שייט באתונה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Athens Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב באתונה שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בים של אתונה מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט באתונה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט באתונה בכמה מילים

אתונה (Athens) היא בירת יוון, והיא שוכנת במחוז אטיקה שבדרום מזרח המדינה, בקרבה למפרץ הסרוני היווני. יוון היא, כידוע, מדינה שמפורסמת באיים השלווים והיפים שלה, ולכן רבים מהמבקרים באתונה בוחרים במהלך שהותם בעיר לקחת שייט של יום שלם לאיים שונים במפרץ הסרוני או לערים שונות ברחבי יוון. ישנו מגוון רב של תוכניות שייט מהעיר אתונה, לדוגמה שייט לאיים אגיסטרי, מוני ואגינה (להזמנה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על, קוד HAKO5), דרך שייט לילי (לפרטים והזמנה עם הנחה) ועד שייט לאיים מסביב לאתונה הכולל הדרכה וארוחה (להזמנה עם הנחה). בכל מקרה, המשותף לכל תוכניות השייט הוא הנוף המדהים, הרוח הימית הנעימה, האוכל היווני המשובח והאיים המהממים בהם תבקרו. ההפלגות מספקות שילוב בין ביקור באתונה העירונית והאינטנסיבית ובין הנאה מהאזורים הימיים ופראיים יותר של יוון ומבטיחות מיצוי של החוויה היוונית האותנטית על שלל גווניה.

שייט במפרץ הסרוני- הזדמנות לחוות את יוון בצורה אותנטיתשייט במפרץ הסרוני – הזדמנות לחוות את יוון בצורה מהנה

מחפשים אטרקציה ייחודית באתונה? אנו ממליצים על סיור עצמאי בעברית בליווי אפליקציה וסרטונים. כך תוכלו לעשות את הסיור בקצב שלכם, עם הדרכה מקצועית בעברית וכל זה במחיר נמוך יותר מאשר סיור עם מדריך בשטח. באפליקציה תוכלו לעקוב באופן מדויק אחר המסלול והתחנות, ובכל תחנה לצפות בהדרכה מקצועית על המקום.

אם אתם רוצים סיור מעמיק עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם בנופים, הטעמים והתרבות המרתקת של יוון יש מגוון סיורים בעברית בקישור הזה. מסיורים בעיר עצמה – סיורים קולינריים וסיור להכרת העיר, ועד סיורים היוצאים לריביירה של אתונה ונאפפליו המקסימה.

מה רואים בשייט מאתונה

שייט מאתונה נמשך בדרך כלל יום מלא אחד (בין 9 ל12 שעות) וכולל ביקורים במספר איים בכל רחבי המפרץ הסרוני. היציאה לשייט היא מנמל פיראוס (Piraeus), שנמצא ממש מחוץ לאתונה. בדרך כלל ההפלגה תכלול ביקור בכמה איים ידועים במפרץ הסרוני, כאשר הפופולאריים שבהם הם אאגינה (Aegina), פורוס (Poros) , הידרה (Hidra) ואגיסטרי (Agisteri), שידועים בזכות שרידי המקדשים העתיקים שבחלקם, ובזכות הנופים הציוריים, יערות האורנים, כפרי הדייגים והחופים החוליים והנעימים שניתן למצוא בכולם. איים ידעים נוספים בהם מבקרים בחלק מההפלגות הם האיים דלוס (Delos), סנטוריני (Santorini) ואפוניסוס (Aponisos).

תוכלו לבקר בין היתר באי פורוס הפסטורליבשייט היוצא מאתונה תוכלו לבקר בין היתר באי פורוס הפסטורלי (לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול)

באיים השונים תיחשפו לנופים היווניים הקלאסיים שרואים תמיד בסרטים – עיירות איים קטנות ואותנטיות, בהן שולטים הצבעים לבן וכחול על רקע טבע ים תיכוני פראי. בעת הביקור באיים השונים תוכלו להסתובב בעיירות הקטנות ולבקר בסמטאות, בשווקים ובכנסיות הקטנות שבהם. כמובן שחלק חשוב מביקור בכל אי הוא רחצה במים הצלולים של החופים החוליים והפראיים של איי יוון. ברוב מוחלט של תכניות השייט יוגש אוכל, בדרך כלל בספינה, במהלך אחת מחניות הביניים של השייט. האוכל יוכן על ידי צוות הספינה או על ידי טבחים מיעדים בהם תבקרו, ויכלול מאכלים יוונים אותנטיים כמו מוסקה, ציזיקי, דגים ובשר. בסך הכול, שייט של יום מאתונה הוא דרך מעולה לחוות את איי יוון תוך כדי ביקור בעיר אתונה, לצאת מהשגרה במהלך הטיול העירוני, ולהתחבר מעט ליוון המקומית והאותנטית.

במהלך השייט תוכלו לראות מקרוב את כחול הים ממש כמו בסרטים- האי אפוניסוסבמהלך השייט תוכלו לראות מקרוב את כחול הים ממש כמו בסרטים- האי אפוניסוס

כרטיסים לשייט מאתונה

ישנם מספר רב של כרטיסים שונים ומגוונים לשייט מאתונה, ורבים הם המבקרים המתלבטים איזה מהם לבחור. כאן נעשה סדר בסוגי הכרטיסים השונים, למי הם מתאימים וכיצד תוכלו לרכוש אותם.

שייט לילי מאתונה – האופציה הקצרה והזולה

לאלו המעוניינים בשייט קצר ישנה אופציה של שייט היוצא מאתונה ואורך 3 שעות בלבד. בשייט זה תחוו את הריביירה של אתונה ותהנו ממוזיקה חיה ומנופים מדהימים של העיר בלילה. בנוסף, תיהנו ממשקאות ללא הגבלה. את השייט הזה ניתן להזמין כאן עם 5% הנחה (קוד HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול.

שייט בסירת קטמרן – חוויה אינטימית ורגועה

השייט בסירת קטמרן מתאים לאלו המחפשים חוויה אינטימית ורגועה יותר שכן לרוב הקטמרן תהיה רחבה, יציבה ומרווחת יותר מסירה רגילה. במהלך השייט בקטמרן שאורך לרוב כ5 שעות תהנו מנופים מדהימים, תוכלו לשחות באיים או לעשות שנורקלינג. אנו ממליצים לראות את האפשרות הטובה הזו, הזו או הזו – אותן כדאי להזמין מראש (כולן מציעות אופציה לביטול).

חלק חשוב מחווית השייט באיי יוון היא הרחצה במים הצלולים (בתמונה חוף אפוניסוס)חלק חשוב מחווית השייט באיי יוון היא הרחצה במים הצלולים (בתמונה חוף אפוניסוס)

שייט ארוך לאיים הסרוניים – האופציה המקיפה והחוויתית

החוויה הארוכה והמקיפה ביותר היא שייט לאיי יוון שאורך כ10-11 שעות. ישנן אופציות רבות של שייט לאיים הסרוניים לדוגמה האפשרות המומלצת הזו והזו שמגיעות לאיים הידרה, פורוס ואגינה. לרוב השייט כולל גם כיבוד קל, ארוחות ושתייה (בדקו זאת לפני). כדאי לראות אופציות נוספות מומלצות כאן עם הנחה לגולשינו או כאן עם אפשרות לביטול.

תוכנית שייט VIP

בתכנית שייט זו מוצעת חווית VIP אמיתית, הכוללת בנוסף לשייט של יום מלא וביקור באיים הידרה, פורוס ואגינה, גם איסוף והחזרה למלון, משקאות קלים, קפה וכיבוד חופשי במהלך השיט וסיורים מודרכים באיים בהם מבקרים. תוכנית זו כוללת גם היא רחצה בחופי הים, ביקור בכפרי הדייגים ובאתרים היסטוריים. כלי השייט בו תשוטו הוא ספינת תענוגות שיכולה להכיל כ600 נוסעים וכוללת לאונג’ בר מרשים. במהלך היום יהיה בופה אוכל זמין ופתוח. ניתן להזמין כרטיס כאן הכולל גם אפשרות לדלג על התור בעת העלייה לספינת השייט ואפשרות ביטול עד 24 שעות לפני תחילת ההפלגה. תוכנית שייט זו מומלצת לאלו שמעוניינים בחווית VIP יוקרתית.

הזמנת כרטיסים לשייט באתונה

המלצות "הכל על"

  • השייט מומלץ לאוהבי הטבע, הים והצלילה, ולכל מי שמעוניין לחוות את אתונה בצורה קצת פחות עירונית.
  • מומלץ לקחת שייט בסוף האביב ובתחילת הסתיו, שכן בחודשים אלו מזג האוויר נעים, לא חם מידי ולא קר מידי, ומושלם להפלגה וליום ארוך בחוץ.
  • אורכן של רוב תכניות השיט הוא כחצי יום עד יום שלם.
  • מומלץ לשלב את תכנית השייט עם ביקור בעיר אתונה ובאטרקציות המרכזיות שלה, לרבות האקרופוליס (Acropolis), מוזיאון האקרופוליס (Acropolis Museum), האגורה העתיקה (Agora of Athens) ומקדש זאוס האולימפי (Temple of Olympian Zeus).
  • נוח להגיע לרציף ההפלגה בעזרת תחבורה ציבורית, או כמובן בעזרת איסוף של מפעיל השייט. מומלץ להימנע מהגעה לרציף ההפלגה עם רכב שכור (אזור צפוף ועמוס עם מיעוט חניות).
  • מומלץ להביא להפלגה כדורים או אמצעים אחרים נגד בחילות ומחלות ים.
  • יש להביא איתכם בגד ים!

שאלות נפוצות על שייט באתונה

השייט מאתונה מומלץ לחובבי הטבע, הים, הצלילה והחופים, ולכל מי שרוצה לקחת הפסקה מהעירוניות והקצב המהיר של אתונה ולבקר ביוון אחרת לגמרי.

הזמן המומלץ ביותר בשנה לשייט הם חודשי סוף האביב (מאי ויוני) ותחילת הסתיו (ספטמבר ואוקטובר) בהם חם מספיק בכדי להיכנס למים, אך לא חם מדי וניתן להינות מיום שלם בחוץ.

אורכן של רוב של תכניות השייט המוצעות הן חצי יום ועד יום שלם.

רוב תוכניות השייט בקישור זה מציעות אפשרות לבטל את השייט עד 24 שעות לפני היציאה להפלגה ולקבל החזר כספי מלא.

כן, רוב תוכניות השייט מציעות לפחות ארוחת צהריים, וחלקן מציעות גם ארוחת בוקר ואפילו בופה פתוח במהלך כל היום (ראו לדוגמה אפשרות זו הכוללת ארוחה).

סרטון על שייט באתונה

מידע שימושי

  • שעות ההפלגה: היציאה לרוב תכניות השייט היא בערך ב08:00 בבוקר, והחזרה היא בשעות אחר הצהריים המאוחרות.
  • מחיר: מחיר תוכניות השייט נע בין 130 ל260 יורו לאדם.
  • רוב ההפלגות יוצאות מנמל פיראוס, שכתובתו היא 10, Akti Miaouli str, Pireas 185 38, יוון
  • דרכי הגעה: הדרך הטובה ביותר להגיע לנמל פיראוס היא בעזרת קווי הרכבת התחתית M1 וM3
  • יש לברר ביחס לכל תוכנית שייט את זמן היציאה ואת מיקום רציף ההפלגה.