האם למשפחה משתלם לרכוש את הטראוול קארד או את הלונדון פאס?

שאלה שנשאלנו במייל בנובמבר 2019 - להוספת שאלה תגובה או התייעצות

שאלה

שם מלא:
סיון קפון

אטרקציה / כרטיסים / דילוג על התור:
מאדם טוסו, גשר לונדון, שיט על התמזה, לונדון איי, כניסה לארמון

פירוט – נסו לפרט ככל ניתן, על מנת שנוכל לעזור לכם בצורה הטובה ביותר:
אנחנו 4 (שני מבוגרים ושני ילדים בני 12.5) מתלבטים אם לרכוש את הלונדון פאס או טראוול קארד. להבנתי הטראוול קארד יותר זול אבל מספק 1+1 והלונדון פאס יותר יקר ומספק כניסות חינם?
אשמח לשמוע דעתכם ובהתאם לרכוש




תשובה

שלום סיוון,

קיבלתי את פנייתך לגבי לונדון.
מדובר על שני כרטיסים שונים, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות.

לונדון פאס – הוא כרטיס אשר מאפשר כניסה בחינם לכמות לא מוגבלת של אתרים (מתוך האתרים בהם הוא תקף) בזמן מוגבל. הכרטיס בפני עצמו לא מקנה נסיעה בתחבורה הציבורית, אך ניתן לשדרג אותו לכרטיס הכולל גם נסיעות ואז בעצם יתווסף כרטיס אויסטר (שהוא כרטיס נסיעות בלונדון).

טראוול קארד – הוא כרטיס נסיעות בלבד. במידה ורוכשים אותו באחת מתחנות הרכבת העילית הוא מאפשר כניסה לכמה מהאתרים המרכזיים של לונדון במחיר של 1+1, זאת כאשר לכל אחד מהאנשים בהטבה יש כרטיס טראוול קארד. כלומר אם אתם שניים לשניכם צריך להיות טראוול קארד כדי להנות מהטבת 1+1 בכניסה לאתרים והאטרקציות. על כרטיסי הנסיעות בעיר תוכלו לקרוא עוד בעמוד הסקירה שלנו על התחבורה בלונדון בקישור הזה ועל השוואה בין כרטיס אויסטר לכרטיס טראוול קארד בעמוד הזה.

המחירים של הכרטיסים משתנים בהתאם למספר הימים עבורו רוכשים אותם (ובמקרה של כרטיסי נסיעה למספר האזורים עבורם רוכשים אותם).

בשורה התחתונה – לחלק מהתיירים לונדון פאס ישתלם, לחלק מהתיירים טראוול קארד עם הטבת 1+1 ישתלם, ולחלק ישתלם כרטיס אצטרקציות אחר בעיר (בלונדון יש מספר כרטיסים חוץ מאלו – מרלין מג’יקל לונדון פאסלונדון אקספלורר פאס, וכרטיס האטרקציות של לונדון), יש מקרים בהם אפילו שילוב בין הכרטיסים השונים הוא המשתלם ביותר. השאלה האם ואיזה כרטיס משתלם תלויה כמעט לחלוטין באתרים והאטרקציות בתשלום אליהם תרצו להגיע, כמה ימים תהיו בעיר, ומידת השימוש שתעשו בתחבורה הציבורית.

אם תרצו תוכלו לשלוח לי פירוט של האתרים והאטרקציות בתשלום אליהם תרצו להגיע ואחזור אליכם עם תשובה האם ואיזה מהכרטיסים הכי כדאי ומשתלם עבורכם.

#N/A

 
לשאלות, בירור פרטים וייעוץ ניתן לפנות אליי במייל זה.
שירי
מנהלת פניות ויעוץ אתר הכל על
https://www.hakolal.co.il
עמוד הפייסבוק של הכל עלקבוצת הפייסבוק של הכל על

הזמנת כרטיסי הנחות משולבים לאטרקציות בלונדון




מפה

[wpgmza id=”5″ cat=”5″ marker=”507″ zoom=”13″]