קניון דובאי, דובאי – המדריך המקיף | The Dubai Mall

קניון דובאי בכמה מילים

קניון דובאי (The Dubai Mall) הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים בעולם, הממוקם בדובאי. הוא משתרע על שטח של למעלה מ-12 מיליון רגל רבוע ומכיל יותר מ-1,300 חנויות קמעונאיות, כולל מותגי אופנה יוקרתיים, בוטיקים יוקרתיים, חנויות אלקטרוניקה וחנויות כלבו. תוכלו למצוא מותגים כמו קלואה, ארמני, בלנסיאגה, אלכסנדר מקווין, בלמיין, לואי ויטון, קלווין קליין, שאנל, דיור, פנדי ועוד, לצד רשתות מוכרות כמו אברקרומבי, ליוויס, מנגו, נייק, ויקטוריה סיקרט, זארה, אדידס ורבים אחרים.

בנוסף לקניות, קניון דובאי כולל גם מגוון רחב של אפשרויות בילוי, כמו תצפית מבניין בורג’ ח’ליפה הצמוד, אקווריום וגן חיות תת ימי, פארק טרמפולינות, משטח החלקה על הקרח, פארק מציאות מדומה, מתחם קולנוע עם 22 מסכים, מוזיאון אימה, מוזיאון דינוזאורים וג’ימבורי. הקניון מציע גם מגוון אפשרויות לסעודה, החל מאוכל מהיר ועד למסעדות יוקרה.

קניון דובאי ממוקם בסמוך לבורג’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם, והוא חלק ממתחם דאונטאון דובאי, הכולל גם שטחי מגורים ומשרדים. הקניון מושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה, מה שהופך אותו ליעד תיירותי פופולרי בדובאי. קניון דובאי מתאים למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות וקונים המחפשים פריטי אופנה, פריטי יוקרה יוקרתיים וחוויות מהנות. קניון דובאי הוא יעד ידידותי למשפחות, עם מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות מהאקווריום, פארק השעשועים המקורה, משטח ההחלקה על הקרח ובתי הקולנוע. הביקור בקניון מתאים לכל מי שמחפש חווית קניות ובילוי ייחודית, כמו גם למעוניינים לחקור את האטרקציות התרבותיות והתיירותיות של העיר.

מבקרים בתוך קניון דובאימבקרים בתוך קניון דובאי

מה עושים בקניון דובאי

קניון דובאי הוא אחד מיעדי הקניות הגדולים והפופולריים בעולם. קניון דובאי הוא גן עדן לקונים, עם למעלה מ-1,300 חנויות הפרוסות על פני ארבע קומות. תוכלו למצוא שם החל ממותגי מעצבים יוקרתיים כמו שאנל, גוצ’י ופרדה, ועד לרשתות קמעונאיות פופולריות כמו H&M, זארה וגאפ. בקניון יש גם אגף ייעודי לאלקטרוניקה, עם חנויות כמו אפל, סמסונג וסוני. בנוסף לקניות, תוכלו גם לחקור את הרחובות הפנימיים של הקניון ואזורי הנושא, כמו שדרת האופנה, השוק והכפר.

בנוסף, בקניון יש למעלה מ-200 חנויות מזון ומשקאות הנותנות מענה לכל הטעמים והתקציבים. תוכלו למצוא מאכלים מסורתיים מהמטבח האמירי במסעדות כמו Al Fanar, או להתפנק עם מנות בינלאומיות מרחבי העולם. בקניון יש גם כמה מתחמי אוכל, המציעים אפשרויות מזון מהיר כמו מקדונלד’ס, KFC ו-Subway. לחוויית אוכל יוקרתית יותר, תוכלו לנסות את אחת ממסעדות האוכל היוקרתיות של הקניון, כמו זומה, נובו או צ’יפריאני.

מעבר לכך, בקניון דובאי יש מספר אפשרויות בילוי עבור מבקרים בכל הגילאים. כמו משטח החלקה על הקרח הנקרא Dubai Ice Rink, האקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי עם למעלה מ-140 מינים של בעלי חיים ימיים, פארק ה-VR המציע חוויות מציאות מדומה ואזור המשחקים לילדים KidZania בו הילדים יכולים לשחק במקצועות שונים. בקניון דובאי יש עוד כמה אטרקציות שכדאי לבדוק. מזרקת דובאי, הממוקמת מחוץ לקניון, היא מופע מים ואור מרהיב המתקיים מדי ערב. אפשר לבקר גם בבורג’ ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם, שנמצא ליד הקניון ולהגיע למרפסת התצפית הממוקמת בקומה ה-124 לצפות בנוף מרהיב של קו הרקיע של דובאי.

אקווריום דובאי בתוך קניון דובאיאקווריום דובאי בתוך קניון דובאי

כרטיסים לאטרקציות בקניון דובאי

הכניסה לקניון דובאי היא כמובן בחינם אך יש אטרקציות ייחודיות בתוך הקניון שנדרש להן כרטיסים ואלו אקווריום וגן החיות ומצפת התצפית בבורג’ חליפה. כפי שתיארנו בעמוד המפורט על האקווריום, ישנם כרטיסים מסוגים שונים:

כרטיס כניסה בסיסי לאקווריום ולגן החיות

אופציה זו מומלצת עבור אלו שמעוניינים לחסוך במחיר ויחד עם זאת כן לקבל חווית צפיה שלמה. הכרטיס כולל כניסה לאקווריום ולגן החיות בלבד – זהו כרטיס הכניסה הבסיסי לאתר ללא האטרקציות הנוספות שיש בו.

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן

כרטיס כניסה הכולל כניסה למערת הפינגווינים והדרכה

אופציה נוספת מומלצת עבור מעמיקה יותר באקווריום היא כרטיס משולב עם כניסה למערת הפינגווינים והדרכה – זהו כרטיס הכולל בתוכו את הכניסה לאקווריום ובנוסף כניסה למערת הפינגווינים באתר וסרטון וידאו המסביר על הציפורים באנטרקטיקה.

להזמנת כרטיס זה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס משולב הכולל כניסה לאקווריום ולבורג’ חליפה

אם בכוונתם לבקר באתרים נוספים ישנה אופציה לחסוך כסף ולקנות כרטיס משולב המאפשר כניסה לאקווריום ולבורג’ חליפה – הכרטיס מקנה גישה לאקווריום, לגן החיות ולקומות ה-124 וה-125 של הבורג’ חליפה.

להזמנת כרטיס זה עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כפי שתיארנו בעמוד המפורט על הבורג’ חליפה, יש מגוון כרטיסים שונים:

כרטיס כניסה בסיסי לתצפית של בורג’ חליפה

תוכלו לרכוש כרטיס המיועד לכניסה לקומות 124 ו125, בהן יש את התצפית הפנורמית המרשימה של הבורג’ חליפה. הכרטיס כולל עליה לתצפית במעלית המהירה בעולם שמהווה אטרקציה בפני עצמה, ואפשרות לחזות בנופים מרהיבים מקומות אלו. הכרטיס מתאים למי שמעוניין לחוות צפייה ייחודית מהמגדל הגבוה בעולם.

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן

כרטיס המשלב חוויה קולינרית

כרטיס זה מיועד לחובבי הקולינריה אשר מעוניינים בחוויה מיוחדת המשלבת ארוחה בשחקים יחד עם תצפית פנורמית מרשימה. כרטיס זה כולל עליה במעלית המהירה בעולם, שהייה בתצפית בקומה ה-124 וארוחת צהריים או ערב לבחירתכם במסעדת הrooftop.

להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן

כמובן שתוכלו לרכוש גם את הכרטיס המשולב של ביקור בבורג’ חליפה עם האקווריום שהזכרנו קודם לכן.

קניון דובאי על רקע הבורג' חליפהקניון דובאי על רקע הבורג’ חליפה

סרטון על קניון דובאי

הזמנת כרטיסים לקניון דובאי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בקניון דובאי מומלץ למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות וקונים המחפשים פריטי אופנה, פריטי יוקרה יוקרתיים וחוויות מהנות. קניון דובאי הוא יעד ידידותי למשפחות, עם מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות מהאקווריום, פארק השעשועים המקורה, משטח ההחלקה על הקרח ובתי הקולנוע. הביקור בקניון מתאים לכל מי שמחפש חווית קניות ובילוי ייחודית, כמו גם למעוניינים לחקור את האטרקציות התרבותיות והתיירותיות של העיר.
  • מומלץ לבקר בקניון דובאי בימי חול כי הם נוטים להיות פחות צפופים מסופי שבוע, מכיוון שמקומיים ותיירים רבים מבקרים בקניון בסופי שבוע. הקניון גם פחות עמוס בשעות הבוקר המוקדמות ומאוחר בלילה. אם תבקרו בקניון בזמנים אלו, ייתכן שתוכלו להימנע מההמונים ולזכות בחוויית קניות ובילוי נעימה יותר.
  • כדאי להשקיע בביקור בקניון דובאי לפחות חצי יום עד יום שלם כדי לחוות את קניון דובאי במלואו. זה ייתן לכם מספיק זמן לחקור את הקניון, לבקר בכמה מהאטרקציות וליהנות מארוחה באחת מהמסעדות הרבות.
  • מומלץ לשלב את הביקור בקניון דובאי עם ביקור בבורג’ חליפה (Burj Khalifa) ומזרקת דובאי (The Dubai Fountain) הצמודים לקניון דובאי ועם ביקור באקווריום וגן החיות התת ימי של דובאי (dubai aquarium & underwater zoo) שבתוך הקניון עצמו.
  • קניון דובאי נגיש בקלות ברכב, אם אתם מתכננים לנסוע לקניון דובאי, ישנן מספר אפשרויות חניה זמינות, כולל שירות חניה וחניה עצמית. אזורי החניה מאורגנים היטב ומסומנים, כך שקל להתמצא. בנוסף לנהיגה, ישנן אפשרויות תחבורה אחרות הזמינות להגיע לקניון דובאי, כגון מוניות, אוטובוסים ותחנת המטרו של דובאי. המטרו של דובאי הוא אופציה נוחה וחסכונית, שכן יש לה תחנה הממוקמת ישירות מתחת לקניון.
  • קניון דובאי ידידותי למשפחות עם ילדים, עם מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות מהאקווריום, פארק השעשועים המקורה, משטח ההחלקה על הקרח ובתי הקולנוע.
  • בקרבת קניון דובאי יש מגוון פתרונות לינה איכותיים אשר יאפשרו לכם גישה נוחה אל הקניון ושהייה מהנה ונוחה במקום האירוח.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון Address Dubai Mall אשר מחובר ישירות לקניון דובאי. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.
    פתרון לינה מומלץ נוסף הוא מלון Address Downtown אשר ממוקם במרחק של 400 מטרים מהקניון. להזמנת מקום בבית האירוח לחצו כאן.

שאלות נפוצות על קניון דובאי

למי מומלץ לבקר בקניון דובאי

קניון דובאי מתאים למגוון רחב של מבקרים, כולל תיירים, משפחות וקונים המחפשים פריטי אופנה, פריטי יוקרה יוקרתיים וחוויות מהנות. קניון דובאי הוא יעד ידידותי למשפחות, עם מגוון פעילויות המתאימות לכל הגילאים. משפחות יכולות ליהנות מהאקווריום, פארק השעשועים המקורה, משטח ההחלקה על הקרח ובתי הקולנוע. הביקור בקניון מתאים לכל מי שמחפש חווית קניות ובילוי ייחודית, כמו גם למעוניינים לחקור את האטרקציות התרבותיות והתיירותיות של העיר.

מתי מומלץ לבקר בקניון דובאי

מומלץ לבקר בקניון דובאי בימי חול כי הם נוטים להיות פחות צפופים מסופי שבוע, מכיוון שמקומיים ותיירים רבים מבקרים בקניון בסופי שבוע. הקניון גם פחות עמוס בשעות הבוקר המוקדמות ומאוחר בלילה. אם תבקרו בקניון בזמנים אלו, ייתכן שתוכלו להימנע מההמונים ולזכות בחוויית קניות ובילוי נעימה יותר.

כמה זמן כדאי להשקיע בביקור בקניון דובאי

כדאי להשקיע בביקור בקניון דובאי לפחות חצי יום עד יום שלם כדי לחוות את קניון דובאי במלואו. זה ייתן לכם מספיק זמן לחקור את הקניון, לבקר בכמה מהאטרקציות וליהנות מארוחה באחת מהמסעדות הרבות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי ב’-ה’ בין השעות 24:00-10:00. בימי ו’-א” בין השעות 01:00-10:00.
  • כתובת: Dubai Mall, Downtown Dubai, Dubai.
  • דרכי הגעה: במטרו התחנה הקרובה ביותר לקניון דובאי היא תחנת Burj Khalifa/Dubai Mall, שנמצאת במרחק הליכה מהקניון דובאי ומקושרת אליה בגשר. באוטובוס קו 27 מתחנת Deira Gold Souk וקו 29 מתחנת Ghubaiba. ברכב ממרכז דובאי, קחו את המחלף הראשון והמשיכו דרך Financial Center Road. אם אתם מגיעים מאבו דאבי, צאו ביציאה ל-Financial Center Road מהמחלף הראשון.
  • קישור לאתר הרשמי