מאדאם טוסו לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Madame Tussauds

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בלוס אנג’לס כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במאדאם טוסו לוס אנג’לס בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למאדאם טוסו לוס אנג’לס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מאדאם טוסו לוס אנג’לס בכמה מילים

מאדאם טוסו לוס אנג’לס (Madame Tussauds) הינו מוזיאון שעווה הממוקם בהוליווד, קליפורניה, ארה”ב. המוזיאון נמצא בקרבה לשלט ההוליווד, אולפני יוניברסל הוליווד, מוזיאון ה- Los Angeles Country Museum of Art ולגן החיות של לוס אנג’לס. המוזיאון בלוס אנג’לס הינו אחד מבין מוזיאוני מאדאם טוסו ברחבי העולם, כאשר הראשון מבינהם נפתח כבר לפני יותר מ-200 שנה. מאז, ביקרו במוזיאונים מיליונים רבים של בני אדם. מוזיאון מאדאם טוסו מחולק למספר אזורים אשר בכל אחד מהם ישנן דמויות שעווה מעולמות אחרים ומתקופות שונות. תוכלו להצטלם עם הדמויות ולהרגיש את אבק הכוכבים.

בין האזורים השונים תוכלו למצוא את אזור גיבורי MARVEL, אזור דמויות פופ אייקוניות, אזור שבו נמצאות דמויות ה-A-LIST המפורסמות ביותר, אזור עם דמויות מהסרטים ועוד. מעבר לאזורים אלו, ניתן לצפות בסרט MARVEL ב- 4-ממדים, לעשות סלפי באזור המיועד ומעוצב לכך, לבקר בסט הצילום של התכנית של ג’ימי קימל (Jimmy Kimmel) ולהתארח אצלו בתכנית ועוד.

מה עושים במוזיאון מאדאם טוסו לוס אנג’לס

מוזיאון מאדאם טוסו מחולק למספר אזורים שונים, אשר כל אחד מהם מאופיין בתקופה אחרת או בדמויות מעולמות שונים. המשותף לכל האזורים הוא כי הם מכילים דמויות מוכרות ואהובות, כך שכל המבקרים יוכלו למצוא חלק מהדמויות האהובות עליהם. באזור מסיבת ה-A-LIST, תוכלו לעלות על השטיח האדום ולהצטלם עם הכוכבים הגדולים מעולם המוזיקה, הקולנוע והטלוויזיה, ובהם דה רוק (the rock), אנג’לינה ג’ולי, דמי לובאטו, אריאנה גראנדה ועוד. באזור דמויות הפופ האייקוניות תוכלו להופיע עם הזמרים המוכרים והמוכשרים, ובהם מייקל ג’קסון, ביונסה וליידי גאגא. באזור ההוליווד תוכלו לפגוש מקרוב את הדמויות מעולם הקולנוע, ובהם מרלין מונרו, צ’רלי צ’פלין, ג’ודי גרלנד, פרד אסטר ועוד.

באזור סרטי ה-MARVEL תוכלו לפגוש את גיבורי העל מהסרטים האהובים ולהצטלם עימם. בין דמויות ה-MARVEL תמצאו את קפטן אמריקה, ספיידרמן וטוני סטארק. אזור נוסף הינו ה-making movies בו תוכלו להחשף למאחורי הקלעים של הסרטים וללמוד את הליך הכנתם. באזור המערב הפרוע תרגישו בסט צילום אמיתי למדיי, בו תשמעו את קולות הסוסים וקרבות היריות. באזור האחרון בו ניתן לבקר במוזיאון מאדאם טוסו לוס אנג’לס הינו אזור הקלאסיקה המודרנית, בו תוכלו לפגוש את דמויות הקולנוע העכשווי והסטים המוכרים. בנוסף לביקור באזורים אלו, תוכלו לצפות בסרט מרוואל ב-4 ממדים, להתארח בתכנית של ג’ימי קימל, להצטלם סלפי על רקעים מעוצבים ולחזור לשנות ה-90 בחדר שינה המעוצב ברוח התקופה.

כרטיסים למאדאם טוסו לוס אנג’לס

כרטיסי למוזיאון מאדאם טוסו

ישנם מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים למוזיאון מאדאם טוסו, כתלות באופי הטיול והאטרקציות הנוספות בהן תרצו לבקר.

כרטיס כניסה בודדת למאדאם טוסו

כרטיס הכניסה למוזיאון מאדאם טוסו כולל אפשרות ביקור בכלל האזורים במוזיאון ובמוצגים האינטראקטיביים. הכרטיס כולל אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה. הכרטיס מומלץ למי שמעוניין לבקר במוזיאון מאדאם טוסו בלבד ולא באטרקציות נוספות בלוס אנג’לס.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיס כניסה למוזיאון מאדאם טוסו ולארוחה בהארד רוק קפה (Hard Rock Cafe)

כרטיס כולל כניסה למוזיאון מאדאם טוסו וביקור בכלל האזורים שבמוזיאון. כמו כן, הכרטיס כולל ארוחת צהריים או ערב בקפה הארד רוק, באותו היום בו תבקרו במוזיאון מאדאם טוסו. הכרטיס כולל אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני ההגעה, ואפשרות לעקוף את התור. הכרטיס מומלץ עבור מי שמעוניין לבקר במוזיאון ובנוסף להנות מאוכל ואווירה טובה.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיס “Go City”- כניסה חופשית לאטרקציות נבחרות בלוס אנג’לס

כרטיס כניסה למעל מ-40 אטרקציות מרכזיות בלוס אנג’לס, ובהם מוזיאון מאדאם טוסו. הכרטיס כולל אפשרות ביטול בחינם עד ל-24 שעות לפני. ישנן מספר אפשרויות בכרטיס זה, כתלות באורך תוקף הכרטיס בו אתם מעוניינים (1-7 ימים), כך שעבור כל אחת מהאפשרויות המחיר שונה. ברכישת כרטיס ל-3, 5 או 7 ימים, תקבלו בנוסף לכרטיס אותו תרכשו, גם כרטיס לאלפני יוניברסל בהוליווד. רכישת כרטיס זה מומלצת עבור מי שמעוניין לבקר במספר אטרקציות בלוס אנג’לס.

לרכישת כרטיס זה עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים למאדאם טוסו

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ לכלל הגילאים, מילדים ועד מבוגרים.
  • הביקור במוזיאון מאדאם טוסו מומלץ בעיקר בשעות הבוקר, בהן עומס המבקרים קטן יותר. כמו כן, הביקור יכול להעשות בכל עונות השנה כיוון שמדובר במתחם סגור.
  • כדאי להשקיע בביקור במוזיאון מאדאם טוסו לפחות שעה וחצי.
  • מומלץ לחבר את הביקור במוזיאון מאדאם טוסו עם ביקור בשלט הוליווד או עם שדרות הוליווד.
  • מומלץ להגיע למוזיאון מאדאם טוסו בתחבורה ציבורית ולהימנע מהגעה ברכב בשל עומסי התנועה בעיר.
  • ישנם מקומות לינה רבים בסביבת המוזיאון. אנו ממליצים על מלון Loews Hollywood Hotel בזכות מיקומו המרכזי ורמת השירות בו. כמו כן, אנו ממליצים על מלון Coco loft Free parking בזכות מיקומו והתמורה הטובה למחיר.
  • מומלץ להימנע מהגעה עם רכב למוזיאון מאדאם טוסו.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון השעווה מומלץ למשפחות עם ילדים ולמבקרים שמעולם לא היו במוזיאוני שעווה, במיוחד אנשים שמתעניינים בעולמות הפוליטיקה, המוזיקה והקולנוע.

מומלץ מאוד לבדוק את שעות הכניסה באתר המוזיאון מפני שהן משתנות מיום ליום ומחודש לחודש.

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון השעווה כשעתיים וחצי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי ראשון- חמישי: 18:00-10:00, ימי שישי-שבת: 20:00-10:00
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, עלות מחיר כניסה הינה 30 אירו.
  • כתובת: 6933 Hollywood Blvd, Hollywood, California 90028
  • ניתן להגיע למוזיאון מאדאם טוסו ברכב פרטי, בהליכה רגלית ובתחבורה ציבורית:
    • רכב פרטי- יש לפנות ימינה בשדרות הוליווד ומיד לאחר מכן לפנות שוב ימינה ל-Orange Drive שם תראו את החניון. יש לשים לב כי החניון הינו בתשלום נוסף.
    • הליכה רגלית- ניתן להגיע למוזיאון ברגל. המוזיאון ממוקם בפינת שדרות הוליווד- Orange Drive.
    • מטרו- ניתן להגיע בקו האדום של המטרו לתחנת Hollywood/Highland ומשם ללכת ברגל כ-3 דקות.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.madametussauds.com/hollywood/