תצפית אדג’, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Edge at Hudson Yards

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בניו יורק וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן תצפית אדג’, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לתצפית אדג’: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

תצפית אדג’ בכמה מילים

תצפית אדג’ (Edge at Hudson Yards) מציעה תצפית מיוחדת על העיר ניו-יורק ממרפסת של אחד מגורדי השחקים הגבוהים ביותר בעיר, והיא נחשבת כיום לתצפית הפתוחה הגבוהה ביותר בחצי הכדור המערבי. מדובר במרפסת מיוחדת בצורה משולשת עם רצפה שקופה הבולטת מגג הבניין בקומה ה-100 ומציעה למבקרים לצפות בניו-יורק מגובה של 335 מטרים. התצפית נפתחה במרץ 2020,ומאז נהייתה אטרקציה מאוד פופולארית בקרב תיירים וזכתה לתגובות וביקורות נלהבות ממבקרים.

תצפית אדג ניו יורקהמרפסת בתצפית בנויה בצורת משולש ונמצאת כ335 מטרים מעל הקרקע (צילום: Hypnotoad78, רישיון)

מה עושים בתצפית אדג’

תצפית אדג’ היא מרפסת דק ייחודית הבולטת מתוך גורד השחקים “30 האדסון יארד” (30 Hudson Yards) בקומתו ה-100 בגובה של 335 מטר! אך זה לא הכל, במרכז התצפית נמצאת רצפת זכוכית שניתן לעמוד עליה ולצפות בנוף המרהיב שמתחתיה. מעל מרפסת הדק, קיימת קומה נוספת של תצפית גבוהה יותר שמציעה נוף פנורמי של 360 מעלות וממנה אפשר לצפות על קו הרקיע האייקוני של ניו יורק, מערב ניו ג’רזי ומדינת ניו יורק. התצפית על גג פתוח, בעלת עיצוב מיוחד עם קצה משולש היוצא מהבניין ומעניק תחושה כאילו אתם תלויים באוויר. בימים יפים ובהירים אפשר לראות משם כ-130 ק”מ לכל הכיוונים. המעליות שייקחו אתכם לתצפית ב-52 שניות מציעות גם מיצג מולטימדיה מהנה עוד לפני שבכלל תגיעו לתצפית.

בנוסף, בקומה 101 תוכלו גם למצוא מסעדה, בר וחלל אירועים. בנוסף, מעל האדג’ ישנו ה- City Climb, זהו טיפוס הבניין החיצוני הגבוה בעולם, המהווה חווית הרפתקאות אווירית מיוחדת במינה. City Climb מאתגר את המטפסים לעלות על הקצה החיצוני של הבניין, ולהישען החוצה מהפלטפורמה החיצונית בפסגת גורד השחקים להרפתקה האולטימטיבית.

בתצפית אדג' תחשפו לנוף פנורמי מטריף של 360 מעלות על  ניו יורקבתצפית אדג’ תחשפו לנוף פנורמי מטריף של 360 מעלות על ניו יורק

כרטיסים והגעה לתצפית אדג’

יש מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים לתצפית אדג’ ורבים מהמבקרים לא יודעים מהו הכרטיס המתאים עבורם. בעמוד זה ננסה לענות לכם על כך. מאחר וזהו אחד האתרים העמוסים ביותר בניו יורק, מומלץ להזמין מראש כרטיסים כך שלא תצטרכו להמתין בתור הארוך בקופות הכרטיסים. בנוסף, יש לציין כי ילדים מתחת לגיל 5 זכאים לכניסה חינם לאדג’.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס כניסה כללי (General Admission) כולל כניסה לאדג’ ותמונת מזכרת דיגיטלית. עלות הכרטיס למבוגר (גיל 61-12) היא 47.91 דולר, לילד (גיל 6-11) 42.46 דולר ולקשיש (62+) 45.73 דולר. כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין לבקר באטרקציה זו בלבד.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס המשלב אטרקציות נוספות

New York Sightseeing Day Pass הוא כרטיס עם מבחר של למעלה מ-100 אטרקציות חיצוניות לביקור. עם כרטיס זה ניתן לחסוך עד 50% מעלויות הביקור באטרקציות במנהטן. זהו כרטיס המתאים לאנשים שרוצים לראות את כל מה שיש לניו-יורק להציע. עלות הכרטיס למבוגר (גיל 13+) היא 144 דולר ולילד (גיל 12-3) 113 דולר.

להזמנת כרטיס זה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיסים באתר הרשמי

כרטיס הכניסה הכללי (General Admission) עולה למבוגר (גיל 61-12) היא 38 דולר, לילד (גיל 6-11) 33 דולר ולקשיש (62+) 36 דולר. הכרטיס כולל כניסה לאדג’ ותמונת מזכרת דיגיטלית.

כרטיס אחר הוא כרטיס כניסה גמיש (FLEX PASS), הכולל כניסה לתצפית, תמונה דיגיטלית, וזמני כניסה גמישים בתאריך שנבחר. עלות הכרטיס למבוגר (גיל 61-12) היא 58 דולר, לילד (גיל 6-11) 53 דולר ולקשיש (62+) 56 דולר.

לבסוף, ישנו כרטיס קבלה מהירה (EXPRESS ADMISSION). כרטיס זה כולל כניסה לאדג’, תמונה דיגיטלית, שעות כניסה גמישות לתאריך שנבחר ועדיפות בתורים ובמעליות. עלות הכרטיס למבוגר (גיל 61-12) היא 88 דולר, לילד (גיל 6-11) 83 דולר ולקשיש (62+) 86 דולר. יש לציין כי כרטיס כניסה ל- city climb עולה 185 דולרים וזמין לגילאי 13+ בלבד.

דרכי הגעה לתצפית אדג’

לתצפית אדג’ מומלץ להגיע בתחבורה ציבורית מאחר והיא מאוד נגישה בניו-יורק ומשום שניו-יורק היא עיר מאוד פקוקה ועמוסה. ברכבת התחתית ניתן להגיע ברכבת התחתית את קו מספר 7- זהו הקו הראשי להדסון יארדס, המתחבר לטיימס סקוור. ניתן לקחת גם את קווי קווי A, C, E, 1, 2, 3.

באוטובוס ניתן לקחת את קווי M34-SBS, M12 ו-M11 העוצרים במרחק של כמה דקות הליכה, וגם את קווי M4, M5, M6, M7, M34, Q42.

ברכבת, תחנת פן (Penn) נמצאת שני רחובות מזרחה בין 31st ו-West 33rd Streets ו- 8th Avenueו 7th. ניתן לקחת את רכבות Amtrak, LIRR, New Jersey Transit, and PATH.

הזמנת כרטיסים לתצפית אדג' - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ לכל המשפחה להגיע ולבקר בתצפית אדג’.
  • מומלץ להשקיע בביקור בין 45 דקות לשעה.
  • מומלץ לשלב את ביקורכם בתצפית אדג’ עם ביקור בגן חיות סנטרל פארק (Central Park Zoo) או מוזיאון 9/11 הקרובים למקום.
  • דרך ההגעה הנוחה למקום היא תחבורה ציבורית. העיר ניו-יורק איננה ידידותית לרכבים פרטיים.
  • כל המשפחה יכולה ליהנות מהריגוש שבביקור ב-Edge. ילדים מתחת לגיל 12 חייבים בליווי מבוגר במהלך ביקורם. ילדים בני 5 ומטה אינם זקוקים לכרטיס ויכולים לבקר באדג’ בליווי בעל כרטיס מבוגר.
  • בקרבת תצפית אדג’ יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל התצפית ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Courtyard New York Manhattan/Midtown West אשר ממוקם במרחק של 200 מטרים מתצפית אדג’. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Four Points by Sheraton Manhattan Midtown West אשר ממוקם במרחק של 250 מטרים מהתצפית. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • ישנם כרטיסים מוזלים לילדים עד גיל 13 ולקשישים מעל גיל 62. ילדים מתחת לגיל 5 נכנסים בחינם. בנוסף, בקניית כרטיס New York Sightseeing Day Pass ניתן לחסוך עד 50% מעלויות הביקור באטרקציות של ניו-יורק.
  • למרות שהמקום מאובטח, בניו יורק ישנם הרבה כייסים ולכן כדאי לשמור היטב על חפציכם ולהחזיק אותם קרוב אליכם.
  • כדאי להימנע מלהגיע למקום עם רכב מאחר והעיר ניו יורק עמוסה ופקוקה.

שאלות ותשובות

ביקור בתצפית אדג' מומלץ לכל המשפחה.

מומלץ לבקר בתצפית אדג' בימים יפים ובהירים בהם ניתן לראות את הנוף בצורה המיטיבית.

כדאי להשקיע בביקור בין 45 דקות לשעה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 22:00-10:00 מדי יום.
  • מחיר כניסה: עלות כרטיס הכניסה הבסיסי למבוגר (גיל 61-12) היא 38 דולר, לילד (גיל 6-11) 33 דולר ולקשיש (62+) 36 דולר.
  • כתובת:
    30 Hudson Yards, New York, NY 10001
  • דרכי הגעה:
    ברכבת התחתית קו מס’ 7 וקווי A, C, E, 1, 2, 3.
    באוטובוס קווי M34-SBS, M12, M11, M4, M5, M6, M7, M34, Q42.
    או רכבת לתחנת פן (Penn). ניתן לקחת את רכבות Amtrak, LIRR, New Jersey Transit, and PATH.
  • קישור לאתר הרשמי