קניון המרינה של דובאי – המדריך המקיף | Dubai Marina Mall

קניון המרינה של דובאי בכמה מילים

קניון המרינה של דובאי (Dubai Marina Mall) הוא יעד פופולרי לקניות ולבילוי הממוקם בלב המרינה של דובאי, אחד האזורים התוססים ביותר של דובאי. הקניון נפתח בשנת 2006 ומאז הפך לאהוב בקרב המקומיים והתיירים כאחד. הקניון מתפרש על פני ארבעה מפלסים וכולל מגוון רחב של חנויות אופנה, אלקטרוניקה, ריהוט לבית ועוד. הקניון יותר צנוע מקניונים אחרים בדובאי עם מותגים כמו H&M, אדידס, דיזל, מאק, נייק ופנדורה. מלבד קניות, הקניון מציע גם מגוון אפשרויות בילוי, כמו קולנוע וג’ימבורי. בקניון יש גם מתחם אוכל המציע מגוון מאכלים ומסעדות עם פינות ישיבה פנימיות וחיצוניות. חוויה מרכזית נוספת של קניון המרינה היא מיקומו המדהים. הקניון ממוקם ממש ליד המרינה של דובאי, ומעניק למבקרים תצפית יפה על מימיה הנוצצים של המרינה ועל קו הרקיע שמסביב ומומלץ לשלב את הביקור בקניון ביחד עם ביקור במרינה עצמה וחוויות השייט שהיא מציעה. הביקור מתאים למגוון רחב של תיירים, לאלו המעוניינים בחוויית קניות מפנקת, למשפחות עם ילדים שייהנו מאזור המשחקים ולאלט הרוצים לצפות בנופים המרהיבים של המרינה.

מיקום קניון המרינה של דובאי בלב המרינהמיקום קניון המרינה של דובאי בלב המרינה

מה עושים בקניון המרינה של דובאי

קניון המרינה של דובאי הוא יעד פופולארי למבקרים ומציע מגוון רחב של פעילויות. ראשית, קניון המרינה הוא ביתם של מגוון חנויות, המציעות מגוון מוצרים מאופנה, הנעלה, טיפוח ואקססוריז ועד אלקטרוניקה וריהוט לבית. תוכלו למצוא רשתות מוכרות כמו H&M, אדידס, נייק, ליוויס, אלדו, מנגו, לולולמון ומותגים כמו בלמיין, טומי הילפיגר, בוס ודיזל. בקניון המרינה יש מתחם אוכל עם מגוון אפשרויות הסעדה מכל העולמות, החל מסושי עד לאוכל ים תיכוני, מזון מהיר וסטארבקס. יש גם מספר מסעדות הממוקמות ברחבי הקניון, המציעות אפשרויות ישיבה בפנים ובחוץ עם נוף יפה של המרינה. בנוסף, הקניון מציע אפשרויות בילוי עם בית קולנוע חדיש המציג את הסרטים הכי עכשוויים ושוברי הקופות ואזור משחקים לילדים המאויש בצוות של אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים לטיפול בילדים. קניון המרינה גם מארח מספר אירועים במהלך השנה, כגון פסטיבלים עונתיים, מופעי מוזיקה חיה ותערוכות תרבות. הקניון ממוקם ממש ליד המרינה של דובאי המציעה שייט ביאכטות. זוהי אטרקציה מאוד פופולארית בדובאי ואף יוקרתית, כך שאם אתם כבר בקניון המרינה של דובאי לא כדאי לכם לדלג על שיט שנמצא ממש בסמוך.

תיירים בשייט במרינה של דובאיתיירים בשייט במרינה של דובאי

כרטיסים לשייט בסמוך לקניון המרינה של דובאי

הכניסה לקניון המרינה של דובאי היא בחינם, אך לאור מיקומו הסמוך למרינת דובאי מומלץ לשלב בביקור שייט היוצא ממש סמוך לקניון.

שייט צפייה בנופים

כרטיס Dubai: Sightseeing Marina Cruise מציע הפלגה של שעה לאורך כל המרינה של דובאי תוך התבוננות בקו הרקיע המדהים של העיר. תוכלו לראות של אתרים אייקונים כמו הגלגל הענק עין דובאי ולשמוע מדריך מקצועי המסביר על אתרים אלו. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין לצפות בנופיה של דובאי.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם- לחצו כאן

שייט יוקרתי עם ארוחת ערב

Royal Marina Dhow Dinner Cruise מציע שייט באורך שעתיים עם ארוחת ערב. תתקבלו במקום עם שטיח אדום, תוכלו לצפות במבנים האדריכליים המודרניים של מרינה, להנות מהנוף של דובאי ולהתפנק עם מזנון בינלאומי מלווה במבחר משקאות קלים (לא אלכוהוליים). כרטיס זה מתאים למי שרוצה חוויה יוקרתית ולחות את נופיה של דובאי בחשכה.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן

שייט בסירת מנוע מהירה

עם כרטיס Dubai Speedboat Tour: Marina, Atlantis, Palm & Burj Al Arab תצאו מהמרינה של דובאי לסיור בשעות היום הנמשך 90 דקות עם מדריך דובר אנגלית. תוכלו לראות אתרים כמו עין דובאי, פאלם ג’ומיירה, אטלנטיס ובורג’ אל ערב. בנוסף, מי שתייה וציוד בטיחות מסופקים בשייט זה. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לחוות שייט מלהיב ולצפות בקו הרקיע של דובאי.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם- לחצו כאן

שייט עם ארוחת בוקר, צהריים או ערב

עם Dubai: Marina Yacht Cruise with Breakfast, Lunch, or Dinner יוצאים לשייט ביאכטה בשעות היום או בשקיעה עם ארוחת בוקר, צהריים או ערב. היאכטה מפליגה ליד עין דובאי ומלון בורג’ אל ערב. על הסיפון יהיו גם הקפטן, הצוות ומדריך טיולים. ארוחת הבוקר עם מאפים, לאבנה טורקית, פירות, גבינה, חמאה וריבה,
ובארוחת צהריים או ערב יש מזנון ברביקיו הכולל לחם ערבי, סלט פטוש, חומוס, ירקות ברביקיו, עוף, קבבים, אורז צמחוני ואום עלי. מים, קפה ומשקאות קלים הם ללא הגבלה. כרטיס זה מתאים לאלו הרוצים להנות מאורחה מפנקת עם בריזה ונופים יפים.

להזמנת כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן

שייט ביאכטה במרינה של דובאישייט ביאכטה במרינה של דובאי




המלצות "הכל על"

  • הביקור בקניון המרינה של דובאי מתאים למגוון רחב של תיירים, לאלו המעוניינים בחוויית קניות מפנקת, למשפחות עם ילדים שייהנו מאזור המשחקים ולאלט הרוצים לצפות בנופים המרהיבים של המרינה.
  • מומלץ לבקר בקניון המרינה של דובאי בסמוך לשעת הפתיחה וכך להימנע מעומס המבקרים שמגיע במהלך היום. מומלץ להשקיע בביקור בקניון המרינה של דובאי 3-4 שעות ולכך להוסיף שעה-שעתיים על מנת להנות גם משייט במרינה.
  • מומלץ לחבר את הביקור בקניון המרינה של דובאי עם שייט במרינה הסמוכה, אחת האטרקציות הפופולאריות בדובאי.
  • ניתן להגיע לקניון המרינה של דובאי בתחבורה ציבורית שנגישה למקום. ניתן גם להגיע ברכב ולהחנות בחניון של הקניון. 3 השעות הראשונות בחינם ומעל 3 שעות חניה עולה 20 דירהם לשעה נוספת או בחינם עם הוצאה של 250 דירהם בקניון.
  • הביקור בקניון המרינה של דובאי מומלץ למשפחות עם ילדים שיכולות להנות מחווית קניות לכל המשפחה ומאזור המשחקים המהנה לילדים. בנוסף, לאחר הביקור בקניון ניתן להמשיך לשייט במרינה הסמוכה המתאים לכל הגילאים.
  • בקרבת קניון המרינה של דובאי יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הקניון והמרינה עצמה ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Address Dubai Marina אשר מחובר ישירות לקניון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Crowne Plaza Dubai Marina, an IHG Hotel אשר ממוקם במרחק של 250 מטרים מהקניון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.

שאלות נפוצות על קניון המרינה של דובאי

מומלץ לבקר בקניון המרינה של דובאי בסמוך לשעת הפתיחה וכך להימנע מעומס המבקרים שמגיע במהלך היום.

מומלץ להשקיע בביקור בקניון המרינה של דובאי 3-4 שעות ולכך להוסיף שעה אושעתיים על מנת להנות גם משייט במרינה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום בין השעות 23:00-10:00.
  • כתובת: Sheikh Zayed Rd – Dubai Marina – Dubai
  • דרכי הגעה: במטרו של דובאי צאו בתחנת המטרו DMCC ועברו מעבר לגשר כדי להגיע לקניון דובאי מרינה. בחשמלית רדו בתחנת קניון המרינה, כלומר תחנה 4.
  • קישור לאתר הרשמי