אוטובוס התיירים של אבו דאבי – כרטיסים בהנחה | Hop On Hop Off

אוטובוס התיירים של אבו דאבי בכמה מילים

מידע כללי על אבו דאבי

אבו דאבי (Abu Dhabi) היא עיר הבירה והעיר השנייה בגודלה באיחוד האמירויות הערביות (United Arab Emirates), הממוקמת בחוף המזרחי של חצי האי ערב. העיר משתרעת על שטח של למעלה מ900 קמ”ר ואוכלוסייתה מונה כ-1.5 מיליון איש. העיר ידועה בארכיטקטורה המודרנית שלה, במרכזי הקניות המפוארים ובחופים היפים שלה.אבו דאבי, כמו דובאי וערים גדולות ועשירות נוספות בחצי האי ערב, הייתה עיר קטנה ולא תיירותית עד תחילת שנות ה2000. מציאה של נפט רב, בשילוב עם השקעה מקומית וזרה בפיתוח העיר והפיכתה לתיירותית (ביחד עם שכנתה דובאי), הפכה את אבו דאבי ליעד משגשג ותיירותי בו מבקרים תיירים רבים בכל שנה (מעל 3 מיליון אנשים).

פני העיר אבו דאבי

כיום אבו דאבי היא עיר שמתהדרת במורשת תרבותית עשירה ומהווה בית למספר ציוני דרך איקוניים שהפכו לסמלים של התקדמות העיר ושגשוגה. המפורסם מבין ציוני הדרך הללו הוא המסגד הגדול שייח זאיד (Sheikh Zayed Grand Mosque), שהוא אחד המסגדים הגדולים בעולם ויכול להכיל למעלה מ-40,000 מתפללים בו זמנית. ציוני דרך בולטים נוספים כוללים את ארמון האמירויות (Emirates Palace), הלובר אבו דאבי (Louvre Abu Dhabi), מגדלי איתאיחד (Etihad Towers), וארמון קאסר אל וואטן (Qasr Al Watan). העיר ידועה גם בזכות הזדמנויות הקניות המצוינות שלה, עם קניונים ושוקים רבים המציעים מגוון רחב של מוצרים, מאופנת עילית ועד למלאכת יד מקומית. כמה מהקניונים הפופולריים ביותר באבו דאבי כוללים את קניון אבו דאבי (Abu Dhabi Mall), קניון יאס וקניון מרינה. בנוסף לאטרקציות התרבותיות והמסחריות שלה, אבו דאבי היא גם יעד פופולרי לאוהבי חופים. בעיר מספר חופים יפים, ביניהם חוף סעדיאט, חוף קורניש וחוף יאס. חופים אלו מציעים מגוון פעילויות, משיזוף ושחייה ועד לספורט מים כמו סקי אופנועים ומצנחי רחיפה.

אוטובוס התיירים באבו דאבי

בסך הכל, אבו דאבי היא עיר המציעה שילוב ייחודי של מסורת ומודרניות. המורשת התרבותית העשירה שלה, מרכזי הקניות המפוארים, החופים היפים והקהילה העסקית המשגשגת הופכים אותה ליעד אטרקטיבי עבור מבקרים מרחבי העולם. מאז נפתחה לתיירים ישראלים בשנת 2020, הפכה אבו דאבי ליעד חביב ואהוב על ידי הישראלים, שמוקסמים מהשפע הרב שיש לעיר להציע. אבו דאבי היא עיר גדולה מאוד, בה יש הרבה מה לראות ולחוות. אוטובוס התיירים של אבו דאבי הוא כלי מעולה בו ניתן להשתמש בכדי לחוות את העיר בצורה נוחה ומקלה, ללא צורך לפספס אף אטרקציה משמעותית. בעמוד זה נרחיב על אוטובוס התיירים של אבו דאבי, ונביא בפניכם את כל המידע הרלוונטי בנושא.

מה רואים באוטובוס התיירים באבו דאבי

את אוטובוס התיירים של אבו דאבי ניתן לקחת מכל אחת הנקודות בהן הוא עוצר. לכן, נקודת ההתחלה של המסלול תלויה ברצונות ובצרכים שלכם. אוטובוס התיירים מורכב משני קווים- הקו האדום, אשר מציע מסלול כלל עירוני שעובר בכל נקודות העניין המרכזיות בעיר, והקו ירוק, שמתפקד כשאטל מקניון אבו דאבי למסגד שייח’ זאייד.

הקו האדום פעיל משעה 09:00 ועד שעה 17:00, ויוצא בכל חצי שעה מתחנתו הראשונה. הקו עובר באטרקציות הידועות והחשובות של העיר, לרבות קניון אבו דאבי, הקניונים הגדולים של העיר, מוזיאון הלובר העירוני, טיילת אבו דאבי, הארמון הנשיאותי, מבצר אל חוסן ותחנות מעניינות נוספות. בהגעתכם לאטרקציה בה תרצו לבקר, תוכלו לרדת מאוטובוס התיירים, לבלות בה כפי רצונכם, ולקחת את אוטובוס התיירים הבא. גם בין התחנות לא תשתעממו, שכן תוך כדי הנסיעה בקומה העליונה הפתוחה של האוטובוס תוכלו להתרשם מנופיה העירוניים המדהימים של אבו דאבי, ללא צורך ללכת ברגל בחום הכבד ששורר בעיר לרוב (למידע נוסף על מרכז העיר אבו דאבי, בקרו בעמוד שלנו בנושא בקישור הזה). אורך נסיעה מלאה הכוללת עצירה בכל התחנות בקו האדום הוא שעה וחמישים דקות.

הקו הירוק הוא, כאמור, שאטל היוצא מנקודת עניין מרכזית בעיר (קניון אבו דאבי) ישירות למסגד שייח זאיד, בו מבקרים מרבית התיירים שמגיעים לעיר. כמובן שהשאטל מציע נסיעה הלוך וחזור.

בקיצור, אוטובוס התיירים של אבו דאבי מציע התניידות נוחה בעיר ללא צורך בהליכה רבה או הסתבכות עם התחבורה הציבורית המועטה הקיימת בעיר. בעיר מדברית וחמה כמו אבו דאבי, זוהי בהחלט אופציה קורצת ורלוונטית לתיירים רבים.

סרטון על סיור באוטובוס התיירים של אבו דאבי

כרטיסים לאוטובוס התיירים באבו דאבי

כרטיסים לאוטובוס התיירים לאבו דאבי

ישנם שלושה סוגי כרטיסים מוצעים: כרטיס המקנה שימוש חופשי באוטובוס התיירים ליום אחד, ליומיים ולחמישה ימים. מומלץ לשקול את רצונותיכם וצרכיכם לפני רכישת הכרטיס, בכדי להחליט באופן הטוב ביותר על הכרטיס מתאים. לדוגמא, אלו אשר מתכננים לבלות בעיר כמה ימים, ומעוניינים להשקיע זמן בהסתובבות בה ובביקור באטרקציות שלה, ימצאו את הכרטיס התקף לחמישה ימים המתאים ביותר. אלו המתכננים ביקור באתרים רבים נוספים מחוץ לעיר, ושאינם מעוניינים לבלות באבו דאבי עצמה זמן רב, יסתפקו כנראה בכרטיס ליום אחד.

הכרטיס מקנה נסיעה חופשית ללא הגבלה באוטובוס התיירים, בקו האדום והירוק כאחד. בנוסף לכך, הכרטיס כולל מדריך שמע בשלל שפות (אנגלית, צרפתית, ספרדית וכו’) אשר יספק לכם מידע רב וחיוני על האתרים בהם תבקרו, ויעשיר את חווית הביקור בהם.

לרכישת הכרטיס עם הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), לחצו על הקישור הזה

לרכישת הכרטיס עם אפשרות לביטול בחינם מראש, לחצו על הקישור הזה

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של אבו דאבי

המלצות "הכל על"

  • הביקור באיה יוניברס מומלץ לכל המשפחה ובעיקר לחובבי פנטזיה, טכנולוגיה וחדשנות.
  • מומלץ לבקר באיה יוניברס במהלך השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים בסופי השבוע.
  • הביקור באיה יוניברס תלוי ברצונכם לחוות ולחקור את המקום. המעוניינים להעמיק בחדרים והאטרקציות המוצעות במקום יכולים לבלות בו מספר שעות, אך פרק זמן של בערך שעתיים מומלץ כדי לחוות את הפארק במלואו.
  • כאמור, איה יוניברס ממוקם בקניון וואפי, אחד הקניונים המרשימים בדובאי בו תוכלו למצאו מגוון חנויות, מסעדות ואטרקציות נוספות, לכן מומלץ להמשיך לאחר הביקור באיה יוניברס לבלות בקניון. בנוסף, בקרבת הקניון ממוקמים דולפינריום דובאי וקידזניה המומלצים גם לבילוי לכל המשפחה וממקומים במרחק נסיעה קצר מהקניון.
  • מומלץ להגיע לקניון באמצעות המטרו מכיוון שאי אפשר להבטיח מקומות חנייה פנויים בחניון של קניון וואפי.
  • הביקור באיה יוניברס מאוד מומלץ למשפחות עם ילדים, אך יש לשים לב שחלק מהחדרים חשוכים ועלולים להיות מעט מפחידים עבור ילדים קטנים.
  • קיימות מגוון אפשרויות לינה מומלצות בדובאי ביניהן Raffles Dubai בית מלון מרשים ויוקרתי הממוקם מעבר לפינה, סמוך לאיה יוניברס ומציע ספא, חדר כושר ובריכת שחייה. להזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא Novotel Bur Dubai – Healthcare City מלון המציע מסעדה, בר, חדר כושר ובריכת שחייה וממוקם במרחק נסיעה קצר מאיה יוניברס ומאטרקציות נוספות בעיר. להזמנה לחצו כאן. אפשרות פחות יקרה, אך מומלצת היא Dunes Hotel Apartment Oud Metha, Bur Dubai המציע דירות מאובזרות המציע דירות מאובזרות למשפחות, זוגות או יחידים וממקום במרחק הליכה של 10 דקות מאיה יוניברס. להזמנה לחצו כאן.
  • עלות כרטיס כניסה נכון ל2023 היא 26 אירו לאדם.
  • הכניסה והשהות באיה יוניברס נגישה לבעלי כיסאות גלגגלים.
  • המיצגים באיה יוניברס כוללים מופעי אור בהירים ופלאשים, לכן הביקור אינו מומלץ לבעלי רגישות לאור או לבעלי היסטוריה של אפילפסיה.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של אבו דאבי

ניתן להזמין כרטיסים לאוטובוס התיירים באתר הרשמי של hop-on hop-off. החיסרון בכך הוא שהכרטיסים באתר הרשמי נוטים להיגמר מהר, במיוחד בשיא עונות התיירות. ניתן להזמין כרטיסים לאוטובוס התיירים דרך אתרים מוכרים וידועים להם מערכת הפעלה נוחה וקלה לתפעול, ובהם שפע של כרטיסים זמינים:
לרכישת הכרטיס עם הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), לחצו על הקישור הזה

לרכישת הכרטיס עם אפשרות לביטול בחינם מראש, לחצו על הקישור הזה

אוטובוס התיירים מומלץ לכל מי שמעוניין לחוות את מגוון האטרקציות השונות שיש לעיר אבו דאבי להציע, <strong>ללא צורך בהליכות ארוכות ברגל.</strong>. האוטובוס מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים, שכן הוא מקל מאוד על ההתניידות, והנסיעה בו חביבה לרוב על ילדים, שיכולים לראות את העיר ללא צורך הליכה רגלית מרובה.

מומלץ לנצל את שעות הפעילות של קווי האוטובוס עד תום ולהתחיל את יומכם מוקדם. שכן כך תוכלו לעלות ולרדת על קווים כנוחיותכם ולבלות בארטקציות השונות ללא צורך לחשוש מסיום שעות הפעילות. שעות פעילות הקווים הם מ09:00-17:00.

אוטובוס התיירים מציע מעבר נוח בין האטרקציות המרכזיות של העיר, ללא צורך בהליכה בחום או התעסקות עם חנייה לרכב הפרטי או תחבורה ציבורית בין אתרים רבים רק כדי להתרשם מהם ולא להיכנס אליהם.

בוודאי. נערים (16-5) משלמים מחיר מופחת (בערך כ33% הנחה). ילדים מתחת לגיל 5 לא צריכים לשלם בכלל.

מידע שימושי

  • שעות פעילות: אוטובוס התיירים פועל בכל יום, משעה 09:00 ועד השעה 17:00.
  • מחיר כרטיס: כרטיס לאוטובוס התיירים ליום אחד עולה כ66 יורו לאדם.
  • אין נקודת עלייה ספציפית לאוטובוס, וניתן לעלות עליו בכל אחת מתחנותיו. למעוניינים לעלות בתחנת ההתחלה, התחנה ממוקמת ליד קניון אבו דאבי.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.hop-on-hop-off-bus.com/