ונציה פאס | Venice Pass

הזמנת כרטיס ונציה פאס

כרטיס ונציה פאס (Venice Pass) הינו כרטיס משולב המאפשר כניסה למספר אתרים ואטרקציות בעיר ונציה, ביניהם אתר החובה של העיר, ארמון הדוג’ה. בנוסף הכרטיס מעניק הטבה של 10% הנחה בהזמנת כרטיסים לכל האתרים בעיר באתר Tiqets. את הכרטיס מקבלים למייל וניתן להציגו בסמארטפון באתרים הכלולים בכרטיס.

הזמנת כרטיס ונציה פאס

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

האתרים הכלולים בכרטיס ונציה פאס

הנחה ייחודית למחזיקי הכרטיס:

מי שרוכש את ונציה פאס מקבל למייל את הכרטיס האלקטרוני שלו ובנוסף קוד הנחה ייחודי אשר מעניק הנחה של 10% לכל האתרים והאטרקציות שמוצעות באתר Tiqets.




האם כרטיס ונציה פאס משתלם?

במידה והינכם מעוניינים להיכנס לכל האתרים שהכרטיס מציע, תגלו כי על פניו הכרטיס אינו חסכוני במיוחד-

העלות של כלל האתרים בנפרד הינה 91.50€, ועלות הכרטיס המשולב היא 90€, כלומר חיסכון של יורו וחצי בלבד. עם זאת, דעו כי לעיתים ישנה הנחה על כרטיס ונציה פאס ובכך הוא יצא משתלם יותר מאשר לקנות כרטיס כניסה בנפרד לכל אתר. בנוסף הכרטיס מקנה כאמור הנחה של 10% להזמנת כרטיסים נוספים דרך האתר, כך שהוא יוביל לחסכון בעלות הכללית של האטרקציות.

כל המחירים המצוינים לעיל הם נכונים לשנת 2022. היות והצעות ומחירים משתנים עם הזמן (לא תדיר אך קורה, ומדי פעם יש גם הצעות ייחודיות למחירים נמוכים יותר) אנו מציעים לכם תמיד לבצע בעצמכם את הבדיקה העדכנית ולבחון את כדאיות הכרטיס אל מול המחירים של האתרים הכלולים בכרטיס.

רכישת כרטיסים משולבים וכרטיסי הנחות נוספים בונציה




המלצות הכל על לכרטיס ונציה פאס

  • בדומה לכרטיסי הנחות דומים אחרים, הכרטיס מתאים מאוד לחלק מהתיירים, ולתיירים אחרים הוא בזבוז של כסף. אנו ממליצים לחשב היטב את הכדאיות של הכרטיס עבורכם לפני הזמנה ואפשר גם להתייעץ עימנו. בכל מקרה, ניתן להכריע בכדאיות הכרטיס רק אחרי שמתכננים את הטיול בונציה, לפחות באופן כללי.
  • ישנם כרטיסים משולבים נוספים בונציה, אם כרטיס זה לא מתאים או משתלם לכם תוכלו לבדוק גם אותם:
    כרטיס המוזיאונים של ונציה
    סן מרקו סילבר סיטי פאס
  • כמו הזמנות של כרטיסים מראש- הדילוג על התור שכרטיס זה מקנה בחלק מהאתרים הוא דילוג על התור של הזמנת הכרטיסים- הוא לא מצמצם את התור של הבידוק הבטחוני.