אקווטיקה אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Aquatica Orlando

עדכון אפריל, 2024

כמות התיירים באורלנדו והאזור בתקופה זו במגמת עלייה, והדבר מורגש בעומס באטרקציות המובילות כמו אקווטיקה אורלנדו - מגמה שתלך ותתגבר ככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, כדי להימנע מתור לרכישת כרטיסים בכניסה שיכול להיות משמעותי בסופי השבוע, מומלץ להזמין כרטיסים מראש. להזמנת כרטיסים מראש לאקווטיקה אורלנדו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווטיקה אורלנדו בכמה מילים

אקווטיקה אורלנדו (Aquatica Orlando) הוא פארק מים הממוקם באורלנדו, פלורידה. הפארק, הפתוח כל השנה, מציע לכם להנות מיום רטוב ונעים באטרקציות השונות הכוללת מגוון אטרקציות מים , לרבות מגלשות מים, נהר עצל ובריכת גלים. כמו כן, יש גם מספר אזורים לילדים, כולל אזור משחקים עם מגלשות מים קטנות יותר ובריכה רדודה. בנוסף לטיולים במים, יש בפארק גם מספר תערוכות של בעלי חיים, כולל לגונה שבה המבקרים יכולים ליצור אינטראקציה עם דולפינים.
אקווטיקה אורלנדו מהווה יעד מהנה ומרגש שמציע משהו לכל אחד, מחובבי ריגושים שרוצים לטייל במים ועד למשפחות המחפשות יום רגוע בשמש. אם אתם באזור אורלנדו ומחפשים דרך מרגשת ומהנה לבלות את היום, ביקור באקווטיקה אורלנדו היא בחירה מצוינת.

אקווטיקה אורלנדו בפארק מגוון רחב של אטרקציות רטובות, מגלשות מים, בריכות ועוד (צילום: Brian Marshall, רישיון)

מה עושים באקווטיקה אורלנדו

בפארק אקווטיקה באורלנדו תוכלו להנות ממגוון פעילויות מים ואטרקציות מהנות.
ממגלשת “אומאקה רוקה”, תוכלו להנות מפניות במהירות גבוהה ושני קטעי חצי צינור במגלשת “הטוויסטר של טאסי” תוכלו לגלוש כל הדרך למטה דרך מנהרה וסדרה של פיתולים וכן להנות ממתחם נוסף, בו ארבע מגלשות שונות לבחירה. לבסוף תוכלו להנות מRaa’s Rapids, טיול מים בתנועה מהירה עם פיתולים וסיבובים ומWalhalla Wave, בריכת גלים גדולה עם גלים בגובה של עד שישה מטרים. כמו כן, לרשותם של משפחות בעלות ילדים קטנים קיים אזור משחקים עם מגלשות מים קטנות יותר ובריכה רדודה לילדים צעירים. בנוסף לפעילויות המים, באקווטיקה אורלנדו יש גם מספר תערוכות של בעלי חיים, כולל לגונה שבה המבקרים יכולים לשחק עם דולפינים. בפארק יש גם מספר אפשרויות ארוחות, לרבות מגוון עמדות אוכל ושתייה וכן מספר מסעדות.

כרטיסים לאקווטיקה אורלנדו

לאלו המעוניינים לבקר באקווטיקה אורלנדו, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש דרך האינטרנט, מה שיחסוך לכם זמן יקר של עמידה והמתנה בתור לקופות בכניסה, אשר לעיתים עשוי להיות ארוך ומייגע. מחירו הרשמי של כרטיס כניסה בודד לפארק הוא 67.98 דולר, אך ניתן לרכוש כניסה בודד לפארק בהנחה מהמחיר המקורי.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה לפארק אקווטיקה אורלנדו בעלות של כ193 שקלים (52.5 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס, עם קבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. הכרטיס מתאים למי שמעוניין להזמין כרטיס מראש לפארק ולחסוך את התור לרכישת הכרטיסים בקופות, ולאלו המגיעים לאורלנדו ומטיילים בה, ללא הישארות ממושכת בעיר.

לאלו המעוניינים באטרקציות נוספות:

  • כרטיס משולב המציע כניסה לאקווטיקה אורלנו וכניסה מהירה לגטורלנד, פארק שעשועים התנין בעלות של כ276 שקלים (81 דולר) לאדם. עם כרטיס זה תוכלו להנות מחוויה יוצאת דופן ולהכיר מגוון חיות בר מקומיות כגון פומות, בובקטים, נחשים, טרנטולות, תוכים, צבים וכמובן תנינים וכן להנות מיום חוויתי בפארק המים האטרקטיבי.  לרכישת הכרטיס, עם קבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים בחוויה נוספת ומעניינת וכן לאלו המעוניינים לחסוך בתשלום על כרטיס בודדים.
  • כרטיס המציע כניסה לאקווטיקה אורלנדו ואפשרות לשלב יחד עם עוד אטרקציות ופארקי מים, בעלות התחלתית של כ333 שקלים (90 דולר) לאדם. לפרטים נוספים ורכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול החינם, לחצו כאן. שימו לב מחיר זה יקר מהרגיל, אנו ממליצים על הכרטיס לאלו המעוניינים בחוויה נוספת של פארקי מים. לאלו המעוניינים, בכניסה רק לאקווטיקה אורלנדו, תוכלו למצוא מחירים זולים יותר.

הזמנת כרטיסים לאקווטיקה אורלנדו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • אקווטיקה באורלנדו הוא פארק מים מומלץ למבקרים בכל הגילאים. בפארק מספר אטרקציות מים המותאמות לילדים, כמו גם טיולים מרתקים למבוגרים. בנוסף לפעילויות המים, יש בפארק גם מספר תערוכות של בעלי חיים, כולל לגונה שבה המבקרים יכולים ליצור אינטראקציה עם דולפינים, מה שהופך אותו ליעד נהדר עבור משפחות ואוהבי בעלי חיים. כמו כן, שימו לב כי חלק מהאטרקציות במים באקווטיקה אורלנדו עשויות להיות מגבלת גובה או גיל, נאו ממליצים בדוק את אתר האינטרנט של הפארק לפני הביקור.
  • אורלנדו היא יעד תיירותי פופולרי, ואקווטיקה אורלנדו יכולה להיות צפופה למדי במהלך שיא עונת התיירות, שנמשכת מסוף דצמבר עד תחילת אפריל וכוללת חגים כמו חופשת האביב וחג הפסחא. אם אתם מעדיפים לבקר כשהפארק פחות צפוף, מומלץ לתכנן את הטיול שלכם במהלך עונת החוץ. כמו כן, פלורידה ידועה במזג האוויר החם והשמשי שלה, ואקווטיקה אורלנדו פתוחה כל השנה. עם זאת, מזג האוויר יכול להיות חם ולח למדי במהלך חודשי הקיץ, כך שאם אתם מחפשים להימנע מהחום, מומלץ לבקר במהלך החודשים הקרירים יותר.
    בנוסף, לאקווטיקה אורלנדו יש מספר אירועים מיוחדים במהלך השנה, כולל חגיגות חגים ובידור חי. אם אתם מעוניינים להשתתף באחד מהאירועים הללו, כדאי להתעדכן באתר האינטרנט של המקום ולתכנן את הטיול בהתאם.
  • כמות הזמן המומלצת לבילוי באקווטיקה אורלנדו תלויה במספר גורמים, כולל תחומי העניין האישיים של כל מבקר ומספר האטרקציות שירצה לחוות.
    לאלו המעוניינים לחוות את כל האטרקציות בפארק, סביר להניח שתצטרכו לשריין יום שלם. עם זאת, אם אתם ממוקדים יותר בכמה פעילויות ספציפיות או אם יש לכם ילדים צעירים יותר שאולי לא יוכלו ליהנות מכל האטרקציות של הפארק, ייתכן שתוכלו לראות הכל בפרק זמן קצר יותר. ראוי לציין שאקווטיקה אורלנדו אכן מציעה מספר שירותים שיעזרו להפוך את הביקור שלכם למהנה יותר, כולל לוקרים להשכרה, ביתנים ודוכני מזון ושתייה, אז כדאי להתחשב גם באלו לבחירת כמות זמן השהייה בפארק.
  • אורלנדו היא יעד תיירותי פופולרי ומהווה בית לעוד מספר אטרקציות ויעדים מעניינות שאולי תרצו לשקול לבקר בהם בנוסף לאקווטיקה אורלנדו.
    הנה כמה הצעות למקומות לבקר באזור אורלנדו:
    – דיסני וורלד: מתחם פארק השעשועים האייקוני הזה ממוקם במרחק נסיעה קצר מאקווטיקה אורלנדו וכולל מספר פארקים שונים, כולל Magic Kingdom, Epcot ואולפני הוליווד.
    – אולפני יוניברסל: פארק שעשועים פופולרי נוסף הממוקם באזור אורלנדו, אולפני יוניברסל מציעים מגוון אטרקציות ואטרקציות המבוססות על סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריות.
    – עולם הקוסמים של הארי פוטר: פארק השעשועים הפופולרי הזה באולפני יוניברסל כולל מגוון אטרקציות וחוויות המבוססות על סדרת הארי פוטר.
    – מרכז החלל קנדי: מרכז החלל קנדי, הממוקם כשעה נסיעה מאורלנדו, הוא יעד חובה לחובבי חלל. המרכז מציע מגוון תערוכות וחוויות, כולל סיורים במתקני נאס”א.
    אלו הם רק חלק מהאטרקציות והיעדים הרבים באזור אורלנדו שאולי כדאי לשקול לבקר בהם בנוסף לאקווטיקה אורלנדו. בין אם אתם מעוניינים בפארקי שעשועים, בעלי חיים או חקר החלל, יש משהו לכל אחד ליהנות באזור אורלנדו.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע לאקווטיקה אורלנדו תהיה תלויה במיקומך ובאמצעי התחבורה המועדף עליך.
    להלן מספר אפשרויות להגיע לפארק:
    – ברכב: אם אתם נוסעים לאקווטיקה אורלנדו, הפארק ממוקם מחוץ ל-International Drive באורלנדו, פלורידה. מאזור אורלנדו, ניתן לקחת I-4 מזרח ליציאה 72 (International Drive). משם, עקבו אחרי International Drive דרומה עד שתגיעו לכניסה לפארק.
    – בתחבורה ציבורית: אם אתם מעוניינים לנסוע בתחבורה ציבורית לאקווטיקה אורלנדו, יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא לקחת את קו אוטובוס Lynx 42, שפועל שבעה ימים בשבוע ויש לו מספר תחנות באזור אורלנדו, כולל בנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו ובכניסה לפארק SeaWorld Orlando. אפשרות נוספת היא לקחת את ה-SunRail, מערכת רכבות נוסעים אזורית המשרתת את אזור אורלנדו, לתחנת Sand Lake Road, שנמצאת כ-15 דקות נסיעה מהפארק. מתחנת Sand Lake Road, ניתן לקחת מונית או שירות נסיעה שיתופית לפארק.
    – בטיסה: אם אתם טסים לאורלנדו, שדה התעופה הקרוב ביותר לאקווטיקה אורלנדו הוא נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו (MCO), שנמצא כ-30 דקות נסיעה מהפארק. משדה התעופה, ניתן לקחת מונית או שירות נסיעה שיתופית לפארק, או לקחת אוטובוס Lynx קו 42, העוצר בתחנת האוטובוסים בשדה התעופה.
  • יש מספר המלצות מיוחדות למשפחות המבקרות באקווטיקה אורלנדו:
    – בדקו מגבלות גובה וגיל: לחלק מהאטרקציות במים באקווטיקה אורלנדו יש מגבלות גובה או גיל, לכן מומלץ לבדוק את אתר האינטרנט של הפארק לפני הביקור כדי לוודא שכל המשפחה תוכל ליהנות מכל הפעילויות והאטרקציות שהפארק מציע.
    – השכרת לוקר: לאקווטיקה אורלנדו יש לוקרים להשכרה לשימוש המבקרים, מה שיכול להיות דרך נוחה לאחסן את החפצים שלכם בזמן שהותכם בפארק. זה שימושי במיוחד עבור משפחות עם ילדים שאולי לא יוכלו לשאת את כל חפציהם איתם.
    – רכישת תוכנית ארוחות: Aquatica Orlando מציעה מספר אפשרויות לסעודה, כולל עמדות אוכל ושתייה וכן מסעדות. אם אתם מתכננים לבקר בפארק ליום שלם, מומלץ לשקול רכישת תכנית ארוחות, המאפשרת לכם ליהנות ממספר ארוחות וחטיפים בפארק. זו יכולה להיות דרך נוחה וחסכונית להאכיל את משפחתכם בזמן שהותכם בפארק.
    – מומלץ לשקול לשכור ביתן: אם אתם מבקר באקווטיקה אורלנדו עם ילדים או אם אתם מחפשים קצת צל ופרטיות, כדאי לשקול לשכור ביתן. הפארק מכיל מספר ביתנים זמינים להשכרה, המגיעים מצוידים בפינת ישיבה פרטית, מקרר ומתקנים נוספים.
  • בכל הנוגע ללינה באזור הפארק, ישנם מלונות רבים הממוקמים ליד Aquatica Orlando, פארק השעשועים המים בבעלות סי-וורלד. להלן מספר אפשרויות שכדאי לשקול:
    DoubleTree by Hilton Orlando at SeaWorld: מלון זה ממוקם מול Aquatica Orlando ומציע שירות הסעות לפארק. הוא כולל בריכה חיצונית, מסעדה ומרכז כושר.
    Hilton Grand Vacations at SeaWorld: מלון זה ממוקם במרחק קצר מאקווטיקה אורלנדו ומציע שירות הסעות לפארק. הוא כולל בריכה חיצונית, מרכז כושר ומסעדה.
    SpringHill Suites Orlando at SeaWorld: מלון זה ממוקם במרחק קצר מאקווטיקה אורלנדו ומציע שירות הסעות לפארק. הוא כולל בריכה חיצונית, מרכז כושר ומזנון ארוחת בוקר.
    Fairfield Inn & Suites Orlando at SeaWorld: מלון זה ממוקם במרחק קצר מאקווטיקה אורלנדו ומציע שירות הסעות לפארק. הוא כולל בריכה חיצונית, מרכז כושר ומזנון ארוחת בוקר.
    Courtyard Orlando at SeaWorld: מלון זה ממוקם במרחק קצר מאקווטיקה אורלנדו ומציע שירות הסעות לפארק. הוא כולל בריכה חיצונית, מרכז כושר ומסעדה.
    אלו רק כמה אפשרויות, ויש הרבה מלונות באזור אורלנדו. מומלץ לעשות מחקר ולקרוא ביקורות כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים ולתקציב, כדאי לקרוא עוד על לינה באורלנדו בעמוד מלונות באזור הפארקים של אורלנדו
  • על מנת להוזיל עלויות תוכלו לרכוש כרטיסים משולבים ובכך להנות ממספר אטרקציות רב יותר. כמו כן, שימו לב למחירים השונים בין האתרים, ישנן מקומות המציעים את הכרטיסים במחיר זול יותר.
  • בדרך כלל נוח להגיע לאקווטיקה אורלנדו ברכב, מכיוון שהוא מאפשר לך את הגמישות לבוא וללכת כרצונך ויכול להוות אופציה משתלמת יותר מאמצעי תחבורה אחרים. עם זאת, אם אין לכם גישה לרכב או מעדיפים לא לנהוג, ישנן אפשרויות חלופיות להגיע לפארק. הפארק ממוקם כ-30 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו, ויש שירותי הסעות ומוניות שונים שיכולים לקחת אתכם אל שדה התעופה וממנו. בנוסף, ישנם מספר בתי מלון ואתרי נופש באזור המציעים תחבורה אל הפארק וממנו.

שאלות ותשובות

אקווטיקה אורלנדו הוא פארק מים מומלץ למבקרים בכל הגילאים. בפארק מספר אטרקציות מים המותאמות לילדים, כמו גם טיולים מרתקים למבוגרים. בנוסף לפעילויות המים, יש בפארק גם מספר תערוכות של בעלי חיים, כולל לגונה שבה המבקרים יכולים ליצור אינטראקציה עם דולפינים, מה שהופך אותו ליעד נהדר עבור משפחות ואוהבי בעלי חיים.

אורלנדו היא יעד תיירותי פופולרי, ואקווטיקה אורלנדו יכולה להיות צפופה למדי במהלך שיא עונת התיירות, שנמשכת מסוף דצמבר עד תחילת אפריל וכוללת חגים כמו חופשת האביב וחג הפסחא. אם אתם מעדיפים לבקר כשהפארק פחות צפוף, מומלץ לתכנן את הטיול שלכם במהלך עונת החוץ. כמו כן, פלורידה ידועה במזג האוויר החם והשמשי שלה, ואקווטיקה אורלנדו פתוחה כל השנה. עם זאת, מזג האוויר יכול להיות חם ולח למדי במהלך חודשי הקיץ, כך שאם אתם מחפשים להימנע מהחום, מומלץ לבקר במהלך החודשים הקרירים יותר. בנוסף, לאקווטיקה אורלנדו יש מספר אירועים מיוחדים במהלך השנה, כולל חגיגות חגים ובידור חי. אם אתם מעוניינים להשתתף באחד מהאירועים הללו, כדאי להתעדכן באתר האינטרנט של המקום ולתכנן את הטיול בהתאם.

אנו ממליצים להשקיע בין חצי יום ליום שלם בביקור באקווטיקה אורלנדו. לאלו המעוניינים לחוות את כל האטרקציות בפארק, סביר להניח שתצטרכו לשריין יום שלם. עם זאת, אם אתם ממוקדים יותר בכמה פעילויות ספציפיות או אם יש לכם ילדים צעירים יותר שאולי לא יוכלו ליהנות מכל האטרקציות של הפארק, ייתכן שתוכלו לראות הכל בפרק זמן קצר יותר.

לאלו המעוניינים להגיע לאקווטיקה אורלנדו ברכב, הפארק ממוקם מחוץ ל-International Drive באורלנדו, פלורידה. מאזור אורלנדו, ניתן לקחת I-4 מזרח ליציאה 72 (International Drive). משם, עקבו אחרי International Drive דרומה עד שתגיעו לכניסה לפארק. לאלו המעוניינים לנסוע בתחבורה ציבורית לאקווטיקה אורלנדו, יש כמה אפשרויות. אפשרות אחת היא לקחת את קו אוטובוס Lynx 42, שפועל שבעה ימים בשבוע ויש לו מספר תחנות באזור אורלנדו, כולל בנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו ובכניסה לפארק SeaWorld Orlando. אפשרות נוספת, היא לקחת את ה-SunRail, מערכת רכבות נוסעים אזורית המשרתת את אזור אורלנדו, לתחנת Sand Lake Road, שנמצאת כ-15 דקות נסיעה מהפארק. מתחנת Sand Lake Road, ניתן לקחת מונית שירות או נסיעה שיתופית לפארק.

אורלנדו היא יעד תיירותי פופולרי ומהווה בית לעוד מספר אטרקציות ויעדים מעניינים שאולי תרצו לשקול לבקר בהם בנוסף לאקווטיקה אורלנדו. אנו ממליצים על דיסני וורלד, אולפני יוניברסל, עולם הקוסמים של הארי פוטר, ומרכז החלל קנדי.

מידע שימושי

  • שעות פעילות: ימים א’-ה’: 11:00-18:00, יום ו-‘ש’: 11:00-19:00.
    בנוגע לשעות פעילות בערבי חג וחג יש להתעדכן מראש פרטנית באתר הרשמי.
  • נכון לשנת 2023, המחיר הרשמי לכרטיס כניסה בודד ליום שלם במתחם הוא 67.98$.
  • כתובת: 8449 International Dr., Orlando, FL 32819, USA
  • יש כמה אפשרויות תחבורה ציבורית שונות שיכולות להביא אתכם לאקווטיקה אורלנדו, לאלו מגיעים מאזור אורלנדו, תוכלו לקחת את קו אוטובוס Lynx 42 כדי להגיע לפארק. אוטובוס זה פועל שבעה ימים בשבוע ויש לו מספר תחנות באזור אורלנדו, כולל בנמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו ובכניסה לפארק סי-וורלד אורלנדו. אפשרות נוספת, היא לקחת את SunRail, מערכת רכבות נוסעים אזורית המשרתת את אזור אורלנדו הגדול. תחנת SunRail הקרובה ביותר לאקווטיקה אורלנדו היא תחנת Sand Lake Road, שנמצאת כ-15 דקות נסיעה מהפארק. מתחנת Sand Lake Road, אתה יכול לקחת מונית או שירות נסיעה שיתופית לפארק. כמו כן, תוכלו להנות גם מI-RIDE Trolley, שירות אוטובוסים ציבורי הפועל באזור ה-International Drive של אורלנדו. תחנת I-RIDE הקרובה ביותר לאקווטיקה אורלנדו נמצאת בפינת אינטרנשיונל דרייב ושדרות סאות’ ווסטווד, שנמצאת כ-10 דקות נסיעה מהפארק.
  • האתר הרשמי: https://www.visitsealife.com/orlando/