סיור במלון בורג’ אל -עראב, דובאי – המדריך המקיף | A Tour inside Burj Al Arab Hotel

סיור במלון בורג' אל -עראב בכמה מילים

מלון בורג’ אל-עראב (Burj Al Arab Hotel) הוא מלון יוקרה הממוקם בדובאי שבאיחוד האמירויות ונחשב למלון הרביעי בגובהו בעולם. המלון ניצב על אי מלאכותי בים הנמצא במרחק של 280 מטרים מהחוף ומחובר ליבשה דרך גשר מעבר פרטי.
בניית המלון החלה בשנת 1994 והסתיימה בשנת 1999 ועלות עבודות הבנייה של המלון עומדת על כמיליארד דולר. המלון תוכנן על ידי האדריכל טום רייט והמבנה שלו ידוע בצורת מפרש של דאו (כלי שיט ערבי). פנים המלון עוצב על ידי מעצבת הפנים קאון צ’ון ומאופיין בסגנון ערבי מלכותי המשלב מאפיינים מסורתיים ועכשוויים כמו נברשות גדולות, שטיחים ווילונות בעיצוב אישי, יצירות אומנות מודרניות ועתיקות וצבעים אלגנטיים כמו זהב היוצרים תחושת יוקרה. המלון לא מציע חדרים רגילים כלל, אלא סוויטות בלבד בטווחים שונים של מחירים הנעים בין 1,000-28,000 דולר ללילה אחד.
ב-2021 מלון בורג’ אל-עראב פתח את דלתותיו לסיורים מודרכים לציבור הרחב שיוכל להתרשם ממבנה המלון, לשוטט בו וללמוד על הקמתו המרתקת. 

מה רואים ומה עושים במלון בורג’ אל עראב

הסיור במלון בורג’ אל-עראב נמשך לאורך 90 דקות מזמין את המבקרים להיכנס למלון ולחוות את הפאר והיוקרה שלו מבפנים. בסיור תוכלו ללמוד על ההיסטוריה והאדריכלות של המלון, על האלמנטים העיצוביים של המקום ואפילו להיחשף לסקיצה הראשונית של המבנה שציורה ביד. לאורך הסיור בבורג’ אל-עראב, תתבוננו במראות עוצרי הנשימה של המלון מבפנים ומבחוץ, תתרשמו מהתפאורה היוקרתית ותוכלו לצלם תמונות שילכדו את הרגע. אם תרצו, תוכלו להרחיב את חווית הסיור בבורג’ אל-עראב וליהנות ממשקה בטרקלין אומה (UMA Lounge) היוקרתי, לשבת באחת המסעדות הנחשבות של המלון או להירגע בספא. בנוסף, המלון מציע אפשרות לסגירת אזורים לאירועים פרטיים של 10-15 איש הכוללים הגשת משקאות ומאכלים בהתאם לבחירתכם.
בסוף הסיור תוכלו להיכנס לחנות הבוטיק של המלון המציעה מגוון מוצרים ומזכרות שתוכלו לרכוש כמזכרת לחוויה שלכם בבורג’ אל-עראב.

מלון בורג' אל עראב דובאי
למעוניינים ניתן להרחיב את הסיור ולהינות מהמסעדה היוקרתית במלון (צילום:timsdad, רישיון)

 

סרטון על סיור במלון בורג’ אל -עראב

כרטיסים לסיור במלון בורג’ אל-עראב

קיימות מגוון אפשרויות כרטיסים לסיור במלון בורג’ אל-עראב, חלקן מקנות סיור בלבד במלון, חלקן כוללות מזון או משקאות וחלקן משלבות גם אתרים נוספים באזור. מומלץ לקרוא בעיון ולבחור בהתאם לרצונכם והעדפתכם. מעבר לאפשרויות המוצעות, ניתן לרכוש כרטיסי סיור בסיסיים או מורחבים באתר הרשמי של המלון או בכניסה למקום.

כרטיס סיור מודרך

כרטיס זה מקנה סיור מודרך במלון בורג’ אל-עראב ואפשרויות בחירה אופציונליות כמו מזון קל ומשקאות אם תרצו. אפשרות זו מתאימה למעוניינים בסיור מודרך במלון בלבד, ללא שהייה ממושכת במלון או ביקור באתרים נוספים באזור.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

כרטיס סיור מודרך הכולל ארוחת צהריים או ערב

כרטיס זה מקנה סיור מודרך במלון בורג’ אל-עראב הכולל גם מזון ומשקאות קלים לאורך הסיור ואפשרות בחירה אופציונלית לארוחת צהריים או ערב בטרקלין אומה או במסעדת אל לוואן (Al lwan) של המלון. אפשרות זו מתאימה למעוניינים לשבת וליהנות מארוחה טובה ויוקרתית במלון לאחר הסיור.
להזמנה עם מגוון אפשרויות וסיורים לחצו כאן.

כרטיס סיור מודרך הכולל העברות

כרטיס זה מקנה סיור מודרך במלון בורג’ אל-עראב הכולל גם הסעה הלוך חזור מהנמל או מבית המלון שלכם בדובאי. אפשרות זו מתאימה למעוניינים בהגעה לסיור במלון, ללא שימוש בתחבורה ציבורית או רכב פרטי. כרטיס זה אומנם יקר יותר מסיור בסיסי במלון, אך מאפשר הגעה נוחה למקום.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

כרטיס סיור יום המשלב ביקור באתרים נוספים

כרטיס זה מקנה סיור יום מודרך בן 6 שעות במלון בורג’ אל-עראב, במסגד הכחול ובבית המורשת אל חאימה (Al Khyama), הכולל גם מים ומזון קל, העברות במהלך היום והסעה הלוך חזור מבית המלון שלכם בדובאי. אפשרות זו מומלצת למעוניינים בסיור של חצי יום בשלושה מהאתרים המובילים בדובאי ולא רוצים להתנייד באמצעות תחבורה ציבורית או רכב פרטי. למרות שכרטיס זה יקר יותר מסיור במלון בורג’ אל-עראב בלבד, הוא מאפשר יום סיור מהנה ומעמיק באתרים אלו, ללא התעסקות לוגיסטית.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לסיור במלון בורג' אל -עראב - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במלון בורג’ אל-עראב מומלץ לחובבי ארכיטקטורה ואדריכלות ולאלו המעוניינים לטעום מהפאר והיוקרה שהמלון הייחודי הזה מציע.
  • מומלץ לבקר במלון בורג’ אל-עראב בשעות אחרה”צ-ערב כדי להביט בשקיעה הנשקפת מהמבנה הגבוה הזה, על רקע הנוף המרשים של דובאי.
  • אורך הסיורים הבסיסיים במלון בורג’ אל-עראב הוא בערך 90 דקות, אך אם ברצונכם להרחיב את הסיור ולהינות ממתקנים ואפשרויות נוספות המוצעות במלון, ייתכן שתצטרכו להשקיע מספר שעות.
  • מומלץ לשלב את הסיור במלון בורג’ אל-עראב עם ביקור בפארק המים וויילד ואדי (Wild Wadi Waterpark) הנמצא במרחק הליכה קצרה מהמלון או ביקור בתצפית אי הדקלים הממוקמת מרחק נסיעה קצרה מהמלון.
  • מומלץ להגיע למלון בורג’ אל-עראב באמצעות מונית או הסעה פרטית כדי להגיע ישר לפתח המלון. אפשרויות התחבורה הציבורית בדובאי יחסית נוחות וזולות אך אינן מגיעות באופן ישיר למלון.
  • הביקור במלון בורג’ אל-עראב מומלץ למשפחות עם ילדים, אך אם תרצו לסייר ללא ילדיכם, ניתן להשתמש בשירותי מועדון הילדים של המלון המציעים שמירה וטיפול בילדיכם על ידי צוות מקצועי.
  • כמובן שאם תרצו ללון במלון בורג’ אל-עראב תוכלו לעשות זאת וליהנות מאירוח יוקרתי וחוויה של פעם בחיים. להזמנה לחצו כאן. אולם, אפשרות זו יקרה ולא מתאימה לכולם, אך קיימות מגוון אפשרויות לינה נוספות באזור. מלון Lemon Tree Hotel, Jumeirah Dubai מציע חדר כושר, בריכה וספא וממוקם במרחק נסיעה קצר ממלון בורג’ אל-עראב. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Beach Walk Boutique Jumeirah מלון בוטיק הממוקם קרוב לחוף הים ונמצא גם הוא במרחק נסיעה קצרה למלון בורג’ אל-עראב. להזמנה לחצו כאן.
  • עלות הסיור נכון לשנת 2023 היא 67 אירו למבוגר ו25 אירו לילד.
  • סיור לקבוצה של 20 מבקרים מזכה ב10% הנחה על הכרטיס.

שאלות נפוצות על סיור במלון בורג' אל -עראב

אורך הסיור במלון בורג' אל-עראב הוא בערך 90 דקות, אך למעוניינים להרחיב את הסיור ולהינות ממתקנים נוספים המוצעים במלון, כדאי להקדיש כמה שעות.

מומלץ לבקר במלון בורג' אל-עראב לקראת שעת השקיעה כדי להינות מהנוף הנשקף מהמבנה הגבוה של המלון.

הביקור במלון בורג' אל-עראב מומלץ לכל המשפחה, לחובבי ארכיטקטורה ואדריכלות ולאלו המעוניינים לקבל הצצה לאחד המלונות היוקרתיים והמפוארים בדובאי.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: סיורים מתקיימים באופן יומיומי כל חצי שעה החל מ10:00 בבוקר עד 20:00 בערב.
  • מחיר הסיור: עלות סיור בסיסי היא 67 אירו למבוגר ו25 אירו לילד (גילים 4-12). ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים ללא עלות.
  • כתובת: شارع جميرا، – Umm Suqeim 3 – Dubai – איחוד האמירויות הערביות
  • דרכי הגעה: ניתן להגיע למלון בורג’ אל-עראב בעזרת תחבורה ציבורית באמצעות קווי האוטובוס 8,81,X28 שעוצרים בתחנת מלון חוף ג’ומרייה (Jumeirah Beach Hotel), משם בורג’ אל-עראב נמצא במרחק הליכה קצרה. אפשרות נוספת היא באמצעות המטרו, יש לרדת בתחנת קניון האמירויות (Mall of the Emirates), משם לקחת מונית או אוטובוס למלון חוף ג’ומרייה וללכת כמה דקות לבורג’ אל-עראב. ניתן גם להגיע במונית היישר לכניסה לטרקלין הכרטיסים של בורג’ אל-עראב או ברכב פרטי ולחנות בחנייה של מלון חוף ג’ומרייה.
  • קישור לאתר הרשמי: https://insideburjalarab.com/en
  • יש להיכנס למלון בלבוש מכבד, ללא בגדי ים או בריכה. בנוסף, אסור לצלם בלובי הראשי. יש לכבד את הנוחות של המתארחים באזורים הציבוריים במלון.