סי וורלד, אורלנדו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SeaWorld

עדכון אפריל, 2024

כמות התיירים באורלנדו והאזור בתקופה זו במגמת עלייה, והדבר מורגש בעומס באטרקציות המובילות כמו סי וורלד - מגמה שתגיע לשיאה בחודשי הקיץ. לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לסיי וורלד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

סי וורלד בכמה מילים

סי וורלד (SeaWorld) הוא אחד המתחמים הגדולים והמרשימים באזור הפארקים של אורלנדו, והוא משלב בין רכבות הרים, מופעים ומפגש עם בעלי חיים. סי וורלד עובד בשיתוף פעולה יחד עם דיסקברי קוב (Discovery Cove) שמאפשר מפגש בלתי מקרוב עם שלל חיות ופארק המים הצמוד אקווטיקה (Aquatica) ויחד מציעים למבקריהם מגוון מלונות, פעילויות ומסעדות. סי וורלד פרוש על פני 200 דונם ויש בו מעל ל30 מתקנים ומתחמים שונים ומהנים המאפשרים מפגש והיכרות עם החיות השונות בפארק – דולפינים, לוויתנים, דגים מכל המינים והסוגים, כלבי ים ועוד. בין הפעילויות המוצעות בפארק קיימים אקווריומים שונים, מופעי תצוגה מרהיבים, רכבות הרים מגוונות, סיורים מודרכים ומתחמי האכלה שהופכים את החוויה למיוחדת במינה. סי וורלד הוא אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באזור אורלנדו, ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמגיעים בקיץ – למשל כאן עם הנחה (קוד HAKO5) או כאן עם ביטול בחינם. כך תוכלו להבטיח את הביקור שלכם בזמן שמתאים לכם ולדלג על קופות הכרטיסים וישר להיכנס לפארק.

אריות ים בסיוורלד אורלנדובסי וורלד תפגשו הרבה חיות, בניהן גם אריות ים

סי וורלד נמצא ממש באמצע הדרך בין פארק יוניברסל לבין פארק דיסניוורלד, ולכן הלינה באזור הפארק מומלצת ונוחה למי שמגיע לטיול פארקים ולא רוצה להחליף מלון כמה פעמים. ניתן ללון במלון הסמוכים לפארק כמו Hilton Grand Vacations Club SeaWorld Orlando ו-Holiday Inn Express & Suites או באחד המלונות הרשמיים של הפארק כמו Renaissance Orlando at SeaWorld כאשר מעוניינים בלינה בסמוך לסי וורלד, או באחד המלונות באזור שאינם צמודים לסי וורלד, שהם יהיו לרוב זולים יותר ומאפשרים הגעה נוחה לכל הפארקים באזור אינטרנאשיונאל דרייב כמו Hilton Grand Vacations Club Tuscany Village Orlando או SpringHill Suites by Marriott Orlando Theme Parks/Lake Buena Vista. כדאי לקרוא עוד על הלינה באזור בעמוד מלונות ודירות באזור הפארקים של אורלנדו.

מה עושים בסי וורלד?

סי וורלד מציע שילוב מרתק של חוויות למבקרים בכל הגילאים. הפארק מחולק לאזורים שונים -‘הנמל המאושר של שאמו’ (Shamu’s Happy Harbor), אזור שמתאים למשפחות שמגיעות עם ילדים קטנים, ‘ים המסתוריות’ (Sea of Mysteries) שמתאים מי שמחפש הבנה מעמיקה יותר של החיים הימיים ויש בו תערוכות בהן ניתן ללמדו על אורקות, דולפינים ועוד, אזור ‘אנטארקטיקה: אימפריית הפינגווין’ (Antarctica: Empire of the Penguin) מציע חוויה צוננת וסוחפת המוקדשת לחיים של יצורים אנטארקטיים. ברחבי הפארק יש חוויות שונות המציעות מפגש עם בעלי החיים השונים, אקווריומים מיוחדים ואזורי מופעים מיוחדים ומופעי האכלה.

פינגווינים בסיוורלד

תוכלו לפגוש מקרוב פינגווינים באזור אנטארקטיקה: אימפריית הפינגווין

מופעים שאסור לפספס בסי וורלד

מפגש עם האורקות (Orca Encounter): המופע המרשים והמוכר ביותר בפארק בו ליוויתני האורקה – לווייתן קטלן – מפגינים את היכולות המיוחדות שלהם והטריקים שהמאמנים לימדו אותם. המבקרים זוכים לשילוב של כוריאוגרפיה מרשימה וגם לימוד והסבר תוך כדי על הליוויתנים המיוחדים הללו ועל סביבתם הטבעית.

ימי הדולפינים (Dolphin Days): מופע מהנה ואינטראקטיבי המדגיש את הרוח והאינטליגנציה המשובבת של דולפינים. מופע זה לא רק מבדר אלא גם מחנך את האורחים על החשיבות של שימור חיות הבר ועל התפקידים שדולפינים ממלאים במערכת האקולוגית של האוקיינוס.

מופע אריות היום (Sea Lion High: The New Class): מופע מצחיק ומעניין הכוללת אריות ים, לוטרות אסייתיות קטנות ציפורניים וניבתנים מהאוקיינוס ​​השקט. מופע זה משלב הומור עם מסר על חשיבות החינוך לשמירה על הסביבה ועל חיות הבר.

מומלץ מאוד להגיע ולתפוס מקום מראש במופעים השונים, יש לשים לב שהחיות בזמן הקפיצות והמשחק במים בהחלט משפריצות על השורות הראשונות (splash zone), ולכן מומלץ להביא בגדי החלפה או לשבת בשורות שאינן מסומנות. מעבר למופעים אלו כדאי להסתכל גם על לוח הזמנים של ההאכלה באקווריומים ובמתחמים השונים ולנסות להגיע לפחות למועד האכלה אחד.

מופע אורקות בסי וורלד

שחלק ממופע האורקות האהוב של הפארק (צילום: matanya, רישיון)

מתקנים שאסור לפספס בסי וורלד

קראקן (Kraken): קראקן, על שם מפלצת הים המיתולוגית, היא רכבת הרים ללא רצפה שלוקחת אותך למשימת ים עמוקה מלאה בלולאות, צלילות וסיבובים כאשר כפות הרגליים שלכם לגמרי באוויר – מרכבות ההרים האהובות ביותר בפארק.

מנטה (Manta): רכבת הרים מעופפת וייחודית שמשלבת תזוזה וצלילות בין המים לשמים, הרכבת כמובן קרויה על שם חתול ים, או מנטה ריי, שהיא מדמה את התנועתיות הייחודית של דג זה.

מאקו (Mako): רכבת ההרים הגבוהה, המהירה והארוכה ביותר של אורלנדו, הרכבת נקראת על שם כריש מאקו ומחקה את המהירות והזריזות שמאפיינת את זן הכרישים הזה. הרכבת מתנשא לגובה של 60 מטר ודוהרת במהירויות של 120 קמ”ש.

המסע לאטלנטיס (Journey to Atlantis): שילוב מושלם של רכבת הרים ומגלשת מים, שמדמה מסע לאטלנטיס שעובר דרך עיר מסתורית ושקועה. הרכבת כוללת נפילות פתאומיות, פניות מתיזות מים והפתעות בכל פינה, שהגיעו לשיא בצלילה מרגשת למים מתחת.

מפלי האינסוף (Infinity Falls): התכוננו לקראת הירידה המהירה של הנהר הגבוה במפלי האינסוף. הנסיעה הזו עוברת בנופים יפייפים, במהירות רבה עד שמגיעים לעלייה במעלית אנכית ואחריה צוללים במורד מפל של 12 מטר, שלא ישאיר אף אחד יבש.

שימו לב שלמתקנים השונים יש דרישות גובה וגיל שונות, כדאי לבדוק זאת מראש על מנת להימנע מאכזבות לילדים אחרי ההמתנה בתור.

נסיעה במאקו

כרטיסים לסי וורלד

לסי וורלד קיימים מספר סוגי כרטיסים, מכרטיסי כניסה רגילים ועד כרטיסים הכוללים סיורים ושדרוגים או כרטיסים המשלבים כניסה לאתרים נוספים, חשוב לציין שילדים מתחת גיל 3 זכאים לכניסה בחינם. ישנם שני סוגי כרטיסים לסי וורלד – כרטיס לפארק עצמו וכרטיס משולב, בחלק זה של העמוד נעשה לכם סדר ככה שתוכלו לבחור את הכרטיס המתאים לכם ביותר.

כרטיסי כניסה בסיסי

את כרטיסי הכניסה ניתן לרכוש כמובן בקופות במקום, אך מכיוון שסי וורלד הוא יעד מבוקש ופופולרי בהחלט מומלץ לרכוש כרטיסים מראש כדי להבטיח ראש שקט ולמנוע זמן המתנה יקר בתורים בקופות ולשריין עבורכם זמן ותאריך כרצונכם. הכרטיס מאפשר כניסה לכל המתחמים, המתקנים וההופעות במהלך היום. תוכלו להזמין את הכרטיס מראש בקישור הזה עם הנחה (קוד קופון HAKO 5) או בקישור הזה עם ביטול בחינם.

כרטיס משולב לכמה פארקים

ישנה אפשרות לרכוש כרטיס משולב הכולל את הפארקים הבאים: סי וורלד, פארק המים אקווטיקה (Aquatica), פארק גני בוש (Busch Gardens) ואי ההרפתקאות (Adventure Island). תוכלו לבחור לכמה פארקים תרצו להיכנס ואז להשתמש בכרטיס בכניסה אליהם. הכרטיס תקף למשך שנה שלמה, כך שלא חייבים לבקר בפארקים יום אחרי יום, אלא לפרוס את הביקור על פני הביקור שלכם באורלנדו. תוכלו להזמין את הכרטיס המשולב בקישור הזה עם הנחה (קוד קופון HAKO 5) או בקישור הזה עם ביטול בחינם. הכרטיס הזה יכול לחסוך למי שבכל מקרה תכנן להגיע לשניים או יותר מהפארקים הללו.

גני בוש

גני בוש – פארק שעשועים נוסף ופופולארי באזור, אם תכננתם להגיע גם אליו כדאי להזמין כרטיס משולב

מלונות ליד סי וורלד אורלנדו

כמו בשאר הפארקים הגדולים של אורלנדו גם לסי וורלד יש מלונות צמודים לפארק שבעבור רבים מהווים חלק מהחוויה של הביקור בפארק. המלון הרשמי של הפארק הוא Renaissance Orlando at SeaWorld ויש בו כמובן בריכת שחייה, מספר מסעדות והוא נמצא במרחק הליכה קצר מסי וורלד. ישנם עוד מלונות רבים באזור שהלינה בהם מצויינת למי שרוצה לבקר לא רק בסי וורלד אלא גם באקוואטיקה ובדיסקברי קוב הצמודים לסי וורלד. כדאי להסתכל על הזמינות של Holiday Inn Express & Suites, SpringHill Suites, Hilton Grand Vacations Club או Residence Inn– כולם מתאימים גם למשפחות שמגיעות לפארקים.

בנוסף, בגלל המיקום המרכזי של סי וורלד – באמצע הדרך בין פארק יוניברסל ולבין פארק דיסניוורלד – ישנם תיירים רבים שבוחרים ללון במלון באזור של סי וורלד (שלא צמוד ממש לפארק) וכך נמנעים משינוי המלון כל כמה ימים בהתאם לפארק בו נמצאים וגם מוזילים עלויות – שכן למרות שהמלונות של הפארקים עצמם חוויתיים מאוד וממשיכים את חווית הפארק גם אל תוך המלון, הם יקרים יותר מאשר המלונות שמעט יותר מרוחקים מהפארקים. תוכלו להסתכל למשל על Sonesta ES Suites Orlando או Hyatt Regency Grand Cypress Resort למעדיפים לקחת חדר במלון, Cypress Pointe Resort, Candlewood Suites או Floridays Orlando Two & Three Bed Rooms Condo Resort למעדיפים לקחת מלון דירות.

סיוורלד אורלנדו מלמעלה

סי וורלד והמלונות סביבו במבט מלמעלה

איך מגיעים לסי וורלד

הדרך הנוחה ביותר להגיע לסי וורלד היא עם רכב שכור, יש לפארק חניה גדולה (שימו לב שהיא בתשלום נוסף) ומרבית המלונות באזור מציעים חנייה לאורחים – בין אם בחינם או בתשלום. ההגעה עם רכב שכור פשוטה מאוד, הפארק נמצא בסמוך לאינטרנאשיונאל דרייב (כביש מספר 4), יש לעלות על הכביש ולרדת ביציאה המסונמת לסי וורלד – היא מסומנת באופן ברור מאוד, כך שקשה לפספס אותה. למי שמעדיף להימנע מהשכרת רכב במהלך הטיול ישנו אוטובוס שמחבר בין העיר התחתית של אורלנדו לבין הפארקים ויש לו תחנה שנמצאת במרחק כמה דקות הליכה מסי וורלד, כך שגם זו אופציה טובה להגעה אם כי מעט פחות נוחה – מאחר ותלויים בלוח הזמנים של האוטובוס וישנה מעט הליכה בין תחנת האוטובוס לבין הפארק. הקו המחבר בין אורלנדו והפארקים הוא קו Lynx #50.

הזמנת כרטיסים לסיי וורלד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • כדאי להזמין כרטיסים לפארק מראש ולא בקופות הפארק עצמו, ככה תחסכו לכם זמן, עמידה בתורים בכניסה (תשמרו את הסבלנות לתורים למתקנים) ותוכלו גם למצוא כרטיסים עם הנחות – למשל בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5).
  • סי וורלד הוא אתר פופולרי ועל כן עמוס במיוחד בסופי שבוע, לכן אם מתאפשר לכם כדאי להגיע במהלך השבוע. בכל מקרה כדאי להגיע כמה שיותר מוקדם, אפילו ממש בשעת הפתיחה, כדי שתוכלו להספיק כמה שיותר מהבילוי שלכם בפארק.
  • כדאי להקדיש לסי וורלד לפחות חצי יום (6 שעות), כאשר אפשר לבלות בו גם יום שלם במופעים, הסיורים והמתקנים השונים.
  • כדאי להוריד את האפליקציה של הפארק – בה יש מפה, זמני המתנה למתקנים השונים ואת זמני ההאכלה והמופעים השונים ולהתאים את הלו”ז של היום שלכם לפי זה.
  • רבים מגיעים לכמה פארקים באורלנדו, ולא מסתפקים רק בפארק אחד, בין אם בפארקים השותפים של סי וורלד – אקווטיקה ודיסקוברי קוב או גייטורלנד, יוניברסל ודיסניוורלד.
  • כדאי מאוד להביא נעלים נוחות, כובע, קרם הגנה וגם בגדים להחלפה לילדים – שימו לב שבחלק מהמופעים יש אזורים בהם נרטבים – splash zone.
  • מתחם הסי וורלד דואג לציבור מבקריו ומעמיד מערך אבטחה מסודר, חל איסור להכניס נשק וקיים בידוק בכניסה. קיימת עמדה של אבדות ומציאות למקרה הצורך.
  • כדאי מאוד להקפיד על שתיית מים לאורך היום, מרבית הבילוי בפארק הוא בשמש הקופחת של פלורידה.
  • אם אתם מתכננים לאכול באחד מהמסעדות של הפארק כדי לנסות לעשות זאת בזמנים שאינם שעות השיא, למשל לאכול ארוחת צהריים מוקדמת ולא לשעת השיא.

שאלות ותשובות

מומלץ להימנע מביקור בפארק בזמנים עמוסים במיוחד- סופי שבוע ותקופת הקיץ והחגים, ולכן מומלץ לתאם את הביקור לאמצע השבוע ולשעות הבוקר המוקדמות.

כדאי להשקיע בביקור בפארק לפחות 6 שעות כדי להספיק להנות מהמתקנים השונים והמופעים.

כן. קיימת אפשרות להשכיר כסאות גלגלים במקום בעלות 40 דולר ורוב התצוגות נגישות.

מנהלי הפארק יודעים שלעיתים מזג האוויר אינו צפוי ולכן הפארק מעניק אפשרות של קבלת ביקור חוזר בחינם, ניתן לבצע זאת דרך האתר הרשמי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק פתוח בכל יום, לרוב הוא נפתח בשעה 9:00 ונסגר בין 21:00-19:00 תלוי בעונה וביום.
  • SeaWorld Orlando, 7007 Sea World Drive, Orlando, FL 32821 :כתובת
  • דרכי הגעה:
    רכב פרטי: מתחם הסיי וורלד ממוקם במרחק של כ-20 דקות נסיעה דרומית מאורלנדו דרך כביש מהיר כך שאם ברשותכם רכב פרטי זו דרך הגעה נוחה, יש לשים לב שהחנייה במקום בתשלום נוסף על הכניסה לפארק.
    תחבורה ציבורית: למגיעים מאורלנדו, בתחת האוטובוס Lynx Central Station קיים קו אוטובוס 50 שנוסע לדיסניוורלד ועוצר בתחנה בסמוך לסיי וורלד במרחק מספר דקות הליכה.
  • אתר רשמי: https://seaworld.com/orlando/