שלט הוליווד, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hollywood Sign

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בלוס אנג’לס במגמת עליה, ובהתאם לכך גם הביקוש לאטרקציות המבוקשות ביותר. לכן, אם אם מתככנים להצטרף לאחד הסיורים הפופולאריים, למשל סיור לשלט הוליווד, מומלץ להזמין מקום בסיור לפחות כמה ימים מראש, שכן הסיורים מתמלאים במהירות, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לסיור לשלט הוליווד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שלט הוליווד בכמה מילים

שלט הוליווד נמצא בלוס אנג’לס, קליפורניה, ארה”ב. אותיות השלט ממוקמות, מאז שנת 1923, על הר לי (Mount Lee) שבאזור Beachwood Canyon. שלט הוליווד נמצא בסמיכות יחסית לתצפית כוכבים (Griffith Observatory), גן החיות של לוס אנג’לס (LA Zoo), מוזיאון ה- Autry, תאטרון (Greek Theatre) ועוד. שלט הוליווד מוכר לרובנו מהתרבות הפופלרית- סרטים, סדרות טלוויזיה, סרטוני מוזיקה, משחקים ועוד. השלט משתרע על פני כ-107 מטרים וגובהו כ-14 מטרים. במקור, השלט הוצב על- ידי קבוצת הנדל”ן של הוליווד, אך במהרה הפך לחלק מתדמית המקום כמרכז של תעשיית הבידור. בשנת 1973, בשל מצבו הרעוע, ורצונם של התושבים לשמר את אותיות השלט שהפכו לאייקון המקום, הוקמה קרן אשר תאפשר את שיפוצו. בזכות זאת, השלט הוכרז כאנדרטה היסטורית-תרבותית. כיום, “קרן שלט הוליווד” אחראית לתחזוקת השלט ושיפוצו, הובלת קמפיינים, תמיכה באירועי תרבות קהילתיים והוליוודים, כמו גם לתחזוקתו במדיות החברתיות.

הר לי העצום עליו ממוקמות אותיות השלטהר לי העצום עליו ממוקמות אותיות השלט

מה עושים בשלט הוליווד

ישנן מספר אפשרויות לביקור בשלט הוליווד, ובהן הליכה רגלית ותצפית לעבר השלט. ראשית, קיימת אפשרות להגעה לקרבת אותיות השלט באמצעות הליכה רגלית. קיימים מספר מסלולים, ברמות קושי משתנות, כך שחלק מהם מתאימים בעבור פעוטות, ילדים ומבוגרים. ההליכה במסלולים המוסדרים מטעם קרן שלט ההוליווד פתוחים מהזריחה ועד השקיעה, במהלך כל ימות השנה.

המסלול הראשון הינו ה-Hollywood Sign Tour Express וההליכה בו אורכת כשעה וחצי. במסלול זה ניתן ליהנות מנוף מדהים על כל האזור בזמן קצר יחסית ויחד עם זאת לחוות את החוויה במלואה. תזכו לראות את המקומות בהן צולמו סצנות אייקוניות בסרטים כמו “בחזרה אל העתיד”, “באטמן” ועוד..

המסלול השני הינו ה- The Official Hollywood Sign Hike וההליכה בו אורכת כ-3 שעות. בהליכה במסלול זה תהנו מנופים יפים ותצפית על מרחבים עוצרי נשימה. תעברו סיור מודרך מרתק על ידי מדריך מקומי מקצועי על ההיסטוריה של הוליווד ותוכלו לעבור אפילו במרחק נגיעה מהשלט.

המסלול השלישי הינו ה-Hollywood Sign Walking and Pictures Tour ומשך ההליכה בו הינה כשעתיים וחצי. בהליכה במסלול זה תוכלו להנות מנופים ותצפיות מדהימות על לוס אנג’לס, בהן תוכלו להצטלם בליווי של שחקן הוליוודי מפורסם ממנו תזכו לשמוע סיפורים וחוויות בלעדיות על הוליווד.

אפשרות נוספת לתצפית הינה באמצעות שירות האוטובוסים של DASH, הפועל בכל ימות השבוע, כל 15-20 דקות, כתלות בשעת היציאה, כך תוכלו להנות מהנופים שיש למקום להציע, ללא הצורך בהליכה רגלית.

המרחבים העצומים הנשקפים משלט הוליוודהמרחבים העצומים הנשקפים משלט הוליווד

כרטיסים לשלט הוליווד

שלט הוליווד הוא לא רק סמל של תעשיית הקולנוע האמריקאי והעולמי, הוא גם אטרקציה נורא פופולארית ומבוקשת בעבור מבקרים המגיעים לאזור לוס אנג’לס. לכן, הביקוש לסיורים שונים אליו מאוד גבוה ומומלץ להזמין אליהם כרטיסים מראש, בעיקר בחודשי הקיץ העמוסים.

אפשרויות רכישת הכרטיסים לשלט הוליווד מגוונות, ותלויות בהעדפות שלכם:

 

כרטיס לסיור – Hollywood Sign Tour Express

כרטיס לסיור מודרך באנגלית שאורכו כ-שעה וחצי.
הכרטיס מתאים למי שרוצה ליהנות מהידע של מדריך מקומי מוסמך, הן במסלול ההליכה והן מבחינת ידע היסטורי בזמן קצר ביחס לסיורים אחרים. 

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן.

 

כרטיס לסיור – The Official Hollywood Sign Hike

כרטיס לסיור מודרך באנגלית שאורכו כ-3 שעות עם אפשרות לצילום מלפני השלט ומאחוריו.
הכרטיס מתאים למי שרוצה להגיע עד לשלט עצמו ולהצטלם עימו, ובנוסף, להנות ממדריך מקומי מוסמך ומהידע שלו.

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5)- לחצו כאן.

 

כרטיס לסיור – Hollywood Sign Walking and Pictures Tour

כרטיס לסיור מודרך באנגלית שאורכו כ-2.5 שעות אשר מלווה בשחקן מפורסם.
הכרטיס מתאים למי שרוצה ליהנות מסיור מודרך ולגעת באבק הכוכבים.
להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לשלט הוליווד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ למשפחות ומטיילים. ניתן להתאים את אופי הביקור לרמת הקושי הפיזי אותו תרצו לחוות בביקורכם. כמו כן, במשך הזמן אותו שתרצו להקדיש לביקור בשלט או לתצפית עליו.
  • מומלץ לבקר במקום כשמזג האוויר מאפשר ראות טובה, כמו גם, מאפשר אווירה המתאימה לטיול רגלי במידה והינכם רוצים בכך.
  • זמן הביקור המומלץ משתנה כתלות באופי הביקור. המסלולים הרגליים אורכים כ2-3 שעות, לעומת נקודות התצפית, עבורן מומלץ להקדיש כשעה.
  • מומלץ לשלב את הביקור בשלט הוליווד עם תצפית גריפית’ (Griffith Observatory), גן חיות (L.A Zoo) ותאטרון גריק (Greek theatre).
  • מומלץ להתאים את אופי הביקור בשלט הוליווד לאופי המשפחה. לדוגמא, עבור משפחות עם ילדים אשר מסוגלים ואוהבים ללכת מרחקים ארוכים, מומלץ לטפס רגלית לשלט באחד מהמסלולים המוצעים.
  • ההגעה לשלט הוליווד יכולה להעשות בתחבורה ציבורית (בשילוב עם אוטובוס DASH) או באמצעות רכב פרטי וחנייה באחד החניונים המוצעים באזור.
  • מומלץ לבדוק את מזג האוויר בכדי להערך בהתאם מבחינת מסלולי ההליכה הרגלית. יש להערך מבחינת כמות מים ואוכל, כמו גם, מבחינת לבוש תואם את מזג האוויר הצפוי.
  • באתר הרשמי של שלט הוליווד ישנן הערות ייחודיות לתאריכים ספציפיים. מומלץ להתעדכן כאשר מתקרבים ליום הטיול המתוכנן.

שאלות ותשובות

הביקור מומלץ עבור משפחות ומטיילים אשר מחפשים לשלב מסלולי הליכה עם תצפית על אחד מהיעדים האייקונים המוכריםמתי מומלץ לבקר בשלט הוליווד? ביותר.

הזמן המומלץ לביקור משתנה לפי מזג האוויר.

מומלץ להשקיע בביקור בשלט הוליוווד בין שעה (עבור תצפית בלבד) לשלוש שעות (עבור טיול רגלי).

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: מסלולי ההליכה פתוחים מההזריחה עד השקיעה (כמו פארק גריפית’) לאורך כל השנה
  • מחיר כניסה: נכון לשנת 2023, הביקור בשלט הוליווד אינה כרוכה בתשלום, אלא אם תרצו להצטרף לסיור מודרך. זאת מלבד הנסיעה באוטובוס DASH אשר כרוכה במחיר סמלי של 25/50 סנט (ילדים/ מבוגרים בהתאמה).
  • כתובת: Los Angeles, CA 90048-9998
  • ניתן לקחת אוטובוס DASH לתצפית גריפית’, אשר ממנה תוכלו לתצפת על השלט. כמו כן, ניתן להגיע ברכב פרטי ולחנות אותו במספר חניונים הנמצאים בקרבת מקום (רובם בחינם).
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.hollywoodsign.org/