סוהו, ניו יורק – המדריך המקיף ביותר בעברית | SoHo

סוהו בכמה מילים

סוהו (Soho), ראשי תיבות של דרום רחוב יוסטון (South of Houston Street), היא שכונה תוססת הממוקמת בלב מנהטן, ניו יורק. סוהו, הידועה בארכיטקטורה היסטורית, אזורי קניות מגוונים ואפשרויות ההסעדה הטרוגניות, היא יעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. מרחובותיה המרוצפים, מבני הברזל היצוק ועד לבוטיקים היוקרתיים ובתי הקפה האופנתיים שלה, סוהו מציעה חוויה ייחודית ומסוגננת המשלבת היסטוריה עם תחכום מודרני. בין אם אתם מחפשים ביקור בחנויות אופנה שונות, ארוחה טעימה או מפלט תרבותי, סוהו הוא המקום המושלם לשקוע ברוח העיר ניו יורק. לסוהו יש היסטוריה עשירה שתחילתה בסוף המאה ה-17, ועד תחילת המאה ה-19 עם המהפכה התעשייתית, סוהו הפכה מרכז תעשייתי שוקק, מוקפת מפעלים, מחסנים ועסקים קטנים. עם זאת, באמצע המאה ה-20, הונה של סוהו החל לרדת, מכיוון שרבים מעסקי הייצור עזבו את העיר והאזור הפך נטוש יותר ויותר. רק בשנות ה-60 וה-70 החלו להיכנס לאזור אמנים ומוזיקאים, הנמשכו למרחבי הלופט הגדולים, והזולים ולהיסטוריה העשירה של השכונה. עם הזמן, סוהו הפכה כמרכז לאמנויות ותרבות הבוהמה, ומשכה אליו אמנים, ומעצבים ואופנה מרחבי העולם. כיום, סוהו היא אחת השכונות האופנתיות ביותר בעיר ניו יורק, הידועה באפשרויות קניות, אוכל ובילוי זוהרים. למרות הפיכתה משכונת פועלים ליעד קניות יוקרתי, סוהו שמרה על קסמה ההיסטורי, כאשר רבים מהמבנים המקוריים מברזל יצוק ורחובות המרוצפים באבן עדיין שלמים, בזכות עבודות שימור מוקפדות.

הריצוף המיוחד ברחובות סוהו, מעניק חוויה ייחודית המשלבת בין היסטוריה למודרנההריצוף המיוחד ברחובות סוהו, מעניק חוויה ייחודית המשלבת בין היסטוריה למודרנה

מה עושים בסוהו

סוהו, מציעה שפע של חוויות תרבות, קניות ואוכל למבקרים. הדרך הטובה ביותר לחוות את השכונה היא לחקור אותה ברגל ולספוג את האופי הייחודי של השכונה האייקונית הזו, בעיר ניו יורק. הנה הצעות לכמה מהדברים הטובים ביותר לעשות בשכונה: סוהו ידועה בחנויות האופנה היוקרתיות שלה, עם מותגי בעלי שם עולמי ובוטיקים עצמאיים הממוקמים לאורך ברודווי וברחובות הצדדיים. הדרך האינטרקטיבית ביותר לספוג את חוויית הקניות, למעוניינים ומעוניינות, היא סיור בן שלוש שעות עם מדריך מוסמך, בעקבות הסדרה ׳סקס והעיר הגדולה׳, לכרטיסים לחצו כאן.

חובבי האומנות יוכלו לחקור את הגלריות לאמנות, מאחר ובסוהו יש סצנת אמנות עכשווית משגשגת, עם גלריות רבות המציגות יצירות של אמנים מקומיים ובינלאומיים. גולת הכותרת של השנים האחרונות בסוהו הוא המוזיאון לאמנות עכשווית, המציג תערוכות חדשניות ומיצבים מעוררי השתאות. בקרו ברובע ההיסטורי של סוהו יצוק ברזל, שכונה זו היא ביתם של רבים מבנייני הברזל היצוק האייקוניים של ניו יורק, הנחשבים לאוצרות אדריכליים מרשימים. מכיוון וההיסטוריה של סוהו כל כך עשירה מומלץ להצטרף לסיור מודרך כדי ללמוד על הארכיטקטורה באיזור, ומשמעותה התרבותית. ניתן להזמין כרטיס לסיור של שעתיים בליווי מדריך מוסמך, המשלב ביקור בצ׳יינה טאון, איטליה הקטנה וסוהו, בלחיצה כאן.

לאחר שעות של צבירת חוויות תוכלו להיטען, שכן, סוהו מציעה מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, ממסעדות יוקרה ועד בתי קפה נינוחים. בנוסף, השאירו השאירו אנרגיה בגוף ומקום בבטן לאחר שקיעת השמש, מכיוון שסוהו ידועה בסצנת הברים והמועדונים מלאי החיות שלה, המציעה מגוון אפשרויות לבידור ובילוי.

בסוהו מגוון רחב של חנויות בוטיוק ומותגים המעניקים חווית שופינג יוקרתיבסוהו מגוון רחב של חנויות בוטיוק ומותגים המעניקים חווית שופינג יוקרתי

לינה בסוהו

מטיילים הבוחרים ללון בסוהו, בעצם זוכים לשהות בלב ניו יורק ובכך מוודאים שתהיה להם גישה קלה למרבית האטרקציות שמציעה העיר, ואף להרגיש כמשתתפים בסרט בזכות האטמוספירה המרגשת בשכונה. מרבית המלונות באיזור סוהו, מדורגים כארבעה וחמישה כוכבים, ידועים בשירותים מפוארים ומיקום מרכזי המספק גישה נוחה לחלקים אחרים של העיר. אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים היוקרתי סוהו גרנד (Soho Grand Hotel), על מלון הבוטיק עם דירוג של חמישה כוכבים סיקסטי סוהו (SIXTY Soho).




המלצות "הכל על" למבקרים בסוהו

  • ניתן לבקר בסוהו, ניו יורק לאורך כל השנה, אך הזמן הטוב ביותר לבקר בו תלוי בהעדפות ובתחומי עניין אישיים. במהלך האביב (מרץ עד מאי), הטמפרטורות מתונות ומזג האוויר נוח לחקר העיר. זוהי תקופה פופולרית עבור מבקרים, שכן מזג האוויר אידיאלי לפעילויות חוצות והעיר בשיא פריחתה. הקיץ (יוני עד אוגוסט), הוא זמן עמוס בסוהו, עם מזג אוויר חם וימים ארוכים, מה שהופך אותו לזמן פופולרי עבור תיירים, על כן מומלץ להיערך בהתאם ולתכנן את הטיול מראש, מכיוון שזו גם עונה עמוסה לאירועים, פסטיבלים ופעילויות חוצות. הסתיו (ספטמבר עד נובמבר), הוא זמן נהדר לבקר בסוהו, עם טמפרטורות קרירות יותר ועלוות שלכת יפה. זוהי גם תקופה פופולרית לאירועי אמנות ואופנה, כמו גם לקניות ולסעודה. החורף (דצמבר עד פברואר), בסוהו יכול להיות קריר, אבל זו גם תקופה קסומה בשנה, עם אורות וקישוטים לחג, ופעילויות פנימיות כמו קניות, אוכל ותיאטרון.
  • ביקור בסוהו, יכול להיארך בין 2-3 ימים, תלוי בתחומי העניין האישיים ובקצב הנסיעה הרצוי.
  • בשל מיקומה המרכזי של סוהו מבקרים רבים בוחרים לחקור גם שכונות סמוכות כמו גריניץ’ וילג’ (Greenwich Village), ובניין האמפייר סטייט (Empire State Building)
    אלה המעוניינים להרחיק קצת יותר יכולים לחקור את מנהטן התחתונה וברוקלין, כמו גם מוסדות תרבות כמו מוזיאון המטרופוליטן לאמנות (The Metropolitan Museum) והמוזיאון לאמנות מודרנית (Museum Of Modern Art). יעדים אלו מציעים פרספקטיבה ייחודית על העיר ומספקים חווית טיול מלאה.
  • ההתניידות בסוהו, נוחה מאוד הודות למיקומה המרכזי והגישה לתחבורה ציבורית כמו רכבת המטרו והאוטובוסים. בנוסף נוח ונעים לצעוד ברחבי השכונה במיוחד כי גובלת בשכונות אטרקטיביות אחרות, או להתנייד באמצעות אופניים שכורים וכמובן ניתן גם להשתמש בשירות מוניות.
  • מומלץ לא להתנייד בסוהו עם רכב.
  • סוהו ידועה בשוק האמנים והפשפשים הצבעוני של השכונה, זה הוא שוק חיצוני זה כולל שילוב של פריטי וינטג’ ועבודת יד, בגדים, תכשיטים ואמנות, והוא פתוח בימי שבת וראשון. לקראת החגים הנוצריים, חג המולד ופסחא מומלץ לבקר בשוק החגים של יוניון סקוור (The Union Square) בסוהו. בשוק תוכלו להתפעל ממבחר רחב של מתנות בעבודת יד, אוכל אופייני לעונה וקישוטי חג. הוא פתוח מסוף נובמבר עד סוף דצמבר בחג מולד, מסוף סוף מרץ עד סוף אפריל בחג הפסחא, ומציע אווירה חגיגית, מה שהופך אותו למקום מצוין למצוא מתנות ייחודיות ולטעום אוכל ומשקאות מקומיים במהלך עונת החגים.
  • סוהו, כל כולה, ידועה בבוטיקים היוקרתיים, במותגי המעצבים ובחנויות הדגל שלה, מה שהופך אותה ליעד פופולרי לקניות.

סרטון על סוהו

תשובות לשאלות נפוצות

מומלץ להשקיע בין יום ליומיים בעבור ביקור בשכונת סוהו המפורסמת, וכמובן יותר, אם מתכננים לצאת ממנה לבקר בשכונות נוספות ברחבי ניו יורק.

הסתיו והאביב הן העונות המומלצות ביותר לחופשה בסוהו, אז העיר ניו יורק, והשכונה, יחסית לא מלאה תיירים ומזג האוויר נוח, אך ניתן כמובן להגיע ולהנות מהחופשה לאורך כל השנה.

ביקור בסוהו, ניו יורק מומלץ למי שנהנה מאמנות, תרבות, קניות, אוכל וחיי לילה.