1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. גליסיה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Galicia
  6. »
  7. מלונות מומלצים בגליסיה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

מלונות מומלצים בגליסיה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בגליסיה - הסקירה המקיפה על מלונות בגליסיה. אזורי הלינה המומלצים בגליסיה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בגליסיה.

5 מקומות לינה מומלצים בגליסיה

Gran Hotel Nagari Boutique & Spa

אחד משני המלונות חמישה כוכבים היחידים בויגו, מומלץ בעיקר לזוגות המעוניינים בחופשה מפנקת. במלון יש ספא, חמאם וחדר כושר בתוספת תשלום. בנוסף המלון ממוקם במיקום מרכזי – בקרבת מוזיאון ויגו לאומנות מודרנית.

Hotel Compostela

מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז העניינים, בלב ליבה של סנטיאגו דה קומפוסטלה.
הוא מציע חדרים שמתאימים לעד שלושה אנשים ולמי שמגיע עם רכב יש אפשרות לחניה במיקום סמוך למלון ומחיר של 14 אירו ליום.

Hotel Gelmírez

מלון שלושה כוכבים נמצא במרחק הליכה קצר מהאזור המרכזי של סנטיאגו דה קומפוסטלה, קתדרלת סנטיאגו. המלון מציע חדרים שמתאימים לעד שלושה אנשים ופחות מתאים למי שמתכנן להגיע עם רכב שכור כיוון שאין חניה.

Hotel Compostela Vigo

מלון שני כוכבים הממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה, המלון מתאים בעיקר לזוגות המחפשים לינה במחיר נוח ובמיקום מרכזי.

PR Fornos

בית ההארחה פי.אר פורנוס ממוקם במרכז הליכה קצר מקתדרלת סנטיאגו והאזור המרכזי של סנטיאגו דל קומפונלה. הוא מציע חדרים לעד שלושה אנשים ולכן מתאים בעיקר לזוגות. אין חניה במקום אך ניתן למצוא תחבורה ציבורית בקרבה לבית ההארחה.

עדכון אפריל, 2024

גליסיה היא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה בספרד, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בגליסיה

בגליסיה קיימות מעל 8000 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג שלושה,ארבעה וחמישה כוכבים ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר כאשר למעלה ממחצית מקומות הלינה הן דירות ובתי נופש.
מרבית המלונות בגליציה בעלי דירוג של שניים ושלושה כוכבים, אך יש גם לא מעט מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים. מספר המלונות בעלי דירוג חמישה כוכבים הינו מועט ולכן למי שמעוניין ללון במלונות אלו אנו ממליצים להזמין חדרים מראש ולא לחכות לרגע האחרון. הלינה בגליסיה מתאימה למטיילים המשכירים רכב כיוון שרוב מקומות הלינה מציעים חניה. גם משפחות המטיילות בגליסיה ימצאו מגוון אפשרויות לינה, כאשר מרבית המלונות, בתי הארחה והדירות מציעות גם חדרידירות משפחה המתאימים למספר רב של נפשות.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בגליסיה

  • מרבית המבקרים בגליסיה מעדיפים ללון בערים המרכזיות דוגמת ויגו או סנטאיגו דה קמפנולה. יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם באיזורים שקטים ומבודדים יותר, כמו המרחב הכפרי בגליסיה או בחופי הים המרובים באזור.
  • מלונות נוספים מומלצים בגליסיה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Hotel Pazo Los Escudos Spa & Beach או NH Collection A Coruña Finisterre בא-קורונה, מלונות ארבעה כוכבים כמו Zenit Vigo או Sercotel Hotel Bahía de Vigo בויגו , מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Hotel Spa Norat O Grove 3* Superior בגרובה או Hotel Balneario de Compostela בסנטיאגו דה קומפוסטלה. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל על Pensión Venus בניגרס בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים- Hotel Crisol de las Rías במיניו או Hotel Balneario de Compostela.

שאלות נפוצות על לינה בגליסיה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בגליסיה הוא בערים הגדולות דוגמת ויגו וסנטיאגו דה קמפנולה. אך יש מבקרים המעדיפים ללון במרחב הכפרי או סמוך לחופים.

בין המלונות הפופולארים ביותר בגליסיה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Hotel Gelmírez, מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Compostela ומלונות חמישה כוכבים כמו Gran Hotel Nagari Boutique & Spa.

למשפחות המגיעות לגליסיה אנו ממליצים להסתכל על אכסניית Albergue O Durmiñento ומלון Sercotel Hotel Bahía de Vigo כך שהם מתאימים גם למשפחות המגיעות לגליסיה.

מרבית המלונות באזור הכפרי של גליסיה מציעים חניה פרטית בשטחם או חניה ציבורית שניתן למצוא בקלות מחוץ לשטחם. בערים הגדולות דוגמת ויגו וסנטאיגו דה קומפנלה ייתכנו בעיות חניה משמעותיות יותר, לכן אנו ממליצים להסתכל על מלונות אלו בויגו- Hotel Coia de Vigo המרוחק מעט אך ממוקם בין החוף לבין האתרים המרכזיים בעיר ומציע חניה פרטית בחינם, מלון Maroa Hotel אשר בסמוך לו חניה ציבורית במחיר של 12.50 אירו ליום.

למי שמחפש לינה זולה בגליסיה אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים- Hotel Crisol de las Rías במיניו או Hotel Balneario de Compostela אשר מציעים לינה זולה יחסית למחירי הלינה בגליסיה.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com