יוניברסל סטודיו הוליווד, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והאם כדאי לבוא לבקר? | Universal Studios Hollywood

עדכון אפריל, 2024

כמות התיירים בלוס אנג’לס והאזור בשבועות הקרובים במגמת עלייה, מה שמוביל לעומס באטרקציות המבוקשות ביותר כמו יוניברסל סטודיו הוליווד - מגמה שתגיע לשיאה בחודשי הקיץ. לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש ליוניברסל סטודיו הוליווד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

יוניברסל סטודיו הוליווד בכמה מילים

יוניברסל סטודיוס הוליווד (Universal Studios Hollywood) הוא פארק שעשועים עצום ומפורסם שהנושא שלו הוא אולפני הקולנוע של הוליווד, והוא ממוקם בפאתי לוס אנג’לס בקליפורניה. הרעיון המקורי שמתוכו נולד הפארק היה להציע למבקרים סיורים באולפנים המקוריים של חברת יוניברסל ועם הזמן האתר התפתח לכדי פארק שעשועים שמציע שלל מתקנים, הרפתקאות, אטרקציות וחוויות. בפארק המבקרים יכולים לחזות בסצנות קולנועיות שקמות לתחייה ולחוות את האפקטים המרהיבים שמאפיינים את הסרטים ההוליוודים המוכרים. יש שם שלל מתקני שעשועים מלהיבים כמו רכבות הרים לצד אטרקציות נוספות כמו בתי קולנוע, חנויות, מסעדות ודוכני אוכל. הפארק המרשים הזה מספק למבקריו הצצה למקום שבו נעשים הסרטים הידועים ביותר בהוליווד וכיצד מפיקים אותם. ניתן למצוא שם גם אטרקציות אקסטרימיות ומלהיבות וגם מידע מעניין על עולם הקולנוע. המקום מאוד מגוון מבחינת הדברים שאפשר לעשות כך שניתן לתכנן את הביקור בהתאם לרצונות ולצרכים הספציפיים שלכם.

 

מה עושים ביוניברסל סטודיוס הוליווד

הפארק יוניברסל סטודיוס הוליווד עמוס בדברים לעשות ולראות וניתן לבלות שם זמן רב מבלי למצות לחלוטין את כל חלקיו. אפשר למצוא שם מתקני אקסטרים מלהיבים, סיורים מעניינים, חנויות נושא שונות שמייצרות חווית שופינג ייחודית, בתי קולנוע, חוויות מולטימדיה ששולחות את המשתתפים להרפתקאות ומשימות ועוד. הפארק מחולק לאולפנים שונים שכל אחד מהם הוא בנושא אחר מעולם הקולנוע. החוויה מעוצבת כך שהמבקרים יפסעו לתוך העולם המרגש של הפקת הסרטים ויקבלו הצצה מרתקת וחוויתית לעשייה מלאת האקשן של הוליווד. הכניסה למתחם מובילה לרחוב ראשי רחב ידיים שיש בו חנויות, מסעדות ובתי קפה. הרחוב הראשי מוביל לשער הכניסה הראשי לאולפנים שהמבקרים פוסעים אליהם על גבי שטיח אדום הוליוודי קלאסי ובדרך מתרשמים מפסל גדול של הסמל של האולפנים- כדור הארץ. בפארק יש מתקני שעשועים בכל מיני דרגות אקטסרים שונות, חדרי משחקים ומולטימדיה ותצוגות של בובות, מכוניות וחלקי תפאורה שהשתתפו בסרטים.

כניסה ליוניברסל סטודיוס

כניסה ליוניברסל סטודיוס, מומלץ לקנות כרטיסים מראש  (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על).

העולמות ביוניברסל סטודיוס הוליווד:

עולם הקסמים של הארי פוטר (The Wizarding World of Harry Potter™)- מעוצב בתור המקומות האייקונים ביותר של עולם הקסמים כמו טירת הוגוורטס הקסומה בה פוגשים בייצורי קסם ונבלים אפלים, או העיירה הוגסמיד בה יש שלל חנויות וסימטת דיאגון שם אפשר להינות ממשקה בירצפת מכושף. תמצאו שם גם מתקני אקסטרים וחוויות הרפתקה אינטראקטיביות.

במטת הוגסמיד בעולם של הארי פוטר

סמטת הוגסמיד בעולם של הארי פוטר (צילום: HarshLigh)

סופר נינטנדו וורלד (SUPER NINTENDO WORLD™)- עולמם של משחקי המחשב הקלאסיים והאהובים כמו סופר מריו ונינטנדו. המתקנים שבעולם הזה מכניסים את המבקרים ישר לתוך משחקי המחשב המוכרים לצד מריו, לואיג’י ושאר הדמויות המפורסמות. בין היתר יש שם את אזור ממלכת הפטריות (Mushroom Kingdom) שמעוצב כמו המשחק סופר מריו ומכיל את כל הלוקיישנים המוכרים שבעיצוב המשחק המקורי ומכניס לחווית משחק עם אתגרי מפתח מהנים.

עולם סופר נינטנדו (צילום: Benoît Prieur )

עולם פארק היורה (Jurassic World)- מכניס את המבקרים לעולם הקדום והפראי של הדינוזארים בצורת חוויה אקסטרימית של מתקנים ותפאורה. במתחם יש כמה חוויות אדירות כמו הדמייה של קרב בין דינוזאורים עצומים שנראים ממש חיים והצצה למאחורי הקלעים של הפקת הסרט פארק היורה במתקן שעשועים (Jurassic World – The Ride). בנוסף יש שם מתקני אקסטרים, אזור משחק מושקע לילדים בשם DinoPlay, מסעדה ובר קוקטיילים.

עולם המים (WaterWorld)- המבקרים יכנסו למסע הרפתקני של אקשן בעולם שמוצף במים ובדרך יתמודדו עם שלל משימות מתאגרות בעזרת המתקנים המהנים של המתחם.

חווית החיים הסודיים של חיות המחמד (The Secret Life of Pets: Off the Leash)- חווית מולטימדיה הרפתקנית מהעולם של הסרט שמובילה את המשתתפים במסע מהנה בעקבות הדמויות האהובות. החוויה היא משחק אינטראקיבי באמצעות אפליקציה בנייד שמוליך את המבקרים ברחבי הסט המושקע של ניו יורק לפי הסרט. מתאים מאוד לילדים.

The Simpsons Ride

The Simpsons Ride (צילום: Valley2city)

המתקן של משפחת סימפסון (The Simpsons Ride™)- רכבת הרים שמצאת באזור המעוצב כספרינגפילד וחוויה שלמה עם הדמויות המוכרות מהסידרה.

בית הקולנוע דרימוורקס מציג קונג פו פנדה (DreamWorks Theatre Featuring Kung Fu Panda)- בית הקולנוע הזה מציע חווית צפייה שאין כמותה בעזרת טכנולוגיות חדשניות שיוצרות אטרקציה רב-חושית. תתכוננו לצפות בסרט המוכר והאהוב קונג פו פנדה בצורה חדשה לגמרי.

חווית הסרט מהיר ועצבני (Fast & Furious – Supercharged)- חוויה שתכניס את המבקרים לעולם ההרפתקני של הדמויות מסידרת סרטי האקשן הפופולארית בו יוצאים יחד למרדף מכוניות במהירות מטורפת.

אזור המכוניות של מהיר ועצבני

עולם המיניונים (Despicable Me Minion Mayhem)- שם המבקרים מצטרפים למיניונים השובבים ברפתקה משותפת משוגעת במהלכה הם הופכים בעצמם למיניון מן המניין ומבקרים בכל המקומות המוכרים מהסרט. מתאים מאוד לילדים.

חווית תלת המימד קינג קונג (King Kong 360 3-D)- חווית אקסטרים בטכנולוגית תלת מימד במהלכה המבקרים נקלעים לקרב בין קינג קונג לדינוזאור טי-רקס.

המתקן נקמת המומיה (Revenge of the Mummy – The Ride)- מעוצב כמו קבר מצרי עתיק ומעביר את מי שמעז להיכנס חווית אקטסרים מלהיבה של אימה בחשכה מוחלטת.

סיור הסטודיו (The World-Famous Studio Tour)- סיור של כשעה באחד מהסטים הוותיקים והמפורסמים ביותר בהוליווד שמעוצב בצורת עיר והיה אחד מפרויקטי הבנייה הגדולים ביותר בעולם הקולנוע. הסיור כלול בכרטיסי הכניסה הבסיסיים לאתר.

מתקן הרובוטריקים (TRANSFORMERS™: The Ride-3D)- חווית תלת מימד עוצרת נשימה הלקוחה מסרט האקשן רובוטריקים. הטכנולוגיה המתקדמת והאינטראקטיבית של המתקן יוצרת אטרקציה שאין כמותה.

אזור הרובוטריקים

אזור הרובוטריקים  (צילום: prayitno)

כרטיסים ליוניברסל סטודיוס הוליווד

קיימים כמה סוגים שונים של כרטיסים ליוניברסל סטודיוס ואפשר לבחור בהתאם לסוג החוויה בה מעוניינים. ישנם כרטיסים בסיסיים שמקנים גישה לכל האולפנים והאטרקציות שבפארק והם האפשרות הזולה ביותר לביקור מלא במקום. אפשרות נוספת היא כרטיסי אקספרס שכוללים הטבה של דילוג על התור בכניסה למתקנים- מתאים מאוד למי שמעדיף לחוות את הביקור ללא המתנות ארוכות בתורים. עבור מי שמעוניין למצות לחלוטין את הביקור ביוניברסל סטודיוס מומלץ לשקול לרכוש כרטיסי VIP שכוללים שלל הטבות מפנקות שמשדרגות מאוד את החוויה הכללית במקום.

כרטיס כניסה בסיסי

כולל כניסה לכל האטרקציות וחוויות במקום וסיור Behind-The-Scenes Studio. זוהי האפשרות הזולה ביותר שכוללת את כל גולות הכותרת של הפארק מבלי לפספס כלום. מתאים למי שמעוניין באופציה זולה ללא הטבות מיוחדות.

  • דרך האתר טיקטס בעלות של החל מ-144 דולר (האתר מציע הנחה לגולשי הכל על על ידי הזנת קוד קופון HAKO5).
  • דרך האתר גטיורגייד כולל אפשרות לביטול בחינם וכניסה נוספת ביום למחרת, בעלות של 106.5 דולר. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לבלות בפארק יותר מיום אחד.

כרטיס אקספרס

מקנה עלייה מהירה אחת לכל האטרקציות והמתקנים בפארק ומאפשר להינות מבילוי מהנה ללא המתנה ארוכה ומייגעת בתורים. כולל מדריך אנושי שילווה אתכם בביקור באתר ויסייע למצות את החוויה בצורה האופטימלית ויספק מידע מעניין ומועיל. דרך טיקטס בעלות של 199 דולר. אפשרות זה מתאימה במיוחד למי שמעוניין לייעל את הביקור ולקבל עזרה בהנגשה והתמצאות ברחבי הפארק לצד העשרה מורחבת ומעניינת בנוגע למידע על האתר.

כרטיסי VIP

כרטיסי VIP מקנים את כל ההטבות של הכרטיס הבסיסי בנוסף להמון הטבות VIP נוספות כמו גישה ללאונג’ VIP מפנק, חנייה וכניסה פרטית ללא תור, גישה בלתי מוגבלת לכל האטרקציות במקום, סיורים מיוחדים, ארוחת בוקר וארוחת צהריים גורמה, מדריך אנושי ועוד. אפשרות זו מתאימה מאוד למי שמעוניין למקסם לחלוטין את חווית הביקור בפארק ולזכות להינות מהשירותים והפינוקים השווים ביותר שיש, כולל ייעול הזמן על ידי דילוג על התורים. כרטיסי הVIP הם הדרך האולטימטיבית למצות לחלוטין את הביקור.

כרטיסים משולבים

כרטיס שכולל כניסה ליוניברסל סטודיוס וכניסה לאתר נבחר נוסף. האתר טיקטס מציע אפשרות לשילוב עם מוזיאון מאדאם טוסו הוליווד (Madame Tussauds Hollywood)- מוזיאון בובות שעווה, במחיר של החל מ-152 דולר, או מוזיאון עולם האשליות לוס אנג’לס (World of Illusions Los Angeles) בו יש תערוכות מרהיבות של תעתועי עיניים בטכנולוגיות תלת מימד מתקדמות, במחיר של החל מ-150 דולר. כרטיס משולב יכול להתאים למי שמעוניין לבקר ביוניברסל סטודיוס ובאטרקציה גדולה נוספת באזור משום שהוא כולל את כל הסידורים הדרושים לביקור בשני מקומות בחבילה אחת.

הגעה ליוניברסל סטודיוס

על מנת להגיע ברכב יש לנסוע בכביש US-101 N ולצאת בUniversal Studios Blvd. כדאי לדעת שהחנייה בתשלום. כדי להגיע בתחבורה ציבורית יש לנסוע במטרו Red Line ולרדת בתחנת Cahuenga / Universal Studios ואז לחצות את הכביש לכניסה לפארק שנמצא ממול.

לינה באזור יוניברסל סטודיו

זה לא מרכז העיר, אבל מי שמגיע לאזור עם רכב, מי שמחפש את הקרבה לפארקים הגדולים ולא לדאון טאון זה אזור מאוד נוח ללינה.  למי שמחפש לינה באזור הפארק, באזור של יוניברסל סטודיוס הוליווד יש מבחר נהדר של מקומות אירוח מצוינים. בין המלונות המומלצים ביותר ניתן למצוא את מלון הבוטיק טנג‘רין (The Tangerine – a Burbank Hotel) שמציע חדרים בעיצוב מודרני, ארוחת בוקר קונטיננטלית בחינם, בריכה מחוממת ועוד. מלון טנג’רין ממוקם כ-2 ק”מ מהפארק כך שאפשר להגיע ברגל או לנסוע כ-10 דקות ברכב. גם המלון הנהדר Sheraton Universal נמצא ממש בסמוך ליוניברסל סטודיוס במרחק קצרצר של 600 מטר ואפשר להגיע ממנו ברגל, לכן מומלץ למי שהגיע לביקור ללא רכב פרטי. יש בו חדרים נוחים, בריכה וחדר כושר. אפשרות פופולארית נוספת היא המלון לואוז הוליווד (Loews Hollywood Hotel) המציע חדרים אופנתיים עם נוף לגבעות הוליווד, בריכה וטרסה על הגג ומבחר מסעדות במתחם. לואוז הוליווד נמצא בהוליווד הייטס (Hollywood Heights) במרחק של כ-4 ק”מ מהפארק ואפשר להגיע ברכב או בתחבורה ציבורית בקלות. המלון הילטון לוס אנג’לס – יוניברסל סיטי (Hilton Los Angeles-Universal City) הוא מומלץ גם כן וניצב כ-5 דקות הליכה מהאולפנים, הוא מציע חדרים מרווחים ויש בו בית קפה נאה וייחודי עם תיקרה וקירות מזכוכית. עבור מי שמעוניין להתארח באכסנייה או הוסטל מומלץ ללון Orange Drive Hostel, שם ניתן למצוא חדרים פרטיים או מעונות, לאונג’ משותף, שירותי כביסה ולוקרים. ההוסטל ממוקם בהוליווד הייטס ואפשר להגיע ממנו בתחבורה ציבורית. כדאי להזמין באתר בוקינג שמאפשר ביטול בחינם וכך תוכלו להישאר גמישים במהלך הטיול.

מומלץ לקרוא עוד בנושא תחת לינה בלוס אנג’לס ולינה למשפחות בלוס אנג’לס.

הזמנת כרטיסים ליוניברסל סטודיו הוליווד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור ביוניברסל סטודיוס מומלץ לחובבי הרפתקאות, חוויות אקשן, פארקי שעשועים ועולמות הסרטים והקולנוע. יכול להתאים מאוד למשפחות עם ילדים או קבוצות חברים.
  • הזמן המומלץ לביקור בפארק הוא בתקופת החורף המאוחר (פברואר-מאי), אז הפארק פחות עמוס במבקרים. כדאי להימנע מחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) ומתקופת חג המולד (סוף דצמבר).
  • מומלץ להשקיע בביקור ביוניברסל סטודיוס כיום שלם.
  • אפשר לחבר את הביקור ביוניברסל סטודיוס יחד עם פארקי שעשועים אחרים שנמצאים באזור כמו דיסנילנד לוס אנג’לס  או לגולנד (LEGOLAND). בנוסף ישנם מוזיאונים חוויתיים ומעניינים כמו מוזיאון מאדאם טוסו הוליווד (Madame Tussauds Hollywood) או מוזיאון עולם האשליות לוס אנג’לס (World of Illusions Los Angeles). לדעתנו אף אחת מהטרקציות הללו אינה כדאית לביקור באותו יום ביחד עם האולפנים, אבל בהחלט למשפחות המגיעות לאזור יש הרבה אופציות (מומלץ לקרוא את העמוד שלנו על לוס אנג’לס למשפחות).
  • למגיעים עם ילדים ממש קטנים ומתלבטים אם יש להם מה לעשות בפארק, למשפחות עם ילדים קטנים מומלץ לבקר בSuper Silly Fun Land- אזור שמתאים לכל הגילאים ויש בו אזורי משחק ומתקנים ידידותיים לקטנטנים. חוויה נוספת שמתאימה לילדים היא Despicable Me Minion Mayhem- עולם המיניונים בו יוצאים להרפתקה מהנה עם הדמויות מהסרטים. מומלץ גם לבקר בחווית החיים הסודיים של חיות המחמד (The Secret Life of Pets: Off the Leash). בנוסף אפשר להינות מחיפוש הדמויות האהובות מהסרטים שמסתובבות ברחבי הפארק ולבלות איתן.

שאלות ותשובות

הביקור ביוניברסל סטודיוס מומלץ לחובבי הרפתקאות, חוויות אקשן, פארקי שעשועים ועולמות הסרטים והקולנוע. יכול להתאים מאוד למשפחות עם ילדים או קבוצות חברים.

הזמן המומלץ לביקור ביוניברסל סטודיו הוליווד הוא בתקופת החורף המאוחר (פברואר-מאי), אז הפארק פחות עמוס במבקרים. כדאי להימנע מחודשי הקיץ (יולי-אוגוסט) ומתקופת חג המולד (סוף דצמבר).

מומלץ להשקיע בביקור ביוניברסל סטודיוס כיום שלם.

יוניברסל סטודיוס הוליווד מתאים למטיילים בכיסא גלגלים, הרוב המוחלט של האטרקציות והמתקנים מונגשים וכך גם כל רחבי הפארק.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של הפארק נתונות לשינויים ויש לוודא באתר הרשמי מראש.
  • המחיר של כרטיסי הכניסה ליוניברסל סטודיוס נע בין 107 דולר לכרטיס בסיסי ל-350 דולר לכרטיס VIP לאדם. המחירים משתנים בהתאם למה שכלול בחבילה.
  • כתובת: 100 Universal City Plaza, Universal City, CA 91608.
  • על מנת להגיע ליוניברסל סטודיוס ברכב מכיוון לוס אנג’לס יש לנסוע בכביש US-101 N. כדי להגיע בתחבורה ציבורית יש לנסוע במטרו ולרדת בתחנת Cahuenga / Universal Studios ואז לחצות את הכביש לכניסה לפארק שנמצא ממול.