1. עמוד הבית
  2. »
  3. תכנון חופשה עם הכל על
  4. »
  5. השכרת רכב בחו”ל – המידע שיחסוך לכם כסף וטעויות!
  6. »
  7. פאפם פאפם – ניטור והוזלת מחירי השכרות רכב בחו”ל | סקירת מומחים

פאפם פאפם – ניטור והוזלת מחירי השכרות רכב בחו”ל | סקירת מומחים

על חברת פאפם פאפם

במציאות של היום כבר לא מעט תיירים ישראלים, או תיירים בכלל, מזמינים רכב בשירות דיגיטלי ולא דרך סוכן כפי שהיה בעבר. לכן, רבים מהתיירים שהזמינו רכב לחופשה שלהם נתקלו בתופעה שיש שינוי רב בין מחירי הרכבים, הם משתנים לעיתים תכופות לפי היבטים של היצע וביקוש.

מצד אחד השינויים במחירי הרכב השכור אינם דרמטיים כמו שקורה בשוק המלונות או בשוק הטיסות בהם יש מחירי רגע אחרון, מאחר ובשוק השכרת הרכב יש מחירי בסיס מהם חברות ההשכרה השונות לא יורדות. לצורך העניין מלון יעדיף לפעמים להשכיר חדר בשליש מחיר ולא להשאיר אותו ריק, או שאתר כמו בוקינג יעדיף לעלות את המלון שהוא כבר שילם עליו מראש למחירי הרגע האחרון כדי לצמצם הפסדים, כך גם חברת תעופה כמו וויז אייר תעדיף למכור מושב בזול כי המטוס כבר טס בין כה וכה. אבל חברת השכרת רכב תעדיף שהרכב יעמוד מאשר להשכיר אותו במחיר מאוד נמוך. למרות זאת, ישנה עדיין תנודתיות רבה בין מחירים, כתלות בספקים שוניםסוג הרכב, שאלת הגיר (ידני או אוטומט) וכדומה. כדי להיות מסוגל לעקוב אחרי שינוי במחיר הרכב במספר ספקים יש לעקוב ולוודא תמיד שכל הפרמטרים שהוזכרו ורבים אחרים – זהים. וזה כבר הופך להיות מורכב לרוב התיירים, מה שמוביל לכך שרבים לא נהנים מהאופציה להחליף הזמנה יקרה שבצעו בהזמנה זולה יותר. למרות שרבים מהתיירים המזמינים היום רכבים לחופשה שלהם, מזמינים זאת עם אפשרות ביטול (בשירות של חברות כמו רנטלקארס, אפשרות ביטול יומיים לפני מימוש העסקה – זה הסטנדרט).

כאן נכנס לתמונה השירות של חברת פאפם פאפם.

סוכנויות להשכרת רכב בנמל התעופה של ולנסיה, מחירי השכרת הרכב דינמיים והרוב מפסידים מכך כסף (צילום מערכת)

חברת פאפם פאפם (הוגים כמו צופר של רכב ישן, כן שם קצת מוזר… אבל מסביר את הרעיון) הינה מיזם ישראלי שמטרתו היא ניטור והוזלה של מחירי השכרת רכב בחו”ל. בין אם החלטתם לשכור רכב בברצלונה, רומא, פריז או כל יעד אחר, מערכת החברה עוקבת אחר מחירי הצעות השכרת רכב זהות לשלך ומתריאה כאשר נמצאה הצעה טובה יותר וזולה יותר בעבור אותה ההזמנה שביצעת תוך שימת דגש על ההבדלים בין ההזמנות. השירות עושה בעבורכם את השוואת המחירים והמעקב אחרי עדכון המחירים מרגע ההזמנה, כך שתוכלו להזמין את הרכב אותו אתם רוצים, מחברת ההשכרה המועדפת עליכם, לשלוח אליהם את פרטי ההזמנה והם ידאגו למצוא לכם את העסקה הזולה ביותר עבורו. בפאפם פאפם מתייחסים לעלות ההשכרה הכוללת (כולל תוספות צפויות בדלפק, דמי מעבר גבול, ביטוחים וכו’) ולכן אין אותיות קטנות שיגררו תוספת למחיר בהצעה שתקבלו. אומנם מחקרי שוק שנערכו הראו שהרבה תיירים יעדיפו להימנע משירות כזה, מכיוון שעד שכבר בחרו רכב, שילמו ועברו את התהליך עד תומו, הם ימנעו מפתיחת ההזמנה ובחינת הצעה חלופית, אבל אנחנו חושבים עדין, שלהרבה תיירים שכן יחליטו להשקיע זמן ומחשבה, השירות של פאפם פאפם יכול להועיל. לכן בסה”כ אנו חושבים שזו אחת הדרכים הנוחות להוזלת מחירי השכרת הרכב בחופשה שלכם (על מגוון דרכים נוספות להוזלת השכרת רכבים בחו”ל תוכלו לקרוא כאן).

אתר פאפם פאפם (צילום מתוך אתר החברה)

למי לדעתנו השירות מתאים?

לדעתנו השירות מתאים למי שכבר החליט להזמין רכב בשירות דיגיטלי. אם אתה לקוח שלא פוחד מהזמנה באחת ממערכות הזמנת הרכבים השכורים, השירות של החברה יכול רק לעזור לך ולא יעלה לך עליות נוספת כלל. לדעתנו, מי שמעדיף שירות של סוכן, על כל המשתמע מכך (יתרונות וחסרונות שלא ניכנס אליהם פה) השירות של החברה פחות רלוונטי עבורו.

איך נעזרים בשירות של פאפם פאפם?

השימוש בשירות של פאפם פאפם הוא פשוט

  1. מבצעים את ההזמנה להשכרת הרכב באחת מהפלטפורמות המוכרות להשכרת רכבים (למשל זו של רנטלקאר) אם יש התלבטות על רכב תמיד אפשר להתייעץ איתנו במייל בשלב זה.
  2. שולחים אל פאפם פאפם את פרטי ההזמנה שביצעתם למייל הזה: hakolal@paapmpaapm.com.
  3. השירות מזהה השכרות זהות או במחיר נמוך יותר.
  4. במידה ונמצאה עסקה טובה יותר תקבלו התראה למייל עם כל הפרטים שעליכם לדעת על העסקה החדשה.
  5. אם תבחרו בהצעה החדשה תוכלו או לבחור לבצע את ההזמנה בעצמכם או שפאפם פאפם תבצע עבורכם הן את ההשכרה המוזלת, ולאחר שזו תאושר, גם את ביטול ההזמנה המקורית

יתרונות בשירות חברת פאפם פאפם

  1. השירות ניתן בחינם וללא התחייבות ולכן, למעשה, יכול רק לחסוף לכם כסף.
  2.  החברה מספקת שירות לקוחות בעברית שיעזור וילווה אתכם בתהליך ההשכרה כדי שיעבור ללא תקלות.
  3.  אם תבחרו בכך פאפם פאפם תבצע בעבורכם את כל התהליכים הבירוקרטיים הקשורים בביטול הזמנה קיימת וביצוע הזמנה חדשה.

חסרונות בשירות פאפם פאפם

אנו לא מכירים חסרונות רבים או תלונות כנגד החברה ולדעתנו השירות שהיא נותנת מצוין. אם אתם חושבים אחרת אנחנו כמובן נשמח לשמוע,השאירו תגובה