הסעה מאורגנת וכניסה לקאריבה אקווטיק

כרטיסים להסעה הלוך חזור מברצלונה וכניסה אל פארק המים קאריבה אקווטיק

טיול יום היוצא ממרכז ברצלונה אל קאריבה אקווטיק (Caribe Aquatic), פארק מים בנושא הקריביים המהווה חלק ממכלול עולם פורט אוונטורה. בפארק מגלשות מים, בריכות רבות, נהר, חופים, דקלים, מוזיקת רגאיי לטינית, וגם חנויות ומסעדות. בקאריבה אקווטיק נמצאת מגלשת הנפילה החופשית הגבוהה באירופה- King Khajuna וכמו כן רכבות טיוב, מירוץ מכוניות וכמו כן מתקנים לילדים.

שימו לב- פעילות זו היא תלויית עונה ולא זמינה אצל כל הספקים כל השנה. כדי לבדוק אם פעילות זו זמינה אצל ספק מסוים, לחצו על כפתורי ההזמנה ובדקו באתר ההזמנות. לעתים הכרטיס זמין אצל חלק מהספקים ואצל השאר לא.
כרטיסים להסעה הלוך חזור מברצלונה וכניסה אל פארק המים קאריבה אקווטיק

ישנן אפשרויות שונות ומגוונות לכרטיסי כניסה לפארק (הכוללים גם כרטיסים משולבים עם הפארקים השכנים פורט אוונטורה ופרארי לנד, אך האופציה עליה נפרט בעמוד זה היא הזמנת כרטיסים הכוללים הסעה ממרכז ברצלונה אל הפארק וחזרה.

סרטון המציג את פארק המים של פורט אוונטורה- הקאריבה אקווטיק

פרטים נוספים על הסעה וכרטיסים לקאריבה אקווטיק

הטיול כולל נסיעה של שעה וחצי לכל כיוון, באוטובוס ממוזג ונוח. עוזבים את ברצלונה בשעה 9 וחצי בבוקר, לבילוי שנמשך כ-12 שעות. מחיר הכרטיס כולל גם את הכניסה לפארק המים.




נקודת האיסוף: Calle Balmes nº5 שליד כיכר קטלוניה.
שימו לב כי יש להגיע עם דרכון או תעודה מזהה בכדי להנפיק את כרטיס הכניסה לפארק.

למי הכרטיס מתאים?

הכרטיס מתאים למשפחות עם ילדים קטנים (או עם סבתות וסבים), ולמי שלא רוצה להטרטר בתחבורה ציבורית. הוא מושלם למי שמוכן לשלם יותר בעבור הגעה קלה ונוחה אל הפארק ומעוניין להתחמק מכאב הראש של שילוב המטרו בתוך ברצלונה, הרכבת אל הפארק ואז הליכה רגלית. למי שפחות עצמאי בכל העניין של תחבורה ציבורית ורוצה פתרון קל ונוח.

הכרטיס לא מתאים לאלו שמעוניינים לחסוך ובעלי תקציב נמוך. במקרה זה, עדיף להזמין כרטיס לפארק בלבד, ולהגיע ברכבת (ניתן לרכוש ברכבת כרטיס הנחה הכולל את הנסיעה ברכבת הלוך חזור יחד עם הכניסה לפארק, ואז הנסיעה ברכבת היא כמעט חינם). אופציה זו מתאימה לדוגמא למטיילים שהם עצמאיים יותר ובשבילם ההתמצאות בתחבורה הציבורית היא קלה.
הכרטיס לא מתאים גם למי שמתכנן לשכור רכב בברצלונה (על מנת להגיע איתו לאתרים מחוץ לעיר ולהמשיך לערים אחרות), מפני שאז ההסעה מיותרת. למידע נוסף – השכרת רכב בברצלונה והשכרת רכב בספרד. הכרטיס גם לא מתאים למי שרוצה להגיע אל הפארק ליותר מיום אחד, מפני שאז מדובר בכרטיס עם מחיר כניסה יקר יותר, ואלו לרוב לא כוללים הסעות.

האם כרטיס ההסעה לפארק משולב עם פארקים אחרים?

הכרטיס הספציפי הזה לא משולב. אם ברצונכם בכרטיס הסעה שהוא גם משולב, ישנו כרטיס הכולל הסעה וכניסה לפורט אוונטורה ולפרארי לנד. אך כרגע אין לנו בהיצע כרטיסי הסעה שמשלבים את קאריבה אקווטיק עם פארקים נוספים.

רכישת כרטיסים עם אופציות שונות לפארקי פורט אוונטורה




המלצות "הכל על"

  • ניתן לשכור לוקרים בפארק המים בתשלום נוסף במקום. זהו פתרון מצוין לחפצי ערך כמו ארנק ופלאפונים, שלא רוצים להשאיר עם התיקים כאשר הולכים למתקני המים.
  • שימו לב כי יש להגיע לנקודת האיסוף 15 דקות לפני השעה הנקובה.
  • כרטיס זה אינו כולל כניסה לפארקי השעשועים פורט אוונטורה ופרארי לנד, אם ברצונכם להכנס גם אליהם, כדאי לרכוש כרטיס משולב, ובכלל במקרה כזה מומלץ כרטיס ליומיים ולא ליום (הכרטיס הנוכחי הוא ליום בלבד, ואלו של יומיים הם יקרים יותר).
  • אל תשכחו להביא כובע! רוב הפארק לא מוצל והשמש קופחת בקיץ.
  • למי שחושב על השכרת רכב לטובת נסיעה לפארק, זו אופציה לא רעה (יש חניה מסודרת בפארק ודי גדולה אם כי לא זולה), אך אנו ממליצים עליה רק למי שמטייל מחוץ לעיר באתרים נוספים ולא רק בפארק (פשוט לטובת נסיעה לפארק לדעתינו יותר יעיל להשתמש בשירות זה של הסעה הלוך ושוב).
  • ישנה אופציה ללון באחד מהמלונות שבפארק ובכך להרוויח בו ביקור של יומיים (חלק מהדילים במלונות גם מציעים כניסה חינם לפארק ביום הצ’ק אין / צ’ק אווט). למי שמתכנן זאת, אופציית ההסעה אינה מועילה.
  • בכל מקרה, מומלץ להזמין לפארק כרטיסים מראש (או כחבילה עם הסעה, או רק כרטיסי כניסה), זה יחסוך לכם המתנה בתור שלעיתים יכולה להיות ארוכה.
  • קחו בחשבון שבכל דרך בה תבחרו לנסוע לפארק, הנסיעה היא לא קצרה – הפארק מרוחק כ-120 ק״מ מהעיר. לכן מומלץ להתארגן מבעוד מועד לנסיעה שכזו (אוכל, שתייה וכדומה).
  • הסעה וכניסה לפארק כלולות בכרטיס האטרקציות של ברצלונה, לכן אם אתם מתכננים להגיע לאטרקציות נוספות מהכרטיס, כדאי לשקול רכישה שלו.

מגלשות מים בפארק קוסטה קאריבה אקווטיק (צילום: Ana Santibañez, ברשות הכלל)

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו ברצלונה למטיילים – Barcelona for travelers

  • מי יודע מהי הדרך הקלה/מהירה להגיע מברצלונה לפארק המים פורט אוונטורה בעיירה סאלו?
    • רכבת. נסיעה של שעה ו 26 דקות. שים לב לרכבת חזרה. יש ישירה ויש מאספת. במאספת צריך להחליף בדרך רכבת. והנסיעה מעל שעתיים וקצת. עוד משהו, אין בתחנת רכבת איפה לקנות כרטיסי רכבת. אז חשוב לקנות כרטיסים הלוך חזור. זה עולה 17.5 אירו. לפארק עצמו אסור להכניס אוכל ושתיה. אז חבל להיסחב עם תיקים. אם אתם בקרוב שם. לקחת בחשבון שחם מאוד. ואין הרבה צל. אז כובע זה מצרך חשוב.
  • איפה יש פארק מים לילדים?
    • פורט אוונטורה
      מהמםםם
    • פארק אוונטורה במרחק שעה מברצלונה
      • איך הוא
        • מושלם שווה את הנסיעה וצמוד אליו יש פארק מים
  • מישהו יודע אולי על לונה פארק
    או פארק מים חמים בעיר או באזור
    רוצות ללכת היום ?

  • היי… פארק מים שווה ? איפה יש ומה עלות כניסה ?
    • פורט אוונטורה קאריבה אקווטיק, יש כשעה וחצי דרומית לברצלונה.
    • יש את איליה פנטזיה בקוסטה בראוה ויש את קאריבה אקווטיק שהוא חלק מהמתחם של פורט אוונטרה באזור טארגונה. בליניקים תמצאי מידע מפורט ודרכי הגעה.

מפה

[wpgmza id=”1″ cat=”1″ marker=”41″ zoom=”17″]