וואטר וורלד אקוואטיק – כרטיסים בהנחה, איך מגיעים ואיפה ישנים | Water World Aquatic Park

המדריך המקוצר למבקרים בוואטר וורלד אקוואטיק

וואטר וורלד אקוואטיק (Water World Aquatic Park) הוא אחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר ביורט דה מאר, ונמצא ממש בפאתי העיירה. מאחר והפארק כה פופולארי מומלץ להזמין כרטיסים מראש (אפשר בקישור הזה עם הנחה בקוד HAKO5 ובקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם) וכך גם להבטיח את כניסתכם לפארק וגם לחסוך את העמידה בתור לקופות בכניסה (כדאי לשמור את הסבלנות להמתנה לפני העלייה למגלשות השונות). זהו פארק מים המציע מגוון רחב של פעילויות ומגלשות מים למבקרים בכל הגילאים, אפשר בקלות לבלות בו יום שלם בין המגלשות והבריכות השונות שבפארק. אפשר למצוא בפארק גם מגלשות אקסטרימיות יותר (כמו Sped Furious) וגם אזורים ומתקנים שמתאימים לילדים צעירים יותר, ולמי שפחות חובב אדרנלין. כמובן שמלבד הבריכות, המגלשות והאטרקציות השונות יש בפארק גם מסעדות, דוכני מזון וגם חנויות מזכרות.

מאחר ומדובר בבילוי של יום שלם, שיכול להיות יום מאוד מתיש, רבים בוחרים ללון לילה אחד לפחות באזור של הפארק בין אם ביורט דה מאר המתויירת במלונות כמו מלון הדירות  La Habana Apart Hotel או מלון L’Azure Hotel 4* Sup או באחת העיירות הסמוכות מהן אפשר להגיע לפארק בקלות באמצעות השאטל שהוא מפעיל. למשל בדירות Apartaments Atzavara שבקאליה, מלון הדירות Aparthotel Odissea Park שבסנטה סוזנה או במלון Hotel Rosa Nàutica שבמלגרט דה מאר. בכל מקרה, אנו ממליצים מאוד להזמין מקום מראש (למשל כאן עם ביטול בחינם), שכן בחודשי הקיץ האזור הומה תיירים מכל העולם והמקומות הטובים נחטפים במהירות.

טעימה מפארק וואטר וורלד אקוואטיק

כרטיסים לפארק וואטר וורלד אקוואטיק

את כרטיסי הכניסה לפארק וואטר וורלד אקוואטיק ניתן לקנות במספר מקומות. ניתן לרכוש את הכרטיסים באתר הרשמי של הפארק או בקופות בכניסה לפארק עצמו. אנו ממליצים להזמין כרטיסים מראש, מדובר בפארק מאוד פופולארי ולכן בחודשי הקיץ יתכן ותצטרכו להמתין בקופות לרכישת הכרטיס. בנוסף, ברכישה מראש תוכלו לרכוש כרטיס בהנחות, למשל בקישור הזה עם 5% הנחה בשימוש בקוד הקופון HAKO5, או לרכוש כרטיסים הניתנים לביטול כמו בקישור הזה וכך לשמור על גמישות במידה והתוכניות של הטיול בקוסטה בראווה משתנות תוך כדי תנועה.

6 מתקנים שאסור לפספס

Kamikaces

מגלשה בגובה 77 מטרים בה תתגלשו במהירות של לא פחות מ-60 קמ”ש. שימו לב שהגובה המינימלי הנדרש הוא 1.20 מטר.

Speed Furious

המגלשה האקסטרימית ביותר בפארק, אשר מתחילה בכך שנכנסים לתוך תא שהרצפה שלו זזה ונופלים אל תוך המגלשה. שימו לב שלא ניתן לעלות למתקן מתחת לגובה 1.20 מטר.

Water Mountain

מגלשה שמתאימה גם לפחות אמיצים בה מתגלשים על אבוב קבוצתי לאורך 250 מטרים עד שמגיעים לבריכה שבסוף המגלשה. שימו לב כי גם למתקן זה יש מגבלת גובה של 1.20 מטר.

Rafting River

אחד המתקנים האהובים ביותר בפארק המדמה ראפטינג בנהר באבוב המתאים ל-4 אנשים. הגובה המינימלי למתקן זה הוא 80 ס”מ, אך במידה ואתם מגיעים עם ילדים שימו לב שרוב המגלשה נעשית בחושך.

Kiddie Island

אזור עם מתקנים ומגלשות לילדים קטנים יותר, בו הם יכולים לשחק במתקני מים מגוונים

Wave Pool

בפארק יש גם בריכת גלים בה תוכלו להרגיש בים בתוך הבריכה. אין מגבלת גובה בכניסה לבריכה, אך צריך לדעת לשחות

יש בפארק הרבה סוגים של מגלשות ומתקנים, ככה שאפשר להגיע עם ילדים בטווח גילאים גדול וכולם יצאו מה לעשות(צילום: Tiqets)

איך מגיעים לוואטר וורלד אקוואטיק

שאטל – הדרך הנוחה והקלה

האפשרות הנוחה ביותר שרוב התיירים בוחרים בה היא לקחת שאטל שמציע הפארק (בעלות נוספת על מחיר כרטיס הכניסה) מיורט דה מאר והעיירות הסמוכות בקוסטה בראווה (פינדה דה מאר, מלגרט דה מר, סנטה סוזנה וקאלייה). השאטלים יוצאים מיורט דה מאר אחת לחצי שעה (מלבד השעות 16:00-14:00) מהתחנה המרכזית Terminal Bus Lloret, לעיירות האחרות יש שאטל לפארק ב9:00 וב-11:00 וחזרה מהפארק בשעה 16:00 ובשעה 18:00.

תחבורה ציבורית – הדרך המסובכת

ההגעה בתחבורה ציבורית פחות מומלצת לפארק, האוטובוסים יוצאים מאותה התחנה ממנה השאטל יוצא, אך מהתחנה בה תרדו תצטרכו ללכת בין 5 ל-10 דקות עד שתגיעו לכניסה לפארק. מאחר ועלות השאטל לא גבוהה עדיף לקחת אותו במקום תחבורה ציבורית. מי שלא מגיע מיורט דה מאר ומתנייד עם תחבורה ציבורית יצטרך להגיע קודם כל לבלאנס אליה מגיעות רכבות ומגיעים אוטובוסים מהערים והעיירות השונות, וממנה לקחת אוטובוס ליורט דה מאר. במידה ואתם בוחרים להגיע עם תחבורה ציבורית מברצלונה ליום אחד בפארק אנו ממליצים להזמין מראש מקום ברכבת לבלאנס, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה.

רכב שכור – הדרך הנוחה בטיול ארוך בקוסטה בראווה

למי מכם שמגיע לאזור קוסטה בראווה עם רכב שכור אפשר כמובן להגיע עם הרכב אל הפארק, לידו יש חנייה בתשלום לאורחי הפארק (אולם לא היינו ממליצים לשכור רכב רק לטובת ההגעה לפארק). הפארק נמצא מחוץ ליורט דה מאר, כך שאין צורך להיכנס ממש אל תוך העיירה בקיץ עם הרכב אם לא לנים בה, בקיץ כניסה ליורט דה מאר עם רכב ומציאת חנייה יכולה להיות אתגר של ממש.  בכל מקרה אנו ממליצים להזמין רכב אפילו מספר שבועות מראש בעונה בה הפארק פתוח, שכן הביקוש לרבים גבוה מאוד בעונת הקיץ. מי שחושש מהתחייבות יוכל להזמין כאן עם אפשרות ביטול בחינם, ומי שמחפש כיצד להוזיל את עלות הרכב יכול להזמין בקישור הזה עם הנחה ייחודית לגולשי הכל על.
מידע נוסף על השכרת רכב בקוסטה בראווה תוכלו לקרוא בעמוד הזה, ועוד על השכרת רכב בברצלונה בעמוד הזה.

איפה ישנים ליד וואטר וורלד אקוואטיק

רבים מגיעים לוואטר וורלד אקוואטיק כחלק מטיול רחב יותר בכל אזור קוסטה בראווה, וגם אם לא מבלים כמה ימים ביורט דה מאר בוחרים ללון לפחות לילה אחד באזור הפארק במקום לעשות נסיעה ארוכה אחרי יום מתיש אל המלון או הדירה. יש כמה אפשרויות מומלצות ללינה בסביבה. האפשרות הפופולארית והמבוקשת ביותר כמובן היא לינה ביורט דה מאר – מהעיירות היפות ביותר והמתויירות ביותר ברצועת החוף. תוכלו להסתכל למשל על מלון L’Azure Hotel 4* Sup, מלון Hotel Bella Dolores או דירות Apartamentos Venecia. אפשרות נוספת למי שרוצה ללון במקום מעט פחות הומה היא ללון באחת מהעיירות האחרות שבניהן לבין הפארק מופעל שירות שאטל. למשל מלון Mallorca Boutique Hotel או מלון Hotel Sorra Daurada Splash שבמלגרט דה מאר או מלון AQUA Hotel Promenade וריזורט Golden Taurus Aquapark Resort שבפינדה דה מאר.

מלגרט דה מאר

לינה במלגרט דה מאר יכולה להיות אפשרות טובה מאוד למי שרוצה מקום מעט פחות הומה מיורט דה מאר אך שניתן להגיע ממנו בנוחות לפארק

בכל מקרה אנו ממליצים מאוד להזמין מקום לינה מראש, אפילו מספר שבועות לפני החופשה. הפארק פתוח רק בקיץ, וזוהי עונה עמוסה מאוד באזור קוסטה בראווה ותיירים רבים מגיעים לנפוש באזור, ולכן המקומות הטובים מתפסים מהר. תוכלו להזמין מראש עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה אם אתם חוששים מההתחייבות או רוצים להשאיר לכם פתח לשינויים וגמישות, או לנסות ולהוזיל את עלות הלינה ולחפש מבצעים והנחות רלוונטים עבורכם בקישור הזה.

לעוד מידע על לינה ביורט דה מאר מומלץ לקרוא את העמוד שלנו בנושא מלונות ודירות ביורט דה מאר




מידע שימושי

  • הפארק לא פתוח לאורך כל השנה אלא רק בחודשי הקיץ. זמני הפעילות שלו הם:
    בין התאריכים 20 במאי – 30 ביוני הפארק פתוח בכל יום בין השעות 17:30-10:00
    בין התאריכים 1 ביולי – 31 באוגוסט הפארק בפתוח בכל יום בין השעות 19:00-10:00
    בין התאריכים 1 בספטמבר – 24 בספטמבר הפארק פתוח בכל יום בין השעות 17:30-10:00
  • האתר הרשמי של הפארק: https://waterworld.es
  • בפארק יש כרטיסי פאסט פאס שמאפשרים דילוג על התור במתקנים עמם שניתן לרכוש בפארק בתוספת תשלום – דבר שיכול להיות יעיל כשמגיעים בחודשים יולי ואוגוסט.
  • יש בפארק מסעדות ודוכני מזון, אבל גם אזור פיקניק, כך שאם תרצו להוזיל את העלות של הביקור תוכלו להביא אתכם אוכל.
  • יש בפארק מקלחות ומלתחות, כך שאפשר להביא בגדים יבשים ולהחליף אליהם בסוף היום לפני הנסיעה למלון או לדירה.