1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אורלנדו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Orlando
  6. »
  7. אורלנדו עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

אורלנדו עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

7 אטרקציות ופעילויות לילדים ובני נוער באורלנדו והסביבה

פארק יוניברסל

טירת הארי פוטר בפארק יוניברסלטירת הארי פוטר בפארק יוניברסל

פארק יוניברסל הוא מהפארקים הפופולאריים ביותר באורלנדו בכלל ובקרב משפחות בפרט. מדובר למעשה בשלושה פארקים שונים בהם יש שלל מתקנים, רכבות הרים וחוויות שנוצרו בהשראת הסרטים והסדרות של אולפני יוניברסל – מהארי פוטר ועד משפחת סימפסון. לרוב מקדישים לפארקים יום או יומיים, ומומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש.
יש עוד הרבה מה לומר על הריזורט, אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד פארק יוניברסל, אורלנדו – כרטיסים בהנחה.

דיסניוורלד

דיסניוורלד

זהו פארק השעשועים עם מספר המבקרים הגבוה ביותר בכל העולם! מדובר בלא פחות משישה פארקים שונים שנכנסים תחת השם וולט דיסני וורלד – מג’יק קינגדום, אפקוט, הוליווד סטודיוס ואנימל קינגדום, טייפון לגונה ובליזרד ביץ’. כל אחד מהפארקים מעוצב באופן שונה לחלוטין (שנים מהם הם פארקי מים), ובכל פארק תמצאו מתקנים שונים – ממתקנים רגועים שמתאימים גם לקטנטנים, דרך מגלשות מים ועד לרכבות הרים שמיועדות לאמיצים בלבד. משפחות רבות מבלות בפארק שלושה ימים ויותר, ובעבור רבים זוהי גולת הכותרת של הביקור בארצות הברית. בגלל ריבוי הפארקים (ובהתאם ריבוי האפשרויות לכרטיסים) אנו ממליצים לקרוא בהרחבה בעמוד דיסניוורלד, אורלנדו – איך מגיעים, איפה ישנים והמלצות חשובות למבקרים.

מרכז החלל קנדי

מרכזה החלל קנדי

זוהי אטרקציה מושלמת לילדים ובני נוער חובבי חלל וטכנולוגיה. מרכז החלל קנדי מאפשר לילדים לראות מקרוב את הפעילות של נאס”א, את החלליות שהיו בחלל ומה צופן העתיד. המרכז גדול מאוד ומשפחות רבות מעבירות בו יום שלם. שימו לב שהוא נמצא מזרחית לאורלנדו בעוד פארקי השעשועים השונים נמצאים מערבית לעיר. ההסברים והתצוגות השונות באנגלית כמובן, אך ילדים חובבי חלל מתלהבים מאוד מהביקור עם תיווך והסברים של ההורים.
תוכלו לקרוא עוד בנושא בעמוד מרכז החלל קנדי, אורלנדו – כרטיסים בהנחה

גן החיות והגן הבוטני

האכלת ג'ירפות בגן חיות

זהו גן החיות המרכזי של מדינת פלורידה, והוא מספק חוויה מיוחדת במינה לילדים שמבקרים בו. מעבר לכך שיש בגן החיות מגוון רחב מאוד של חיות יש בו גם שלל פעילויות חינוכיות ואפילו אפשרות להאכיל חלק מהחיות. מעבר לגן החיות ישנו גם גן בוטני גדול ומרשים עם שלל צמחים ופרחים. זוהי אטרקציה מעולה למי שצריך קצת מנוחה מהפארקים השונים של אורלנדו.
כדאי לקרוא בהרחבה בעמוד גן החיות והגן הבוטני, אורלנדו – כרטיסים בהנחה ודילוג על התור.

גני בוש

גני בוש

גני בוש הוא שילוב בין פארק שעשועים עם רכבות הרים ושלל מתקנים לבין גן חיות בו אפשר לראות מגוון מינים וזנים באופן בלתי אמצעי. השילוב הזה אידאלי בעבור משפחות עם פער גילאים בין הילדים, כך הגדולים יוכלו להנות ברכבות ההרים של הפארק והקטנטנים יהנו מהחיות השונות. תוכלו לקרוא עוד על הפארק בעמוד גני בוש, אורלנדו – כרטיסים בהנחה.

סי וורלד

דולפין קופץ בהופעה

סי וורלד הוא פארק שמאפשר מצד אחד מפגש והיכרות עם חיות ימיות שונות ומצד שני רכבות הרים שחלקן מתאימות לאמיצים בלבד. הפארק מפורסם בין השאר בזכות המופעים המבדרים שלו עם יונקים ימיים כמו דולפינים, אורקות וכלבי ים וילדים נהנים מאוד מהביקור בו. בגלל הגיוון של המתקנים והאטרקציות שהפארק מציע הוא מתאים מאוד גם למשפחות עם בני נוער וגם ילדים צעירים.
אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד סיי לייף אורלנדו – כרטיסים בהנחה

לגולנד

לגולנד

פארק שמתאים מאוד למשפחות עם ילדים צעירים, הפארק מציע שלל חוויות, מתקנים ואטרקציות שמתאימים בעיקר לילדים עד גיל 12. הפארק נותן תחושה שנכנסים לעולם המורכב כולו מלגו. בפארק יש כמובן גם חנות לגו גדולה בה דגמים שונים ומיוחדים של לגו שניתן להרכיב.
תוכלו לקרוא עוד על הפארק בעמוד לגולנד אורלנדו.

אפשר למצוא פעילויות ואטרקציות נוספות שמתאימות למשפחות שמגיעות לחופשה באורלנדו כך שתוכלו לתכנן טיול שמתאים למשפחה שלכם – גם מבחינת גילי הילדים וגם מבחינת תחומי העניין שמדברים אליכם ולילדים שלכם. בקישור הזה תוכלו לראות שלל אפשרויות נוספות מעבר למה שמופיע ברשימה זו.

Powered by GetYourGuide

מלונות ודירות למשפחות באורלנדו

בקרב משפחות שמגיעות לחופשה באורלנדו יש שני פתרונות לינה פופולאריים – אופציה אחת היא לינה במלונות אשר מתאימים למשפחות והאופציה השנייה היא לינה בדירות.

מלונות פונקציונאליים למשפחות באורלנדו

כאשר בוחרים במלון שמתאים למשפחות חשוב לשים לב לשני דברים – שהמקום מאפשר אירוח של ילדים ושהוא גדול מספיק. משפחות רבות מחפשות מלון פונקציונאלי – שמצד אחד יהיה נוח ונעים ללון בו, אך מצד שני יציע את הלינה במחיר סביר יחסית. מלונות שכאלו לרוב לא יציעו מתקנים מפוארים, מספר בריכות או הפעלות לילדים, אבל יענו על הצרכים הבסיסיים של משפחות שמגיעות לחופשה באורלנדו. שימו לב שישנם מקומות שלא מאפשרים אירוח עם ילדים כלל או רק עם ילדים מעל גיל מסויים, על מנת להימנע ממקרים כאלו חשוב להכניס את גילאי הילדים באתרי החיפוש השונים. מבחינת החדרים כדאי לשים לב מעבר לגודל החדר גם למספר האורחים שהוא יכול להכיל והאם ניתן להוסיף לחדר מיטה או לא. בין המלונות הפונקציונאליים אשר מתאימים למשפחות באורלנדו אפשר למנות את Drury Inn & Suites, Holiday Inn Express & Suites, Drury Plaza Hotel או SPOT X Hotel.

דירות למשפחות באורלנדו

האפשרות השנייה היא ללון בדירת נופש שמתאימה למשפחה. אפשרות זו לא פעם כדאית יותר, מאחר ומקבלים מקום מרווח יותר – בעוד שבמלון לא פעם הלינה היא בחדר אחד בדירות לרוב תהיה חלוקה לחדר וסלון או כמה חדרים. יתרון נוסף הוא שניתן להכין אוכל בדירה, וכך להכין ארוחת בוקר או כריכים למהלך היום. בין הדירות שמתאימות למשפחות באורלנדו אפשר למנות את Premier Resort Condos, Sonder at Vista Cay, Silver Lake Resort או Sonder at The Point.

אזור הפארקיםאזור הפארקים – אזור הלינה הפופולארי, בין אם אתם מחפשים מלון או דירה למשפחה כדאי מאוד להזמין מראש (להזמנה עם אפשרות ביטול)

מאחר ומשפחות ישראלית לא פעם גדולות יותר מהמשפחה הממוצעת בעולם מציאת מקום מתאים יכולה להיות מאתגרת, ולכן מומלץ מאוד להזמין מקום לינה לפחות כמה שבועות לפני החופשה כדי שיהיה מבחר אפשרויות זמינות רחב יותר מתוכן תוכלו לבחור, המלצה זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר בחופשה בשיא עונת התיירות. למי שחושש מהתחייבות ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות. מאחר והלינה בחופשה משפחתית יכולה להיות עסק יקר כדאי לבדוק האם יש מבצעים והנחות בקישור הזה על אפשרויות לינה רלוונטיות עבורכם.
עוד על לינה באורלנדו תוכלו לקרוא בעמוד הזה.

מלונות למשפחות גדולות

לא פעם המשפחה הישראלית גדולה מהמשפחה הממוצעות בארצות הברית ואירופה, מה שיכול להקשות על מציאת מלון או דירה מתאימים שיכולים להכיל את כל בני המשפחה. יחסית לערים אחרות באורלנדו, ובסביבת הפארקים בפרט, תוכלו למצוא אפשרויות רבות יותר שמתאימות ללינה של משפחות מעל 5 נפשות. למרות זאת, כדי שהמקום יתאים לכם גם מבחינת המיקום, חלוקת המיטות והמחיר מומלץ מאוד לעשות הזמנה מראש ולא לחכות עם מקום הלינה לרגע האחרון. תוכלו להסתכל על Hampton Inn & Suites Orlando, Homewood Suites by Hilton, Comfort Suites Maingate East או TRYP.

השכרת רכב למשפחות באורלנדו

משפחות רבות שמגיעות לחופשה של כמה ימים באורלנדו בוחרות לשכור רכב בעבור יום אחד או יותר ולטייל גם במרחבים מסביב לאורלנדו ולסוע עם הרכב למשל לאזור מיאמי ולראות נופים ומקומות נוספים בארצות הברית ששונים ממה שרואים באורלנדו. חלק מהתיירים בוחרים לשכור רכב כבר ב אחרי הנחיתה, וחלק בוחרים לשכור רכב אחרי שהיו יום או יותר באורלנדו. כך או כך, כאשר מדובר ברכב שמתאים למשפחות מומלץ מאוד להזמין רכב מראש! רכבים אלו מבוקשים מאוד ולכן מבחר האפשרויות שעומדות להשכרה הולכות ומצטמצמות ככל שמחכים עם הזמנת הרכב. הדבר נכון במיוחד כאשר מחפשים רכבים גדולים (7 מקומות ויותר) או ואנים, במקרים אלו מומלץ להזמין אפילו מספר חודשים לפני החופשה כדי להבטיח רכב שמתאים לכם. למי שחושש מההתחייבות כדאי להזמין רכב בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך להיות בראש שקט אבל להשאיר מקום לשינויים. למי מכם שחשוב לו יותר החיסכון במחיר הרכב השכור כדאי להזמין רכב בקישור הזה ולהנות מהנחה ייחודית לגולשי הכל על, או להזמין רכב לואו קוסט בקישור הזה – אך שימו לב שרכבי לואו קוסט לרוב פחות מתאימים למי שמתכנן לסוע קילומטרים רבים ביום או לסוע בדרכים מאתגרות או שאינן סלולות בשל עלויות נלוות אשר מייקרות את המחיר ההשכרה הכולל.

קניות לילדים באורלנדו

בעבור משפחות רבות קניות הן חלק בלתי נפרד מהחופשה בארצות הברית. שפע החנויות והמוצרים שיש, ולא פעם במחירים משתלמים יותר מאשר המחירים בארץ, הן רק חלק מהסיבות שבגללן שופינג היא פעילות כה פופולארית למשפחות באורלנדו. אז איזה רשתות וחנויות כדאי להכיר?

חנויות צעצועים באורלנדו

World of Disney –  החנות נמצאת באזור קניות ובידור של דיסני וורלד (Disney Springs) והיא אחת החנויות הגדולות והמפורסמות ביותר למוצרי דיסני בעולם.

LEGO Store – חנות הלגו ב-Disney Springs מציעה מבחר עצום של ערכות לגו, דמויות ואטרקציות ייחודיות עשויות מקוביות לגו שעולות על כל דמיון.

Once Upon A Toy – חנות צעצועים גדולה ב-Disney Springs, שמציעה מגוון צעצועים, משחקים ומוצרי קולקציה מעולמות דיסני, סטאר וורס ועוד.

Build-A-Bear Workshop – זו חנות מיוחדת שנמצאת ב-The Florida Mall  ומאפשרת לילדים להרכיב בובת דובי לפי מה שהם רוצים, ולהכניס לתוך הדובי לב עם משאלה.

GameStop – רשת חנויות משחקי וידאו וקונסולות, אך גם מציעה מגוון משחקים קלפים, משחקי לוח ושלל מוצרים הקשורים לתרבות הפופ וגיימינג.

חנות בדיסניוורלד

חנות Once Upon A Toy – גן עדן לילדים

חנויות בגדים לילדים

Carter’s – רשת חנויות מובילה לבגדי תינוקות וילדים, המציעה בגדים, פריטים לשינה, אביזרים ועוד.

OshKosh B’gosh – מציעה בגדים לילדים עם דגש על נוחות וסגנון, ידועה במיוחד בזכות האוברולים האיכותיים שלה.

The Children’s Place – רשת חנויות המוכרת גם בארץ, מציעה מגוון רחב של בגדים לילדים בכל הגילאים, כולל תינוקות, פעוטות וילדים בגילאי בית ספר.

Gap Kids – גרסת הילדים של המותג הפופולרי Gap, מציעה בגדים מעוצבים ואופנתיים לילדים.

Old Navy – מציעה מגוון רחב של בגדים לכל המשפחה, כולל מדור מיוחד לילדים עם בגדים בסגנון אמריקאי יום-יומי.

Justice – מותג אופנה לנערות בעיקר, המציע בגדים, אביזרים ומוצרים נוספים.




המלצות למשפחות המבקרות באורלנדו

  • אופי החופשה תלוי מאוד בתחומי העניין של הילדים ובגילאים שלהם. תוכלו למצוא באורלנדו אטרקציות ואתרים שיתאימו למגוון תחומי עניין ולבנות את החופשה לפי מה שמתאים למשפחה שלכם.
  • בשבועות הקרובים ישנה מגמת עלייה בביקוש ללינה למשפחות באורלנדו מה שהופך את מציאת מקום הלינה המתאים לכם לבעייתית יותר. לכן, כדאי להזמין שבועיים מראש מקום לינה למי שמגיע לחופשה במהלך האביב, ושלושה שבועות מראש למי שמתכנן להגיע לחופשה בקיץ. אנו ממליצים לעשות את ההזמנה מראש בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם כך שתוכלו לשמור על גמישות.
  • במקרים רבים הלינה היא אחת ההוצאות המשמעותיות בחופשה המשפחתית בארצות הברית בכלל ובאורלנדו בפרט. תוכלו לנסות להוזיל אותה ולחפש הנחות ומבצעים בקישור הזה בעבור מלונות או דירות שרלוונטיים למשפחה שלכם.
  • לא פעם מציאת מסעדה שמתאימה גם לילדים ויש בה מנות שמתאימות גם לילדים בררניים באורלנדו יכולה להיות בעייתית. יש כמה מסעדות בארצות הברית שכוללות תפריטים ידידותיים לילדים, מרחבי משחק או אטרקציות ייחודיות לילדים שיכולות להיות בחירה בטוחה, למשל chuck e. cheese’s, ihop t או rainforest cafe.
  • אם אתם לנים בדירה, או רוצים להוזיל מעט את ההוצאות על אוכל במהלך היום תוכלו לעצור באחד מהסופרים באורלנדו ולהצטייד בפירות, חטיפים או לחם וממרחים. יש כמה רשתות להם סניפים רבים בארצות הברית, למשל Publix או Bravo.
  • במידה ואתם מתכננים לצאת מאורלנדו לטיול עם רכב שכור ברחבי ארצות הברית מומלץ מאוד לעשות את ההזמנה לפחות שבועיים-שלושה לפני החופשה. יש ביקוש רב לרכבים מרווחים למשפחות, במיוחד במהלך הקיץ, ולכן כדי להשאיר לכם מבחר אופציות לבחור מתוכן מומלץ לעשות את ההזמנה כמה שיותר מוקדם. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להשאיר פתח לשינויים.
  • בחלק מהאטרקציות בדברצן יש כרטיסים מוזלים לילדים או כרטיסים ללא תשלום מתחת לגיל מסויים. כדאי תמיד לברר זאת בכניסה לאטרקציה במידה וקונים כרטיסים בקופות. במידה ורוכשים כרטיסים מראש שימו לב שאתם מסמנים את כמות הכרטיסים הנכונה עבור כל טווח גילים.