מלונות מומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסנטיאגו דה קומפוסטלה - הסקירה המקיפה על מלונות בסנטיאגו דה קומפוסטלה. אזורי הלינה המומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה.

5 מקומות לינה מומלצים בסנטיאגו דה קומפוסטלה

NH Collection Santiago de Compostela

⭐⭐⭐⭐⭐
NH קולקשן סנטיאגו דה קומפוסטלה (NH Collection Santiago de Compostela) – מלון 5 כוכבים באזור מעט מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל 2 בריכות השחיה ונוחות החדרים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Santiago Plaza Affiliated by Meliá

⭐⭐⭐⭐
מלון סנטיאגו פלאזה (Hotel Santiago Plaza Affiliated by Meliá) – מלון 4 כוכבים באזור מרחוק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל מרכז הכושר ורמת הניקיון הגבוהה.
למידע נוסף על המלון

Hotel Gelmírez

⭐⭐⭐
מלון גלמירז (Hotel Gelmírez) – מלון 3 כוכבים ב. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

Hotel Universal

⭐⭐
מלון יוניברסל (Hotel Universal) – מלון 2 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון ושירות הצוות.
למידע נוסף על המלון

Lux Apartamentos Rosalia

לוקס אפארטמנטוס רוזליה (Lux Apartamentos Rosalia) – דירות בסמוך למרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בשל נוחות הדירות ורמת הניקיון הגבוהה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בסנטיאגו דה קומפוסטלה במגמת עליה, ולכן למי שמתכנן להגיע בפסח או בשבועות שאחריו כדאי להזמין מקומות לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסנטיאגו דה קומפוסטלה

בסנטיאגו דה קומפוסטלה ישנם כ-360 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Lux Apartamentos Rosalia), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 3 כוכבים (למשל Carris Casa de la Troya), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד קתדרלת סנטיאגו דה קומפוסטלה (Catedral de Santiago de Compostela), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירות אינפרניו אפרטמנטס (Inferniño Apartments). ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור בית המשפט של הערכאה הראשונה (Xulgado de Primeira Instancia), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון קונצ’יירוס (Hotel Concheiros). במידה ואתם מגיעים לסנטיאגו דה קומפוסטלה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון 4 כוכבים Exe Peregrino מציע חנייה בתשלום, מלון 4 כוכבים Eurostars Gran Hotel Santiago מציע חנייה בתשלום, בדירות Lux Apartamentos Santiago ישנה חנייה בתשלום.

תיירים רבים בוחרים ללון באזור קתדרלת סנטיאגו דה קומפוסטלה (צילום: תיירים רבים בוחרים ללון באזור קתדרלת סנטיאגו דה קומפוסטלה




המלצות ללינה בסנטיאגו דה קומפוסטלה

  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסנטיאגו דה קומפוסטלה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים NH Collection Santiago de Compostela, מלון 5 כוכבים Parador de Santiago – Hostal Reis Catolicos ומלון 5 כוכבים Eurostars Araguaney.

שאלות נפוצות על לינה בסנטיאגו דה קומפוסטלה

למשפחות המגיעות לסנטיאגו דה קומפוסטלה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון כוכב 1 Hotel Avenida, דירות Nova Compostela Apartments ודירות Lux Apartamentos Rosalia, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסנטיאגו דה קומפוסטלה אנו מציעים להסתכל על Hotel Universal, בית הארחה Santiago de Compostela Cathedral ומלון כוכב 1 Hotel Avenida.

מי שמגיע עם רכב לסנטיאגו דה קומפוסטלה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון 4 כוכבים Exe Peregrino מציע חנייה בתשלום, מלון 4 כוכבים Eurostars Gran Hotel Santiago מציע חנייה בתשלום, בדירות Lux Apartamentos Santiago ישנה חנייה בתשלום ומלון כוכב 1 Hotel Nest-Bnor מציע חניה בתשלום.

Booking.com