השכרת רכב באפלדורן (2024) – הנחה בלעדית ומידע מקיף

האם צריך לשכור רכב באפלדורן?

מרבית התיירים שמגיעים לאפלדורן מגיעים לימים מועטים בלבד. כל עוד אתם מטיילים בעיר עצמה, אין צורך בהשכרת רכב, אפילו להפך – הרכב יגביל ויעיק. ישנה בעיית חניה לא פעם, אזורים תיירותים אליהם לא מורשים להיכנס רכבים פרטיים, מה שהופך את התניידות עם רכב שכור לבעייתית ולא כדאית. מה גם שמומלץ להתנייד באפלדורן בתחבורה ציבורית וברגל. יחד עם זאת, מרבית התיירים בוחרים לצאת מהעיר לפחות ליום אחד למרחב סביב אפלדורן, ובמקרים אלו מומלץ מאוד לשכור רכב ליום או יומיים ולצאת איתו ליעדים מחוץ לעיר, אליהם פעמים רבות ההגעה עם תחבורה ציבורית אינה נוחה ואידיאלית ורכב שכור הוא הפתרון הטוב והנוח ביותר לעשות זאת.

חברות מומלצות להשכרת רכב באפלדורן

Rentalcars - זירת ההזמנה הגדולה ביותר בעברית

מאפשרים הזמנת רכב באפלדורן עם אפשרות ביטול בחינם ומערכת השוואת מחירים בעברית עם שירות לקוחות באנגלית. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב באפלדורן דרך חברת Rentalcars
🚗 אפלדורן - זוולסווג
🚗 אפלדורן - לנג' אמריקווג

←לחצו כאן להזמנה עם אפשרות ביטול
AutoEurope - שירות לקוחות מלא בעברית והנחה בלעדית לגולשי הכל על

הנחה בלעדית לגולשי הכל על של 10% ממחיר ההשכרה עם אפשרות ביטול חינם עד 48 שעות לפני מועד לקיחת הרכב ובמחירים תחרותיים ביותר במרבית ההשוואות שביצענו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב ברוטרדם דרך חברת AutoEurope
🚗 נמל תעופה רוטרדם
🚗 עיריית רוטרדם
🚗 מרכז העיר רוטרדם

←לחצו כאן להזמנה עם הנחה בלעדית
Ofran - שירות לקוחות צמוד בעברית

Ofran מצטיינת בשירות הלקוחות שלה, ונותנת מענה מקצועי ומהיר בעברית לאורך כל שלבי השכרת הרכב - משלב הזמנת הרכב ועד שמחזירים אותו. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב ברוטרדם דרך חברת Ofran
🚗 נמל תעופה רוטרדם
🚗 מרכז העיר רוטרדם

←לחצו כאן להזמנה עם שירות בעברית
Economybookings - זירת הזמנת רכבי הלואו קוסט הגדולה בעולם

מגוון אפשרויות רכבים ב בדגש על רכבי לואו קוסט. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב ברוטרדם דרך חברת Economybookings
🚗 נמל תעופה רוטרדם
🚗 תחנת רכבת רוטרדם
🚗 מרכז העיר רוטרדם

←לחצו כאן להצעות רבות לרכבי לואו קוסט
Discover Cars - פלטפורמת השוואה בינלאומית להשכרת רכב

מציעים מגוון רחב של ספקים ואת המחירים הנוחים ביותר מבין שאר פלטפורמות ההשוואה ב. למידע נוסף...

תחנות מרכזיות להשכרת רכב בסאן מלו דרך חברת Discover Cars
🚗 נמל תעופה רוטרדם
🚗 מרכז העיר רוטרדם
🚗 מזרח רוטרדם

←לחצו כאן להזמנה ממגוון גדול של ספקים

טיפים למציאת ההצעה הטובה ביותר להשכרת רכב באפלדורן

  • חשבו איפה אפשר לצמצם. תמיד חשוב להבין איזה רכב בדיוק אתם צריכים ובכך לא להוציא יותר מידי (ולחילופין לא להתנייד עם רכב חלש או קטן מידי). רכב עם הילוכים יהיה זול יותר, כך גם רכב קטן וכדומה (אם אתם זוג, רכב מקטגוריית “מיני” יכול להספיק לכם). אם אתם לא מטפסים יותר מידי להרים אין צורך ברכב גדול וחזק מידי. אם אתם יותר מזוג וכו’ אל תתפשרו על גודל הרכב ועוצמתו, זה יכול מאוד לפגוע לכם בטיול.
  • השתדלו להביא מכשיר ניווט (GPS) משלכם, להגיע עם חבילת גלישה או לקנות כרטיס סים מקומי. הוספת המכשיר על בסיס חברת ההשכרה יקרה מאוד! מצד שני לא מומלץ לנסוע באזור ללא מכשיר ניווט. בימינו כשלרוב האנשים יש סמטרטפון אפשר להשתמש די בקלות באפליקציות ניווט בפלאפון. המלצה שלנו- כדאי להוריד את האזור בו אתם מטיילים ״אופליין״ לאפליקציה כך שהוא יהיה זמין לכם גם אם אתם מסתובבים בלי כרטיס סים מקומי / בינלאומי. אפשרות אחרת היא להירשם לאחת מהחבילות לשימוש בוויז או גוגל נוויגטור ללא הגבלה.
  • בעונות התיירות (כלומר- בקיץ) – הזמינו מספיק זמן מראש. דגש זה הוא בעיקר לרכבים בעייתים כמו רכבי 4*4, קארוונים ורכבים גדולים. אם לא תזמינו מראש ישארו לכם מעט אופציות ותצטרכו לשלם מחיר מופקע. לעיתים גם לא תמצאו את הרכב אותו אתם רוצים. בעוד שבטיסות ברגע האחרון אפשר למצוא דילים, ומלונות ברגע האחרון הרבה פעמים תמצאו דילים מעולים – לרכב שכור כמעט אף פעם אין משמעות לרגע האחרון (פשוט יש מחיר שלחברות ההשכרה לא משתלם להשכיר את הרכב שלהם). מניסיון שלנו- אין הצדקה להזמנת הרכב בזמן החופשה עצמה, המחירים להשכרת רכב מיידית כמעט תמיד יקרים יותר ויכולתכם לבצע השוואת מחירים טובה נפגעת כאשר שוכרים רכב אחרי שמגיעים לאפלדורן.
  • נסו לתכנן את הטיסה שלכם בסופה של תקופה עמוסה (בסוף הקיץ, אחרי החגים הנוצריים), או בתחילת החורף. במילים אחרות, לפני ואחרי המוני התיירים. כך תשיגו דילים טובים גם לטיסות למלונות וגם לרכבים השכורים באפלדורן.
  • לקיחת רכב מתחנה אחת והחזרתו בתחנה שניה תלווה בתוספת תשלום. במידה ומדובר בשתי תחנות באותה עיר (למשל רכב שנלקח בשדה והוחזר במרכז העיר או להיפך) התוספת תהיה נמוכה. לקיחה והחזרה באותה מדינה, למשל לקיחת רכב באפלדורן והחזרתו באמסטרדם תלווה בתוספת יקרה יותר, כאשר התוספת הגדולה ביותר תהייה לקיחה והחזרה בשתי מדינות שונות, למשל החזרת הרכב בגרמניה. לעיתים עדיף להחזיר את הרכב בהולנד לעבור את הגבול למדינה השכנה ברכבת או תחבורה ציבורית לעיר שכנה ושם לקחת רכב אחר להמשך הטיול.

תחנות השכרת רכב באפלדורן

ישנם כמה אזורים בהם מרוכזות תחנות השכרת הרכב באפלדורן. אזורי השכרת הרכב המרכזיים אשר אליהם מגיעים מרבית התיירים הם בצפון אפלדורן ובדרום אפלדורן. בין חברות השכרת הרכב אשר מציעות רכבים באזורים אלו ניתן למנות את Hertz, Ensing Car Rental ו-Sixt. מומלץ לבחור את תחנת השכרת הרכב בהתאם לשעות הפעילות שלה (שימו לב כי לתחנות ההשכרה השונות יש לפעמים שעות פעילות שונות) ובהתאם למגוון הרכבים שמציעות.




דברים נוספים שכדאי לדעת על השכרת רכב באפלדורן

ברוב חלקי העיר ההתניידות נוחה ויש חניה, אך כאשר מתקרבים למרכז העיר והאזורים התיירותים באפלדורן יכולה להיות בעיית התניידות ובעיית חנייה – במיוחד בשיא עונת התיירות- ולכן מומלץ להחנות את הרכב באזורים פריפריאלים יותר ומשם להתנייד בתחבורה ציבורית. אפשרות נוספת היא לבחור מלון המציע גם חניה, אך קחו בחשבון שמלונות אלו לא פעם יקרים יותר ולעיתים גם דורשים תשלום נוסף בעבור החנייה. במידה ואתם מגיעים לאפלדורן עם רכב אנו ממליצים על חנייה בחניונים מוסדרים – גם מבחינת שמירה וביטחון על הרכב וגם על מנת להימנע מאפשרויות לקבל כנסות בשל חניה במקומות אסורים. אנו מציעים לבדוק את האפשרות לחנות בP+R Laan van de Mensenrechten ליד תחנת הרכבת ו-Q-Park Oranjerie במרכז העיר




המלצות למטיילים עם רכב שכור באפלדורן

  • שמרו על נהיגה במהירות המותרת! ישנן מכמונות מהירות, במיוחד בכבישים המחברים בין יעדים מתויירים במיוחד וערים מרכזיות. לא נעים ויכל לבאס מאוד כאשר מקבלים את הדוח הביתה אחרי שחוזרים מהחופשה.
  • לא מומלץ להיכנס לעיר עם רכב מאחר וישנה צפיפות רבה מה שמקשה על התניידות עם רכב, במיוחד במרכז העיר. בנוסף יש בעיות חניה ובחודשי הקיץ ובתקופות העומס קשה למצוא חניה וככל שמתקרבים למרכז העיר החניה הופכת יקרה יותר. על כן ההמלצה שלנו היא להגיע לחניות הנמצאות בחלקים הפריפריאלים יותר של העיר ומשם להמשיך את הביקור בתחבורה ציבורית
  • שימו לב כי מרבית תחנות השכרת הרכב בעיר עצמה אינן פתוחות ביום ראשון, ולכן כדאי לתכנן את זמן לקיחת והחזרת הרכב בהתאם.

שאלות נפוצות על השכרת רכב באפלדורן

בעיר עצמה אין צורך ברכב שכור וניתן להתנייד באופן נוח עם תחבורה ציבורית. השכרת רכב מומלצת רק במידה בה רוצים לצאת מהעיר למרחבים סביבה אליהם אין תחבורה ציבורית יעילה.

ההתניידות עם רכב באפלדורן אפשרית ויחסית נוחה כאשר מדובר באזורים פריפריאלים יותר, אולם ככל שמתקרבים למרכז העיר ההתניידות עם רכב נעשית מסורבלת יותר, ולכן לא מומלץ להגיע למרכז התיירותי של העיר עם רכב, אלא עם תחבורה ציבורית.

כאשר מדובר על האזורים הפריפריאלים יותר של אפלדורן אין בעיה מבחינת חניה, אולם ככל שמתקרבים למרכז חנייה נעשית בעייתית ויקרה יותר.

מפת תחנות השכרת רכב באפלדורן