.
  • מרחק: כ-90 קילומטרים.
  • זמן נסיעה: כשעה ורבע בתנאים רגילים.

חניה ביורט דה מאר:

  • ברוב אזורי העיר יורט דה מאר יש חניונים ציבוריים בתשלום.
  • ישנם גם אזורים עם חניה חופשית ברחובות, אך אלו בדרך כלל פחות זמינים במיוחד בעונת התיירות. למעשה בקיץ לא תמצאו חניה חופשית במרכז
  • מומלץ לבדוק את אפשרויות החניה מראש ולהתעדכן בזמינות המקומות.
  • למגיעים עם רכב ליעד, מומלץ לבחור מלונות או אפשרויות לינה עם חניה נוחה במחיר זול או אפילו חניה חינם כמו: Rigat Park & Spa Hotel, Villa Cala Tron ו Luxury Villa, Private Beach n Pool

טיול יומי – הדרך הנוחה והמפנקת

ישנם תיירים רבים אשר בוחרים להגיע ליורט דה מאר ליום אחד בלבד, להנות מהאווירה השונה של העיר ומהעיירות סביבה (למשל טוסה דל מאר) בהם עוברים סיורים רבים המגיעים ליורט דה מאר. הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טיולים יומיים מודרכי היוצאים מברצלונה ( לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול). סיורים אלו פופולאריים, במיוחד בתקופת הקיץ אז תיירים מכל רחבי העולם מגיעים לחופשה בקטלוניה, ולכן כדאי מאוד לשריין מקום מראש – תוכלו לעשות זאת (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול)

שאלות ותשובות נפוצות על יורט דה מר

מומלץ להקדיש לביקור ביורט דה מאר יום שלם.

ניתן להגיע מקוסטה בראווה ליורט דה מאר באמצעות רכב שכור או תחבורה ציבורית.

ניתן להזמין רכב שכור בקוסטה בראווה בלינק זה או בלינק זה. מומלץ למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה ליורט דה מאר, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור. מבלאנס ישנה נסיעה קצרה על כביש GI682 לכיוון צפון-מזרח. למגיעים מצפון (מכיוון צרפת) נוסעים על כביש AP7 ויוצאים ביציאה 9. ראו השכרת רכב בספרד והשכרת רכב בקוסטה בראווה.

בנוסף, ניתן להגיע באמצעות שאטל מקוסטה בראווה הלוקח את התיירים ישר למלונות של יורט דה מאר. ראה גם רכבות בספרד או באמצעות תחבורה ציבורית. להשוואת מחירים לנסיעה בתחבורה ציבורית אפשר להיכנס לאתר זה שמשווה בין כל אמצעי התחבורה מבחינת מחיר וגם מבחינת משך נסיעה או לאתר זה שמשווה בין מחירי אוטובוסים.

בין המלונות המומלצים באזור יורט דה מאר ניתן למנות את מלון Hostal Mary, מלון Albamar Apartments Lloret de Mar ומלון Hotel Moremar. בעיירה זו נמצאים המספר הרב ביותר של מלונות על קו החוף והיא מצטיינת במלונות זולים וגדולים, שרבים מבקרים בהם בחודשי הקיץ.
לקריאה נוספת על מלונות ביורט דה מאר לחצו כאן.




המלצות "הכל על"

  • העיירה מתאימה לנופש ולמבקרים הבאים ליהנות בבתי הקזינו, השופינג והבילוי. למי שמחפש אתרי תיירות קלאסיים יותר מומלץ להמשיך לטוסה דה מאר ולא לעצור כאן.
  • ביורט דה מאר ישנם מלונות זולים במיוחד ובקיץ היא מושכת הרבה מבקרים המעוניינים ללון בנופש של הכל כלול. למעשה היא נחשבת לעיירת החוף בה יש הכי הרבה מלונות בכל קוסטה בראווה (ראה מלונות ביורט לה מאר ומלונות בקוסטה בראווה).
  • טוסה דל מאר ויורט דה מאר מאוד מושפעת מעונות השונה (אפילו יותר מעיירות אחרות בחופשים של קוסטה בראווה), אין קשר ממה שתראו בעיירה בחורף לבין מה שתראו ממנה בקיץ.
  • בקיץ העיירה מפוצצת באנשים ותיירים, המחירים יקרים, אין חניה ויש פקקים בכניסה לעיירה.
  • התחבורה הציבורית בעיירה לא נוחה בקיץ יש שאטלים רבים לבלאנס משם ניתן להגיע לברצלונה וחירונה בקלות.
  • אחת לכמה זמן אנו נשאלים על הגעה מיורט דה מאר להופעה או משחק כדורגל בברצלונה וחזרה עוד באותו יום – יש לקחת בחשבון שבמשחקים שמתחילים אחרי 20:00 בערב אנו לא ממליצים להסתמך על התחבורה הציבורית (משחקים מוקדמים שמתחילים עד 1700 זה אפשרי). זאת מכיוון השהדחיפות בלילה (גם באפריל – מאי) מאוד קטנה וכנראה שתדרשו למונית – לרוב אנו ממליצים במקרה כזה להשכיר רכב, לחנות אותו בכניסה לברצלונה לטייל בעיר ולחזור בעזרתו ליורט לה מאר בלילה.ראה השכרת רכב בספרדהשכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בקוסטה בראווה.

מידע שימושי ואיך מגיעים ליורד דה מאר

שעות פתיחה

פעילה בעיקר בתוקפת הקיץ

כתובת

Lloret de Mar
17310
Girona
Spain

אתר רשמי
הגעה
directions_car
רכב

ממשיכים מבלאנס בנסיעה קצרה על כביש GI682 לכיוון צפון-מזרח. למגיעים מצפון (מכיוון צרפת) נוסעים על כביש AP7 ויוצאים ביציאה 9. ראה השכרת רכב בספרד והשכרת רכב בקוסטה בראווה.

directions_bus
אוטובוס

הגעה מברצלונה לבלאנס ברכבת או באוטובוס, משם לוקחים שאטל הלוקח את התיירים ישר למלונות של יורט לה מאר. ראה גם רכבות בספרד.
במהלך הקיץ ישנו אוטובוס ישיר מהעיירה לברצלונה ולהיפך, אך הוא פועל פעמים בודדות ביום.
בקיץ לעיתים ישנם קווים המגיעים לעיירה ישירות משדה התעופה של ברצלונה, ושדה התעופה הקטן של חירונה.
למידע על קווים נוספים ולוח זמנים: https://lloretdemar.org/images/Horarisbusjuliol2013.pdf