מלונות מומלצים בויגו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בויגו - הסקירה המקיפה על מלונות בויגו. אזורי הלינה המומלצים בויגו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בויגו.

5 מקומות לינה מומלצים בויגו

Gran Hotel Nagari Boutique & Spa

זהו אחד משני המלונות חמישה כוכבים היחידים בויגו, מומלץ בעיקר לזוגות המעוניינים בחופשה מפנקת. במלון יש ספא, חמאם וחדר כושר בתוספת תשלום. בנוסף המלון ממוקם במיקום מרכזי – בקרבת מוזיאון ויגו לאומנות מודרנית.

NH Collection Vigo

זהו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרחק של כ10 דקות הליכה מהנמל ומהעיר העתיקה, המלון מתאים גם למשפחות עד ארבע נפשות וגם לזוגות המעוניינים בחופשה מפנקת במיקום מרכזי בעיר.

Oca Ipanema Hotel

זהו מלון שלושה כוכבים המתאים בעיקר לזוגות המחפשים מקום לינה פונקציונלי במחיר נוח. בנוסף המלון מארגן פעילויות ימיות בתוספת תשלום כמו צלילה, שייט בקאנו וגלישת רוח.

Hotel Compostela Vigo

זהו מלון שני כוכבים הממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה, המלון מתאים בעיקר לזוגות המחפשים לינה במחיר נוח ובמיקום מרכזי.

Cíes Suites García Barbón 73 – Flats with Hotel Services

זהו מלון דירת המתאים במיוחד לזוגות ולשפחות של עד ארבע נפשות, המחפשים חווית אירוח נעימה וביתית בסמוך לעיר העתיקה.

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בויגו במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בויגו

בויגו ישנם כ- 400 מלונות ובתי אירוח מסוגים שונים. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר היא דירות, בנוסף לדירות בויגו יש מעט מלונות מסוגים שונים. רוב המלונות בויגו מדורגים בשלושה כוכבים, כמו מלון Hotel Sercotel Tres Luces. תיירים המתכננים חופשה המפנקת יופתעו לגלות כי על אף שמדובר בעיר גדולה, ישנם רק שני מלונות המדורגים בחמישה כוכבים, אך לצדם ישנם מלונות מומלצים המדורגים בארבעה כובים, כמו למשל מלון Maroa Hotel. מחפשי אפשרויות לינה במחירים נוחים ימצאו מגוון מלונות שני כוכבים כמו Hotel Compostela Vigo. מרבית המלונות בויגו ממוקמים בסביבת מוזיאון MARCO לאומנות מודרנית או בקרבה לים, אך כמובן שישנן גם אופציות מומלצות למעוניינים ללון מחוץ לעיר העתיקה.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בויגו

  • מרבית המבקרים בעיר מעדיפים ללון באזור העיר העתיקה, בקרבת המוזיאון לאומנות מודרנית. יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. כמו כן, אזור העיר העתיקה בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם יחסית קרוב לים ולנמל העיר.
  • בעיר ישנם שני מלונות בלבד המדורגים בחמישה כוכבים, אחד מהם הוא Hotel Pazo Los Escudos Spa & Beach. מלונות נוספים מומלצים בויגו הם בין היתר מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Maroa ,Hotel Silken Axis Vigo או Zenit Vigo ומלון שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית Hotel Sercotel Tres Luces. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – Hotel Compostela Vigo, Hotel Atlántico Vigo או Hotel Alda Puerta Del Sol. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על מלון Sercotel Hotel Bahía de Vigo המציע בין השאר גם דירות.

שאלות נפוצות על לינה בויגו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בויגו הוא בעיר העתיקה, סביב המוזיאון לאומנות עכשווית ובקרבת הנמל.

בין המלונות הפופולארים ביותר בויגו ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Oca Ipanema Hotel ו- Hotel Sercotel Tres Luces.
מלונות ארבעה כוכבים כמו Hotel Ciudad de Vigo ו- Hotel Silken Axis Vigo, ומלונות חמישה כוכבים כמו Gran Hotel Nagari Boutique & Spa.

למשפחות המגיעות לויגו אנו ממליצים להסתכל על מלון Sercotel Hotel Bahía de Vigo המספק חדרים למשפחות של עד 6 נפשות, NH Collection Vigo המציע חדר משפחתי מחובר המתאים למשפחות של עד 4 נפשות ומלון Hotel Atlántico Vigo אשר מדורג בשני כוכבים ומציע חדרים למשפחות בנות 5 נפשות.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Zenit Vigo וHotel Ogalia אשר בסמוך לכל אחד מהם ישנה חניה ציבורית במחיר של 15 אירו ליום. במידה ואתם מעוניינים ללון מחוץ לעיר העתיקה אנו ממליצים להסתכל על המקומות הבאים - Hotel Coia de Vigo המרוחק מעט אך ממוקם בין החוף לבין האתרים המרכזיים בעיר ומציע חניה פרטית בחינם, מלון Maroa Hotel אשר בסמוך לו חניה ציבורית במחיר של 12.50 אירו ליום ומלון Occidental Vigo אשר מספק חניה במחיר 15 אירו ליום וממוקם על הכביש הראשי כך שמתאים למי שמגיע עם רכב ולא רוצה להסתבך.

למי שמחפש לינה זולה בויגו אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים: Hotel Compostela Vigo, Hotel Atlántico Vigo, Hotel Alda Estación Vigo.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com